• 178.092 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.531 votes
Profile

24

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik merk ieder geval wel dat een seizoen 24 kijken een stuk leuker is als je hem volledig hebt liggen. Dan zuigt het verhaal je veel meer op. Elke week een deel van het plot is toch vaak minder. Maargoed, dat manco heeft elke serie.

Wel jammer dat de makers iets te vaak terugvallen op uitgekauwde zaken. Een mol bij de goede, Jack die niet meer mee wilde werken maar het toch doet, undercover gaan...

Menace2society

• 426 messages
  • 0 votes

The Oceanic Six wrote:

Een mol bij de goede, Jack die niet meer mee wilde werken maar het toch doet, undercover gaan...

Precies,meer van hetzelfde,en natuurlijk kun je al verwachten dat die Rus,de vader van die zoons(goede acteur by the way) niet het grote brein is,en dan weer wat domme verhaallijntjes zoals die blonde en d'r ex,niet boeiend.

Menace2society

• 426 messages
  • 0 votes

Jammer ook dat Nadia uit seizoen 7 niet meer bij CTU werkt,die vond ik zo heerlijk.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Heb ff een dipje in seizoen 2 deze week 1,1/2 aflevering gezien

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Ik kwam een leuke reactie tegen bij een review van een 24 episode

The four most feared words at the beginning of any episode of 24:

"Written by Brannon Braga"

Tharoy

• 313 messages
  • 511 votes

Can't agree more.. Ik vind de afleveringen echt veel te standaard. Het lijkt wel alsof de inspiratie op is. De personages en dergelijke zijn goed uitgewerkt, maar het script en verhaal is gewoon erg matig. Maar we weten allemaal dat dat bij 24 helemaal niet zo hoeft te zijn. Het is een serie die het juist moet hebben van een geniaal script, spannende situaties en de echte coole personages die niet doodgaan.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Aflevering 7 seizoen 8 gezien:Stelde weer teleur. Jammer...
Het is tot nu toe een zwak seizoen qua plot. Ik vind het regelmatig gewoon irriterend. Ik erger me echt dood aan blonde Dana die iedereen verraad. Hoop dat ze snel door Jack door dr kop geknald wordt. Er zit gewoon geen vaart in het plot. Alleen de Jack/Renee delen zijn goed. Het laatste kwartier was wel tof en geeft hoop voor komende afleveringen. Mooie kil met het mes van Jack trouwens Al was Renee ook aan het hakken met dr mes.

Komende week maar weer verder kijken...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Breaking news: `24' movie inching closer to reality

7 hours ago | EW - Hollywood Insider.com | See recent EW.com - Hollywood Insider news »

Jack Bauer may finally hit the big screen. Though Fox has yet to decide whether to pick up a ninth season of 24, an insider confirmed that the film side is in talks with Billy Ray (State of Play) to write a screenplay for the franchise. Word is the scribe came in and pitched his version of the flick. Any movement on a film may hinge upon the show's future with the network; Fox toppers Peter Rice and Kevin Reilly will likely want to see how the show performs over the next few weeks before deciding whether to commit to another »

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Menace2society wrote:

Jammer ook dat Nadia uit seizoen 7 niet meer bij CTU werkt,die vond ik zo heerlijk.

Die kwam nog uit dag 6.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jack Bauer naar het witte doek!

Geplaatst door Jan-Peter op 09-02-2010 18:29 - Bron: /Film

De producers van Fox’ populaire actieserie 24 praten al een tijd over een bioscoopfilm. Er leek nooit echt schot in het project te zitten en de makers leken het zich er gemakkelijk van af te maken met de tv-film 24: Redemption.

Het lijkt er nu echter op dat Kiefer Sutherland zijn personage Jack Bauer toch op het witte doek wil zien, aangezien hij Fox heeft overgehaald om Billy Ray in te huren om een script te schrijven. Ray schreef o.a. State of Play en Flightplan. Bij Breach en Shattered Glass nam hij ook de regie voor zijn rekening.

De 24 film zal zich af gaan spelen in Europa. Sutherland en de producers hebben gezegd dat de film een twee uur lange representatie van één dag zal worden.

De film is nog in de allervroegste fase van ontwikkeling. Er zijn enkele factoren die van invloed zijn op het productieproces, met name het lot van de serie. 24 heeft momenteel minder kijkers dan voorgaande jaren en het ziet er niet naar uit dat er nog een tiende seizoen aankomt. Het is dus afwachten wat voor invloed dit zal hebben op de 24: the movie.

Ik hoopte op meer seizoenen, maar seizoen 8 lijkt wel weer erg op een grote herhaling. Misschien kan je dan maar beter eindigen als de makers zo onorigineel zijn dat ze alles blijven herhalen. Een bioscoopfilm lijkt me wel tof. Alhoewel ik altijd een 24 zwak zal houden en dus een 9e seizoen ook niet erg zal vinden.

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Je ziet het steeds meer op internet staan, maar ik wordt echt doodziek van al die commentaren dat ze terugkomen op bepaalde dingen e.d. Ik bedoel, wat verwacht je anders na 8 jaar? Dat is nou eenmaal het hele concept, en eigenlijk ook de enige manier om het hele gebeuren enigzins ''geloofwaardig'' te houden. 24 is nog steeds een van de betere series op tv, op elk vlak.

Hoewel ik het na 8 seizoenen wel goed vind eerlijk gezegd. Na dit seizoen mogen ze met de film beginnen wat mij betreft. Het moet niet TE lang doorgaan natuurlijk. Als ze op een ''hoogtepunt'' stoppen, ben ik meer dan blij.

s8 loopt lekker btw. (nog???) niet veel actie, maar goed en spannend opgebouwd met een lekkere tempo en keiharde geweldsuitbarstingen. Vooral in de laatste ep. toen Renee weer eens flink tekeer ging....... wtf was dat ineens??

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik heb ook geen moeite met terugkerende zaken. Ik vind dreigingen van nukes e.d. altijd wel oke. Maar moeten suffe zaken als weer een mol in de organisatie van CTU opnieuw terugkomen? Of Jack die weer eerst zich moet bewijzen voor een nieuwe CTU directeur, ondanks dat hij al zeker 5x Amerika heeft gered van een landelijke ramp?

Ik vind seizoen 8 juist niet goed opgebouwd. Het hele plot boeit me momenteel geen zier. Ik wacht steeds tot Jack/Renee in beeld komen. Vorige seizoenen hadden tenminste leuke verhalen. De rol van presidente Taylor vind ik dit seizoen tot nu ook nog maar minimaal terwijl ik haar in seizoen 7 1 van de toppers van de serie vond.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Een leuke lijstje WTF momenten na aanleiding van de vorige aflevering:

WTF #1. I know Jack is a badass who can take any sort of torture and spring back to life, but that was no small knife wound he got in his mid-section. Yet he's able to bandage himself, jump back up, talk some sense into Renee, and give himself over to the bad guys so the deal isn't all for naught. I know it's '24,' but ... I don't think so.

WTF #2. I mentioned last week that it seemed unrealistic that Dana would be able to secure access codes for a warehouse that's housing a LOT of stuff, as we saw in this episode, in such a short time. Not to mention the fact that she's working for the FBI, so wouldn't they have done a teensy bit better background check on her? And given that there IS so much stuff in the warehouse, doesn't it seem like they'd have someone on permanent security duty there, rather than just a cop wandering through every now and then to check on things? Or at the very least, someone monitoring the security cameras 24/7?

WTF #3. Let's stick with the warehouse, since it's so craptastically WTF. Did Dana really think the guys wouldn't take more than just the $120K? They're clearly lacking in judgment, given their history, so she'd have to be a numbskull to think they wouldn't be stuffing multiple duffel bags with whatever they could get their hands on.

WTF #4. And are the guys so stupid that they wouldn't think to wear gloves? Their fingerprints are all over that place! It's like they're hooligans robbing a drugstore or something.

WTF #5. Did Bazhaev really say he wanted Oleg buried "out back"? I didn't run the DVR back, so you can tell me if I've got that right. Seriously, it's like he's burying his pet goldfish in the backyard or something. Not only that, but to tell Josef that his goal with the nuclear deal is to leave him and his family with a wealthy inheritance and respect? Really? How about get a good job and open a 401K? That works, too.

WTF #6. Why, oh why must the Russians always be the bad guys? Are there no good Russians in the world? Just once, I'd like to see somebody switch it up and make the Russians the good guys.

WTF #7. The President's peace treaty. Eh, just WTF. I don't even know what to say about this because the storyline is so nothing. Back in the good old days of '24,' all the storylines had equal value, and each thing hinged together beautifully like a big house of cards ready to topple over. Not so this season.

WTF #8. Hassan's idea to have Jamot's family "detained." Who are we kidding? There's going to be torture involved. So this guy who seemingly has been an upright person so far suddenly has a change of heart and goes all rogue and evil?

vooral punt 4, een klein detail, maar toch een goed punt.

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

De achtste aflevering van vannacht vond ik wel aardig. Natuurlijk is het allemaal nogal standaard, de nucleaire wapens die toch weer niet blijken te zijn waar ze horen te zijn, immuniteit van de president (dit subplotje wordt zo ongeveer drie keer per seizoen van stal gehaald) en Jack die gemarteld wordt, maar het is wel spannend en Jack mag weer een potje vechten.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ben het met tukkerstein eens. Het zijn dingen die ik al een paar keer vaker in 24 heb zien gebeuren.

Maar niettemin eindelijk weer eens een goede aflevering met Jack die eens lekker los weer gaat

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Ga e08 vanavond kijken. Ben het toch weer aan het volgen
Tot nu toe vond ik de verhaallijn met renee en die rus wel ok, de rest niet echt boeiend.
Idd die Bazhaev die als argument geeft dat die alleen maar het beste wil voor de toekomst van zijn kinderen, terwijl hij de aflevering daarvoor zijn zoon gewoon dood schiet. :S

Waar zijn de geloofwaardige vijanden gebleven waar je oprecht bang voor was??

holycow

• 4 messages
  • 1 votes

vind het tot nu toe ook niet echt nog een geweldig seizoen. Die dana is gewoon te dom voor worden, kan dat hoofd ook gewoon niet aanzien, te lelijk gewoon. maar goed, wat ik me toch ook een beetje afvraag is het verhaal van Renee. Misschien heb ik het wel gemist hoor of zo, maar iets klopt er toch niet? ze was 6 jaar geleden undercover bij die rus, dus dan toch voor seizoen 7. En als je haar dan in seizoen 7 ziet lijkt ze echt nog zo`n groentje zeg maar. En nu is ze helemaal doorgedraaid. Terwijl ze in seizoen 7 moeite heeft om uberhaupt iemand wat zwaarder te ondervragen. Je zou toch zeggen dat haar ervaringen met die rus, die voor seizoen 7 waren ze toch wel wat anders zou reageren. Maar goed misschien mis ik ook wel iets.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Aardige aflevering. Mooi hoe Jack voor Renee opkomt door die CTU medewerker neer te rammen

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

The Oceanic Six wrote:

Aardige aflevering. Mooi hoe Jack voor Renee opkomt door die CTU medewerker neer te rammen

Ik wil zeggen: Spoiler! Maar eigenlijk kun je zoiets elk seizoen wel verwachten

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Haha ja, ik dacht, ik verraad toch niet zo veel nu

Net als dat de CTU baas standaard altijd Jack tegenwerkt en later terug moet krabbelen. Gaaap

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

I give you my word

Kooltje

• 78 messages
  • 0 votes

Aflevering 8 is tot nu toe de beste. Ff weer de ouderwetse Jack.

Nu ik de eerste 8 afleveringen gezien heb vind ik dat Jack te weinig in beeld is of vinden jullie wat anders. Ik vind dat er veel andere onnodige scenes in zitten die me niet boeien. Mis eigenlijk een echte badguy tot nu toe.

deft0nes

• 1071 messages
  • 1456 votes

Ja, ben het een beetje met je eens. Maar ik blijf het zeer spannend vinden, dus voor maakt het niet zoveel uit.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

24 weer opgepakt na best wel een lange dip, ben nu op driekwart van seizoen2.

Wist trouwens meteen dat de bom bij episode 13 niet werd gevonden. Omdat ik toen nog meer als de helft moest. Wat doorzichtig plottwistje maar wat wil je met een serie.

Vind de verhaal George Mason erg sterk

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

seizoen 2 inmiddels afgerond, toch wel een goed seizoen ,
MAJOR SPOILER COMINGaan het einde dacht ik eerst dat hij neergeschoten zou worden, toen dat ze zijn vingerafdrukken wilden gebruiken, maar dat bijtende zuur was ook geniaal.

Wel zin in seizoen 3, is dat eigenlijk een goed seizoen?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik vind seizoen 3 na seizoen 5 zelfs het beste seizoen

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Okee, das mooi gister aflevering 1 gezien. Ga nu denk ik 3-4 afleveringen kijken

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Mazzelpik, ik weet nog hoe erg ik genoot toen ik 24 de 1e keer keek en dus nog niks van de plotten wist. Ik heb alle seizoenen nu 2x gezien en een 2e keer is een deel van de spanning toch weg doordat enkele verrassingen nu niet meer verrassend waren. Maar ook een herziening van de serie is tof.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Heb net 3 afleveringen gekeken, stop er nu ff mee. En ja he is inderdaad veel spannender als je de plotten nog niet weet.

Ik wist bij prison break seizoen 1 ook wel de grote lijnen. Maar toen ik het seizoen voor het eerst in een snel tempo (1 weekje) afkeek was het toch erg verslavend.Terwijl ik wist dat ze zouden ontsnappen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.