• 178.075 movies
  • 12.209 shows
  • 33.979 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.852 votes
Profile

GTST

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

@melvddonk: Woow! Dat kan ik me zelfs nog herinneren. Ludo die vette timing weer kan zien. Dat was awesome.

Net de aflevering gezien. Al die verhaallijnen die samen komen vind ik erg leuk, maar ik kan echt niet elke dag naar die bar slechte acteurs kijken. Die scène dat Nick Ludo weer zag ging ook nergens over. Sjors die maar niet weg wilde was wel leuk, net als Lorena die helemaal flipte haha. Vind Wiet nu wel een leuk personage, maar die cliffhanger ging nergens over. Wat, iedereen bukt dus dan valt er een bord naar beneden? En hebben mensen als Ludo, Janine en Rick geen diploma in kogels ontduiken? Je zou denken dat ze altijd kogelvrije vesten zouden dragen. Niet heel erg spannend. GTST is niet vaak origineel, soms stelen ze gewoon letterlijk van Amerikaanse series maar dan is de cliffhanger toch altijd wel vet.

Janine die Ludo neer schoot is ook niet zo lang geleden maar vond ik wel briljant!

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1622 votes

Nee.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

melvddonk wrote:

(quote)

Maar mensen moeten zelf kunnen bepalen of ze de spoilers wel of niet willen lezen. Sommige mensen kijken ook wel eens GTST terug, zoals ik gewoonlijk. Meestal kijk ik in het weekend een hele rits terug. Als ik hier dan ineens zou lezen wat er elke dag gebeurd is, vind ik dat ook niet fijn. Vandaar dus de spoilers.

Tja....als je een aflevering hebt gemist, dan kan je beter uit dit topic blijven totdat je de aflevering hebt gezien, zou ik maar zeggen . Dit is een soap met duizenden afleveringen, dus geen film of een top-serie. Maar jullie hebben gelijk ik zal voortaan spoilers plaatsen .

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1622 votes

Het schijnt zo te zijn, dat het nieuwe seizoen veel spannender word. Maar dat zeggen ze natuurlijk altijd.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

TragieStar.* wrote:

Het schijnt zo te zijn, dat het nieuwe seizoen veel spannender word. Maar dat zeggen ze natuurlijk altijd.

Ben wel benieuwd. Als ze Wiet niet direct oppakken (maar ik denk dat ze dat wel doen), dan zou het nog voor leuke confrontaties tussen haar en de familie Sanders kunnen zorgen. Zou ook wel leuk zijn als Nick nog voor wat vreemde situaties zou zorgen en nu Maxime en Ludo zichzelf weer als broer en zus beschouwen kan dat ook voor een leuke verhaallijn zorgen.

Het hele gedoe met Jeff kunnen ze ook nog wel wat leuks uithalen, maar ik denk niet dat ze dat gaan doen. Tanja/Tineke vind ik zo'n irritante actrice dat het bijna onmogelijk wordt om een spannend Jeff-verhaaltje te maken.

Ben wel weer erg benieuwd naar het nieuwe seizoen!

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1622 votes

Ja, ik hoop dat ze Wiet nog niet gaan oppakken. Maar dat ze juist gaat vluchten voor de politie. En dan nog Jack, want die zit bij de politie, dus dat zorgt ook voor wat drama. Want wie gaat er nu zijn eigen (half)zusje arresteren? Maar ze heeft wel iets slechts gedaan.

Natuurlijk krijgt Nina nog een grote haat tegen Wiet, en krijgt ze misschien weer een betere band met haar ouders. Janine en Sjors konden ook goed met elkaar opschieten, misschien krijgen ze nu juist ruzies. Ludo en Maxime zijn nu echt gehecht aan elkaar en zijn niet blij met de komst van Nick. Nina is juist blij dat hij terug is, dus zij staat een beetje tussen hun in.

Rosa gaat dood op het feest? Dus moeten ze opzoek naar een nieuwe dienstmeid? Het kan allemaal!

En natuurlijk Jeff. Ik denk ook niet dat het iets ergs is, dat is meestal niet zo. Dan hoop je op eindelijk iets spannends maar dan is waarschijnlijk iets heel simpels van een klein ruzietje ofzo.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Misschien zit Jef ergens in een of andere grot of kelder opgesloten.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Zojuist seizoen 1 ontvangen. Ga zometeen meteen de eerste dvd erin doen. Ben benieuwd, want volgens mij keek ik seizoen 1 destijds nog niet.

edit:

Ik vind het nu al leuk. Linda, Arnie, Helen Helmink, Robert, Laura, Peter Kleder, Miriam en Simon zijn tot nu toe voorbij gekomen. Leuk, leuk, leuk!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Deze twee kende ik helemaal niet meer en zijn toch wel echt de slechtste acteur en actrice die ik óóit gezien heb.

(afbeelding)

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1622 votes

Je afbeelding doet het niet helaas bij mij.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik zie het. Ik doelde op Jan en Petra. Hier een linkje:

http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/janpetra.xml

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ben benieuwd naar maandag! De preview zag er goed uit.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ik heb er ook wel weer zin in! Al kijk ik het lang niet altijd, maar zo rond de cliffhangers kan ik het meestal niet laten

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ben ook weer erg benieuwd. Heb nog geen preview gezien, maar die zal ik straks eens gaan bekijken.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Er is in ieder geval 1 iemand toto. Misschien de vader van die Sjoerd?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Er was iets met Rosa, Janine, papa Sjoerd idd..

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1622 votes

Ik vind de promo juist erg teleurstellend. Hoop dat het nog een beetje goed komt maandag .

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Heeft iemand een link van de preview? Kon hem zo snel niet vinden

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Heb de promo inmiddels gezien via Youtube. Ziet er goed uit. Ben echt benieuwd naar het komende seizoen. Ik hoop dat ze flink wat dingen gaan veranderen. Die bezem erdoor, vervelende personages eruit, nieuwe (interessante) personages erin.

TheShadowking

• 403 messages
  • 0 votes

Alle vervelende personages uit GTST, nou dan blijft er niks over, hoop het ook

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Kijk je überhaupt wel TheShadowking of kom je gewoon weer een beetje trollen in dit topic?

herder

• 425 messages
  • 0 votes

TheShadowking wrote:

Alle vervelende personages uit GTST, nou dan blijft er niks over, hoop het ook

Haha helemaal mee eens.

Ik vind sowieso dat de poppen uit Sesamstraat nog beter acteren dan de acteurs uit GTST.

TheShadowking

• 403 messages
  • 0 votes

Wisten jullie dat Ludo stiekem ook zwarte piet is met sinterklaas?

TheShadowking

• 403 messages
  • 0 votes

Het is nu op TV, man o man wat een *** serie is het toch. Ze praten allemaal overdreven duidelijk en correct en wat een slechte teksten zeg. Ongeloofwaardige bagger

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik ga nu even terugkijken, ben wel benieuwd. Ik wil nog steeds die jurk van Nina. Zonder bloed dan wel.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ben nu ook naar het terugkijken. Ik ben nog nooit zo vrolijk geweest tijdens een intromuziekje. Merkte nu pas hoe ik het gemist had deze vakantie. Geweldig overdreven weer allemaal met Wiet, héérlijk.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Bij mij had ie 't einde niet opgenomen, stopte plots bij Edwin.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

rtlgemist. Ik kijk het altijd online terug.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Jao of morgenvroeg de herhaling op TV, als ik dan weer onder de levenden ben.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Leuke aflevering weer. Ben benieuwd naar morgen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.