24
SilverGun
-
- 1151 messages
- 818 votes
Heel suffe twist mijns inziens, totale omwenteling van z'n personage. S6 was beter.
Logan's gedrag voorafgaand aan de grote onthulling strookt perfect met de motieven die hij heeft, nergens een omwenteling. Vandaar dat het ook zo'n sterke twist is, in tegenstelling tot bijvoorbeeld het ontploffen van de nuke in seizoen 6. Dat heeft geen enkel significant gevolg voor het verdere verloop van het verhaal en dient alleen als goedkope shock. Dat seizoen is sowieso erg richtingloos tegen het einde.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Ik dacht ik post het maar hier. Mijn Jack Bauer Vector. Net gemaakt. In 2 uurtjes photoshop.
Gelieve nog niet als avatar gebruiken als iemand dat al wilde. 

Hij is trouwens in de soort stijl net als mijn avatar gemaakt. Die ik overigens niet zelf heb gemaakt.
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
Hij is trouwens in de soort stijl net als mijn avatar gemaakt.
... ook wel bekend als Shepard Fairey's "Hope" stijl 
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
AMSTERDAM - Fox TV stopt met de hitserie 24, maar een film over de Amerikaanse antiterreureenheid CTU is in aantocht. De Amerikaanse zender toont de laatste aflevering van het lopende achtste seizoen op 24 mei.
Dat maakte hoofdrolspeler Kiefer Sutherland bekend. Hij vertolkt de rol van agent Jack Bauer, die in elke reeks een terroristisch complot moet voorkomen.
Fox besloot met de reeks te stoppen wegens dalende kijkcijfers. De actieserie begon in 2001 en was spraakmakend omdat in 24 afleveringen de gebeurtenissen van een volledig etmaal werden getoond.
24 werd 68 keer genomineerd voor een Emmy Award en won onder andere die voor beste dramaserie in 2006. De jongste episode trok echter nog geen negen miljoen kijkers in de Verenigde Staten, tegen gemiddeld net iets meer dan 13 miljoen vorig seizoen.
Bron:Nu.nl
Jammer maar werd ook wel eens tijd denk ik.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
maar het seizoen word wel gewoon afgerond neem ik aan?
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Toch heb ik het idee dat 24 niet echt werkt als een film. Weet niet echt waarom eigenlijk.
Silvio Dante
-
- 2943 messages
- 2153 votes
Tuurlijk werkt het niet als film, het hele concept van 24 gaat dan verloren.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Valt wel mee. Als je het goed doet, kan je er een prima actie thriller voor een uurtje of 2 uithalen.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Ja, maar echt memorabel zal het nooit worden, wat wel jammer is.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Alweer een goede aflevering! Toffe shootout in de tunnel! Jack en Renee zijn tof!
Sowieso is het plot eindelijk een beetje interessant met een grote dreiging. Wat dat betreft is het weer leuk.
Komende week een dubbele aflevering!
YouTube - 24 Season 8 Episodes 15 & 16 HD (8x15) (8x16)
Ziet er ook weer goed uit!
Damn, ik ga deze serie missen 
RJS
-
- 61 messages
- 238 votes
Ik denk dat de film nooit zo gaaf zal worden als de serie, het hele 24 concept is juist dat er 24 afleveringen zijn. De film 24 redemption haalt het niveau van de serie ook niet.
Als ze een film maken van 24 uur zou het wel kunnen:P
Tharoy
-
- 313 messages
- 511 votes
Nou, met een hoog budget en een film van lange duur kan het werken. Maar dan moet je een hele goede cast hebben en vooral, en dit vind ik persoonlijk het grootste euvel, sterke personages hebben zoals 24 ooit had. Renee is niet vreselijk, maar ik vind haar gewoon erg zwak in vergelijking met de oude matties van Jack. Ik mis mensen zoals Curtis, David Palmer en in iets mindere mate zijn broer, Bill, George Mason, Tony(die in seizoen 7 helemaal evil gaat, wat een afknapper) en Ryan Chappelle, wiens dood mij echt shockeerde).
Als ze een film gaan maken, dan moeten ze dit soort personages terug proberen te laten keren. Maakt niet uit hoe, desnoods met een heel slap verhaal dat hun dood allemaal onderdeel was van een grote donkere macht die Jack pijn wil doen etc.
Het waren echt karakters met een emotionele waarde, en daarom kon 24 zich onderscheiden van andere actievolle series.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Godsammeeeee wat een shocking einde van aflevering 16!
Voor het eerst in een lange tijd dat ik onderhand kippevel had!
Heerlijke dubbele aflevering met in ep 15 eindelijk die kut Dana die erbij is en in ep 16 de dood van Hassan! Was de recorder dus vooraf opgenomen....
Lekker veel Jack momenten vandaag! Ook president Taylor eindelijk weer eens veel in beeld. Goede actrice, sterke rol!
Deed me denken aan de poging om James Heller in seizoen 4 te executeren. Toen kwam Jack net op tijd.
YouTube - Promo 24 - Saison 8 Episode 17 ( 8x17 ) (vostfr)
Promo voor ep 17 is ook subliem! Ik had hem vandaag al verwacht, maar komende week dus de comeback van Charles Logan. En Renee en Jack die gevoelens hebben? Oeee
En Russen in het spel? Aangezien Logan het over contracten in Moskou had in de nieuwe promo?
Einde spoiler...
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Woow dat einde, werd er een beetje naar van..
Ben me stiekem prima aan het vermaken met de laatste paar afleveringen ben alleen heel bang dat het nu in gaat kakken.
De bom is terecht en die kerel is dood..
Albus Dumbledore
-
- 2041 messages
- 884 votes
Vind seizoen 8 steeds beter worden eigenlijk. Ben net ingehaakt met 24 en heb het eerste en het zevende seizoen gezien. Ik vind het een erg leuke serie, maar seizoen 8 begon nogal matig (wéér een complot tegen een president), werd vanaf de aflevering dat Renee de hand van die Rus afhakte steeds beter en zeker in de laatse paar afleveringen zitten een aantal hele sterke (misschien wat over the top) plottwists, zoals Dana die een mol was bijvoorbeeld. Maar vooral het einde van aflevering 16 was schokkend. Ze slaagden er een keer niet in om de vriend in nood te redden! Heerlijk onverwachts. Ben nu wel benieuwd waar de rest van de afleveringen over zullen gaan, gezien de terroristen nu hebben wat ze willen en er geen dreiging meer is van de bom.
deft0nes
-
- 1071 messages
- 1456 votes
Wat een heftige aflevering was dat zeg. Wat heb ik meegeleefd met Jack...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
GVD, de 24 schrijvers leren het ook niet he. Waarom altijd de toffe en loyale personages dood laten gaan? Renee was cool, ze had niet mogen sterven.....ik leefde ook erg mee met Jack. Vond het juist mooi dat hij en Renee bij elkaar kwamen. Dat gun je Jack....
Seizoen 8 is verder de laatste serie afleveringen wel enorm goed zeg.
Nu hoop ik dat Jack keihard wraak gaat nemen.
Nieuwe promo is ook goed:
YouTube - 24 Season 8 Episode 18 Promo (8x18) HD
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Ze flikken het inderdaad weer, jammer! Aflevering 16 had al een shockend einde door dat iemand dood ging en deze aflevering dus gewoon weer.
Een voordeel: Jack word alleen maar pissiger
deft0nes
-
- 1071 messages
- 1456 votes
Ze flikken het inderdaad weer, jammer! Aflevering 16 had al een shockend einde door dat iemand dood ging en deze aflevering dus gewoon weer.
Een voordeel: Jack word alleen maar pissiger
Dat is zeer zeker een voordeel
Dat belooft een knallend einde van Jack Bauer
Albus Dumbledore
-
- 2041 messages
- 884 votes
Dat is zeer zeker een voordeel
Dat belooft een knallend einde van Jack Bauer
Wie weet wel een letterlijk einde voor Jack Bauer... ik verwacht eerlijk gezegd dat hij doodgaat op het einde van de serie.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik niet aangezien er nog een 24 film komt...
Albus Dumbledore
-
- 2041 messages
- 884 votes
O ja... klopt. Of die films moeten zich misschien afspelen tussen de seizoenen door, of voor het eerste seizoen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Aflevering 19 was ook weer tof. Er dat met nauwelijks geweld 
Stukken met Jack, Chloe en presidente Taylor waren erg goed. De korte ondervraging van Jack met Dana ook 
Net als zijn helicopterkaping. Nu kan hij zelf op de Jack toer en dat hoopt toch iedereen!
Promo ep 20:
YouTube - 24 Season 8 Episode 19 Promo (8x19) HD
Tharoy
-
- 313 messages
- 511 votes
Het lijkt mij logischer dat er een film komt die zich inderdaad tussen de seizoenen afspeelt. Zo kan je ook een hele goede cast samenstellen(de oude personages zijn imo nog steeds het beste). Maar een direct vervolg is ook geen probleem.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Doe mij maar een afsluitende film (al hoop ik zo dat Fox toch besluit door te gaan met de serie!!!!) met dan een waardig einde. Waar Jack zichzelf opoffert voor Kim ofzo. Zoiets...
Of waar Audrey plots weer opduikt. Of Tony.... 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Op zich een prima 19e aflevering gezien. Maar het was wel een overgangsaflevering naar het slot van de komende 5 afleveringen.
Jack heeft flink wapens ingeslagen
Die stopt voor niemand meer. En Dana die gemarteld wordt is ook altijd de moeite, ook al is het dit keer niet eens Jack haha.
PS: Wie was nou ook alweer die oude kennis van Jack waar hij die wapens van kreeg?
Promo ep 20
YouTube - 24 8x20: 11:00 AM - 12:00 PM - Promo #1
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Seizoen 3 weer opgepakt en nu al 9 afleveringen gezien in het weekend 
Een paar persnages die weer terugkeren Sherry Palmer en Nina Meyers Ik vond het seizoen nogal dom starten maar sinds dat gedoe over is met die kid die zogenaamd het virus had over was werd het allemaal stukken beter. 
Ik ga weer verder kijken 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Weer een hele fijne aflevering inderdaad. Heerlijk eindshot, dat Jack eindelijk die *** Dana afmaakt.
Overigens vond ik dr nooit erg mooi, maar in dat pakje vandaag kreeg ik toch een andere mening Maar blij dat ze weg is.
Wordt nog gaaf de komende 4 eps met de regering achter Jack aan om hem te stoppen voordat hij de tape bekend maakt.