GTST
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1623 votes
Dat was ook het eerste waar ik aandacht: Wie is Esther?
Simon kende ik dan nog wel. Esther was denk ik een gastpersonage, die dus niet echt bekend is.
Je kan ook gewoon de GTST DVD-boxen kopen, dat zijn de oude afleveringen volgens mij, al kosten ze best wel duur.
Dat ga ik waarschijnlijk wel doen, aangezien ik het begin nooit gezien heb.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Haha. Mickey die was toen even terug. Simon had toen ook nog een korte relatie met Janine (vandaar dat ze zo raar naar elkaar kijken tijdens die scene). En Esther was de vriendin van Simon, die was niet zo heel vaak in beeld en had niet echt een grote verhaallijn (alleen dat zij met Simon ging trouwen, ipv Janine
)
edit: I know, ik ben een junkie. Kijk echt al jaren, elke dag.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Mooie jurk inderdaad. Jammer van dat irritante kind er in.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja, vind de jurk van Nina ook erg mooi, maar die kleren van Rikki kunnen echt niet. En die schoenen erbij! 
Ben wel helemaal hyper van deze aflevering. Ik praat ook steeds tegen mijn televisie. Mijn vriend ligt helemaal dubbel. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik ben alles aan het spoilen, ofja, ik doe alsof.
KIJK, NU GRIJPT TINEKE LORENA! 
- Huh, wat?

TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1623 votes
Nou, spannend hoor! Ook al weet ik al wat er gaat gebeuren
. Die kleren van Rikki kunnen echt niet idd, dat is ook het eerste wat ik hardop zei
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik heb er niet op gelet, mijn blik ging vooral naar Sjoerd.
Zo eens kijken.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Hahaha. Hoe Lorena ook zei: Tineke is Tanja. Mijn vriend was het steeds na aan het praten. Klonk inderdaad ook best dom. 
Rikki heeft echt een irritante zangstem trouwens. Kan dr niet echt naar luisteren en snap ook niet waarom ze haar laten zingen. Maar goed, ben benieuwd naar het laatste kwartier. Ik heb dr zin in
Gooooo Wiet! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Rikkie praat sowieso alsof ze het script aan het oplezen is. 
Edit: Wat is mis met haar groene jurkje?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hehe, in koor: 'De huwelijksreis!'. Voorspelbaar.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Nou wie er neergeschoten is weten we nu wel geloof ik.
Maar de rest is afwachten en spannend.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Viel tegen. Zo donker, wiebelend, onduidelijk. Jammer.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Dat was blijkbaar de bedoeling ook chaos.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Had het liever anders gezien, dit was anti-climax.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1623 votes
Rikkie praat sowieso alsof ze het script aan het oplezen is. 
Edit: Wat is mis met haar groene jurkje?
Er is niks met dat groene jurkje, alleen die jacket en die spuuglelijke legging die ze eronder heeft verpesten het.
Maar ach, lekker belangerijk 
Vond de cliffhanger toch minder dan verwacht, helaas 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
O God. Ik heb een liedje in mijn hoofd. 'Jij bent mijn leven.' Blegh.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1623 votes
Is idd erg jammer van dat nummer! Het is gewoon opvulling omdat ze niks meer weten te bedenken, van mij had het wel wat korter mogen duren. Nu had ik echt het gevoel alsof een kwart van de aflevering om dat nummer draaide.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Nou wie er neergeschoten is weten we nu wel geloof ik.
Maar de rest is afwachten en spannend.
Ik heb geen idee wie. Het beeld bij ons was erg slecht en ik heb de de soap al maanden niet meer gevolgd
. Dus wie schoot Wiet neer. En HOE komt het opeens dat Wiet opeens zo'n gestoorde is geworden 
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Idd. Erg matige cliffhanger...ik dacht trouwens dat het een uur zou duren.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1623 votes
Ik heb geen idee wie. Het beeld bij ons was erg slecht en ik heb de de soap al maanden niet meer gevolgd
. Dus wie schoot Wiet neer. En HOE komt het opeens dat Wiet opeens zo'n gestoorde is geworden
Waarschijnlijk schoot Wiet Janine neer. Maar dat hoeft natuurlijk niet, omdat de schrijvers willen dat wij dat gaan denken.
Wiet is nooit helemaal 100% geweest, maar ze is nu gek geworden omdat ze Nina haat en zij ook nog eens gaat trouwen met Noud waar ze verliefd op is. Dus Nina moet dood. Haar vader heeft dit laten weten via het geestenbord. Maar wie weet zag ze dat alleen omdat ze dat zelf wilde zien? Of haar vader echt contact met haar heeft gemaakt is dus onduidelijk. Maar als dat wel zo is, zou het ook kunnen zijn dat een boze geest haar lichaam heeft overgenomen. Dat schijnt mogelijk te zijn als je geesten oproept.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Was aardig te zien dat Janine de kogel opving toch. Dat was het enige duidelijke.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1623 votes
Ja
Maar je weet het nooit bij soaps/series. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Als mensen 3 keer op kunnen staan uit de dood niet nee. 
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Het is Janine die werd neergeschoten
.. Ik heb even het beeld van de aflevering op youtube een paar keer stilgezet.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1623 votes
Nouja zeg
Wij allemaal netjes in spoilers zetten, en dan kom jij öpeens 
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Ik snap die spoilers niet eens
. Hier komen toch alleen maar mensen die de afleveringen al gezien hebben? Het is ook wel handig voor de mensen, die heel wat gemist hebben, om te weten hoe het nu met de karakters gaat. Er moet dus over de afleveringen gediscussieerd worden
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Misschien had ik vanavond niet kunnen kijken en zou ik de herhaling maandagochtend pas gezien hebben? 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik snap die spoilers niet eens
. Hier komen toch alleen maar mensen die de afleveringen al gezien hebben? Het is ook wel handig voor de mensen, die heel wat gemist hebben, om te weten hoe het nu met de karakters gaat. Er moet dus over de afleveringen gediscussieerd worden
.
Maar mensen moeten zelf kunnen bepalen of ze de spoilers wel of niet willen lezen. Sommige mensen kijken ook wel eens GTST terug, zoals ik gewoonlijk. Meestal kijk ik in het weekend een hele rits terug. Als ik hier dan ineens zou lezen wat er elke dag gebeurd is, vind ik dat ook niet fijn. Vandaar dus de spoilers.
tommykonijn
-
- 5139 messages
- 2356 votes
Ik vond het een beetje een wazige Cliffhanger. Ik kon het allemaal een beetje moeilijk zien. Volgens mij is Janine geraakt. Toch had ik verwacht dat Wiet niet zou gaan schieten omdat iedereen dat zo ver al zag aankomen dat de makers de kijker in verleiding probeerden te brengen. Maar het bleek dus toch zo.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1623 votes
Nou, ze heeft iig wel lef om te schieten terwijl iedereen haar kon zien en dan ook nog zonder enige twijfeling.
Al moedig ik dit natuurlijk niet aan of course.