• 178.094 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.679 votes
Profile

GTST

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Wel verreweg het mooiste wat er in GTST rondloopt.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Kuch Lorena Kuch .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ha, ik wist dat het zou komen

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

niethie wrote:

..zijn ook echt bortkarton, stereotype en schijtirritant

niethie wrote:

..Wat me nog wel een beetje blij maakt trouwens is Rikkie!!! (afbeelding)

Over bordkarton, stereotype en schijtirritant gesproken. Dat meisje is écht niet geloofwaardig.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Sjors mooi? Ik vind Lorena ook 100 keer beter. Ben het trouwens helemaal eens met je jumpstylemovie. Ik ben Sjors ook helemaal beu. En Bing ook.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Vroeger was het nog echt spannend, in de tijd van Bowien en Martine enzo. Linda zou ook terugkeren, dat was ook een uberbitch.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ja, en met Dian Vond ik ook altijd wel grappig.

Ik vind toch nog steeds dat Ludo, Maxime, Frederik en Lorena op dit moment voor het meeste plezier zorgen. the badguys and badgirls van Meerdijk

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Vroeger was het nog spannend idd, nu is het echt een farce. Arthur was altijd in trouble, wat dachten we van Wassenaar, Frits van Houten, Martine Hafkamp, Ludo in zijn early days .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

*denkt* Arthur was die neger toch?

Ja dus: http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/arthur.xml

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ja .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Jimmy Geduld. Met die vriendin van hem in de enige naaktscene in GTST volgens mij.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hij zong ook wel aardig in dat boybandje 4Fun, had de CD toen nog gekocht en helemaal grijsgedraaid. Hehe.

Edit: Na youtuben merk ik dat ik de liedjes nog van voor tot achter kan meezingen, hehe.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

AHWA wrote:

Jimmy Geduld. Met die vriendin van hem in de enige naaktscene in GTST volgens mij.

Ook erg gedurfd die aanranding toen. Dit was gewoon onvervalste exploitation .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Blaxploitation?

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

:D Arthur! Een van de weinige nergers in gtst die een lang leven gegunt was, al kwam hij wel vrij ongelukkig aan zijn eind! En wat te denken van de altijd coole Daniel (de man zonder achternaam!) Of, of Onno P Wassenaar? Dat was pas een bad-guy, daar valt Ludo toch bij in het niets hoor! . Wie herrinert zich nog die storyline met dat jochie dat Frits van hem moest ontvoeren. Dat was nog eens spannend! Allemaal terug te vinden op youtube tegenwoordig trouwens. 1994 gewoon, toen was ik 3/4, geen idee hoe ik me dit kan herrineren allemaal.

Elineloves wrote:

Over bordkarton, stereotype en schijtirritant gesproken. Dat meisje is écht niet geloofwaardig.

Zolang ze haar mond houd mag ze best eens een keertje langskomen hoor! Dan euhm... wil ik wel even in haar wangetjes knijpen!

Het allermooiste wat ooit in deze flutshow voorbij is gekomen is trouwens nog steeds de internationale Alexandra Dahlström Het heeft waarschijnlijk wel haar carriere genekt maar dankzij haar ben ik toen na een lange tijd zelfs weer gaan kijken. Zooo lief!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Net de preview van de cliffhanger van aanstaande vrijdag gezien en het ziet er allemaal wel geinig uit.

RTL XL
Spoiler over cliffhanger:
Sowieso loopt Wiet ergens rond als een gevaarlijke gek (hilarisch) en zegt Nick: 'Ik ben ontsnapt' Denk dat er nog wel wat spannends te gebeuren staat met Nick, want hij schijnt alleen maar een gastrolletje te hebben. Nina en Noud gaan natuurlijk trouwen. Hoe origineel ook, een cliffhanger met een huwelijk. Ben echt benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren. Sowieso hoop ik dat we duidelijkheid gaan krijgen over Jeff de komende dagen, maar daar zag ik niets van in de preview

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1623 votes

Vandaag komt Nick! Waarschijnlijk maar 1 seconde op het einde, want dan is het afgelopen. Als je de shortie moet vertrouwen.

Ben echt benieuwd naar de cliffhanger. Hoop echt dat het spannend word, want de cliffhanger van vorig jaar was echt helemaal niks aan. Het is ook maar een half uurtje, ik hoopte op een dubbele aflevering, helaas. En ben ook zeer benieuwd naar wat Wiet allemaal gaat aanrichten!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Nick is back!!
Wel op een belabberd slechte en lachwekkende manier geprobeerd een 'spannende' entree te creëren. Dat was compleet mislukt, maar gelachen heb ik wel. Wiet op killertoer lijkt me ook echt hilarisch! Ben erg benieuwd naar de cliff.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Had GTST opgenomen, staat het einde er niet op. Lovely!

Fill me in please?

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Charlie fietst met een onzichtbaar kind achterop haar fiets en dan komt Nick eraan. Hadden ze veel beter kunnen aanpakken idd.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Lol, Valentijn zeker? Oh nee, dat kan niet, want die is ondertussen even oud als Rickie ofzo zeker. Waar hangt dat joch eigenlijk uit?

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ach, dat hadden we met Nina, Lucas en Rikki ook. Die waren er ook nooit. Toch apart steeds dat ze ineens opgroeien dan.

Ik zag net op tv de preview van de cliff weer en het viel me nu pas op wat voor een mooie jurk Nina aanhad. Die had ik ook wel willen hebben.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Als ik nog geen hekel aan Nina had, dan zou ik hem nu gekregen hebben. Wat een overdreven aanwezig en veeleisend mens.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Haha. Ik vind dat juist altijd wel grappig. Leuk is ze niet, maar die hyperventilatie-aanval was weer erg lachwekkend.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

''Waar is Wietje?''. Oh god. Volgens mij ga ik chagrijnig worden van GTST vandaag.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Waarom dan? Veel Noud en Nina? Ik vind het juist wel erg leuk de afgelopen dagen. Maxime en Ludo die samenspannen, Nick die terug is, Lorena blijft leuk, Wiet draait door, etc.. Errúg leuk!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Niemand heeft in al die maanden contact met Nick gehad zo te horen? Gesloten inrichting dus?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

melvddonk wrote:

Waarom dan? Veel Noud en Nina? Ik vind het juist wel erg leuk de afgelopen dagen. Maxime en Ludo die samenspannen, Nick die terug is, Lorena blijft leuk, Wiet draait door, etc.. Errúg leuk!

Die koosnaampjes, dat gestresste gedoe van Nina, Sjors met haar wannabe slimme gedrag. Charlie die weer de heilige engel speelt. Bleugh.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Niemand mocht Nick ook meer. Charlie heeft een tijdje contact gehad, maar dat verbroken vanwege die brief toen. Verder heeft hij nou niet echt vrienden gemaakt met zijn gedrag voordat hij de kliniek inging (kwam wel door Maxime, maar dan nog! )

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.