• 178.094 movies
  • 12.213 shows
  • 33.984 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.898 votes
Profile

24

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

803 en 804, tja meer van hetzelfde. Leuk om Agent Redhead weer terug te zien, maar wederom is het weer dat het ene plot plaats moet maken voor een groter plot, dus het is wachten tot ze een deel van het uranium vinden en dan op zoek moeten naar het deel dat in een bom zit en ergens verstopt ligt en bla bla bla... Of zoiets

There's always a bigger fish.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Ben aan het einde van seizoen 1, en begin me een beetje te ergeren aan de Fam. Bauer (teri en kim). Constant janken om wapens. Beetje anoying. Maarja straks afkijken en dan seizoen 2

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Die irritatiefactor heerst alleen in S1 hoor .

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

AHWA wrote:

There's always a bigger fish.

Wat men wel erg overdreef in S7...

Hoop dat seizoen 8 weer 1 of desnoods 2 centrale vijanden heeft en houdt en niet dat we a la seizoen 7 wel 5 of 6x een hogere baas treffen. Dat is irritant.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Maar zo werkt het vaak wel in terroristen organisaties. Is oo kwel nodig als je een solide organisatie wil hebben, een verloren cell is natuurlijk niet zo desastreus.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik weet niet, ben in het echte leven niet zo thuis in het terrorisme

Maar ik weet wel dat vorige 24 seizoenen dat toch beter deden. In seizoen 7 had ik elke keer na een paar eps het idee dat het verhaal er weer op zat en dat er weer met wat nieuws begonnen werd.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Vond dat ook jammer overigens hoor .

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Afleveringen 3 en 4 net gezien, stukken beter dan de eerste 2 afleveringen. Eindelijk wat originele dingetjes de Russische maffia, aanslag op buitenlandse president, maar de mol is te slap en onsubtiel uitgewerkt. En het lijkt erop dat we nu weer in de nuke-richting gaan, voor de 4e keer.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

De constant herhalende uitwerking lijkt 24 op te gaan breken bij de fans dit seizoen.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Nu pas

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Inderdaad .

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Ik ga nu seizoen 1 afkijken ben benieuwd.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Seizoen 1 afgekeken. Dit weekend aan seizoen 2 beginnen. Seizoen 1 was leuk en vooral Dennis Haysbert als David Palmer vond ik zeer goed acteren. Teri is dood en gelukkig begon me aan haar te irriteren. Alleen het plot dat Nina de Drazen's hielp vond ik nogal onrealistisch.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wat is er onrealistisch aan een mol? Bovendien heeft Nina zo haar redenen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nou Naomi, deels was het ook wel onrealistisch. Nina deed in dat seizoen namelijk wel het 1 en ander waaruit bleek dat ze geen mol was. Het is ook bekend dat 24 geloof ik maar 10 afleveringen zou duren. Dat merk je ook aan het seizoen. Ze proberen hem in het 2e gedeelte van het seizoen wat kunstmatig te rekken. Lukt overigens goed, want seizoen 1 vond ik behoorlijk sterk.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Als mol zijnde is het niet zo gek dat je ook 'goede' dingen doet om niet je double agenda bloot te leggen, vandaar dat ze ook nooit een suspect was en Tony wel.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Naomi Watts wrote:
Als mol zijnde is het niet zo gek dat je ook 'goede' dingen doet om niet je double agenda bloot te leggen, vandaar dat ze ook nooit een suspect was en Tony wel.

Ik vond het juist sterk van de serie dat men Tony verdacht maakte en Nina later ook, toen weer niet en toen bleek ze het toch te zijn. Maar ik merkte wel dat het niet helemaal klopte. Zeker toen ik vorig jaar seizoen 1 herkeek viel het me dat op. Ik weet niet alles meer, maar dat is me wel bijgebleven. Sowieso ben ik doodmoe met al die mols binnen CTU en de FBI enzo

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

S01 was best wel sterk, al zou ik niet gauw een Chloe-loos seizoen gaan herzien.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik vond seizoen 1 en 2 zonder haar echt subliem. Maar Chloe zou ik wel gaan missen ja. Prachtige rol. Die irritatie die ze steeds in haar uitdrukkingen op haar gezicht heeft als iemand weer eens wat doms doet of een rare order geeft...schitterend!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Heerlijke expressies heeft ze inderdaad, werkelijk priceless. Al werd ze wel steeds milder, in het begin is ze heerlijk bot. Binnenkort geeft ze een show in Rotterdam, ik denk dat ik er wel heen ga.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Wat voor show dan?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik wist het niet maar ze schijnt stand-up comedian te zijn.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dit zegt haar Wiki:

She is also a skilled guitar player and was part of a comic duo (with Karen Kilgariff) called Girls Guitar Club.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Inderdaad er waren dingen die Nina echt niet had gedaan als ze en mol was.
Dus ik vond het gewoon een manier om een extra plotje te bedenken door de schrijvers, just my opinion.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Zoals?

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Het helpen van Jack waardoor hij de locatie kan vinden waar zijn vrouw en dochter zijn gekidnapped.

Morgen zal ik er meer droppen ben nu niet thuis

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Het is vrij simpel. Seizoen 1 zou maar 13 afleveringen duren als het geen succes zou zijn. Dat werd het wel, dus werd er een volledig seizoen besteld. Als het geen succes geweest zou zijn, zou Nina ook geen mol geweest zijn Dat hebben ze er later bij verzonnen om het seizoen af te maken.

Ik ben dus een van de weinigen hier die Chloe wel kan missen. Voor mij had Kim bij CTU moeten blijven

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Inderdaad, en het viel mij inderdaad erg op. En ik dacht, das gewoon weer een manier om er wat schokkende dingen bij te bedenken om het op te vullen

mrdig

• 499 messages
  • 2689 votes

1e 4 episodes van S8 gezien. Na 7 seizoenen gezien te hebben waren deze 1e 4 episodes van S8 allemaal behoorlijk voorspelbaar maar spannend is het wel. Kortom, ik vermaak me er wel weer mee.

Leuk dat Katee Sackhoff van BSG in S8 speelt, beetje vreemde rol met dito subplot heeft ze tot nu toe nog wel, benieuwd wat dat gaat worden...

lau12345

• 221 messages
  • 264 votes

Zo ook de eerste 4 afleveringen van s8 gezien net .

Zit er weer helemaal in .

Spanning is weer helemaal top .

Kan niet wachten tot de volgende weer te kunnen kijken.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.