• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.148 actors
  • 9.373.069 votes
Profile

24

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

http://www.dvd-home.nl/release/nieuw.asp

De release datum op deze NL site is 4-11 voor 24: seizoen 7. Ik ben zeer benieuwd. Al heb ik alles al gezien, wil deze hebben hebben hebben

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

(afbeelding)

De cover van het 7e seizoen 24 die op 4/11 te koop zal zijn. Zag deze op de site van Free Record Shop. Daar vragen ze 65 euro voor de normale versie. Ik denk dat hij bij MediaMarkt waar ik hem ga halen wel voor 55 tot 60 euro zal liggen.

Wel een aparte cover. De voorgaande 6 seizoenen hadden die kenmerkende 24 ''hokken'' op de cover. Maar het ziet er wel nice uit!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

65 euro? Dat is wel heel erg veel voor 1 seizoen. Ik vind 40 euro nog steeds de maximale prijs, 50 hooguit voor echt sterke series. Dit is overdreven.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik heb hem voor 37 euro besteld bij blahdvd. 65 Euro, daar heb je de Blu-Ray al voor. Voor een DVD wel erg out of proportions. Gelukkig heeft blahdvd hele lage prijzen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Is Blahdvd een NL website? Ervaring mee of zoiets betrouwbaar is? Krijg je dan wel 24 met NL ondertitels enzo?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nee, geen NL website maar wel extreem goedkoop (The Hut ook overigens). Beide sites enorm betrouwbaar en komt iets nie taan dan krijg ik direct een nieuwe toegestuurd. Top notch service dus. Is wel afhankelijk van de uitgave maar bij de Britse uitgave meestal wel het geval. Al mijn seizoenen komen van abroad maar hebben allemaal NL subs geloof ik. Durf het niet met zekerheid te zeggen aangezien ik altijd Engelse subs gebruik.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Oke, op die manier. Ook al kan ik aardig goed Engels, ik vind het toch wel relex dat ik 's avonds laat niet teveel hoef na te denken bij de vertaling. Dan ga ik toch voor 24 halen bij MediaMarkt.

Maar 37 euro via zon site is wel erg goedkoop moet ik zeggen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Probleem is dat de vertaling vaak te veel een line van een castlid misvormt. Al is dat bij comedy wel erger.

Spetie

• 38871 messages
  • 8150 votes

Geen 37, maar 41,34 Euro staat er bij mij op blah.com.

Wel een interessante site trouwens.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ja, dat schommelt nogal bij blah, ook te maken wat de waarde van de pond doet. De tijd dat ik die pre-orderde was ie 37,- en dat is ook het bedrag dat afgeschreven gaat worden volgens hun FAQ.

Spetie

• 38871 messages
  • 8150 votes

Ah ok, op die manier kan het dus per week verschillen. Maar dan heb je goede zaken gedaan, want 37 Euro is natuurlijk een koopje voor een nieuw seizoen.

Ik moet seizoen 7 nog steeds zien. ben bang dat deze niet op televisie gaat komen of weet iemand of ik het (hopelijk) mis heb?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Puur geprofiteerd van de recessie .

In België wel op 2BE en de zender 13th Street (zit in het pluspakket bij digitale aanbieders) is nog in onderhandeling met CBS. Ik verwacht het niet op de basispakket zenders eigenlijk maar gelukkig zijn er nog genoeg andere opties.

nachtbraker

• 276 messages
  • 0 votes

Zijn er al wat dingen naar buiten gekomen over seizoen 8 dat iemand weet hier?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Weet alleen dat het in New York speelt, dat Jack "who are you working for" gaat roepen, tafels aan de kant gooit om mensen te intimideren, de bad guys weer ontsnappen door de 'perimeter', maar verder is er nog niet veel bekend

bonoboo

• 2 messages
  • 0 votes

Hallo

Kan iemand zeggen HOEVEEL Seizoenen er eigenlijk van zijn en hoeveel dvd's dit zijn.

Dit vind ik een heel goede serie en wil ze allemaal kopen.

groetjes bonoboo

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Er zijn op dit moment zeven seizoenen geweest. Ik meen dat seizoen 7 binnenkort op dvd uitkomt. De rest is al uit. Het gaat om zes dvd's per seizoen denk ik.

bonoboo

• 2 messages
  • 0 votes

Hallo AHWA

Hartelijk bedankt voor uw snelle antwoord

groetjes bonoboo

kaztor

• 235 messages
  • 146 votes

AHWA wrote:

Er zijn op dit moment zeven seizoenen geweest. Ik meen dat seizoen 7 binnenkort op dvd uitkomt. De rest is al uit. Het gaat om zes dvd's per seizoen denk ik.

Sommige hebben 7 dvd's, ligt eraan hoeveel restmateriaal er per seizoen gemaakt is.

Ik ben nu bezig met seizoen 4. Ik denk dat we wel rustig kunnen stellen dat we hier met een redelijk briljante serie te maken hebben.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

I need a hacksaw!

nicoot

• 63 messages
  • 67 votes

Ik ben er toch eens geslaagd om non stop driekwart serie te bekijken. Heb nu seizoen 1, 2, 4 en 5 gezien en nu is seizoen bezig op de Belgische televisie, en wat een niveau! Seizoen 3 hebben we hier thuis ook liggen, maar daarmee was ik ooit 3 jaar geleden begonnen en opgegeven aan de helft...

Fantastisch gewoon, die 24-serie. En hoewel naar het schijnt seizoen 6 wat minder was (nog niet gezien, maar ook beaamd door Kiefer Sutherland zelf), is seizoen 7 van zeer hoogstaand niveau, me dunkt. Benieuwd wat er nog zoal staat te gebeuren na 8 PM (daar zitten ze nu) en in seizoen 8 en 9...

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

De eerder geposte cover is die van de regio 1-versie, de regio 2-versie heeft wel degelijk het bekende splitscreen-uiterlijk. Ik wacht nog wel een paar jaartjes, ik vind 20 - 30 euro wel een maximum voor zo'n dvd-box.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Seizoen 6 vond ik juist een van de beste.

kaztor

• 235 messages
  • 146 votes

Ga nu beginnen aan seizoen 5. Het einde van seizoen 4 was subliem, misschien wel het beste einde van een seizoen tot nog toe. Wel irritant dat dat klere-wijf van een huurmoordenares steeds vrijuit lijkt te gaan...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

De 1e promo's van seizoen 8!

Kwaliteit kan beter, maar dat zal van de week wel beter worden.

Ziet er strak uit, al kan ik niet goed zien wat nu het gevaar helemaal is.

17 januari 2010 is de start zo te horen.

Welcome to KieferSutherland24.net

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Ziet er echt goed uit!

Hier de twee trailers op YouTube:

1

2

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Leuk dat Chloe en Kim erbij zijn.

Who is Jack Bauer?

PsychoBoyJack

• 244 messages
  • 72 votes

De laatste 2 seizoenen lieten me lauw en teleurgesteld achter, waarbij ik geen behoefte meer voelde om nog meer Jack Bauer toestanden te volgen. De nieuwe trailers maken me echter weer warm.... toch nog een poging wagen denk ik...

kaztor

• 235 messages
  • 146 votes

AHWA wrote:

Leuk dat Chloe en Kim erbij zijn.

Who is Jack Bauer?

Dat donkere haar staat Chloe een stuk beter.

Gave trailers btw

nachtbraker

• 276 messages
  • 0 votes

Vind het niet zo´n bijzondere trailer,maar blijkbaar vinden sommige mensen een helicopter die explodeert al erg cool.

Bij de 1ste trailer van seizoen 7 had ik er veel meer zin in doordat Tony terug bleek te zijn.

Nu kan het weer allemaal hetzelfde zijn,maar uit de trailer valt weinig te halen.

Weer wat nieuwe agenten,terroristen en wat geschiet en een auto die over de kop rolt,niks wat ik in 24 niet eerder heb gezien.

Heb best zin in 24 maar de trailer is niet bijzonder.

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Helikopter die explodeert is zeker cool. Beetje actie in een actieserie kan geen kwaad, toch? En bij seizoen 7 vond ik de terugkeer van Tony juist erg jammer, iedereen wist dat alleen een slechte uitleg zijn terugkeer zou kunnen verantwoorden, en dat gebeurde dus ook.

Vind daarnaast de nieuwe omgeving, New York, ook erg filmisch eruit zien, zelfs al in deze trailer.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.