• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.347 votes
Profile

24

PsychoBoyJack

• 244 messages
  • 72 votes

Inmiddels ep 10 van s 8 gezien, en ik vind het zelf juist allemaal beter dan de 2 voorgaande delen. Niet zo compleet over the top als 6, en de problemen en situaties lijken elkaar wat natuurlijker op te volgen als in s 7. Tuurlijk kan ik ook wel klagen over oninteressante sub plotjes en enige voorspelbaarheid, maar ik probeer het zoveel mogelijk van de positieve kant te benaderen. Dus gewoon verstand in ''chill-modus'' en lekker kijken. Dan is 24 gewoon prima vermaak.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

1e helft van aflevering 11 vond ik weer ouderwets kut zoals vaker dit seizoen. Gatver, wat word ik toch doodmoe van die Dana en haar gezeik.

2e deel was wel tof. Jack was in vorm met zijn bedreiging aan de kerel in de cabine

mrdig

• 499 messages
  • 2689 votes

Ik heb tot en met ep 10 nu gezien en dat gebeuren rond Dana hangt me nu ook wel de keel uit. Wat is het nut van dit subverhaal? Snap de toegevoegde waarde niet. Alleen maar annoying...

Wel jammer voor Katee Sackhoff, speelt een glansrol in BSG maar dit is echt crap en vervelend...

deft0nes

• 1071 messages
  • 1456 votes

Helemaal met onderstaanden eens.

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik dit seizoen iets te snel vind gaan qua plottwists. De personages schieten voorbij alsof het niets is en we zitten nog niet eens op de helft.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Vond de laatste 2 aflevering best leuk en (zeldzaam tegenwoordig) spannend!
Wel nep dat Jack die bom overleeft door die gast in die kamer te duwen en de deur half dicht te gooien. Hoopte ook dat het gedoe met Dana over zou zijn nu maar nee ze heeft nu weer een probleem met die nieuwe gast..

Vind die scooby doo gast het trouwens prima doen. Voor mij voor het eerst dat ik hem zie in een serieuze rol. Kende hem alleen van Scooby doo en friends.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Fox about to cancel 24

20th Century Fox TV and Fox appear ready to end the long-running hit after this season, the show’s eighth.

Studio and network execs declined comment — but it’s believed that the final decision will be made in the next day or two. Move is not a huge surprise, but still reps the end of an era for Fox.

“24” helped usher in Fox’s ratings surge in the 2000s, as the franchise — along with “American Idol” and “House,” among other series — led the network’s adults 18-49 ratings crown.

But the cost of producing “24” has continued to increase, while ratings have dipped.

A one-time critical darling, “24” has also received its share of knocks from reviewers this season.

The studio is said to be considering shopping “24” to other nets — but given the thriller’s age and price tag, it’s believed that the interest from other outlets will be limited.

But even as bell tolls for “24,” the franchise is far from over.

Sutherland and the “24” team have been keen on turning the show into a movie property, and have made major strides in recent months toward making that long-term goal a reality.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Tsja, vind het ook wel mooi geweest.. Ga de eerste 4 seizoenen nog wel een keer opnieuw kijken, de rest niet.

Moet wel zeggen dat aflevering 12 ook weer best tof was. Krijg weer een beetje het oude 24 gevoel terug.
Een EMP hebben we nog nooi gezien in de serie volgens mij [/spoiler
Het beloofd nog best spannend te worden de aankomende afleveringen.

deft0nes

• 1071 messages
  • 1456 votes

Curly1985 wrote:
Tsja, vind het ook wel mooi geweest.. Ga de eerste 4 seizoenen nog wel een keer opnieuw kijken, de rest niet.

Moet wel zeggen dat aflevering 12 ook weer best tof was. Krijg weer een beetje het oude 24 gevoel terug.
Een EMP hebben we nog nooi gezien in de serie volgens mij [/spoiler
Het beloofd nog best spannend te worden de aankomende afleveringen.

Ik vond de latere seizoenen beter dan 2 en 3. Daar kan ik me niet eens veel meer van herinneren.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik vond seizoen 2 en 3 toch aardig memorabel. Seizoen 3 is na seizoen 5 voor mij ook de tofste.

Vind seizoen 8 nog grotendeels matig op wat momenten na maar gelukkig was de ep van deze week weer eens wat actie minded en had het een gaaf slot waardoor ik voor het eerst echt baalde dat ik de nieuwe aflevering nog niet heb

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Gister weer de nieuwste aflevering gezien, moet inderdaad toch toegeven dat het maar erg matig is allemaal. Zelden wat origineels, en dat verhaal met Dana Walsh wordt echt totaal uitgemolken, maar wat er boeiend aan moet zijn mag Joost weten. Het is wmb duidelijk dat nog een seizoen erg moeilijk gaat worden met zo weinig creativiteit.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Toch jammer, want seizoen 7 was erg tof. Maarja, wat er nu steeds gebeurt is dat ze oude karakters steeds dood laten gaan of eruit schrijven. Zo had ik graag in dit seizoen meer screentijd voor Cloe gezien. Nu mag ze steeds 30 seconden meedoen. Ook had ik Tony nog in het verhaal betrokken willen zien en had men nooit Bill Buchanan moeten laten sterven in seizoen 7. Na Jack was Bill de tofste! Zelfs Kim Bauer had ik graag meer in dit verhaal willen zien. Ik wil de 24 vibe terug. Niet elk seizoen voor 90% een nieuwe cast want qua plot is het weinig origineel. Dan had ik graag bekende gezichten terug willen zien.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Vind dat ze die fout een paar seizoen geleden al hebben gemaakt.
Tony & Michelle die vroeg in een seizoen vermoord werden. om maar te zwijgen over de dood van david palmer. Onwaardig afscheid van zo een personage.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Curly1985 wrote:
Vind dat ze die fout een paar seizoen geleden al hebben gemaakt.
Tony & Michelle die vroeg in een seizoen vermoord werden. om maar te zwijgen over de dood van david palmer. Onwaardig afscheid van zo een personage.

Ja, ik doelde onder andere ook op de dood van deze personages. Was ook helemaal niet nodig aangezien bv bij Palmer dat al snel weg vergeten omdat het plot een stuk dieper ging. Ik had graag zulke personages nog in een seizoen erbij gehad. Al is het maar voor een paar afleveringen dat Jack, CTU of de president hen inschakelt.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Inderdaad en als ze palmer bijvoorbeeld aan het einde van de 1e aflevering hadden vermoord dan was het shock effect er tenminste nog geweest.
Moest er nog lekker voor gaan zitten en Palmer was al dood.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik keek nooit 24 en plots had ik 5 seizoenen in bezit die ik in een relatief korte tijd heb gekeken. Dus de 1e 5 minuten van seizoen 5 waren voor mij toch wel enorm shockend. Zat echt te balen die 1e aflevering. Zoveel leed

Fabke

• 45 messages
  • 129 votes

24 is tot nu toe de beste serie die ik ooit heb gezien.

zeer spannend.

heb de eerste 5 seizoen in een record tempo bekeken.

het begin van seizoen 8 vond ik minder.

ik zit nu aan afl. 12 en sinds een paar afleveringen is het weer goed.

wel jammer dat sommige zaken voorspelbaar.

SUPERSERIE!!!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Aflevering van vandaag is 1 van de betere 24 eps sinds een hele tijd. Jack was tof, Cloe het tofst

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Even een vergelijking met Prison Break, al gaat dat niet echt op. Maar bij PB had ik vrijwel geen kijkdipjes van een week of meer. Bij 24 denk ik er soms gewoon een week niet aan. Ligt dat aan de periode van het jaar. PB keek ik volgens mij tegen de vakantie aan, en in de vakantie. Ik weet het niet, maar het echte "ik moet de volgende aflevering zien" heb ik niet vaak.

deft0nes

• 1071 messages
  • 1456 votes

Ajax&Litmanen1 wrote:

Aflevering van vandaag is 1 van de betere 24 eps sinds een hele tijd. Jack was tof, Cloe het tofst

Inderdaad! Gaaf hoe ze op z'n Jacks ging

Justinw wrote:

Even een vergelijking met Prison Break, al gaat dat niet echt op. Maar bij PB had ik vrijwel geen kijkdipjes van een week of meer. Bij 24 denk ik er soms gewoon een week niet aan. Ligt dat aan de periode van het jaar. PB keek ik volgens mij tegen de vakantie aan, en in de vakantie. Ik weet het niet, maar het echte "ik moet de volgende aflevering zien" heb ik niet vaak.

Dat heb ik met dit seizoen wel minder dan de vorige seizoenen, maar ik heb het nog steeds. En ik blijf het een gavere serie vinden dan PB.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Prison Break is veel constanter dan 24. 24 is beter als het op z'n best is, maar veel en veel minder als het op z'n slechtst is.

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Series director/producer Jon Cassar announced minutes ago on Twitter that the show has been officially canceled: News from the 24 set,the crew has been told that 24 has come to an end. There will b no season 9. Its been a great run, thanx all 4 watching.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

AHWA wrote:

Prison Break is veel constanter dan 24. 24 is beter als het op z'n best is, maar veel en veel minder als het op z'n slechtst is.

Prison Break werd met het seizoen slechter en belachelijker. 24 haalt tenminste elk seizoen een hoog niveau.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Daar heb je mischien gelijk in, maar het eerste seizoen van PB kan niet snel worden overtroffen door 24.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Nomak wrote:

(quote)

Prison Break werd met het seizoen slechter en belachelijker. 24 haalt tenminste elk seizoen een hoog niveau.

Sorry, maar Prison Break veel constanter dan 24. Veel afwisselender ook. 24 is elk seizoen bijna hetzelfde.

SilverGun

• 1151 messages
  • 818 votes

24 had na seizoen 5 al gewoon moeten stoppen, op het hoogtepunt. Hoe overtref je zo'n dramatische opening en een plottwist waaruit blijkt dat de president van Amerika de badguy is?

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

redelijke aflevering er gebeurde genoeg..
Alleen zo nep dat die blonde nu de mol blijkt te zijn als ze banden heeft met terroristen dan kan je een ex-vriendje toch snel uit de weg laten werken..

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

AHWA wrote:

Sorry, maar Prison Break veel constanter dan 24. Veel afwisselender ook. 24 is elk seizoen bijna hetzelfde.

Prison Break constanter?

Enkel het eerste seizoen kon zich meten met een gemiddeld seizoen van 24.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

SilverGun wrote:
24 had na seizoen 5 al gewoon moeten stoppen, op het hoogtepunt. Hoe overtref je zo'n dramatische opening en een plottwist waaruit blijkt dat de president van Amerika de badguy is?

Heel suffe twist mijns inziens, totale omwenteling van z'n personage. S6 was beter.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Nomak wrote:

(quote)

Prison Break constanter?

Enkel het eerste seizoen kon zich meten met een gemiddeld seizoen van 24.

Yup, Prison Break is al drie seizoen heel constant, ben bij S4 nu. Seizoen 3 vond ik veel onvoorspelbaarder dan S1, daar wist je wel hoe het ging aflopen en ook zo'n beetje hoe.

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Wat een onzinplottwist zeg, dat met Dana Walsh die met terroristen blijkt samen te werken. Die omslag is totaal niet te verklaren, Walsh' zenuwachtige karakter klopt totaal niet met dat van een samenzweerder, daarnaast lijkt mij een groot deel van haar gedrag aan het begin van het seizoen niet te verklaren. Dat krijg je als je halverwege een seizoen een plottwist bedenkt ipv daar al vantevoren mee rekening te houden.

Zat wel lekker wat actie in de aflevering (shooutout duurde ongeveer de gehele aflevering!, en Jack Bauer was weer op dreef.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.