• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.621 votes
Profile

Paradise Hotel

paradise is gwn te grappig en die mensen zoals amy zijn gwn dom tara enzo spelen het tenminste slim..duss die moeten winnen..naja dave niet die had ik liever gezien als alex

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik had liever gewild dat Beau bij Charla enzo zat.

Lely

• 2 messages
  • 0 votes

Hoi allemaal,

wanneer is de allerlaatste aflevering van PH??

Heb net in de tv gidsen gekeken (Tros kompas en TV-krant maar er staat niks in over paradise hotel morgen of maandag...

groetjes,

Lely

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Dat is dus morgen Let wel: het is op RTL 5 NIET OP YORIN/RTL 7!!!

Dan komt de ontknoping die iedereen al weet!

Ps: Ik haat Dave nog steeds.

Lely

• 2 messages
  • 0 votes

Ohhhh, erg bedankt!!

groetjes,

Lely

firestarter33

• 38 messages
  • 22 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Dat is dus morgen Let wel: het is op RTL 5 NIET OP YORIN/RTL 7!!!

Dan komt de ontknoping die iedereen al weet!

Ps: Ik haat Dave nog steeds.

Iedereen mag zijn eigen mening hebben, alleen iemand haten vind ik wel erg ver gaan.

Dave wil gewoon door iedereen aardig gevonden worden en wat je niet mag vergeten is dat hij zwaar verliefd is uiteraad is charla het brein en loopt dave er als een kip zonder kop achteraan.

En die TWISTS in het spel GRANDIOOS!! heb me gister kostelijk vermaakt over het feit dat iedereen terug komt om het winnende stel te kiezen.

Kan bijna niet wachten

Oh bedankt voor de info zocht me rot naar yorin want ik dacht dat die verhuist was

firestarter33

• 38 messages
  • 22 votes

Uma Oldman wrote:

Keith is mijn held uit deze serie!!! (I kicked Zack twice out!!! )

hahahahahaha je vertaalt het wel erg letterlijk

firestarter33

• 38 messages
  • 22 votes

xXxMelaniexXx wrote:

amy

kristin

toni

holly

desiree

melanie

scott

tom

beau

alex

andon

zack

amanda

keith

dave

tara

charla

kavita

matthew

erg duidelijk

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Och, jullie hebben het over dat programma met die irritante Amerikaanse rukkers en domme mokkels in dat huis. Ik zag het toevallig gisteren, gaat echt nergens over.

firestarter33

• 38 messages
  • 22 votes

kos wrote:

Och, jullie hebben het over dat programma met die irritante Amerikaanse rukkers en domme mokkels in dat huis. Ik zag het toevallig gisteren, gaat echt nergens over.

Das de hele bedoeling, lekker tv kijken om je kapot te lachen.

wat wel zo is!!!, is dat je het eigenlijk had moeten volgen vanaf het begin.

Xerena

• 20 messages
  • 0 votes

us_raider wrote:

Ik kijk dit nu zo'n 9 afleveringen en ik vind het een hartstikke leuk programma. Maar nu ga ik morgen dus dit weekend op vakantie dus moet ik de rest missen. Mijn vraag is nu: WEET IEMAND EEN SITE WAAROP IK DE AFLEVERINGEN KAN AFSPELEN OF DOWNLOADEN? Ik kan niks vinden en ik wil het eigenlijk wel zien. Of heeft iemand garanties dat dit hierna nog een keer uitgezonden wordt?

Volgens mij komt er weer een herhaling van PH op Veronica. Vanaf eind augustus/begin september!!??

Vanavond de laatste aflevering, ben zooooooo benieuwd... Go Keith en Tara!!

ahuum ahuum ,, paradise hotel is un serie die een jaar of 2 geleden al op tv was ,, weet nii of iemand dat al door heeft gehad... zoiezo is het lollig om te zien hoe mense denke dat ze goedd mense stil kunne pratee (vooral toen de weggestuurde gasten terugkwamen) ,, terwijl ze eigelijk alleen maar zichzelf voor schut zetten ,, en vervolgens liggen ze ook nog is helemaal dubbel om zichzelf.... helloooww,,, zo deed ik toen ik 14 was .. ik vind dat mensen in bepaalde situaties zichzelf onwijs kunnen verliezen terwijl ze er heilig van overtuigd zijn dat ze blijven bij hun principes.. ik vind het daarom ook terecht dat charla ,, tara,, keith en dave tot de finale zijn gekomen,, omdat zij nuchter zijn gebleven. (alleen dave begon sneaky te doen op t laatst..)

ps. kristin = slet

haha ik moet gwoon even reageren hoor!!

ik vind het echt super dat Keith gewonnen heeft!

hoe dom ze wel niet deden omdat hij Zack wegstemde HALLO!!daar ging het toch om mensen wegstemmen!

en dan maar met zn alle dreigen dat ze hem wel krijgen doe ff normaal

en die Dave whaha die wist van gekkigheid niet meer wat hij moest doen whaha

ik zat echt van man zg toch eens iets terug ipv sorry sorry ik bedoelde het niet zo alsjeblieft zeg

ik snap niet waarom de barbies zich zo laten behandelen door die 'populaire' mensen ze stelde echt niks voor!!

zo dat ben ik kwijt

ik heb me kapot lopen ergeren aan toni echt verschrikkelijk wat een mens is dat zeg met haar EXCUSE ME ow mijn god werd er helemaal boos op. twee jaar geleden heb ik het ook gevolgd en werd toen ook al gek van toni, beau, amy en de rest. de barbie club is tenminste volwassen. heb me echt boos gemaakt op die toni hoe raar ze is en zo voorspelbaar. toen zij en dave gingen modder vechten dacht toni echt dat ze zou winnen. maar dave was sterker reageert ze het op dave af door te zeggen dat hij aan haar bikine top trok zo wat moet je niet modder vechten.

Toni is echt een dom mens.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik ben blij dat Charla en Keith gewonnen hebben, heb alleen de laatste aflevering gister gemist.

Trouwens, erg leuk dat er drie barbie meiden hier komen, geloof dat één iemand zich drie persoonlijkheden heeft aangeschaft.

Anoukster

• 1 messages
  • 0 votes

Heeej!

Ik vond paradise hotel echt super.. heb het twee jaar geleden gevolgd maar de laatste paar afleveringen kon ik helaas niet zien! Dit jaar heb ik bijna alles gezien maar moest ik helaas de FINALE missen! De aflevering van gisteren dus... echt *****

Dus kan iemand miss een kort verslag uitbrengen wat er gisteren gebeurd is en wie er gewonnen heeft? Dan zou ik je echt heeeeeeeeeeel erg dankbaar zijn!

ThnxthnxThnx!!!

x ANOUKKKK

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Dave, Charla, Keith en Tara werden door de oudere gasten onder vraagd. Toen Dave een schokkende opmerking maakte wisten vooral Amy en Kristin niet meer wie ze zouden moeten kiezen; Dave of Keith...

Toen het tijd was om te stemmen kwam Amanda met een schokkende twist; ze mochten de stelletjes ook wisselen, dus: Charla en Keith en Dave met Tara. Toen was de beslissing duidelijk; de groep koos voor Charla en Keith, beide wonnen Paradise Hotel en wonnen $ 250,000. Keith besloot de helft te delen met zijn originele partner, Tara. Charla mocht hetzelfde doen met Dave, maar hield (verstandig) al het gewonnen geld voor zichzelf.

Xerena

• 20 messages
  • 0 votes

Xerena wrote:

(quote)

Volgens mij komt er weer een herhaling van PH op Veronica. Vanaf eind augustus/begin september!!??

Vanavond de laatste aflevering, ben zooooooo benieuwd... Go Keith en Tara!!

Heb ik mij dus even vergist... Het blijkt dat vanaf 19 september van maandag t/m donderdag om 22.30 uur NIEUWE afleveringen worden uitgezonden gepresenteerd door Tanja Jess. Met Nederlandse en (BAH) Belgische kandidaten.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Xerena wrote:

Met Nederlandse en (BAH) Belgische kandidaten.

Ik snap dat hatelijke gedoe niet tegen onze zuiderburen, geweldige hartelijke mensen en ze praten nog beleefder Nederlands ook.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik wist niet dat haat tegen Belgen nog bestond Is dat niet een beetje à la jaren 90??

Maargoed, idd Wats: Belgen zijn gewone mensen en hartstikke aardig. Aan hen heb ik mijn lieve hond te danken . Maar even 2 the point:

Komt er echt een Paradise Hotel gepresenteert door Tanja Jess? Ik kan het nauwelijks geloven! Het lijkt me in elk geval hartstikke leuk! I love it!

Maar niet té voorbarig zijn...

Ricky1982

• 9 messages
  • 121 votes

Kan nooit zo leuk worden als de amerikaanse versie

Xerena

• 20 messages
  • 0 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

Ik snap dat hatelijke gedoe niet tegen onze zuiderburen, geweldige hartelijke mensen en ze praten nog beleefder Nederlands ook.

Even iets rechtzetten: Ik heb geen hekel aan Belgen, maar ik vind het gewoon jammer dat er altijd Belgische kandidaten mee moeten doen aan Nederlandse shows!! Zie Expeditie Robinson, Temptation Island, ...

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

Dat zijn dan ook geen Nederlandse shows...

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Nee, Expeditie Robinson is toch gebaseerd op de landen strijd? Of ben ik nou in de war met iets anders

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

De tv-makers van Veronica noemen hun programmering voor het aankomende tv-seizoen "verleidelijker dan ooit". Dat meldden zij dinsdag tijdens de presentatie van de programmering van de drie SBS-zenders (SBS6, Net5 en Veronica) in Amsterdam.

Dit najaar begint Veronica met een nieuwe realityserie waarin elf mooie vrijgezelle Nederlandse en Vlaamse mannen en vrouwen hun intrek nemen in een exclusief hotel. In 'Paradise Hotel' geldt er voor hen één voorwaarde: ze moeten een koppel vormen met een partner van de andere sekse en samen een kamer delen. Doen ze dat niet, dan moeten ze vertrekken.

Paradise Hotel is van dezelfde makers als Temptation Island. De presentatie is in handen van Tanja Jess.

Bron: http://sterrennieuws.web-log.nl/archief/19/07/2005

Het jammere is: alleen weblogs geven informatie, dus geen officiële sites.

Maar als het komt; ik heb er reuze zin in

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

De laatste week van Paradise Hotel werd zo bekeken:

De finale (laatste aflevering) 214.000

De finale (een nalaatste) 227.000

Woensdag 189.000

Dinsdag 147.000

Maandag 194.000

Wat ik hier mee wil zeggen: de serie trekt voor een herhaling van zo weinig aflevering (ivm met herhalingen van friends die dagelijks door 288.000 mensen word bekekn) het heel goed doet. Kom maar op met die Nederlandse!!!

Corina

• 1 messages
  • 0 votes

Ik ben afgelopen week op vakantie geweest en heb de video ingesteld om de laatste afleveringen op te nemen.. Tja, dat was even zuur, dat het vrijdag op een andere zender kwam!! Nou is de vraag al vaker gesteld, weet iemand een manier om die laatste aflevering nog eens te zien (downloaden ofzo?)? Ik heb wel op deze forum gelezen hoe het is geëindigd, maar zou het graag zelf ook nog eens willen zien..!

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Volgens mij is hij niet te downloaden, veel te klein enzo. Misschien verschijnt het ooit nog op DVD. Wie weet.

firestarter33

• 38 messages
  • 22 votes

Corina wrote:

Ik ben afgelopen week op vakantie geweest en heb de video ingesteld om de laatste afleveringen op te nemen.. Tja, dat was even zuur, dat het vrijdag op een andere zender kwam!! Nou is de vraag al vaker gesteld, weet iemand een manier om die laatste aflevering nog eens te zien (downloaden ofzo?)? Ik heb wel op deze forum gelezen hoe het is geëindigd, maar zou het graag zelf ook nog eens willen zien..!

op emule zijn alle afleveringen te downloaden

Weet je hoe het werkt??

zal het zo specifiek proberen uit te leggen

ga naar http://www.downloademule.nl/ in de rechterhoek

zie je Emule - Versie 2005 :: Download :: bovenaan staan

downloaden en daarna installeren en opstarten

als je dat gedaan hebt start emule op en dan connecten dat staat links boven in.nou kan het zijn dat dat niet wil wellicht moet je eerst updaten dat kan rechts in het midden waar staat (update server .met from url)

vul in (http://2z4u.de/siba1r8t/min/server.met) druk op update, dan zou hij het moeten doen

nu kun je in de zoekmachine zoeken op paradise hotel,

ik heb al gekeken en hij staat er tussen "de finale" plus nog veel meer!!!!

succes .

PS als je het niet meer weet kun je altijd nog op forums kijken hoe het werkt en laat me even weten hier of het gelukt is

Groetjes

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Het klopt niet helemaal wat er staat, zodra je op download drukt moet je betalen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.