• 178.096 movies
  • 12.213 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.990 votes
Profile

24

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Waar ik me wel kapot aan erger dat ik nu al 3 keer de camera in beeld zie staan, als Tony word verhoordt door Alberta Green. Zie je de camera links in beeld staan.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ook de Kerstman is niet veilig voor de ondervragingsmethoden van Jack Bauer

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Hahaha, dat is pas geniaal!!

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Trailer seizoen 8:

(met captain acaveda )

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zeggen ze in de trailer nu een 4 uur durende intro? Zou je 4 afleveringen krijgen? Ik ga maar van de normale 2 uit...

Nog 2 weken

Minder zelfs

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Vier afleveringen in twee dagen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik wacht wel op de dvd release, pas S7 gezien en ben er wel een beetje klaar mee.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

AHWA wrote:
Vier afleveringen in twee dagen.

Really?

Dat zou wel super chill zijn. Wordt over 2 weken dan genieten.

@ Naomi, echt?
Jammer om te horen, aangezien je altijd een grote 24 fan was. Voor mij is de serie nog altijd even stoer. Ben trouwens benieuwd of Tony nou te zien is in s8. Niks over gelezen nog.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

24 will return in 2010 for a two-night premiere on Sunday, January 17 at 9/8c and Monday, January 18 at 8/7c before it replaces Lie to Me on Mondays at 9/8c for the rest of its run

I see. 4 eps in 2 dagen en daarna komt de serie in de VS op maandagavond, hier dus dinsdag ter download.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

@ Naomi, echt?

Jammer om te horen, aangezien je altijd een grote 24 fan was.

Vind het nog steeds een goede serie, heb het afgelopen jaar wel veel seizoenen gekeken dat het een beetje much of the same is geworden. Moet dus gewoon ff een 24 break hebben.

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Heb d'r weer lekker zin in. Trailers zien er goed uit, nog een paar daagjes.

We gaan dit seizoen trouwens met russische gangsters te maken krijgen. En Renee schijnt dus ook een soort vrouwelijke Dexter (bad guys killer/martelaar?) te zijn geworden ofzo. Ik kijk er alweer naar uit.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Hehe, heerlijk inderdaad. En het mooie met 24 is dat ze niet in Amerika een pauze inlassen voor de serie omdat het 24 uurs concept bewaard moet blijven. 4 eps in 2 dagen daarna de andere 20 eps in 19 weken (dubbele afsluiter). Heerlijk hoor.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zondag de USA seizoen 8 premiere

Can't wait!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ben ook zeker benieuwd. Ik eis dat er een verhoortafel aan de kant gesmeten wordt en dat Elisha gaat rennen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Uiteraard mag het 'Where's the bomb!'' niet ontbreken en is het seizoen pas echt geslaagd na 3 uitgebreide martelmomenten met Jack

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Ik was net Commando aan het kijken nu reclame, maar in een keer kwam het 24 logo in beeld met een datum

31-01-10 welk seizoen begint er dan? 8?, en word dat op RTL uitgezonden?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Wat denk je zelf? Net of RTL ooit gelijk heeft gelopen met de USA release...

Seizoen 7 dus voor RTL

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Ik vond het al sterk

Net te vroeg voor mij ben nog met seizoen 1 bezig en ga rustig naar de 7.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Vanavond de premiere van seizoen 8 in Amerika! En morgenavond ook 2 afleveringen nog weer daar. Heerlijk vooruitzicht, kan niet wachten!

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Ik ga wachten tot het hele seizoen is afgelopen en dan kijken..

please let it be het laatste seizoen! het is mooi geweest

Tharoy

• 313 messages
  • 511 votes

Ik vind van niet. Mag best door gaan. Dat jij het niet wilt kijken is prima, maar ga dan niet hopen dat het het laatste seizoen is geweest.

Maar goed, 24 moet wel weer even een comeback maken. Seizoen 7 vond ik eigenlijk wel tegenvallen. Ik mis het hele CTU sfeertje van voorgaande seizoenen.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

had ff een dipje na 10 afleveringen van seizoen 1, maar gister weer 3 afleveringen gezien en ik heb er weer zin in en ga kijken of er nu nog 2 mischien 3 redt. Damn i love these tv series

Zie btw regelmatig personages van Prison Break voorbijkomen.

Officer Bellick(Ellis) Haywire(kidnapper)

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Vanavond de eerste twee maar meteen downloaden. Ben toch wel benieuwd.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Afleveringen 1 en 2 van seizoen 8 net gekeken. Op zich niet heel heftig, maar wel interessant. Het is tot nu toe wel een aardig plot. En 1 fantastische moment met Jack en de bijl Ik kijk alweer uit naar morgen om aflevering 3 en 4 te mogen zien. En dan helaas maar 1 per week weer

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Valt goed te zien dat hij een jaartje ouder wordt

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Jack is terug. Nieuwe stad, nieuwe mensen, zelfde verhaallijnen. Blijf het wel volgen, maar vernieuwend is het niet. Hopelijk mag Jack gauw er wat schepjes bovenop doen.

Tharoy

• 313 messages
  • 511 votes

Mwa.. Ik vind de allereerste aflevering afgezien van het(toch wel weer erg clichématige) einde toch wel tegenvallen. Ik mis vooral het oude, bekende uit de seizoenen 1 t/m 6. Toen voelde ik echt een soort band met bepaalde personages, zo charismatisch waren ze. Maar nu.. Ze zijn allemaal(afgezien van de president) vervangen door matige B-acteurs. Ik ben bang dat dat 24 de nek om gaat draaien. Zeker omdat het verhaal wel heel erg ongeïnspireerd is, met alle respect. Hopelijk weet Jack de serie nog te redden.

Sowieso vind ik New York een slechte stad voor 24. LA was gewoon zo veel beter.

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Ik heb net de eerste 4 episodes van s8 gezien. Wordt langzaamaan steeds interessanter. Het is weinig nieuws ja, maar dat doet er bij tv series weinig aan toe eigenlijk.

Ik merk wel dat het nu allemaal een beetje teruggaat naar dat grimmige van de eerste seizoenen, dus wat dat betreft is het wat anders dan s7. Het martelen komt weer terug, en wat Renee doet aan het einde van episode 4 is simpelweg bruut. En dit is nog maar het begin he.

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Heb gisteren de eerste twee afleveringen gezien. Ik vond het zelf wel gaan, bij vlagen spannend, maar wel vrij voorspelbaar. Raar vond ik de overbelichte filmstijl, volgens mij om te verhullen dat de serie helemaal niet in New York is opgenomen.

Het is al zovaak gezegd: de creativiteit begint een beetje af te nemen. Eigenlijk is de afgelopen paar seizoenen elke verhaallijn in een bepaalde mate herhaald.

3*

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Net eps 3 en 4 gezien. Wat een brute actie van Renee

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.