24
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Ben nu op een kwart van Seizoen 2 ga nu maar eens stoppen, want moet er morgen vroeg uit. 
Menace2society
-
- 426 messages
- 0 votes
Ik heb de eerste 4 aflevering van seizoen 8 gezien maar kan er vandaag aflevering 5 nergens vinden.
Weet iemand wanneer ze worden uitgezonden?Blijkbaar niet op zondag.
Ik vind deze serie vermakelijk om te kijken,maar ook bij seizoen 8 merk ik al dat het meer van hetzelfde is.
Maar ga niet na 4 afleveringen al oordelen,maar aub,ik hoop toch niet dat er WEER een verrader bij CTU zit,dat weten we nu wel,elk seizoen tot nu toe,zelfs vorig seizoen bij de FBI,en we hebben al een verrader gehad dit seizoen bij de president.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Ik denk dat er altijd vijanden Infiltreren
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Seizoen 8 wordt in Amerika maandagavond uitgezonden. Dus pas dinsdagochtend in NL te downloaden.
Menace2society
-
- 426 messages
- 0 votes
Tja,dan mogen ze weleens naar de personeelszaken kijken
Menace2society
-
- 426 messages
- 0 votes
Seizoen 8 wordt in Amerika maandagavond uitgezonden. Dus pas dinsdagochtend in NL te downloaden.
Dank je wel,ik dacht zondag.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Aardige 5e aflevering. Mooi dat Renee duidelijk aanwezig is. Toffe chick! 
Slot was nog best spannend. Hoop wel dat de balans politieke zaken en Jack Bauer op niveau blijft. Ik kijk 24 toch vooral vanwege Jack.
Kiros
-
- 607 messages
- 1327 votes
Aangezien day 8 er aan kwam, ben ik maar in een razend tempo ( enkele dag..nachten bedoel ik) aan day 7 begonnen.
Ik kwam maar moeilijk door de eerste episodes heen. Raar dat CTU weg was, vreemd dat Jack ineens beschimpt werd door iedereen. Maf om helden als Chloe en Bill als undergrounders te zien.
Verder op in de serie kwam ik er wel weer in maar het ouderwetse gevoel bleef uit. Nergens kreeg ik echt de kick om uit te blijven kijken met spanning naar de volgende afl.
Het hier eerder genoemde 'there`s always a bigger fish' principe werd een beetje teveel van het goede. Waar ik normaal soms van verbazing uit mn bed rolde, was het nu allemaal een beetje too much.
Lachwekkend, triest en erg jammer vond ik dat Jack op het einde de Imam bij zich riep. Niet omdat de gedachte erachter best mooi zou kunnen zijn, meer omdat dit wel overduidelijk een handreiking is na de kritiek die de makers te verduren kregen aangezien ze beticht werden van anti-islamitische propoganda. Herinner me nog ooit een commercial break in een eerder season waar Kiefer vertelde dat het nooit de bedoeling is om een geloof te beledigen.
Onnodig en de makers hebben zichzelf hiermee in hun hemd gezet en flink ongeloofwaardig gemaakt.
What`s next? Mexicanen die excuses eisen omdat Ramon Salazar uit Mexico kwam? De Russen die niet meer zwart gemaakt willen worden? Misschien moeten de makers als handreiking Jack in het vervolg een bontmuts laten dragen..
Seizoen 8 zal ik zeker gaan volgen. Maar nu nog even helemaal geen zin in.
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Ik vond aflevering 5 van seizoen 8 een beetje saai. Geen actie, weinig verhaalvorderingen. En de gebeurtenissen rondom Renee hadden ook wel wat spannender gebracht gekund.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
per aflevering weet natuurlijk niet iedereen de details. Praat wat meer over seizoenen 
En ja, er zijn idd afleveringen waar weinig actie in zit 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Waarom zon boze smilie erbij? Van mij hoeft niet elke aflevering vol actie te zitten. Wel moet het blijven boeien. Ik heb vooral graag veel Jack Bauer in beeld. En hij hoeft dan niet eens altijd te knallen of te martelen.
Menace2society
-
- 426 messages
- 0 votes
Ik heb nu toe alles gezien maar heb een vraagje.
In aflevering 1 van seizoen 1 was er een dame die uit een vliegtuig sprong toen ze hem opblies.
Later gaf ze Palmer een hand waarna die neerviel.
En zo was ze meer te zien in de serie.
Leeft zij nu nog of niet,want dan zou een terugkeer wel leuk zijn.
Kan me herinneren dat ze vroeg om een vrijlating en kwijtschelding van haar daden ofzo net als Nina ooit deed,maar kreeg ze die nou,ben het even kwijt.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dat deel is nog niet geheel afgesloten. Doorkijken dus 
Menace2society
-
- 426 messages
- 0 votes
Ik heb alles al gezien tot nu toe hoor 
Op 8x05 na.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Mm ow 
Het is nog wel even teruggekomen maar dat weet je dus al.
Menace2society
-
- 426 messages
- 0 votes
Nou dat bedoel ik nou juist,ik heb alles gezien maar op seizoen 1 na alles maar 1x dus me geheugen laat me in de steek,daarom mijn vraag want is ze nou dood of niet,wanneer hebben we haar voor het laatst gezien?Kan me ook nog herinneren dat ze Tony gegijzeld had maar refresh my mind please
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Ze kreeg immuniteit van de president en ze leeft nog, dat is wat ik weet.
Menace2society
-
- 426 messages
- 0 votes
Ok thanx,dan herinner ik het me nog goed.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Waarom zon boze smilie erbij? Van mij hoeft niet elke aflevering vol actie te zitten. Wel moet het blijven boeien. Ik heb vooral graag veel Jack Bauer in beeld. En hij hoeft dan niet eens altijd te knallen of te martelen.
Dit bedoel ik, in sommige afleveringen lijkt het wel of Bauer ff op een laag pitje word gezet. En ik ben niet echt heel erg op actie gericht hoor, mischien wat fout geschreven 
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Ik vond aflevering 5 van seizoen 8 een beetje saai. Geen actie, weinig verhaalvorderingen. En de gebeurtenissen rondom Renee hadden ook wel wat spannender gebracht gekund.
Mee eens en ook het subverhaal van Jenny/Dana Walsh is behoorlijk saai en ongeloofwaardig CTU moet wel een erg beroerde background check hebben gedaan . Ik lees op diverse blogs dat we deze man Brannon Braga - imdb.com te danken hebben voor de saaie verhaallijnen (tot nu toe).
Tharoy
-
- 313 messages
- 511 votes
Geen wonder. Nu snap ik hoe het komt dat de verhaallijnen zo matig zijn. Seizoen 7 had hier al last van, doordat de serie elke paar afleveringen weer opnieuw leek te beginnen.
Ik vond seizoen 3 bijvoorbeeld een sterk seizoen aangezien daar een echt goed verhaal achter zat en het om een leuk terroristenmiddel ging(een virus).
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
805 eindelijk gezien. Spanning is redelijk aanwezig, maar nog niet top. Tweede helft van het uur was duidelijk beter dan het eerste. Weet nog niet of dit seizoen wel goed wordt, het is even afwachten waar ze ermee naartoe gaan.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8149 votes
Zo, ik ben pas bij seizoen 7 en heb gisteravond de eerste 2 afleveringen op tv gezien. Erg verrassend om Tony als badguy te zien, maar ik kan niet geloven dat dat zo blijft., er zal vast wel een reden voor zijn vermoed ik. Verder mis ik CTU en Chloë en is het even wennen aan de nieuwe personages.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Een deel van je zorgen worden nog weggenomen dit seizoen Spetie 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Aflevering 6 van seizoen 8 gezien net. Vond hem niet echt top. Ik irriteer me sowieso aan die vervelende blonde bij CTU die gechanteerd wordt. Laatste kwartier van de aflevering was wel goed. Jack met een bril op en Duits sprekend hehe. Ik mis ook wat bekende gezichten zoals Tony en Bill die nog in seizoen 7 zaten. Nu heb je alleen Jack, Renee en heel soms een minuutje Cloe. Ik hoop dat het plot wat toffer nog wordt.
Menace2society
-
- 426 messages
- 0 votes
Ik ga zo 8x06 kijken,heb net 8x05 gekeken en wat een achterlijk verhaallijntje weer met dat blonde CTU-vrouwtje die wordt gestalkt door d'r ex.
Niet boeiend wat ze heeft gedaan,die ex acteerd als een badguy uit the A-team,en dat hele verhaallijntje is weer lekker lomp en onzinnig.
Menace2society
-
- 426 messages
- 0 votes
Mee eens en ook het subverhaal van Jenny/Dana Walsh is behoorlijk saai en ongeloofwaardig CTU moet wel een erg beroerde background check hebben gedaan .
Dat doen ze altijd beroerd,gezien het feit dat er elk seizoen een verrader zit
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Aflevering 6 seizoen 8 is wel weer leuk. Jack speelt een rare, grappige rol en je wordt nu wel een beetje nieuwsgierig gemaakt.
Menace2society
-
- 426 messages
- 0 votes
Aflevering 6 van seizoen 8 net gezien en tja,het is allemaal meer van hetzelfde.
De acteer-prestaties,decors zijn allemaal goed,het zit allemaal leuk in elkaar en ook het verhaal is aardig maar het is allemaal meer van hetzelfde.
Het verveelt niet maar echt opwindend is het ook niet.
Van mij mogen ze stoppen na dit seizoen maar als ze nog een seizoen 9 en 10 maken kijk ik die ook wel,slecht is het niet,en je wilt toch weten wat er gebeurt maar als de stekker eruit gaat zal ik er niet wakker van liggen,het is nog steeds een lekker broodje alleen heb er al teveel van gegeten.