• 178.061 movies
  • 12.207 shows
  • 33.978 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.784 votes
Profile

GTST

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Jammer dat Wiet er uit gaat. Ben wel benieuwd naar de verhaallijn betreffende Rikki. Ze is wel een beetje gegroeid sinds Radeloos .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Vond het maar een irritant kind. Wat mij betreft mag ze Sjors meteen meenemen.

'Wiet je bent niet slecht, je bent gewoon in de war'. Welja joh, paar mensen op sterven maar ze is gewoon een beetje in de war. Janine zal dit ook wel overleven joh, kogeltje door het hoofd maar natuurlijk 'net' niets geraakt.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Haha. Ik vond Wiet ook irritant, maar de 'Wiet op killing-tour' is toch wel erg vermakelijk.

Ik hoop dat Janine het overleeft, maar ik baal er wel van dat Nina en Noud niet geraakt zijn. Die had ik wel graag zien vertrekken.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Maar 1 iemand gaat er zo ie zo dood, heb ik gehoord.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Er zou er sowieso 1 de pijp uit gaan maar ik kan me moeilijk voorstellen dat het janine word. Beetje raar als zij vertrekt en Erik in zijn eentje verder gaat.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Rosa is het meest misbaar, Lucas zou over paar maanden weer terugkeren.

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Charlie natuurlijk, kan er niet mee zitten!

Charlie is nog tot begin volgend jaar te zien dus die gaat nu niet dood....
ik denk dat sowieso Rosa doodgaat, Lucas ligt voorlopig in coma door die flexwet en misschien dat die Tineke/Tanja alsnog doodgaat want dan blijft het een mysterie hoe het met Jef zit, heb de afl van vanavond al gezien en let maar eens op hoe Tineke op t laatst doet....zou grappig zijn..denk dat er verder niemand doodgaat, Janine gaat echt niet dood

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Rikki die zwanger is. Hoe verzinnen ze het?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik zei aan het begin van de aflevering (tegen Spencer, maar vooruit): 'Wedden dat er meer met Rikkie is, die zal vast wel in verwachting zijn en daar komen ze door alle onderzoeken achter'.

Ik moet mee gaan schrijven aan de serie.

TheShadowking

• 403 messages
  • 0 votes

melvddonk wrote:
Rikki die zwanger is. Hoe verzinnen ze het?

Iedereen wordt in GTST tochzwanger?

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Klopt. Maar dit had ik ff niet aan zien komen. Sowieso denk ik dat er nog een staartje aan vast gaat zitten en dat het van Syl is.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Vond de eerste twee afleveringen van dit seizoen wel goed. Beter dan de 'gewone' afleveringen. Ben wel benieuwd hoe het verder gaat aflopen. En Rikki die zwanger is vind ik best geniaal, vervelend kind, ga je hier maar eens uit redden, en dan is het ook nog van Syl inderdaad Wel zielig voor Sjoerd

ik had uit de verhaaltjes wel begrepen dat ze zwanger was dus dat kwam niet als verrassing en ook vorig seizoen dat gezeik met te dik worden en de pil was zo overdreven maar had niet verwacht dat het van Sil zou zijn, weet ook niet of dat nog wel kan want die is er al een hele tijd uit, dus daar twijfel ik wel aan, denk dat het eerder gaat over een tienerzwangerschap en hoe dat een relatie beinvloed, dat met Sil was begin van het jar dus ik zou het ongeloofwaardig vinden als ze het van hem laten zijn....Rosa gaat vanavond dood, las net een interview met de actrice... vond het inderdaad ook 2 goede afleveringen, lekker sfeertje....en zometeen op rtl lounge al die van vanavond!!

HAHA, heb het gister gekeken met vrienden wat een geweldige serie is dit toch. Het is nog erger dan vorig jaar. Die Rikkie is echt achterlijk en een waardeloze actrice en het hele drama van de bruiloft is echt waardeloos behandeld. Heerlijk slecht.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ze was al vergevorderd toch, betreft haar zwangerschap? Dan zou ze zogenaamd toch al zeker 3 maanden moeten zijn.

heb het vanmorgen gezien, ze is 25 weken maar ze heeft het alleen over Sjoerd als vader, dus of ze staat er zelf niet bij stil of het is toch gewoon van Sjoerd, misschien gaat hij wel twijfelen en moeten ze dna doen enzo, maar ik zou het ook raar en jammer vinden als het van Sil is, die is er net gelukkig uit en ik vind Sjoerd leuk met Rikki, dit is al problemen genoeg voor hun relatie, en het eind met Rosa is zielig!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ach nee, zeg niet dat Rosa dood is. Kan 't niet zien vanavond.
Ik denk toch dat 't van Sil is, blijft GTST en zou behoorlijk wat drama zijn.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Elineloves wrote:
Kan 't niet zien vanavond
Hoezo niet? Omdat Rosa weggaat?

ja sorry rosa gaat dood, ze heeft de operatie goed doorstaan en dan krijgt ze ineens pijn en blijkt dat ze bloedvergiftiging heeft een haar organen zijn aangetast, en de dokters kunnen niets meer doen, ze heeft nog een paar uur, en sterft in Lorena's armen, heel emotioneel! en Wiet was nog redelijk opgelucht dat ze niemand echt vermoord had!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

soom wrote:
(quote)
Hoezo niet? Omdat Rosa weggaat?

Omdat ik andere plannen heb vanavond?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

sara-pezzini wrote:
ja sorry rosa gaat dood, ze heeft de operatie goed doorstaan en dan krijgt ze ineens pijn en blijkt dat ze bloedvergiftiging heeft een haar organen zijn aangetast, en de dokters kunnen niets meer doen, ze heeft nog een paar uur, en sterft in Lorena's armen, heel emotioneel! en Wiet was nog redelijk opgelucht dat ze niemand echt vermoord had!

Awwww dat vind ik wel sneu zeg.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Wat mij betreft explodeert ze, als die Tineke maar op rot uit de serie! Rosa is ook niets aan.

ff opgezocht, begin januray bekende Sil de moord op Rutger en zat vanaf toen vast, dus tenzij ze in de gevangenis ff het gedaan hebben kan hij echt niet de vader zijn en ik zou het heel erg belachelijk vinden als dat wel zo isnu is het officieel, ik heb geen leven

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1622 votes

Je hebt gewoon een leuke hobby

mwah gtst is echt mijn hobby niet ,maar je moet wat als je vakantie hebt en je vriend ziek is haha

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

O god, o god. Wie had ooit verwacht dat ik nog ging zitten huilen bij GTST? Was een prima aflevering weer, baalde zelfs dat ie afgelopen was.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ja dat van Rosa, is wel iets wat mij ook wel raakte vandaag.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Kom op jongens het lag er wel heel dik bovenop hoor Toevallig gaan ze het nog snel even hebben over dat ze Lorena nog wil zien trouwen en haar kinderen wil zien opgroeien. Beetje voorspelbaar dan he

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Is ook wel en ik ben ook blij dat ze dood is, aangezien het echt de slechtste actrice is die ik ooit gezien heb. Neemt niet weg dat ik het erg emotionele scenes vond.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.