• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.052 votes
Profile

GTST

jep ook traantjes hier.........

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Klopt. Ik vind dat héérlijk. Lekker janken bij GTST!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik kan alleen maar huilen om die verschrikkelijke dialogen en delivery. Verder leuk om te kijken, al is het maar om een half uur bewonderend naar die lopende shampooreclame van een Noud te kijken.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1621 votes

Ik voelde ook een traantje rollen toen Lorena haar speech hield bij de begrafenis van haar moeder. En dat heb ik niet heel vaak of bijna nooit bij GTST.

Dus dit was zeker wel een sterk moment.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

TragieStar.* wrote:

Dus dit was zeker wel een sterk moment.

Serieus? Vond het nogal nep overkomen eerlijk gezegd. Speech was ook echt van belabberd niveau als je het mij vraagt..

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1621 votes

Oke, vond ik niet hoor. Ja, toen ze eenmaal stopte met de speech hoorde je haar nog wel even nep huilen en toen kwam gelijk de reclame dus dat vond ik ook slecht. Maar ze deed het wel super vond ik. Wat Charlie deed toen ze die roos op het graf legde en toen emotioneel werd, dat vond ik pas nep. Dat kan wel bij 1 van de slechtste acteerprestaties van Nederland.

Ik vond het aan de ene kant ook niet echt toepasselijk die speech en dan die huilmomenten er tussendoor. Lorena heeft volgens mij nooit echt om haar moeder gegeven. Tenminste zo kwam dat bij mij over. Ze gaf alleen om haar als ze haar nodig had. Het had dus wel wat minder heftig kunnen zijn, wat het misschien dan weer wat realistischer werd. Ik vond het gewoon goed, omdat Lorena meestal niet zo schittert met het acteerwerk. Ze is trouwens wel een erg mooie dame, maar dat wisten we al. Maar dit keer valt het me pas echt op.

Chucky92

• 1688 messages
  • 378 votes

Keek toevallig dit (ja mijn moeder moet dit ook altijd zien ) bij die begrafenis aflevering. wat was dat slecht geacteerd zeg, het moment dat Lieke van Lexmond moet huilen is echt afschuwelijk slecht geacteerd. Af en toe wil ik dit programma nog wel eens mee krijgen, de enige die goed kunnen acteren (uit mijn hoofd) zijn Ludo, zijn vrouw, Sjef, Laura en die vader van die zwangere meisje. Trouwens wat is dat zwangere meisje toch bedroevend slecht geacteerd.

nou sorry ik vind die vader van dat zwangere meisje, Rik dus, juist heel slecht acteren....zo zie je maar dat meningen zelfs daarover kunnen verschillen...

en ik heb gelukkig mijn digitale tv weer terug en wie wil weten wat er met Jef is gebeurd, vanavond kijken!!!!!!!!!!!!!

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1621 votes

Godverdomme, wat is die Charlie irritant !!! Echt niet normaal. Eerst zegt ze nee, dan zegt ze ja dan zegt ze nee dan zegt ze ja. Ongelofelijk.

Maar ook Rik en Rikki zijn super irritant. Hoe kan je Charlie zo chanteren zeg? Je houd toch van haar. Wat een zak.

En Rikki die alles maar goed blijkt te vinden, en niemand mag weten dat ze zwanger is. Jeetje, neem zijn maar je eigen verantwoordelijkheden.

Maar ik denk trouwens dat ze helemaal niet zwanger is. Nu is er allemaal gedoe om niks, en ik weet bijna zeker dat ze dan uiteindelijk niet zwanger blijkt te zijn. Dat het gewoon een foutje was in het ziekenhuis. Ook al kan dat bijna niet? Maar hoe kun je nou 6 maanden zwanger zijn zonder het te weten? Je moet dat toch voelen? Je buik groeit dan toch? Ik begrijp dat echt niet. En hoe kun je nou niet weten of je zwanger bent? Je weet toch wel of je iets naar binnen krijgt tijdens het vrijen of niet? Of je een condoom gebruikt en/of je de pil wel goed slikt.

Vreselijk dit.

nou 5 maanden zwanger zijn zonder dat je het weet kan prima, heb het in mijn omgeving nu al 2 keer meegemaakt, geen buik, gewoon ongesteld en toch echt zwanger....

ikzelf heb de theorie dat ze wel echt zwanger is, maar Charlie doet net of zij zwanger is, dus zal Danny gaan twijfelen of het soms van hem is, en dan komt er ooit een dna test, of de baby word ziek en heeft bloed nodig van de eigen vader en dan een dna test en dan komt Anton erachter dat het zijn eigen kleinkind is......jep ik kan ook wel soaps schrijven

en ik was trouwens zelf ook zwanger geworden tijdens pil gebruik en zonder dat hij helemaal klaar was om het maar netjes te zeggen, dat kan ook haha....maar was wel schrikken!

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1621 votes

Oke, dan Maarja, een beetje voorvocht kan al genoeg zijn blijkbaar.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Wat is nou eigenlijk het geheim van de serie? Kan iemand mij dat uitleggen? Het wordt volgens mij altijd nog goed gevolgd door heel veel mensen (vrouwen waarschijnlijk).

Ik zat dinsdag weer eens een aflevering (verplicht) te kijken en lag helemaal in een deuk van het dramatisch slechte acteerwerk. Vooral al die jongeren die er nu in spelen moeten nog heel veel leren.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1621 votes

Iedereen zit maar te klagen over het slechte acteerwerk, maar dat valt in grote lijnen echt wel mee hoor. Het is gewoon anders omdat je echt naar stemmen luistert van je eigen taal. Dan klinkt het meestal al erg nep. Het hoeft maar 1 foute klank te hebben, en het word al heel anders gebracht.

Het heeft niet echt een kracht, maar het is gewoon heerlijk om aan het einde van de dag even lekker op de bank te ploffen en naar GTST te kijken ter ontspanning. Gewoon om te beseffen dat het altijd veel slechter kan in het leven, en dat is bij deze soap echt wel het geval. Dan hou ik toch liever mijn leven hihi. Je wilt gewoon weten hoe het verder gaat, en ik vind het wel leuk om deze verhaallijnen te volgen, al kan het natuurlijk altijd beter.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Ik kijk weleens vaker Nederlandse series, maar dan heb ik daar geen last van hoor. Ligt dus gewoon aan het bar slechte acteerwerk. Maar ja, is ook niet erg. Voor de meeste acteurs is dit een opstapje natuurlijk.

Maar oké is duidelijk, gewoon verstand op nul zetten en ontspannen kijken na een dag werken dus. Het tijdstip zal ook wel helpen, meestal is er nog niks om 8 uur.

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Lefgozer wrote:

Wat is nou eigenlijk het geheim van de serie? Kan iemand mij dat uitleggen? Het wordt volgens mij altijd nog goed gevolgd door heel veel mensen (vrouwen waarschijnlijk).

Het geheim van elke soap is al kijk je weken niet, na 1 week weer kijken zit je er weer helemaal in.

edit. en elke aflevering heeft een cliffhanger.

Het acteer werk is van sommige dramatisch maar al een stuk beter dan het ooit was.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Dat Nick weer terug is is een goede keuze. Leuke bad guy

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

jumpstylemovie wrote:

Dat Nick weer terug is is een goede keuze. Leuke bad guy

En wat hij nu van plan is met die medicijnen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Net het afscheid van Rosa gekeken, jeetje, ik had op Twitter al gelezen dat veel meiden/vriendinnen moesten huilen, en ik schoot net ook vol. Rot serie.

Oh ja, en Bing is echt een slecht acteur zeg.

Edit: inmiddels gezien tot vrijdag 16-09-2011.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Inmiddels(tot) 21-09 ook gezien, en jezus, die Rik is wel irritant zeg. Heb hem nooit echt super gevonden maar nu slaat hij enorm door. Hoop niet dat het nu nog steeds zo is, ben dat zwangerschapsgedoe wel zat.

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Zwangerschap duurt negen maanden dus.

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Heb je eigenlijk nog geluk dat ze er al wat maandjes op heb zitten.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik hoopte eigenlijk dat ze dat zwangere kind nu al naar Timboektoe stuurden, ver weg in ieder geval.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Die Tanya kan echt niet acteren! En wat een dom gedoe met die baby en Charlie en Rik

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Las dat Jan Kooijman voorgoed zou vertrekken uit GTST?

Tanya mag wat mij betreft ook snel weer weg, blijf me aan dat mens storen. Kan ze misschien Rikkie op de een of andere manier meenemen, zijn we ook van haar verlost.

Nee, nog beter. Tanya, Rikkie en Sjors vertrekken samen naar het buitenland om met zijn drieën de baby van Rikkie op te voeden. Dat zou geweldig zijn.

Dan kan Jef lief doen met Laura.

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

Die Bing en Nina mogen er wel uit.... Die werken op mijn zenuwen.

Chucky92

• 1688 messages
  • 378 votes

Wat zou je ervan denken als de serie stop gezet wordt. Dan ben je gelijk van die vervelende personages af.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Wulg... Echt tenenkrommende verhaallijn betreffende Jef en Tanya/Tineke..

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Weg met Tanya/Tineke!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Zolang Sjors maar blijft. Zucht...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

En zwijgt, want ze is irritant.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.