- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Paradise Hotel
Paradise Hotel
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
amy
kristin
toni
holly
desiree
melanie
scott
tom
beau 
alex
andon
zack
amanda
keith
dave 
tara
charla
kavita
matthew 
Zo zie ik het: Amy
Kristin
Toni
Holly
Desiree
Melanie
Scott
Tom
Beau
Alex
Andon
Zack
Amanda
Keith
Dave
Tara
Charla
Kavita
Matthew 
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Mag jij Dave wel dan?
tis wel een idioot maar hij speelt het spelletje slim. Ik ben wel beetje fan van de 'badguys' die niemand mag zoals keith dave charla etc.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Dave loopt Charla achterna en denkt dat hij een kans maakt...dat noem jij een spelletje spelen...
SamanthaAa
-
- 4 messages
- 0 votes
ik vind het zo vaag dat iedereen boos is omdat keith zack er uit had gestemd ik vin dat juist slim .. ik zou da ook gedaan hebben hij had de meeste macht..
en kom op het is maar een spelletje dat iedereen daar boos om werd pff.. vind het nog steeds zielig ..
ik ben helemaal voor "het barbie clubje" (keith tara charla & dave)
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Inderdaad, ze worden allemaal boos omdat Zack werd weggestemd. Dan zou iedereen dus hebben gevonden dat hij níet weggestemd mocht worden, en dus zou winnen. Ten koste van hunzelf, yeah right. Ze begonnen gewoon mee te doen met Amy zodat ze misschien zouden kunnen winnen.
Beau had eerst toch zo'n problemen met iedereen die hem lullig behandelde (iedereen behalve het barbiegroepje) en toch trekt hij naar de lullige mensen toe ipv de aardige. Dan zijn ze dus gewoon meelopers.
*Gister was trouwens wel érg lullig dat iemand zei dat Melanie had moeten blijven ipv Charla. Dat vond ik echt lullig. En dan zeggen ze dat ze altijd weg gaat, ja hé ik zou ook niet blijven als mensen zo tegen me doen. 
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Dave loopt Charla achterna en denkt dat hij een kans maakt...dat noem jij een spelletje spelen...
ja idd charla speelt het nog veel slimmer
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik heb hem weer gezien, Amy vuile bitch. "I won't let my friends down." En dan zielig spelen als Desiree en Melanie weg gaan, terwijl ze ook wil winnen. Charla kickt off Melanie again 
Summer
-
- 148 messages
- 347 votes
Op de amerikaanse sites worden Zack, Amy en toni (
)behoorlijk afgezeken!!!
vlgs mij kunnen die niet meer de straat op... 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik lachte me kapot toen Zack zo heel gevoelig deed met Amy. Geeft hij een ring ofzo, en dan "ik wil met je naar LA" ofzo, echt enorm dom gewoon.
I Love America 
xXxMelaniexXx
-
- 3 messages
- 0 votes
charla is een achterbakse trut die iedereen grbuikt om te winnen en dave trapt er in
xXxMelaniexXx
-
- 3 messages
- 0 votes
weet je wie der hadden moeten winnen ALEX & KRISTIN 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Nee, want die speelde vals bij de poker, was je zeker "even" vergeten 
Naar mijn mening hadden Scott en Holly moeten winnen.
row4nntorobie
-
- 5 messages
- 1 votes
scott en holly zijn oke beter dan de barbieclub:r
maar ik ben het meer met melanie eens:D
row4nntorobie
-
- 5 messages
- 1 votes
Nee, want die speelde vals bij de poker, was je zeker "even" vergeten 
Naar mijn mening hadden Scott en Holly moeten winnen.
speel jij nooit vals
justchantal
-
- 3 messages
- 0 votes
xXxMelaniexXx heeft helemaal gelijk.. zack enzo zijn veel beter als charla enzo.. ze denken dat ze alles zijn.. maar ze zijn in feite helemaal niks.. dit is mijn mening.. en melanie uit het programma heeft groot gelijk dat ze charla der uit wil spelen.. maar het is niet gelukt,,snik snik
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Zijn jullie nou allemaal zo als Amy en Zack of willen jullie gewoon niet zien wie fout doet?
row4nntorobie
-
- 5 messages
- 1 votes
als ik zo zou zijn zou ik beter zijn dan vele andere
en om even terug te komen op de vraag wat er zou gebeuren als ik in paradise hotel kwam ik zou beetje aanpappen met de barbiegroep en ze daarna er allemaal uitwerken
sorry zo is het nou eenmaal
row4nntorobie
-
- 5 messages
- 1 votes
eingelijk zoui sharla dit moeten zingen
i am a barbiegirl in a barbieworld likes fantastic....
en dan verder enzo 
row4nntorobie
-
- 5 messages
- 1 votes
(iedereen behalve het barbiegroepje)
niet alleen het barbiegroepje maar ook amy 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Het is Charla, maargoed. Het is toch zo? Ze moesten lief spelen want Amy's groepje behandelde ze als vuil. Terwijl ze niks hebben gedaan. Daar hoef je bij mij niet mee aan te komen.
En nee, ik haat vals spelen. Zodra iemand vals speelt stop ik meestal met het spel. Ookal zou ik in PH keihard terug slaan. Ik zou bij Charla en Tara en Keith horen, en trust me: zo makkelijk is het neit om hen uit te roeien. Zo'n 17 man was tegen hen en toch weten ze de finale te halen. Dat zou Amy met haar grote bek of Zack met zijn gelul over zijn moeder die weg ging, terwijl hij de afgelopen week nog gewoon zei dat zijn moeder zei dat ze Amy aardig vond. Wat nou weggelopen, je vraagt om aandacht lul!
Summer
-
- 148 messages
- 347 votes
speel jij nooit vals
Sinds wanneer is het toegestaan vals te spelen bij pokeren???
@angrod heb zwaar het vermoeden dat we qua opmerkingen hieronder te maken hebben met een en dezelfde persoon (zie registratiedatum...

Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Haha, klopt Summer, maar volgens mij hebben ze een ander geslacht. 
justchantal
-
- 3 messages
- 0 votes
jongens charla ensow kunnen wel winnen misschien maar ut betekent niet dat ze beter zijn.. hun trekken geen grote bek.. dat doen amy ensow wel.. die komen voor der eigen op.. neej charla dan die jankt alleen maar en zegt iik wil hier nieT blijven niemand moet mij.. dat ze dan naar huis was gegaan stom mens..
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Wat is je punt nou?
Hoevaak heeft Amy wel niet geroepen dat ze naar huis wou? Oh, echt honderd keer ongeveer en dat reken je Charla dat toe? Raar hoor. Charla heeft zich nooit zo achterlijk laten gaan als Amy.
Gelukkig is Ms. Dramaqueen naar huis, ookal zou het alleen maar leuker zijn als ze bleef. Kon ik haar uitlachen.
Nog even dit: Amy zei: I trust Keith more than Dave. Nu zegt ze dat Keith niet verdiend om te winnen en Dave wel.
Dave is trouwens nog steeds vies.
justchantal
-
- 3 messages
- 0 votes
amy is veel beter dan charla enso.. sij is al der vrienden kwijt geraakt.. fijn hoor als je al je vrienden daar kwijt raakt..maarjah jij weeT da vasT nieT hoe daT is.. en charla heeft nooit vrienden gehad omdat ze zich nieT bij de groep aanslooT.. toen de nieuwe kwamen toen d8 ze die gaak aan de haak slaan..
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7938 votes
Tjongejonge, is het vak Nederlands verdwenen op school of zo? Je berichten zijn echt niet te lezen.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Idd, waarom die T?
Maargoed, wat jij zegt:
Dat slaat nergens op, waarom zou ze beter zijn? Omdat ze haar vrienden kwijt is geraakt? Dat maakt een mens nog niet beter. Charla heeft Tara als beste vriendin, ze hebben samen de grootste lol. Keith en Dave zijn er ook nog, dus wat dat betreft... Idd Charla sloot zich niet bij de groep aan omdat ze vond dat ze zich onvolwassen gedroeg en omdat ze vond dat ze daar niet tussen paste. Het is niet zo dat ze de nieuwe aan de haak wou slaan, maar als je niemand hebt, dan klamp je vanzelf aan de nieuwe die eigenlijk nog "fris" beginnen.
Lelietjuh
-
- 1 messages
- 0 votes
Idd, waarom die T?
Maargoed, wat jij zegt:
Dat slaat nergens op, waarom zou ze beter zijn? Omdat ze haar vrienden kwijt is geraakt? Dat maakt een mens nog niet beter. Charla heeft Tara als beste vriendin, ze hebben samen de grootste lol. Keith en Dave zijn er ook nog, dus wat dat betreft... Idd Charla sloot zich niet bij de groep aan omdat ze vond dat ze zich onvolwassen gedroeg en omdat ze vond dat ze daar niet tussen paste. Het is niet zo dat ze de nieuwe aan de haak wou slaan, maar als je niemand hebt, dan klamp je vanzelf aan de nieuwe die eigenlijk nog "fris" beginnen.
Helemaal met jou eens!! Ik vind de barbiegroep echt geweldig om te zien!
De rest zijn gewoon te te! 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Wauw, misschien word ik ooit nog eens goed in uitleggen. 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Nou, Dave haat ik officieel, maar dat deed ik toch al. En rara, wie zou Keith kiezen.