• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.092 actors
  • 9.372.312 votes
Profile

GTST

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

melvddonk wrote:

Waarom dan? Veel Noud en Nina? Ik vind het juist wel erg leuk de afgelopen dagen. Maxime en Ludo die samenspannen, Nick die terug is, Lorena blijft leuk, Wiet draait door, etc.. Errúg leuk!

Die koosnaampjes, dat gestresste gedoe van Nina, Sjors met haar wannabe slimme gedrag. Charlie die weer de heilige engel speelt. Dat geruzie van Danny/Rik. Bleugh.

Maar Nick terug is wel cool.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

(quote)

Die koosnaampjes, dat gestresste gedoe van Nina, Sjors met haar wannabe slimme gedrag. Charlie die weer de heilige engel speelt. Bleugh.

En dan hebben we het nog niet over Danny gehad, die is ook echt irritant sinds dat Charlie-gedoe. Maar ik let niet eens meer op die negatieve personages. Een tijdje terug zat GTST echt op zijn dieptepunt vond ik en nu is het zichzelf weer een beetje aan het herpakken.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Rik zal blij zijn met de terugkomst van Nick, hij klaagt tegenwoordig al over alles.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Rik mag van mij best een beetje klagen, maar Danny moet nu echt eens zijn mond houden.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dit ontbrak er nog aan. Lol.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Bing staat echt helemaal boven aan mijn lijstje van meest irritante personages in een soap ooit. Blegh.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1623 votes

Rik is zo grappig als hij boos is . En Sjors ook.

En nu gaan Sjors en Bing weer trouwen, en dat is dan ook de volgende zomercliffhanger, waarschijnlijk. Maar ze waren toch al keer getrouwd, of zie ik dat nou verkeerd? Want toen ze uitelkaar gingen, gingen ze niet scheiden. Vreemd. Waarschijnlijk heb ik een boel gemist.

Je kan zien dat Nick acteerlessen heeft gevolgd, want vind wel beter geworden. Maar hij keert maar tijdelijk terug. Ik dacht dat hij weer bij de vaste castleden ging horen. En Lucas is echt zo'n leuk schattig homo jongetje De groeispurten van de castleden gaan idd erg snel. Van Nina viel dat nog wel mee, maar van Lucas en Rikki was echt nep. Nu zijn hun al bijna even oud als Nina, terwijl zij al vrij oud was toen hun waren geboren. En Valentijn is ook alweer erg groot, en hij ziet er best vreemd uit en doet ook vreemd.

Noud zag Nina toevallig zitten in de salon, tuurlijk dat kan je ook erg goed zien.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

TragieStar.* wrote:

Rik is zo grappig als hij boos is . En Sjors ook.

En nu gaan Sjors en Bing weer trouwen, en dat is dan ook de volgende zomercliffhanger, waarschijnlijk. Maar ze waren toch al keer getrouwd, of zie ik dat nou verkeerd? Want toen ze uitelkaar gingen, gingen ze niet scheiden. Vreemd. Waarschijnlijk heb ik een boel gemist.

Je kan zien dat Nick acteerlessen heeft gevolgd, want vind wel beter geworden. Maar hij keert maar tijdelijk terug. Ik dacht dat hij weer bij de vaste castleden ging horen. En Lucas is echt zo'n leuk schattig homo jongetje De groeispurten van de castleden gaan idd erg snel. Van Nina viel dat nog wel mee, maar van Lucas en Rikki was echt nep. Nu zijn hun al bijna even oud als Nina, terwijl zij al vrij oud was toen hun waren geboren. En Valentijn is ook alweer erg groot, en hij ziet er best vreemd uit en doet ook vreemd.

Dat van Rikki slaat inderdaad nergens op, maar Nina ging ook weg als klein meisje en keerde terug als de huidige actrice. Hetzelfde geld voor Lucas' tripje naar New York. Moet alleen even opmerken dat Nina en Lucas maar een paar jaar schelen. Nina was misschien twee ofzo toen Janine zwanger raakte. Ik kan me nog herinneren dat dat jochie geboren werd dus hij heeft toch enkele jaren overgeslagen

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1623 votes

Amy zie je trouwens ook nooit meer. Ook al mogen kinderen niet te vaak op tv, dan is het als nog erg onlogisch. De eerste Amy vond ik nog wel leuk, maar deze is echt slecht. Ze kan totaal niet acteren.

En Laura leeft ook nog steeds. Nu Nina, Lucas en Rikki ouder zijn geworden moet zij nu onderhand wel 100 jaar zijn ofzo. Maar neehoor. Van mij mag ze of weg uit de soap, ze heeft geen leuke verhaallijnen meer, of ze moeten haar personage wat meer leven in brengen. Nu draait het meer om de jongere mensen.

Tanya is ook bloedirritant. Eerst vond ik haar nog wel leuk, maar ze is te dom! Ze maakt zichzelf teveel maar dan ook teveel verdacht, en ik snap ook echt niet dat niemand dat door heeft.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Tanya is het ergste personage uit de serie. Ik erger me dood aan haar

Laura had laatst wel een van de beste verhaallijnen uit GTST, toen met Rutger.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Wanneer is de laatste aflevering voor de vakantie ?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Vrijdag meen ik.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1623 votes

Ik heb de shortie al bekeken voor morgen, echt zo nep allemaal

Maarja, hierna komt een SPOILER dus als je niet wilt weten wat er morgen gebeurd niet lezen!

Heel Meerdijk komt blijkbaar op de bruiloft. Laura kan zichzelf erg snel verplaatsen aangezien ze bij de bruiloft is maar dan opeens in de Koning staat met Tanya. En eindelijk weet ze dat zij de dader is! En ze wil weten waar Jeff is. Wiet gaat naar de bruiloft, en ze sluit Sjors op in een kamer maar ze had ook een pilletje doorgeslikt dankzij appelsap, maar er gebeurd niks met haar? Ik dacht: het is een slaappilletje ofzo. Janine en Ludo gaan toch naar het feest en komen oog in oog te staan met Nina. Rikki zingt ook weer een irritant liedje en Wiet wil Nina dood schieten, maar Janine ziet het op tijd, en Janine word geraakt! Jack en Sjors komen net te laat, maar ze willen Wiet meeslepen, maar ze vlucht weg en gooit een vaas neer waardoor blijkbaar alles instort, en dan komt het lelijke hoofd van Rosa in beeld. Iedereen gillen natuurlijk. Nick komt ook op het feest en Nina is blij.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Hahaha. Klinkt weer leuk. Waar halen ze het toch allemaal vandaan he.

Maar waar heb jij de shortie gezien? Op RTLgemist zie ik hem niet staan. De laatste die ik zie is die van vandaag.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1623 votes

Ja idd Gewoon op RTL.nl Je moet GTST aanklikken bij progamma's en shorties. Bij mij staat hij er wel op hoor

RTL XL

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Rosa en Janine, haha. Oké, niet verwacht. (Hoewel, dat van Janine...) Klinkt best leuk.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Aaah, ik zie hem nu, thanks!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:
Rosa en Janine, haha. Oké, niet verwacht. (Hoewel, dat van Janine...) Klinkt best leuk.

Ziet er ook wel grappig uit. Sowieso zou het leuk zijn als Janine geraakt wordt. Zit weer een hele leuke verhaallijn in. Ludo die wraakneemt op Wiet ofzo.

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

net de hele aflevering gezien en ik vond m wel leuk...sowieso beter als die van vorig jaar en ben wel benieuwd hoe het verder gaat! 5 september pas weer.....

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1623 votes

Hoe kan je nou weer de gehele aflevering hebben gezien, terwijl die vanavond pas op tv komt?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

's Ochtends komt op RTL Lounge die nieuwe aflevering al, meen ik.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Net even de shortie bekeken omdat ik toch erg benieuwd was, maar hoe is dit niet precies hetzelfde als dit?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dát waren nog eens tijden!

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

juist, rtl lounge zend om half 11 elke dag de hele afl alvast uit....voordeeltje van digitale televisie!

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Net even de shortie bekeken omdat ik toch erg benieuwd was, maar hoe is dit niet precies hetzelfde als dit?

blijkbaar is de inspiratie voor nieuwe dingen op...aleen nu met een moderner jasje, irritante stroboscoop flits lamp erbij en weer een nieuwe cliff.....vind Jef verhaal spannender!

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1623 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Ja idd, lekker origineel. Ook al is het toch iets anders.

@Sara, oke ik wist dat niet

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Ik moest meteen hieraan denken.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1623 votes

Wat een bruiloften allemaal zeg Maar die van Simon had ik nooit meegemaakt, wel een erg zielige scene.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Was met die gekke broer (Tony) van Yasmin (Farah Louwrens). Vond het toen ook echt heel erg leuk. Sowieso met Isabella toen ook! en met Ludo. Leuke tijden waren dat.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Esther? Who the f*ck is Esther? En wat doet Mickey daar nou?

Ik wil oldschool herhalingen, die van helemaal vroeger. Gewoon tijdens de zomerstop, om 20.00.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.