• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.109 votes
Profile

Entourage (HBO)

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

kos wrote:

Haha, die scene met Frank Darabont over die stalker: 'he was gonna Shawshank me in the ass' .

Haha, ik heb me toen kapot gelachen . Dit is wel een van de betere series (vind ik). Het beste is de korte afl. (ca. 22 min) en maar 12 afl. per seizoen. Dit zorgt ervoor dat de verhaallijn niet onnodig wordt verlengt als in de meeste andere series.

Daarnaast heel veel cameo's die wat extras toevoegen

alcapachino

• 293 messages
  • 108 votes

Entourage blijft goed punt.

Kort door de bocht maar het blijft gewoon puur tijdsverdrijf op zijn best, nee het is niet diep en nee het is niet heel slim , maar het onderhoud dat deze serie biedt is gewoon heerlijk , van mij mogen de episodes wel 40 in duren , beetje kort ..

Lloyd is ook te grappig aan het worden.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Nou afgaande op deze seizoens halve finale zit er zeker nog een seizoen in de pijpleiding.

alcapachino

• 293 messages
  • 108 votes

Inderdaad ben benieuwd hoe Arie dit nu weer gaat fixen ! Drama was weer fantastisch trouwens , ook Eric vind ik groeien kwa personage en op het gebied van acteren.

Wat ik wel een beetje mis zijn de leuke bijrollen van voorgaande seizoenen ik noem een Billy Walsh of andere gave rollen.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Klopt, hoewel Walsh wel een beetje aan het einde van zijn houdbaarheid was. Het gebrek aan bijrollen wordt wel weer goed gemaakt door een aantal sterke cameo's. Gisteren ook weer, prachtig die Dean 'Superman' Cain. "Good luck Drama"

alcapachino

• 293 messages
  • 108 votes

Het wordt inderdaad deels goedgemaakt , Dean Cain was leuk om hem weer es te zien , Drama : 'Is he auditioning too ..freaking superman'.

Eric wil weer achter Sloan aan ... ben blij dat hij van die Ashly af is man wat een mooie afpoeier in dat restaurant

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

301 Aquamom is m'n eerste kennismaking met Entourage. Op zich wel grappig, maar ik vind Drama geen leuk personage, en alleen Piven heeft het in zich om het ietwat geforceerd hippe taalgebruik a la Californication nog een beetje leuk te brengen.

Op naar 302.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Ik zou nadat je 302 vertaald hebt, wel even bij 101 beginnen. De interactie tussen de vier vind ik altijd erg grappig. Maakt Drama ook minder de verouderde/verongelijkte zeiksnor die hij soms lijkt te zijn. En dan vallen de one-liners van Ari ook niet helemaal uit de lucht.

Wat staat je eigenlijk niet aan bij Drama?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Het is natuurlijk moeilijk om na 1 aflevering al meteen een beeld van de serie te hebben, maar van de vijf personages vond ik hem de minst grappige. Mislukte acteurstypetjes zie je zo veel.

Hou wel van grappen als:

You have got a gorgeous view.

-It's West fucking Hollywood, Lloyd.

Daar kan ik wel om lachen. Mede door de sterke delivery van Piven.

alcapachino

• 293 messages
  • 108 votes

Drama is even wennen , maar het is zeer vermakelijk om te zien hoe zelfvoldaan hij is terwijl hij echt een amateur is , echt nasty dat hij denkt dat hij te goed is . Iedereen weet dat het niet zo is , inclusief zijn vrienden die het nooit zeggen.

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

"It's for the kids, Vince"

Vrij tegenvallend seizoen en hoewel ik niet ga zeggen dat de afsluiter de rest van het seizoen kon redden kan ik moeilijk ontkennen dat Damon's rol een meesterlijke zet was en één van de highlights was van de hele serie. Geweldige vent toch, op Kimmel is die ook vaak hilarisch.

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

Dit seizoen ging niet zoveel over de film wereld en vince, maar meer over de support cast; Drama, Turtle, E, Ari en Lloyd. Dit was wel verfrissend t.o.v. de eerdere seizoenen. Maar blijkbaar kunnen ze het niet laten werken. Hopelijk wordt het volgende seizoen beter.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Matt Damon

Sluit me aan bij jacobine_rodijk. Heerlijke paint-ball termination ook!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik heb seizoen 1 gepindakaasd, dus hier ga ik binnenkort maar eens aan beginnen.

alcapachino

• 293 messages
  • 108 votes

ik vind dit seizoen dus helemaal niet tegenvallen , was dit de finale alweer dan ?

Interesante wending met Sloan toch , vond dat wel erg makkelijk gaan ... Ari goed op dreef

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

alcapachino wrote:

ik vind dit seizoen dus helemaal niet tegenvallen , was dit de finale alweer dan?

Van iemand die een bijdrage heeft aan 1/4 van de posts van dit topic en in zijn avatar "Entourage" heeft had ik ook er weinig anders van verwacht

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

'Can we fuck on this couch? '

.

alcapachino

• 293 messages
  • 108 votes

jacobine_rodijk wrote:

(quote)

Van iemand die een bijdrage heeft aan 1/4 van de posts van dit topic en in zijn avatar "Entourage" heeft had ik ook er weinig anders van verwacht

haha tja op gegeven moment wordt het allemaal routine he plus ik pindakaas ze allemaal dus hoor niet in de reclames : 'stay tuned for the entourage final brought to oyu by HBO'bla bla

Maar eerlijk is eerlijk

ik ben wel die hard fan van entourage !

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Ok, ik weet niet of ik de enige ben, maar bij mij werd de 6.12 gelijk voor de aftiteling begon afgekapt. Hierdoor heb ik misschien wel het grappigste stukje in de geschiedenis van series gemist. Ik vond Matt Damon al vrij hilarisch in deze aflevering, maar aan het einde van de credits komt blijkbaar het volgende:

Goud waard, onge-evenaard.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Oke, dat is grappig .

Ik ben vandaag begonnen aan de eerste aflevering van Entourage, en ik moet toegeven dat het toch wel wat heeft. Dit zijn van die series waarin acteurs gastrolletjes kunnen spelen en zich lekker kunnen laten gaan. Ook moet je een stel acteurs hebben die de vloekworoden zo lekker van hun tong kunnen laten rollen en Connolly, Ferrara, maar vooral Piven hebben dat. Grenier en Dillon niet zo, maar dat zijn ook de minste personages voor mij.

Ik zal de rest ook maar pindakazen dan Deze serie kan er ook nog wel bij.

alcapachino

• 293 messages
  • 108 votes

haha once you pop you cant stop AHWA! Deze serie is voor mij echt wel nice aan het worden , alleen het wachten .... Denk dat i kvanavond nog maar eff de finale ga zien voor de 2de keer , Matt Damon doe thet leuk , Vince reageerd er goed op en word drama dan toch een sterretje ?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Als je iets vertelt over wat er gebeurt, let dan wel op de spoilertekens.

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Vrijdag is Piven bij Jonathan Ross op BBC. Voor de liefhebbers (me!).

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

102 was ook weer prima. Piven en Connolly zijn verreweg de meest boeiende personages, en met Samaire Armstrong, Jessica Alba en Blair Fucking Waldorf mag ik niet klagen qua eye candy.

Morgen de volgende.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik denk dat ik wel kan zeggen dat ik verkocht ben. Het eerste seizoen is tot nu toe gewoon erg sterk. Het mooie aan Entourage is dat er geen spanningsboog hoeft te zijn. Vince zou eigenlijk altijd genoeg geld moeten hebben zodat ze gewoon kunnen doen waar ze zin in hebben. Je zou niet in spanning moeten zitten of de film het wel goed gaat doen, of andere dingen.

Entourage is gewoon genieten van het Hollywood-leventje.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Klaar met eerste seizoen. Gauw op naar het tweede! Het kijkt zo ontzettend lekker weg en dat taalgebruik is bij vlagen zo grappig, zelfs Drama heeft steeds meer momentjes!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Alweer bijna door seizoen twee heen. Nog steeds zeer vermakelijk, vooral het gekissebis tussen Ari en E. Ook de vele gastrollen zijn erg prettig om te zien soms, zoals Mandy Moore. That's so funny.

Mooiste stuk was toen Ari z'n assistent aan het werk zette toen hij net had vernomen dat James Cameron Aquaman zou gaan regisseren.

3 tot en met 5 liggen al in het pindakaasschap.

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

AHWA wrote:

3 tot en met 5 liggen al in het pindakaasschap.

Geen fan van DVD blijkbaar.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Dat wel, maar helaas geen geld voor.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

AHWA wrote:

Alweer bijna door seizoen twee heen. Nog steeds zeer vermakelijk, vooral het gekissebis tussen Ari en E.

Let's hug it out bitch!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.