24
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Let wel dat dit misschien wel de spaarzame 'actiehighlights' zijn van 24 afleveringen
Ik verwacht weer veel onnozel geneuzel en technobabble van de organisatie waar ze deze keer zjin.
Ik hoop op veel continuiteitsverwijzingen naar de heldendaden en wat minder legale acties van Bauer om hem echt op te pompen tot een alleskunner. Alleen dan is 24 goed.
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Zou idd kunnen, de actiescenes spelen zich duidelijk af op zeer verschillende tijden ('s nachts en overdag), dus het zou zo maar kunnen dat dit alle actiescenes van de komende 15 alfeveringen zijn 
Ik hoop dat ze niet te veel ingaan op Jack Bauer en het feit dat hij niet meer voor de overheid werkt. Dat uitgangspunt, en dat men hem moet overhalen toch mee te werken, is zo'n beetje standaard elk seizoen nu.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Het zou voor 24 goed zijn dat ze Jack weer eens vol de hoofdrol geven en hem ook het nodige veldwerk laten doen. Ik vond het treurig dat hij in de laatste kwart van seizoen 7 onderhand dat kantoor van de FBI niet meer uitkwam.
De makers moeten beseffen dat 24 = Jack.
En graag ook weer de oude Jack die martelt, ondervraagt en mishandelt! 
Overigens werd ik uit de trailers weinig wijs wat nu het plot voor seizoen 8 zal worden.
nachtbraker
-
- 276 messages
- 0 votes
Ik zie ook die gozer van i know what you did last summer in de trailer,die echtgenoot van Sarah Michelle Gellar,een matige acteur vind ik persoonlijk maar we zullen zien hoe het uitpakt.
@ Tukkerstein,actie in een actie-serie,dat kan zeker geen kwaad nee,maar zit me toch echt niet meer erop te verheugen omdat ik een explosie zie en meer van hetzelfde,want dat kun je zowiezo al verwachtten,heb ik geen trailer voor nodig.
En Ajax heeft gelijk,na het zien van 2 trailers heb ik nog geen idee waar het plot over gaat.
Ja,het lijkt om aanslag te gaan zoals in seizoen 1 en dit keer op die vent die in Slumdog M. speelde,maar je hoeft geen Einstein te zijn om te weten dat het de terroristen uiteindelijk om veel meer gaat.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Heeft iemand seizoen 7 al op dvd kunnen vinden in de winkels? Vanaf woensdag officieel. Ik bedoel dus echt op dvd, niet blu-ray.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Voormalig president Charles Logan, alias acteur Gregory Itzin, is vanaf het achtste seizoen van 24 weer van de partij. Dat gaat in januari in première op de Amerikaanse zender.
Charles Logan werd voor het laatst in reeks zes gezien, toen hij werd neergestoken door z'n vrouw. Maar nu zal de huidige president Cherry Jones een beroep op hem doen om haar ter hulp te komen.
Het achtste seizoen draait rond een plot om een Midden Oosten leider, gespeeld door Slumdog Millionaire-ster Anil Kapoor, te vermoorden. De inmiddels gepensioneerde grootvader Jack Bauer (Kiefer Sutherland) moet terugkeren naar CTU om dit te voorkomen.
Annie Wersching en Mary Lynn Rajskub keren terug als Renee Walker en Chloe O'Brian. Katee Sackhoff, Mykelti Williamson en Freddie Prinze Jr. spelen CTU agenten.
Selecteer de tekst om te zien wie. Dat doe ik aangezien niet elke topiclezer alle seizoen al heeft gezien. Maar mooi nieuws dat hij terugkeert.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
De zogenaamde evil mastermind van seizoen 5. Zit er niet echt op te wachten. Hopelijk keert z'n vrouw dan ook terug, en Aaron Pierce natuurlijk.
nachtbraker
-
- 276 messages
- 0 votes
Zat toch te hopen op Tony,was toch een held en de gedachtte dat die nu zit weg te rotten in een gevangenis is niet echt bevredigend. Had liever dat die zou ontsnappen en dan gewoon onderduikt en we hem niet meer zien. Zelfs Logan kwam met veel weg (de redenen daarvoor zijn logischer) maar een Tony die altijd de held was naast Jack zit in de bajes,dont like it
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wie zegt dat we hem niet meer terug gaan zien nachtbraker? Ik denk dat hij nog wel terug zal keren. Hoop het ook enorm. Aaron moet sowieso terugkeren!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Mandy (
) moet terug en haar rol groter. Zeer mystiek character en had altijd het idee dat ze nog wel een grote pion kon worden, tot dusver helaas nog niet.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Heb net seizoen 7 op dvd gekocht, release was vandaag. Deze week Redemption eens herzien en dan met S7 starten 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Gister de 1e 3 afleveringen van seizoen 7 herkeken. Ik vind 24 gewoon nog steeds zo geniaal. Ik had meteen dat 24 gevoel weer. Het gevoel dat dit het hoogst haalbare als actieserie is. Het plot, het acteerwerk, de klasse. Briljant. Die hoorzitting met Jack 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Eind deze week heb ik seizoen 7 afgekeken. Heb er zon anderhalve week over gedaan en toegeven, een behoorlijk tof seizoen. Als je hem in zijn geheel kijkt zoals ik deed, dan stoort het minder dat niet elke aflevering even tof is omdat er genoeg afleveringen zijn die dat wel zijn. Seizoen 7 zit vol met actie, spanning en genoeg Jack. Behalve op het einde soms dan.
Grootste kritiek is dat het nooit beklemmend spannend en groots wordt in het plot. Steeds weer bleek er een hogere leider achter te zitten en teveel terroristische actie's werden te snel doorzien en gestopt. Maar het bleef wel boeien tot het einde. Zeker ook door de toegevoegde waarde van enkele prive zaken van hoofdrolspelers waardoor de karakters wat menselijker werden.
Als ik een cijfer moet geven dan zou het een hele dikke 4* zijn.
24 kent alleen nog wel betere seizoenen (3 en 5!).
trebremmit
-
- 3014 messages
- 1465 votes
Weet iemand of deze versie ook Nederlandse ondertiteling heeft?
24 (TWENTY FOUR): SEASON 7 BOX SET | CD WOW! Nederland - cdwow.nl
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
CDWOW is een Nederlandse site. Al dit de Nederlandse uitgave is dan, ik heb die uit de UK en die heeft geen NL subs.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wat een dijk van een serie blijft dit toch. Ik dacht ik maak een beginnetje van een aantal episodes voor het slapen gaan maar ik kan niet stoppen met kijken. Wat een geweldig seizoen en de onderliggende privésentimenten kan wel eens dit seizoen tot ongekende hoogte kunnen pushen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Welk seizoen bedoel je Naomi? Kijk je seizoen 6 of 7? Zal wel die laatste zijn. En of dat seizoen verslavend is. Heb hem in een dikke week herkeken 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Seizoen 7
. Ben erg blij met de comeback van Tony . Ik zal hier ook wel snel doorheen zijn denk ik. Goed begin iig, benieuwd wat er nog gaat komen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Tony is een key player dit seizoen. Acteert weer erg sterk en zijn rol is een verrassende. Ik vond vooral de comeback van Buchanan cool. Wat een held!
En later ontmoet je nog meer oude bekenden waaronder een hele toffe die elk seizoen aanwezig was
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik kijk enorm uit naar Chloe's rentree, ik hoop dat ze nog moe tsamenwerken met die nerveuze chick van de FBI, kan nog hilarische momenten opleveren. Wel even wennen zonder CTU en tof dat Buchannon terugkeert. Hoorde wel dat er een keypersonage doodgaat, wel benieuwd maar zie dat moment liever niet aanbreken. Scheen ook nogal kwaad bloed hebben gezet bij 24 fans.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ja, dat moment was echt heel kut. Ik vond het oprecht klote dat 1 van de tofste namen overleed. Maar de manier waarop was wel heel heroisch. Maar toch....een ultiem gemis voor seizoen 8.
lau12345
-
- 221 messages
- 264 votes
Beste serie ooit gezien.
Eerste deel in 2 dagen uitgekeken kon het gewoonweg niet stop zetten ,
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Heb deze op computer staan vond hem te duur om te kopen, maar seizoen 1 bevalt zo goed dat ik denk ik de andere seizoenen gewoon koop net als bij prison break
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Alleen seizoen 6 en 5 kan tippen aan 1, dus je moet wel bereid zijn je verstand nog meer op nul te zetten bij 2,3,4.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha ga weg. Seizoen 6 kan bij lange na niet tippen aan seizoen 1. Seizoen 6 wordt niet voor niets door bijna iedereen als de minste (maar nog altijd wel tof) gezien.
Ik wacht trouwens op meer info en trailers van seizoen 8! 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
S2 is duidelijk mijn favoriet maar vind 24 toch wel een constant hoog niveau houden.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
ik heb toendertijd op tv een seizoen gezien weet echt niet welke en ik heb toen er 2 afleveringen per keer waren, 4 keer gekeken. Nu met seizoen 1 bezig Bauer heeft zijn vrouw en dochter nu teruggevonden. 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Haha ga weg. Seizoen 6 kan bij lange na niet tippen aan seizoen 1. Seizoen 6 wordt niet voor niets door bijna iedereen als de minste (maar nog altijd wel tof) gezien.
Ik wacht trouwens op meer info en trailers van seizoen 8!
Omdat iedereen dat vindt is dat zo? Meeloper.
Seizoen 1 is een van de sterkste omdat ze daar nog letten op wat er logischerwijs in een uur kan gebeuren. Zo staan Kim en die jongen bijna een hele aflevering te graven.
Seizoen 2 onderscheidt zich alleen door magnifiek acteerwerk van Haysbert.
Drie en vier zijn erg ondermaats omdat ze daar een loopje nemen met de realiteit. Iedereen vindt vijf zo briljant omdat de president de grote man achter het complot is, maar dat vond ik een goedkoop trucje en pas halverwege het seizoen verzonnen.
In seizoen 6 had je tenminste nog wat verrassingen, zoals het ontploffen van die kernbom.
Zelfs 7 is nog beter dan 5.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik blijf het jammer vinden dat de character progression een beetje verdwenen is sinds seizoen 2. De band tussen Kim en Jack is denk ik het meest boeiende van de serie, dat is helaas verloren gegaan. Vandaar dat seizoen 2 en 1 op eenzame hoogte staan.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Er zit toch genoeg karakterontwikkeling nog in in latere seizoenen? De vriendschap van Jack en Tony en later Jack en Bill Buchanan. Tony en Michelle in meerdere seizoenen, Jack en Cloe etc.
Ik vind juist dat de karakters goed uitgediept worden in latere seizoenen.