24
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik vond dat juist heel realistisch. Er wordt toch al vrij nonchalant omgegaan met gsm's. Alle terroristen hebben het nummer van Bauer, ook al steelt hij telefoons, krijgt ie nieuwe telefoons als hij de ene is kwijtgeraakt of verloren, et cetera. Ze bellen continu naar elkaar en op een gegeven moment moet er een telefoon leeg raken. Bij Kim dus.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vond dat mobiele telefoon incident ook wel wat vergezocht. Ben het wel met tukkerstein eens. Sowieso heb ik moeite je te volgen AHWA, als het gaat om je 24 smaak. Als je seizoen 5 redelijk maar meer niet vind en seizoen 6 echt top en seizoen 7 tot het einde toe nog erg goed dan hebben we een totaal andere smaak 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Helemaal niet vergezocht. Ze is al van LA naar Washington gevlogen, probeert al de hele dag Agent Walker te bereiken, en moet daarna lang wachten op het vliegveld. Geen kans om je gsm op te laden dus. Dan is ie op een gegeven moment gewoon leeg.
Tja, mijn smaak
Ik vond in seizoen 5 de reveal dat Logan evil was gewoon een enorme tegenvaller, heel voorspelbaar en saai. In seizoen 6 werd ik vaker verrast, mede door de kernbom, de dood van Curtis, en de machtsstrijd in het Witte Huis. Seizoen 7 begon fris met een nieuwe setting, maar tegen het einde met de stukken over Olivia Taylor, die halen de kwaliteit wel naar beneden, maar de intensiteit van het acteerwerk van Sutherland en Bernard is onovertroffen in S6-S7, en in mindere mate S5. Vandaar. Seizoen 3 en 4 zijn wat mij betreft de minste. Seizoen 2 werd gered door een Dennis Haysbert in supervorm.
Ik ben blij dat ik nu meeloop met 24, en zal in januari tegelijk met jullie aan S8 beginnen. Kunnen we lekker over discussieren 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Euhm, beetje vreemd selectief gespoiler tagged als je het mij vraagt
. Ik hoef S6 eigenlijk niet eens meer te kijken.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Sorry Naomi, ik had net een / te veel gezet. Godver.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Euhm, beetje vreemd selectief gespoiler tagged als je het mij vraagt
. Ik hoef S6 eigenlijk niet eens meer te kijken.
Wel doen. Er zitten namelijk enkele briljante vondsten en scènes in. De uitleg van AHWA verklapt wel iets, maar bij lange na niet alles.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Doe ik ook hoor, liep nogal de drama queen uit te hangen
. Al doe ik het alleen om Nadia
.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Seizoen 7 valt niet tegen tot nu toe '' ben bij de Starkwood basis episodes ''.
Wel triest en zwak het volgende :
'' Sorry Jack, na blootstelling aan dit Bio wapen is er geen kans op overleven.Er is bestaat geen geneesmiddel voor.''
1.5 episode later....
'' Ik wil je geen valse hoop geven, maar recentelijk onderzoek in stamcellen bla bla bla geeft je misschien toch een kans op genezing.

1a2 keer is leuk, maar laten we niet gaan overdrijven.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Achja, de serie verwerkt altijd graag het nodige drama rondom Jack. Het kan nog erger rondom dat gedoe met hem op het einde van het seizoen 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Vind het vreemd dat mensen het raar vinden dat Jack negen levens heeft. De serie draait om hem, zolang de serie voortduurt zal hij overleven. Elke keer dat hij in levensgevaar is, bestaat er dus eigenlijk geen enkel greintje spanneing.
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
De Emmy Award-nominaties zijn bekend gemaakt, en 24 doet het nogal teleurstellend (http://www.imdb.com/features/emmys/2009/nominations). Alleen Kiefer Sutherland is genomineerd als beste acteur voor '24: Redemption' en Cherry Jones (die vrouwelijke president) is genomineerd voor beste actrice in een dramaserie in het zevende seizoen. Daarnaast nog wat technische nominaties voor stunts en geluidmontage, maar het stelt echt teleur vind ik.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Zijn toch prima achievements, er is genoeg geweldig serie materiaal bezig. Helemaal niet slecht, niet gaan doen alsof er geen competition is.
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Klopt, er zijn zeker andere zeer goede series, maar ik vind het wel een beetje jammer dat er dit jaar weer geen nominatie voor beste dramaserie inzit. En vergelijking het aantal nominaties eens met bijvoorbeeld het aantal nominaties van seizoen 5 en daarvoor.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wat had je meer verwacht dan? Sutherland en Cherry Jones waren echt fenomenaal. Kiefer is trouwens altijd fenomenaal als Bauer. Zelden een acteur gezien die zijn rol zo goed neerzet in een serie. Hij gaat er volledig in op. Diep respect en niets minder!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Inderdaad, Sutherland weet er altijd wel iets van te maken, ondanks het soms matige scenario. Hij weet altijd weer met verve de tafel in de verhoorkamer aan de kant te smijten. Als je een iemand niet op 1 centimeter van je neus wil hebben, is het Sutherland wel.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dat bedoel ik. Seizoen 6 was qua plot minder dan anders en seizoen 7 zakte halverwege best een eind in maar elke scene met Kiefer was zo echt de moeite waard zeg! Zijn manier van emotie en agressie tonen was vreselijk realistisch en overtuigend. Jammer dat velen hem vooral zien als de man van een hoop B films van vroeger. De Kiefer sinds 24 is gewoon een enorme A niveau acteur. Zou ook leuk zijn als hij na 24 eens in een paar echt grote films mee gaat doen die zijn talent goed gebruiken.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Geplaatst door Jan-Peter op 25-07-2009 12:56 - Bron: Empire
Empire benaderde Kiefer Sutherland tijdens Comic Con, waar hij het nieuwe (achtste) seizoen van 24 aan het promoten was. Het filmtijdschrift vroeg de acteur of er al een nieuwe 24 film in de maak is en of Jack Bauer ooit te zien zal zijn in de bioscoop?
Sutherland: "Er is al heel wat nagedacht over potentiële ideeën voor een film of zelfs een filmreeks. Er wordt echter al zoveel energie verbruikt bij het maken van de serie, dat we de filmplannen even aan de kant hebben gezet. Dus buiten enkele ideeën hebben we eigenlijk nog helemaal niets. Maar als we eenmaal klaar zijn met de serie, sta ik er zeker voor open om de film te maken."
Voorlopig dus nog geen Jack Bauer in de bioscoop. De kans op een nieuwe extra lange, losstaande aflevering (zoals 24: Redemption) is een stuk groter.
Seizoen 8 promoten? Wordt tijd dat we er eens informatie over gaan krijgen.
Mocht 24 trouwens een film worden, dan gaat de serie dus na seizoen 8 door terwijl Sutherland enkele jaren terug eens zei best wel met Jack te willen sterven in het laatste seizoen. En seizoen 8 zou dus het laatste seizoen zijn...
Wat mij betreft loopt 24 nog wel even door.
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Ik denk een van de eerste promo's voor seizoen 8. Valt niet zo heel veel uit op te maken, maar het is in elk geval wat.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Mmm, leuk dat er beelden zijn. Helaas nog niet heel interessant omdat het maar een paar minuutjes uit een aflevering was. Maar ik kijk er weer erg naar uit.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Leuk dat je op het einde hoort: 'camera down please'. Betrapt.
Standaardscene uit 24, lijkt me zo. Maakt me niet heel erg benieuwd, maar ga het heus wel weer kijken.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Het is niet heel bijzonder nee, maar altijd leuk om wat te vernemen van 't nieuwe seizoen. Ik heb 24 gewoon boven alle andere series staan. Ik smacht weer naar een nieuw seizoen. Gelukkig zit er geen 2 jaar tussen seizoen 7 en 8 zoals tussen 6 en 7 (schrijversstaking,jaar uitgesteld toen).
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Volgens berichten wel. Net als seizoen 7 dit jaar.
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Was ik nog maar een 24 maagd, heerlijk die eerste keer
.
De box stond al sinds halverwege Oktober (als ik me niet vergis) stof te vangen en telkens stelde ik het kijken uit omdat er andere dingen tussen kwamen, maar van het weekend stelde ik mezelf dat het er nu maar eens van moest komen! Mijn verwachtingen lagen misschien wat hoog maar het niveau dat nu aanhoud bevalt me vrij goed, lekker spannend en een al even paranoide sfeertje. Ik zit ook nog maar op aflevering tien dus er valt nog een hoop te beleven en ontdekken. Echt een heerlijk concept, wat een geweldig idee ook om alles in real life tijd te spelen. Verder zijn die intro aan het begin van iedere aflevering, dat klokje, de splitscreen technieken natuurlijk erg leuk. Ook de rol van Sutherland is (van wat ik er tot nu toe van zag) vrij sterk en regelmatig naar Cuthbert (in en strak truitje) kijken is natuurlijk ook niets mis mee. 
Nee, ik denk dat dit op den duur wel een gevalletje EV kan zou gaan worden. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nice dat het beviel Niels
.
Tja seizoen 6, volgens veel fanboys het minste seizoen en sommigen noemen het zelfs 24 onwaardig.
Daaruit valt gelijk op te maken dat de 24 fanbase vooral bestaal aan action packed eisende fanboys. Jammer dat 24 niet een iets sophisticater fanbase heeft want 24 is niet only action.
Misschien na seizoen 2 wel het beste seizoen. Bauer worstelt eerst in het begin met zichzelf en zijn psychische toestand, ook zijn persoonlijke familiesituatie komt aan het licht, de struggles tussen Chloe en Morris, Nadia die de nadelen van haar afkomst moet aanvechten etc. Zo kan ik nog wel doorgaan, genoeg te genieten dit seizoen. De personages zijn hier minder vlak. nice CTU crew ook; Nadia is een aanwinst, leuk om Milo weer terug te zien, Doyle rocks en Morris is nou net zo'n figuur die je al die tijd al miste.
Qua storyline ook weer een geweldig seizoen. Het is misschien niet constant action packed maar als er een action episode zich voordoet, dan is het ook werkelijk intens. Seizoen 6 geeft een veel betere balans tussen actie en persoonlijke randzaken. En heerlijk om de emotional sides van verschillende personen te zijn (vooral mijn favoriet Chloe geeft zich bloot maar ook Jack zijn kwetsbare kant wordt met verve neergezet. Wat een rasacteur is die Sutherland toch.
Ook in het witte huis gebeurt er genoeg. Lennox is een zeer geschikte vervanger voor Novick en de character development van Vice President Daniels is ook geweldig. Hoe hij je haat jegens hem subtiel weet te veranderen in begrip is zeer subtiel. Jammer dat we wel afscheid hebben moeten nemen van bepaalde characters. En wat een mooi einde trouwens van dit seizoen
.
Seizoen 6 is lang niet zo actie gericht en spannend als zijn voorganger maar gelukkig voor mij krijgen we nu weer veel meer character development en dat maakt dit seizoen gewoon één van de betere. Komt voor mij persoonlijk als tweede beste uit de bus na seizoen 2.
Nu op naar seizoen 7.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8150 votes
Gaat seizoen 7 trouwens n og een keer op televisie uitgezonden worden?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Gaat in Augustus/September van start op RTL 5.