- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Paradise Hotel
Paradise Hotel
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Paradise Hotel is een 'real-life soap' dat zich afspeelt in het meest exclusieve hotel in de wereld. Elf singels gaan met elkaar de strijd aan om het langst in het hotel te blijven, gepaard met een hoop emoties. Elke week moet iemand het hotel verlaten en de volgende dag komt er iemand (van de andere sekse) het hotel binnekomen. Paradise Hotel werd opgenomen in 2003 en in 2004 zond Yorin het uit in Nederland, nu worden de afleveringen weer herhaald. Elke doordeweeksedag op Yorin om 18.35. De huidige cast van PH bestaat uit Zack, Beau, Scott, Dave, Alex, Keith, Amy, Charla, Tara, Kristin, Toni. Afgelopen vrijdag ging Amanda eruit en kwam Keith erin. Vandaag komt Keith in het hotel en gaat de boel flink opschudden.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik heb alle afleveringen vanaf vandaag pas gezien (die van de afgelopen twee weken niet) dus ik vond het best wel leuk om het begin te zien! 
Maar de problemen zijn wel heel nep, doch niet saai om naar te kijken..
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
mwoah, ik heb het vorig jaar van begin tot het einde gekeken maar op een gegeven moment ken je het wel.. maar goed. Vooral dat gejank van die vrouwen elke keer.. get a life
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ja, vooral Charla en Toni janken om de meest onbenullige dingen. Maar als je dan Alex en Kristin kijkt die doen het met iedereen, beetje tussenin mag ook wel...
PS Zack is een asshole
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7938 votes
Ik heb vorig jaar ontzettend genoten van dit programma! Vooral de laatste paar afleveringen (laatste 5, 6 of zo...) zijn echt geweldig! Blijven kijken hoor Angrod!
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Vanaf vandaag heb ik ze gezien, maar ik ga ze voor de lol nog wel kijken. De leukste quotes zijn wel.
Excuse me? EXCUSE ME! van Toni en
I will make your life here, a living nightmare van Amy (deze komt morgen).
Maar de muziek eronder maakt het zo dramatisch en dat is het niet, Zack is gone, who cares?
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Ik kijk dit nu zo'n 9 afleveringen en ik vind het een hartstikke leuk programma. Maar nu ga ik morgen dus dit weekend op vakantie dus moet ik de rest missen. Mijn vraag is nu: WEET IEMAND EEN SITE WAAROP IK DE AFLEVERINGEN KAN AFSPELEN OF DOWNLOADEN? Ik kan niks vinden en ik wil het eigenlijk wel zien. Of heeft iemand garanties dat dit hierna nog een keer uitgezonden wordt?
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7938 votes
Dit is al de herhaling, dus dit komt er (bijna) zeker weten niet meer voor. Ken je niemand die dit voor je wil opnemen?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik kan je alles wel vertellen, maar best wel kl*te voor je, want de hefstige gebeurtenissen komen nu...of maakt dat het alleen maar erger?
V
-
- 8369 messages
- 3363 votes
Misschien heel fout, maar ik heb vorig jaar echt geweldig zitten genieten van dit programma.
Heb me zelden zo heerlijk zitten ergeren, vooral aan teef Amy.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Amy dramaqueen:
"Do you not see me standing? I'm still fucking here! Do you not see me in your fucking face right now?"
"We will make your time here a living nightmare."
"It's not fair for me to be here, when I don't wanna be here." snik, snik
"Zack is my paradise" 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Volgens mij worden die lui gecast en verteld dat ze zo overdreven mogelijk moeten gaan doen. Je moet deze ongein niet geloven... Zet 10 mensen bij elkaar en je zult zien dat ze gaan monopolien ipv wat je hierin te zien krijgt.
zak hotel
-
- 1 messages
- 0 votes
zeker niet in een studentenhuis gezeten. Ik wel en daar gebeurden ergere dingen dan dit...
Hadden we daar maar een camera opgehangen 
Wie gaat er mee zak opzoeken, met 50 man
Sab32
-
- 2 messages
- 0 votes
Volgens mij worden die lui gecast en verteld dat ze zo overdreven mogelijk moeten gaan doen. Je moet deze ongein niet geloven... Zet 10 mensen bij elkaar en je zult zien dat ze gaan monopolien ipv wat je hierin te zien krijgt.
Sab32
-
- 2 messages
- 0 votes
Mikey...monopolien? Nog nooit naar reality series gekeken?
Mensen gaan juist groepjes vormen en samenspannen....blijkt steeds weer! Ik vind Paradise hotel smullen! Lach me rot om dat clubje van Zack, Amy, Tony etc. die zullen zich gaan schamen als ze thuiskomen!
Vond Kristen de engste, daar zou ik gelijk mee in de gordijnen hangen!! En Beau....de leukste (en lekkerste) maar helaas nu ook een beetje zijn hoofd aan het verliezen...
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Ja hoor, ook ik zat in een studentenhuis. Meestal veel gezeur over telefoontikken, en oh ja, we hadden bierlijst... Paradise is een spel waar mensen zich aan moeten houden (zie das experiment). Dus het samenzijn is al gemanipuleerd, vandaar dat samenspannen.
En ik denk echt dat die mensen hopen ontdekt te worden in zo'n 'reality' show.. Wat je daar ziet lijkt mij geen natuurlijk gedrag. Maar toegeven ik heb het maar 1x gezien (een kwartiertje).
Lasher
-
- 1 messages
- 0 votes
Ik vind het geweldige tv! Zit iedere dag trouw om 18.30 uur voor de buis.
Die Toni en Amy: bitches!!!
En Zack: kindje.
@mikey: geloof mij maar, ik ben twee keer met een groepsvakantie meegeweest, en die groepspsychologie werkt echt zo!
Kliekjes vormen, een buitenstaander, roddelen. Het gebeurd echt, en als helemaal als je al WEKEN bij elkaar zit in een hotel en nergens komt.
Het is echt wel echt!!
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Ik ben een keer op kamp geweest met een nieuwe hogeschool. daar was het gewoon heel relaxed, tuurlijk zoeken mensen elkaar op (wie niet?). maar hysterische vrouwen en scheldende kerels heb ik niet gezien. En ook wel eens een groepsvakantie meegemaakt (we zaten er met een tent naaste en deden we maar met hun mee, wat mocht). dat was ook al normaal.
haha ik kan er ook niets aan doen...
Uma Oldman
-
- 227 messages
- 327 votes
Keith is mijn held uit deze serie!!! (I kicked Zack twice out!!!
)
discodre
-
- 1 messages
- 5 votes
Ik hoop dat de 'nieuwe groep mensen gaat winnen want wat een ontzettende zielige mensen zijn die Zack, Amy, Toni, Andon en soortgelijken. En maar zeggen tegen de anderen: America thinks you're stupid.
Laat mij maar zeggen: wat een zielige stumpers zijn jullie zelf! Allemachtig... dan laat je jezelf van je slechtste kant zien, zeg.
Vol spanning ga ik vanavond weer kijken wat er nu weer op stapel staat!
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Discodre, ik maar hieruit op dat je nog niet het einde hebt gezien
succes.
@Mickey, ik geloof eigenlijk dat je half gelijk hebt. Ik vertrouw het voor geen cent, ik heb de hoofdpersonen vorig jaar nagecheckt op internet en iedereen had als "beroep" acteur. Dit kan zijn omdat ze in een (reality-)soap zitten, of omdat het allemaal nep is.
Ik zou in elk geval erg graag mee willen doen, 100% zeker dat het met mij héél anders zou zijn geweest. Eigenlijk wel een leuk onderwerp:
Wat zou er in Paradise gebeuren als .... vervangen werd door jou? Hiermee bedoel ik, dingen die mensen tegen .... zeggen worden dan opeens tegen jou gezegd, hoe zou jij reageren? Hetzelfde of totaal anders? Ben beniewd 
PS Alles wat Amy, Zack, Andon en de rest over DAVE zeggen, daar ben ik het mee eens. Ik erger me dood aan die eikel.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Wat zou er in Paradise gebeuren als .... vervangen werd door jou? Hiermee bedoel ik, dingen die mensen tegen .... zeggen worden dan opeens tegen jou gezegd, hoe zou jij reageren?
Ik zou gewoon opkijken, ff glimlachen en mijn krantje uitlezen.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
haha dit is drama school eerste plank. Wie gooit er nou de meest irritantste en lelijkste Amerikaan tussen het Schoonheidsideaal van de Amerikaanse man en vrouw?? Dave is het misbaksel, iedereen "mag" em niet in de serie. Het meer dan oppervlakkige publiek mag em ook niet. Torenhoge kijkcijfers en de acteurs janken wat af! Wat wil je nog meer?? Drama van de bovenste plank! Een plot dat SERIEUS tot het einde verborgen blijft. De lievelings Amerikanen tegen de gehate Amerikanen. Iedereen hoopt op een goede afloop.
Dit is denk ik 1 van de beste commerciële "real-life soaps" van de laatste tijd uit de VS.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Wat is dat het opzet van dit programma? gaat het echt over goede en foute amerikanen in 2 verschillende teams????
xXxMelaniexXx
-
- 3 messages
- 0 votes
amy 
kristin 
toni 
holly 
desiree 
melanie 
scott 
tom 
beau 
alex

andon 
zack 
amanda 
keith 
dave 
tara 
charla 
kavita 
matthew 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik ben dus wél voor Charla, Keith en Tara (niet voor Dave). Holly en Scott vind ik ook heel goed, maar de rest..
Beau kón ik nog wel uitstaan vóórdat hij herkozen werd, maar nu is hij net zo erg als die bitch van een Amy. "Zack is my Paradise", ja leuk voor je, Zack die zoent met iedereen terwijl hij jou verbied om maar met Alex te zoenen.
Zack heeft zelf dertig keer beweert dat hij zichzelf beter vind dan Beau, Alex en Scott, toch vinden deze drie Zack nog steeds aardig.
Amy is een reuze ********** ze zegt dat ze er alles aan zal doen om Keith eruit te schoppen, beweert dat Keith niet onbeleefd mag zijn door haar heen te praten. Terwijl ze zelf door iedereen heen gilt. Ze zegt dat ze meer heeft bereikt in haar leven dan Tara ooit zal bereiken, sorry hoor, maar Zack vond Tara hot, Amy vond hij dik en hou wou niet eens door haar gekozen worden, dus wat betreft de liefde heb je NIKS bereikt.
Desiree en Tom zijn vette overlopers. "Charla was constantly talking in my ear" yeah, jij deed mee bitch. Zack en Amy denken dat ze werkelijk alles zijn. Tony zegt "O, Dave, I'm a good person, you're a good person." later scheld ze hem de huid vol. Andon zegt dat hij Dave niet mag, later gaat hij bij hem slijmen zodat hij weer terug gehaald kan worden. Kristin is een (lekkere) slet, net als Amanda (die ik wel mag overigens). Alex is een leugenaar en dat is dat.
Maar dat is slechts mijn mening