24
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Seizoen 6 was idd helemaal niet zo slecht als men roept maar het was wel 1 van de mindere. Niet door de mindere actie, wel doordat alles zon beetje opnieuw herhaald werd. Maar ook S6 heeft me prima vermaakt. Alleen had ie de pech na het geniale 5e seizoen te komen.
@ niethie, goed bezig! Je hebt nog heel veel om van te genieten op 24 gebied voor de boeg.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8150 votes
Ah kijk eens dat is goed nieuws.
Is voor mij alweer te lang geleden dat ik seizoen 6 gezien heb. Eens kijken of het een verbetering wordt t.o.v. het mindere zesde seizoen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Seizoen 7 heeft zn pieken en dalen en is uitstekend maar het werd niet het geniale seizoen waarop iedereen hoopte na seizoen 6. Maar zeker de moeite waard om te zien. De 2 afleveringen in het Witte Huis (iedereen weet welke als je het hebt gezien) waren weergaloos.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8150 votes
Ik ben erg benieuwd. En ben het wel met je eens over seizoen 6. Wat mij betreft het minste seizoen, maar nog altijd bovengemiddeld kijkvermaak en natuurlijk was Seizoen 5 ook wel helemaal geweldig, dus dan wordt een seizoen erna al gauw als minder ervaren.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
He Naomi, blij dat ik niet meer de enige ben hier die seizoen 6 bij de beste seizoenen vindt horen. Na seizoen 1 voor mij het beste seizoen.
Denk dat de volgorde bij mij 1-6-5-2-7-3-4 is ofzoiets.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Mm ik ga denk ik voor 5-3-2-1-7-4-6 waarbij ik zeg dat alle seizoenen sowieso erg goed zijn maar dat de 1e paar die ik noem wel echt sterker zijn. S7 is vernieuwend maar niet beter. Ik hoop dat seizoen 8 een big bang wordt.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Een zwarte dag voor Naomi Watts 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Heeft ze Morris gedumpt? 
Verhalen gaan trouwens rond dat Mandy terug zal keren, die we kennen uit seizoen 1, 2 en 4 als de vrouw met die Palmer de hand ''schudde'' eind seizoen 2.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Mia Kirshner
Zou mooi zijn voor de continuiteit.
MR APOCALYPSE
-
- 610 messages
- 0 votes
Goede serie maar valt teveel in de herhaling.
Elk seizoen een verrader,zowel bij CTU en de FBI...
Het stukje met jack gevangen in het witte huis waarneer ze binnenvallen is een kopie van jack gevangen in CTU in seizoen 6
Dankzij tony was seizoen 7 boeiend maar ben benieuwd wat seizoen 8 gaat brengen..
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Zo, een paar dagen terug dan eindelijk seizoen 1 afgerond! Had het in een kortere tijd kunnen doen maar helaas lieten de hitte en het stapeltje films dat nog op me lag te wachten dat niet toe, maar goed. Vond het een zeer boeiend seizoen en kijk zeker uit naar meer. Zoals ik al in mijn vorige stukje zei een heerlijk concept waar je maar moeilijk genoeg van kunt krijgen. Het is in hoe langer je het volgt (en zeker als je dit in een twee en een halve week tijd bestek doet) steeds moeilijker te beseffen dat zich het allemaal afspeelt in een dag tijd. Misschien ook omdat je gewend bent dat er bij andere series vaak meerdere dagen tot een week tijd tussenzit. Ongelofelijk eigenlijk, dus als ik op een hete zomerdag tot twee uur in mijn nest lig, Jack Bauer gewoon al meer meegemaakt heeft dan ik in een jaar tijd, sjonge jonge ik begin me hierdoor steeds meer te beseffen dat ik geen ene reet bijdraag aan de samenleving.
Nee, maar even serieus. Vond eigenlijk alle afleveringen erg goed, zat zowat geen zwakke tussen. Je hoeft je ook niet te vervelen want er gebeurd echt heel veel in de gemiddelde aflevering van 24. Veel spanning, actie en een lekker paranoide sfeertje dat ik niet meer zo sterk in een serie tegen ben gekomen sinds ik begin dit jaar The X-Files heb afgerond. Mooie afsluiter ook, van het geheel. Liet me wel met kippenvel achter, al wist ik al (omdat ik zo verdomde nieuwschierig was met spoilers lezen) dat Teri er na dit seizoen al werd uitgeschreven. Maar goed (zoals ik al zei) ik snak naar meer! Zal niet gelijk de hele boel aanschaffen, dat gaat denk ik gewoon rustig een voor een, want het geld groeit me ook niet op de rug natuurlijk. Ik denk dat ik nog even met seizoen 2 wacht, dat wachten wakkert het gevoel naar meer bij mij altijd alleen maar aan. Jullie horen
(of lezen, in dit geval) het vanzelf wel wanneer het zover is... 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Mooi dat het bevalt. Als je er nog eens aan kan komen, seizoen 2 tot 7 zijn ook zeer goed. De ene beter dan de andere maar allemaal ruim de moeite. Ik had hetzelfde als jij hebt; de verslavingsfactor. Als je eenmaal kijkt dan kan je bijna niet stoppen met een seizoen.
MediaMarkt biedt 24 nog wel eens goedkoop aan. Ik heb alle seizoenen origineel voor 24 euro per stuk gekocht.
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
... seizoen 2 tot 7 zijn ook zeer goed...
...oftewel de overige seizoenen 
MR APOCALYPSE
-
- 610 messages
- 0 votes
Omdat ze erg op elkaar lijken...
Eigenlijk zijn de laatste seizoenen beter dan de eerste.
Want alles rond kim was af en toe echt onzin,en in de laatste seizoenen waren het goede verhaallijnen!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Is this the last season?
Kevin Reilly, Fox Entertainment President, said that the upcoming season of “24” might be its last. Kudos to iFmagazine.com for breaking this story.
The upcoming season of “24” is the last covered by the show's current contract, and although Kiefer Sutherland remains enthusiastic, Reilly is unsure of the show's fate. However, he says there is still a chance of the show continuing past this season or the making of a '24' movie.
“It’s our last contractual season of '24',” Reilly said, discussing the issue with iF's contributing writer Abbie Bernstein at the TV Critic's Association's summer press tour in Pasadena. “There are a lot of moving parts, so we’re not sure what will happen after that.”
“We haven’t made any decision whether it’s back or not [after this upcoming season],” says Reilly. “The producers are passionate, Kiefer is passionate and we don’t have any of them looking to jump ship. It’s a show we’re really proud of. It’s going to come down to a business decision. It’s not an inexpensive show on the network books and we also want to finish strong. This is not a show we want to prop up. It will be a whole creative and business discussion and something we’ll have to deal with over the next few months.”
While there has been some slippage in '24's' ratings, the show is coming off one of its strongest seasons yet, creatively. Furthermore, according to Forbes, of all the shows on TV in primetime, only "American Idol"--also on Fox--gets higher ad rates for its commercials than does "24.".
Howerer, there is no doubt '24' is expensive, and the networks are facing a poor ad market.
MR APOCALYPSE
-
- 610 messages
- 0 votes
Ongelofelijk eigenlijk, dus als ik op een hete zomerdag tot twee uur in mijn nest lig, Jack Bauer gewoon al meer meegemaakt heeft dan ik in een jaar tijd, sjonge jonge ik begin me hierdoor steeds meer te beseffen dat ik geen ene reet bijdraag aan de samenleving
Lol,hij maakt meer mee in een uur dan jij in je hele leven.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Valt wel mee. Ik weet niet hoe vaak ik thuis de tafel aan kant heb geduwd en m'n vrouw in haar gezicht heb gesnauwd om iets te weten te komen 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
He Naomi, blij dat ik niet meer de enige ben hier die seizoen 6 bij de beste seizoenen vindt horen. Na seizoen 1 voor mij het beste seizoen.
Denk dat de volgorde bij mij 1-6-5-2-7-3-4 is ofzoiets.
Beter laat dan nooit
.
Ik ben hier dus niet de enige, gelukkig maar. Voor mij is het 2-6-1-5-3-4
Een zwarte dag voor Naomi Watts
.
Dat komt hard aan.
MR APOCALYPSE
-
- 610 messages
- 0 votes
Zo lekker is dat wijf niet. Eerder lelijk die chloe. Geef mij maar nadia uit seizoen 6 of kim 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Is er al wat bekend over de releasedatum van seizoen 7 in Nederland?
mrdig
-
- 499 messages
- 2689 votes
24 (seizoen 7) - Wikipedia - nl.wikipedia.org zegt dat seizoen 7 vanaf augustus/september op RTL5 wordt uitgezonden. Lijkt me niet, anders wisten we nu wel de releasedatum.
RTL.NL zegt bij veelgestelde vragen / programma's dat de serie voorlopig niet terug komt.
Maar ja de echte fans hebben S7 natuurlijk al op een andere manier gezien en wachten al met smart op de 1e aflevering van S8 begin januari 2010. Ik kijk er alweer naar uit in elk geval.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Lijkt me dat je de bron van RTL moet geloven. Wikipedia kan iedereen editten he.
Ik wacht ook zeer met smart op de start van seizoen 8. Voordat S8 begint ga ik 24 Redemption en seizoen 7 nog eens in zijn geheel herkijken. Ik wacht ook zeker op de release in de winkel van seizoen 7. Heb alle andere seizoenen ook. Seizoen 7 ligt al wel hier, maar niet zoals het moet 
mrdig
-
- 499 messages
- 2689 votes
24 Redemption en heel seizoen 7 in zijn geheel nog een keer zien trek ik waarschijnlijk niet. Heb in elk geval wel de laatste paar afleveringen van S7 bewaard. Die ga ik waarschijnlijk nog wel even zien alvorens ik met S8 begin.
Das altijd wel een nadeel met 24: je vergeet het plot/verhaal van een seizoen vrij snel. Of aan het einde van een seizoen weet je al niet meer wat er in het begin allemaal is gebeurd. Als iemand mij nu vraagt wat er bijv in S3 of S5 nou allemaal is gebeurd dan moet ik het antwoord schuldig blijven. Blijkbaar geen diehard fan genoeg voor 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Owjawel joh, juist heerlijk! Ik heb seizoen 7 al die weken los gevolgd dus niks zo lekker om de DVD box die ik ga kopen eens een weekje te laten ratelen en alles in korte tijd nog eens te zien.
24 verveeld me nooit. Heb seizoen 1 tot 6 nu allemaal 2x gezien de laatste jaren en ik ga ze zeker in de toekomst nog eens kijken. Met stip mijn nr 1 serie.
mrdig
-
- 499 messages
- 2689 votes
2x 6 24-seizoenen kijken betekent 288 uur televisie kijken, je had mee moeten doen met wereldrecord televisie kijken. Slechts 4 seizoenen achter elkaar kijken en je hebt een wereldrecord op je naam 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ehh je vat me geloof ik verkeerd op. Ik kijk die seizoenen niet achter elkaar hoor en al helemaal niet non stop.
mrdig
-
- 499 messages
- 2689 votes
Snap ik, maar gezien jouw passie voor 24 moet dat wereldrecord toch voor jou te doen zijn.
Achter elkaar kijken is overigens wel het leukst, 4 a 5 afleveringen van 24 (of een andere leuke serie) achter elkaar, en dan het liefst op zondag, is altijd heerlijk.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
5 afleveringen achter elkaar is geen punt maar ik trek het echt niet om een seizoen achter elkaar te zien. Zelfs een half seizoen niet.
Ik snap ook nooit wat van mensen die altijd van die film marathons willen houden.