GTST
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Is ook wel en ik ben ook blij dat ze dood is, aangezien het echt de slechtste actrice is die ik ooit gezien heb. Neemt niet weg dat ik het erg emotionele scenes vond.
Ja en nee, ze kon wel slecht zijn maar dat softe en zo was Rosa gewoon.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1622 votes
Rosa was gewoon een geweldige vrouw. Vond haar niet heel slecht acteren hoor, Lorena vind ik daarentegen veel dramatischer. Het ligt er maar net aan wat voor soort scene het is.
De dood scene van Rosa vond ik juist helemaal geen goede scene. De muziek was echt slecht gekozen en ook werd ik niet emotioneel van het script en het acteerwerk.
Vind het jammer dat Wiet de soap verlaat. Vond haar een erg leuk personage al was ze natuurlijk de laatste tijd vrij irritant maar dan nog.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
O god, o god. Wie had ooit verwacht dat ik nog ging zitten huilen bij GTST?
Was een prima aflevering weer, baalde zelfs dat ie afgelopen was.
Mijn ma belde me speciaal op om te zeggen dat ze gehuild had.
Ik ga nu eten en terugkijken! Ben benieuwd.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vond Rosa deze aflevering overtuigender dan Lorena. Ik vond Rosa ook wel lief, zo'n veilige haven, ze was er altijd en ook even zorgzaam. Ook toen ze aan het daten was met Jef, kwam weer goed naar voren hoe zachtaardig ze was.
Jammer.
Ik vond het meer binnendringen omdat ik er aan moest denken hoe het zou zijn als het mij zou overkomen, een ouder in het ziekenhuis, nog lachen, fotootje maken, en dan plots zoiets. Vreselijk.
Ja, Elien huilt ook.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik vond het meer binnendringen omdat ik er aan moest denken hoe het zou zijn als het mij zou overkomen, een ouder in het ziekenhuis, nog lachen, fotootje maken, en dan plots zoiets. Vreselijk.
Dat heb ik dus ook. 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Gossie, die laatste scenes met Rosa waren wel erg emotioneel inderdaad. Gewoon afgezet.. Ik kon er echt niet meer naar kijken. Kwam zo dichtbij...
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
dat wordt weer leuk natuurlijk Maxime die bij Ludo gaat logeren en hij die dan ook Nick uitnodigt.....dat wordt lachen, het gezicht van Maxime! en ik denk niet dat Nick echt zo lief en goed is als hij zich voordoet...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ben benieuwd wanneer er eindelijk wat Jef duidelijkheid komt.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
volgens de verhaaltjes volgende week vrijdag, dan krijgt Laura te horen wat er emt Jef in de jungle is gebeurt, ben ook benieuwd!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
lol, realiseer me net dat ik toch 3 weken niet kan kijken, dus zie t volgende maand wel. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
dat wordt weer leuk natuurlijk Maxime die bij Ludo gaat logeren en hij die dan ook Nick uitnodigt.....dat wordt lachen, het gezicht van Maxime! en ik denk niet dat Nick echt zo lief en goed is als hij zich voordoet...
Nick zou maar tijdelijk blijven toch?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Hoe weet jij dat nu al, ik zie het net pas ?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zij ziet 's ochtends de aflevering al, volgens mij RTL Lounge ofzo?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Zij ziet 's ochtends de aflevering al, volgens mij RTL Lounge ofzo?
Oke, dacht al dat we een helderziende hadden hier kan handig zijn 
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
yep rtl lounge, digitale zender heeft om half 11 elke dag al de volledige aflevering!!! lekker met een bakkie koffie erbij en niet onderbroken door reclame!!
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
of ik ben paranormaal begaafd
kies maar wat het meest logische klinkt......LOL
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
oke haha 2 zielen i gedachte!!!
Ik of Eline, maar dan ben je toch wel een beetje helderziend.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
ik zie een a of een b of een c............lol....heb inderdaad hele speciale gaven, had ik het beter bij kunnen laten, niet vertellen van rtl lounge....hahaha
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
met die 2 zielen 1 gedachte bedoelde ik dat ik mijn berichtje plaatste over paranormaal zijn en toen zag dat jij ook al had gezegd over helderziend zijn, dat vond ik grappig...dachten allebei op hetzelfde moment aan hetzelfde.....ga ook in november naar Derek Ogilvie, misschien heb ik die gave ook al hahahhaha
tommykonijn
-
- 5139 messages
- 2356 votes
Toch wel jammer van Rosa..
Maar ergens zag ik ook wel aankomen dat er een moest sterven. Al was Rosa natuurlijk degene waarvan je het het minste verwacht.
Leuke rol van Elly de Graaf. Ze hoorde toch altijd een beetje bij de familie Sanders. Ik vond wel altijd dat ze er ook weer een beetje niet bijhoorde leek het wel. Daarmee bedoel ik dat ze niet vernoemd werd in het intro (met foto) en dat soort zaken. Misschien hadden ze wat meer met de rol kunnen doen.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
met die 2 zielen 1 gedachte bedoelde ik dat ik mijn berichtje plaatste over paranormaal zijn en toen zag dat jij ook al had gezegd over helderziend zijn, dat vond ik grappig...dachten allebei op hetzelfde moment aan hetzelfde.....ga ook in november naar Derek Ogilvie, misschien heb ik die gave ook al hahahhaha
Who now's mabay you have a gift.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
jep, zie alleen gelukkig geen dead people............
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Toffe aflevering weer, de enorme spanning tussen Nick en Maxim is prachtig.
De boze Rick waarvan zijn ogen boekdelen spreken aan het eind.
En de liefde tussen vader en dochter bij thuiskomst van Nina
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
emotionele aflevering die vanavond komt!!! ik moest wel een traantje of 2 wegpinken en dat gebeurt niet snel bij GTST...en spannend einde!!!
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Oeeh ik ben benieuwd.
Sowieso zag de preview er al goed uit.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Emotionele aflevering inderdaad. Had het echt te doen met Lorena en heb ook flink wat traantjes weg moeten pinken. Ben benieuwd naar de aflevering van morgen, vooral naar Nina en Wiet.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
grr upc media box gecrasht, nu moet ik tot ze hem omruilen net als iedereen 's avonds kijken......
en ik ben ook heel benieuwd hoe het met Nina en Wiet gaat morgen!
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Zijn jullie ook allemaal zo hard aan het meehuilen? 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Zijn jullie ook allemaal zo hard aan het meehuilen?
Het zijn inderdaad nog steeds geen vrolijke afleveringen.