GTST
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ze trekt altijd hetzelfde gezicht, die Sjors. Zo'n verbaasde uitdrukking terwijl er dan niets aan de hand is. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Vergeet dat eeuwige, verontwaardigde hoge stemmetje niet te vernoemen. 
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
BING! Hoe kun je nu aan sex denken terwijl Wiet nu zo'n belangrijke rol in de serie speelt!? Blablabla. Ik mag Sjors ook niet echt
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
En die Jef en Tanya spelen samen ook pijnlijk slecht zeg.
Ik heb het trouwens al een paar dagen niet gezien. Hoe gaat het met de snode plannen van geniepige Nick?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Die is, zoals gewoonlijk, weer Maxime weg aan het werken geloof ik. Volg het zelf ook niet meer echt helemaal.
Dat stukje van Sjors is idd ook de scene waar ik meteen aan moest denken, hehe.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Eigenlijk geweldig hoe GTST weg komt met de grootste soap cliché ever. Door het verschrikkelijke "Vreemdgaan terwijl vriend(in) in coma ligt" in een homojasje te steken valt het niemand meer op 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha ja, ik ben nu de afleveringen van de afgelopen 3 dagen terug aan het kijken.. jeetje, dit is echt al 10.000 x gedaan inderdaad. Wat een kommer en kwel daar in Meerdijk.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nou ik ben weer bij hoor. Erg ongeloofwaardig dat Sjoerd eerst zó fel was en er niks van wilde weten, en na 1 gesprekje plots ook denkt dat het het beste is.
Mag ik iets voorspellen? Tijdens de bevalling wil ze het kind niet meer weggeven en gaat ze het alsnog samen met Sjoerd opvoeden.
Hopelijk.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Hopelijk.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1621 votes
Sjoerd en Edwin zijn echt zo irritant als het maar zijn kan. Wat kunnen die zeiken zeg, om alles en nog wat! En vooral tegen hun ouders als ze ook maar 1 ding vragen.
Voor de rest vind ik het allemaal wel leuk, en ik vind het op 1 of andere manier wel leuker als vorig seizoen. Al mag dat hele gedoe met die baby wel ophouden van mij.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Omdat ik Sjoerd lief vind en het kan waarderen dat hij zijn verantwoordelijkheid wil nemen en zijn zoontje of dochtertje zelf op wil voeden. Ik hoop dat zij toch de mogelijkheid zullen vinden om hun eigen kindje samen groot te brengen, in plaats van Sjors en Bing.
stfuympos
-
- 13359 messages
- 731 votes
Ik vind het dit seizoen geen reet aan eigenlijk, dat gedoe met die baby
zal nog wel een climax komen uiteraard.
Vreemdgaan met Ron (wauw een kus en hij heeft gevoelens voor een ander what's new) 
Alleen de familie Sanders is zoals gebruikelijk leuk.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Eerst is Bing helemaal laaiend dat hij nooit Lana zou willen opvoeden, gaat hij maandenlang weg omdat ie dr niks mee te maken wil hebben omdat het zijn kind niet is, en nu gaat hij ook een kind van een ander opvoeden als zijn eigen kind?
Ik ben het best moe eigenlijk. En toch kijken hè. *Eigenwijs*
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
GTST krijgt/koopt dekbedden van de Ikea, want dat dekbed waar Rikki onder lag heb ik ook. 
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Ik vind Bing echt walgelijk. Heb me vanavond echt aan hem geirriteerd. En dan die arme Sjoerd 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Bing is met stipt de meest vreselijke vent van de serie, en wat een slecht acteur ook. Stom ook dat ie de baby nu toch een andere naam gaat geven. Hoop nog steeds dat 't kind toch terug gaat naar Rikki en Sjoerd. Of nog beter, alleen naar Sjoerd, want Rikki staat op nummer 2 van irritante personages. Samen met Nina.
Oh, en die blonde dude van Lorena is ook echt vreselijk. 
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
net de aflevering van vanavond gezien en wat erger ik me toch ongelooflijk aan Bing.........zou hem wel door de buis heen willen trekken....
toen met Lana dat hele gezeik dattie geen kind van een ander kon/wilde opvoeden en moet je hem nu zien....eikel.....
wel erg grappige scene met Lorena en Hugo hahaha, wat een loser.....
en het eind vond ik dan persoonlijk wel mooi maar ik heb ook geen hekel aan Rikki....
vind het ook heel erg lullig hoe Ludo en vooral Janine nu over Maxime doen, hoop dat dit heel gauw uitkomt.....
Nina was ook erg irri btw....
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Bing...Bing... naam zegt me niets. Was dat voor of nadat die meiden gingen zoenen? 
Jammer dat het niet met Sjors was 
[/creepyguymode]
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha, gij viezerik!
Nee, Lorena en Charlie waren prima. Sjors is irritant. Niet dat Lorena niet irritant is, maar die heeft net een streepje voor. Of twee.
Die Hugo slaat echt alles.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik vind vooral die Nick en Lorena vreselijk acteren, maar dat ligt volgens mij ook aan die tenenkrommende dialogen. Die scenes met die bouwvakker, daar krijg je gewoon lichamelijke klachten van, zo erg is dat.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
YouTube - Charlie and Lorena kiss
Keihip! gtst
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hugo, Bing, Rikkie en Nina zijn dat voor mij, die kunnen echt agressie oproepen bij mij.
Chucky92
-
- 1688 messages
- 378 votes
Hugo, Bing, Rikkie en Nina zijn dat voor mij, die kunnen echt agressie oproepen bij mij.
Iedereen bij die soap kan agressie bij mij oproepen. Ik kan mij toch zo irriteren aan dit programma, kijk wel eens met mijn moeder mee, die moet het altijd zien. 
Volgens mij wordt de soap ook steeds debieler. Vroeger werd volgens mij gewoon iemand door zijn kopgeschoten om wraak te nemen, nu doen zij allemaal van die lieve moeilijke wraakacties. Ook dat gezeik met dat kut kind. 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Moet je Gamekings kijken op MTV. Dan weet je wat het nieuwste taalgebruik is
. Schitterende taalverloedering. Engels met Nederlands combineren.
Daar hebben ze altijd over een guy die ze dan spelen. Of ze moeten weer een land invaden, als de shit aan is, et cetera. In ieder geval gaat het vaak blafhard.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Interfacen inderdaad, verschrikkelijk. Ik trok mijn wenkbrauwen ook al op toen ze dat begon te roepen. Nina heeft altijd van die wannabe hippe uitspraken. Vervelend kind.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Hoe zit het nu precies met Lieke van Lexmond? Ik hoorde dat ze dit jaar nog zou vertekken uit GTST...
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
ze heeft net de laatste opnames gehad maar het duurt nog tot januari voordat die scenes op tv te zien zijn.....ben wel benieuwd hoe ze er uit gaat nu het net weer goed is met Rik...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Met Nick mee, en dan neemt ze Valentijn ook meteen mee. Denk ik.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
hoop ik want dat kind kan niet acteren!! maar als iedereen erachter komt wat Nick geflikt heeft lijkt het me dat hij niet zomaar weg kan en lijkt me ook niet dat zij dan mee wil....