• 178.079 movies
  • 12.210 shows
  • 33.981 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.913 votes
Profile

24

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Ooh de Executie van Chapelle was wel heftig. En Ajax&Litmanen vond jij seizoen 3 nou het beste?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Je kan beter zaken spoileren uit het plot he.

Seizoen 3 is de 1 na beste. Seizoen 5 is nr 1

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Oke dacht al dat jij het een goed seizoen vond. Wou de spoilertags overigens al plaatsen alleen in alle ophef vergeten

deft0nes

• 1071 messages
  • 1456 votes

Ajax&Litmanen1 wrote:

Je kan beter zaken spoileren uit het plot he.

Seizoen 3 is de 1 na beste. Seizoen 5 is nr 1

Na even alle plotinformatie opgezocht te hebben, moet ik zeggen dat ik het eigenlijk bijna helemaal met je eens ben qua beste seizoenen! Seizoen 5 is van weergaloze hoogte en zinderende spanning! Daarna zijn bij mij 3 en 1 erg in de smaak gevallen. De rest van de seizoenen zijn ook gewoon gaaf. Ik moet ook zeggen dat ik de reinvention van de serie vanaf seizoen 7 (schijnbaar omdat veel mensen seizoen 6 vonden tegenvallen) ook best wel heel gaaf vind.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Seizoen 3 afgerond.

Toch wel een heel leuk seizoen. In het begin wat minder intressant. Maar na het eerste kwart werd het allemaal beter. Chase, Chloe en Adam allemaal nieuwe personages die het goed doen. Over een tijd maar eens kijken of ik seizoen 4 ga kijken.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Toch maar aan seizoen 4 begonnen. Nu al een hekel aan die driscoll en dat wijf van die Araz fam. Maar belooft een leuk seizoen te worden.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Chase herkend uit The Pacific? Seizoen 6 is het leukste, daar gaan alle registers open.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Je bent echt 1 van de weinigen die seizoen 6 hoog waardeert...maar goed, ieder zijn ding.

@ Justin, ik ben het met je eens over Driscoll en die familie. Maar komt goed

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Komt omdat ze het in seizoen 6 niet meer serieus namen dat er zoveel in 24 uur kon gebeuren

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Buiten dat was het ook een herhaling van zetten. Al was het wel tof dat er in seizoen eindelijk wel eens een nuke afging die tienduizend mensen heeft gedood. Maar verder was het een redelijk Jack loos seizoen in grote delen. Dat is klote.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Er zaten zeker wat verrassingen in, dat was fijn, ja.
Ik vond die confrontatie met Curtis ook sterk.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

AHWA wrote:

Chase herkend uit The Pacific? Seizoen 6 is het leukste, daar gaan alle registers open.

Inderdaad, in het begin dacht ik. Ik ken die gast ergens van. En na de 3e aflevering:'Das die kerel van the Pacific'. Toen even gecheckt en het was dus zo.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Over de helft nu in seizoen 4. Wel leuk seizoen alleen wat miscasts naar mijn idee. Vooral die jongen die Behrooz speelt En Driscoll vind ik ook geen klap aan.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Waaaaaaaauw wat een geniale aflevering weer! Ik durf nu te zeggen dat dit seizoen na seizoen 5 misschien wel de beste is. Het is echt heel spannend en het slot van de ep is episch! Jack heeft die sniper die Renee kilde bijna 10 minuten gemarteld op de gruwelijkste manieren, inclusief een brander
En nu weet hij dat Logan de opdrachtgever
is.

Promo ep 22
YouTube - 24 8x22 - Season 8 Episode 22 - Promo - HD

Damn, ik baal nu alweer dat ik een week weer moet wachten

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

"Aaron Pierce is rumored to return in the final three episodes of Season 8, as he was photographed on set."

Van een site gehaald die dit melden.

Zou echt super zijn. Dat zou het slot perfect maken.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Wauw, wauw! Ik hou van dit geniale seizoen! Aflevering 22 was weer net als de hele reeks hiervoor echt fantastisch!
Het idee dat Jack in zijn eentje dit op moet lossen is super. Jack schuwt niks en dat zien we!
Die panische angst van Logan toen Jack op hem af kwam in dat stalen pak was echt heerlijk! Maar ook hoe Jack Logan uit de auto kreeg was nice. En niet te vergeten het beeld dat hij alle Russen afgemaakt had waarna er nog net 1 goed gewond kan bellen.
En Jack blijft de baas met dat afluisterapparaatje. Zo hoort dat!

De promo beloofd trouwens echt een spektakeleinde. Ik vrees zelfs dat Jack gaat sterven. Zou me niks verbazen dat er geen 24 film komt en Jack volgende week sterft
. Zou echt heel kut zijn

Promo eps 23/24:

YouTube - Promo 24 - Season 8 Episode 23 & 24 ( 8x23 & 8x24 )

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

De 2e helft van dit seizoen is echt fantastisch! Heb me lang niet meer zo vermaakt met 24 als de laatste 10 afleveringen.

Jack is echt doorgedraaid en veels te ver gegaan dit seizoen. Dit kan noooit goed voor hem aflopen, alles en iedereen is tegen hem.
Een ex-president ontvoerd, russen afgeslacht.. heerlijk!

Volgende week de dubbele laatste afleveringen.

Tharoy

• 313 messages
  • 511 votes

Oké, als ik de reacties zo lees krijg ik er weer zin in. Hoe verhoudt dit seizoen zich tot de voorgaande seizoenen? De eerste helft is minder dan de tweede helft, oké, maar is de tweede helft wel van hetzelfde niveau als van seizoen 1, 2, 3, 4 en 5? Want dan ga ik het absoluut geweldig vinden.

deft0nes

• 1071 messages
  • 1456 votes

2e helft van het seizoen is zeker beter dan seizoen 2 (imho) en ook wel dan seizoen 4 eigenlijk. Seizoen 5 verbeteren is haast onmogelijk, maar ze komen er in ieder geval enigszins bij in de buurt

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Ga toch binnenkort seizoen 5 eens proberen. Hoor er nu alweer goede verhalen over.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Tharoy wrote:

Oké, als ik de reacties zo lees krijg ik er weer zin in. Hoe verhoudt dit seizoen zich tot de voorgaande seizoenen? De eerste helft is minder dan de tweede helft, oké, maar is de tweede helft wel van hetzelfde niveau als van seizoen 1, 2, 3, 4 en 5? Want dan ga ik het absoluut geweldig vinden.

De 1e 10 afleveringen (ongeveer) waren grotendeels erg oninteressant maar wat daarna volgde kan zich meten met het allerbeste 24 dat er is. Niveau seizoen 5 wordt absoluut gehaald en dat is ongelooflijk knap.

Heel erg jammer dat deze ongelooflijk geweldige serie ermee stopt.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

8 Seizoenen vind ik een mooi aantal. Want het anders krijg je het. Nieuw seizoen nieuwe terroristen etc. wat veel mensen nu al hebben. Alhoewel het natuurlijk topvermaak blijft.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dus? Terroristen zullen altijd komen en gaan in de wereld. Overigens draait dit seizoen 8 hier helemaal niet om. Het is juist qua ramp een kleinschaliger seizoen. Tot op het einde dan...

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Ik begrijp je wel en je kan er creatieve oplossingen voor vinden. Maar met mensen die ik gesproken heb en 24 kijken. ( In mijn eigen kennissenkring) vinden dit wel een struikelblok.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik lees veel comments (vooral op het Fok Forum waar 24 erg leeft) en bijna alle reactie's zijn daar erg lovend over 24 seizoen 8. Maar ook daar vond men de 1e pakweg 10 duels wisselvallig van redelijk tot ook heel slecht.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Ik snap je, maar de objectieve kijker (mijn kennissen kijken niet naar zoiets als fans of wij doen) vinden het elke seizoen weer terroristen eens minpunt. Ik opper ook niet dat seizoen 8 slecht is. Ben daar ook nog niet aan toe gekomen.

De Knip

• 1885 messages
  • 3681 votes

Wat mij betreft is 24 de beste serie ooit gemaakt.

Een fantastisch seizoen, nr 8. Genoten en toch weer balen dat het afgelopen is....

deft0nes

• 1071 messages
  • 1456 votes

Ik weet eigenlijk niet of ik dit einde van 24 Jack-waardig, of onwaardig moet vinden. Jack heeft zoveel gedaan voor de VS dat ik niet vind dat hij het verdiend om de rest van leven te vluchten voor zowel de Russen als de Amerikanen. Ik had 'm een leven van rust en geluk met zijn dochter en kleindochter gegund...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Na Lost ook 24 die stopt. Echt heel klote

Wel weer een mooi einde. Goddank overleeft Jack het. Ik dacht even bij die bijna executie dat ze hem dood gingen schieten en dat de 24 film een verhaal in het verleden zou worden. Mooi shot als hij naar de camera kijkt waar Chloe hem op ziet. Ook mooi dat de 24 timer terug liep naar 00.00 uur.

Wel jammer dat de zaken rondom het verdrag voorspelbaar was. Ik had nooit gedacht dat dit getekend zou worden. Ik had liever gezien dat Jack in die zaal was gekomen en het bewijs had getoond. Zoals ik ook graag had gezien dat Jack Logan en Suvarov afgemaakt had. Wel toepasselijk voor een laffe rat als Logan dat ie zichzelf door zijn hoofd schoot. Ik had wel gehoopt dat Jack ieder geval Logan zou pakken.
Maar de makers wilden natuurlijk niet een goede Amerikaanse president in de val laten lopen. Daarom lieten ze natuurlijk haar het melden dat ze meegedaan had met achterkamer politiek. Ik vond het wel een symphatiek mens, dus op zich is het goed. Wel stom dat Aaron Pierce niet in de serie meer verscheen. Ik las net in een interview met de makers dat ze hem geen verhaallijntje konden geven. Bullshit, er is altijd wel wat te bedenken. Hij had bv Jack in de laatste minuten kunnen oppikken en het land kunnen uitbrengen.

24, het ga je goed....
Wie weet toch nog stiekem ooit een 9e seizoen?

@deft0nes. Er komt een film he. In die film zal best het 1 en ander nog gebeuren waardoor hij rust krijgt. Op welke manier dan ook...

deft0nes

• 1071 messages
  • 1456 votes

Het is dus al 100% zeker dat die komt?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.