• 178.094 movies
  • 12.213 shows
  • 33.984 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.770 votes
Profile

GTST

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1623 votes

Wiet is gaaf

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Vind je? Ik vind het een van de irritantste personages van GTST. Samen met Noud, Rikki, Rosa en Tanya.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1623 votes

Oke, Wiet kan soms idd irritant zijn, maar ik vond haar personage eerst vrij leuk, nu wel wat minder. Toen ze met de rest in het huisje ging verblijven, vond ik haar ook bloed irritant, ik had haar allang weggestuurd. Maar nu vind ik haar wel weer leuker, alleen omdat ze nu een beetje gemeen word, en een beetje vreemd gaat doen.

Tanya, vind ik ook vrij irritant, ze bemoeit zich overal mee, maar haar personage is gewoon zo mysterieus en dat maakt het dan wel weer leuk. En Noud, ja hij heeft bijna geen interessant verhaal meer, eigenlijk heeft hij dat nooit gehad. Maar ik vind hem wel lief soms, en erg knap .

Rikki vind ik dan weer wel echt erg. Ik mag haar personage niet, dus misschien vandaar.

En Rosa blijft gewoon de liefste vrouw van heel Meerdijk

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Bitchfight tussen Nina en Wiet zie ik ook wel zitten, en dan een fatale afloop voor allebei graag.

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

Schamen jullie je niet?

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1623 votes

Waarvoor zouden wij ons moeten schamen?

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

Zo,n slecht programma als gtst kijken, als film kenner zou je toch door moeten hebben hoe slecht drama dat wel niet is. Er zijn zo veel mooie films (drama) gemaakt en dan kijk je naar 1 of ander 6e rangs soap/drama serietje. Wat een niveau zeg.....

Dat er ook een (blijvend) topic over is op een filmsite verbaasd me iedere keer weer.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1623 votes

Tja, daar blijven de meningen over verdeeld. Je hebt aan de ene kant wel gelijk hoor, soms is het ook erg slecht. Ze kunnen het allemaal veel beter maken.

Maar als je eenmaal kijkt, blijf je kijken. Het is verslavend, dat wel.

Achja, wat maakt het allemaal uit. Als mensen hier van kunnen genieten is het goed toch.

Zo'n goede film kenner ben ik nou ook weer niet, maar ik hoef niet alleen maar de beste films/series te zien die er zijn. Het is ook leuk om dit 5 dagen in de week te kunnen volgen.

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Ajax&Filmfreak wrote:

Zo,n slecht programma als gtst kijken, als film kenner zou je toch door moeten hebben hoe slecht drama dat wel niet is. Er zijn zo veel mooie films (drama) gemaakt en dan kijk je naar 1 of ander 6e rangs soap/drama serietje. Wat een niveau zeg.....

Dat er ook een (blijvend) topic over is op een filmsite verbaasd me iedere keer weer.

Wat een onzin en soaps zijn niet te vergelijken met films staat er volkomen los van.

Puur vermaak om je eigen sores ff te vergeten en te vermaken van andermans leed ook al is het nep, kan het trouwens wel heel goed begrijpen dat mensen het echt geen reet aan vinden maar het leuke eraan is is dat jij het ook kent dus ook vaak gesprekstof volgende dag op je werk/school.

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

Nou het staat er niet los van, het gaat er om dat als je toch naar dat beeld kijkt en luistert, dat je dan toch wel wat fatsoenlijks wil zien.

Je gaat toch ook geen slechte film kijken om je eigen sores te vergeten en wat aan leedvermaak te doen.Wat er vooral niet los van staat is dat dit een film site is. En nee, ik praat echt nooit inhoudelijk over GTST.

Maar ja ik houd er maar over op ,ieder zijn tijdverdrijf.

Veel plezier er mee allemaal!

Echter nog 1 tip op ned1 is om dezelfde tijd het journaal!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik hou ook van slechte, crappy horrorfilms. Soort guilty pleasure, net als soaps. Al is ATWT een soap die mij meer aanspreekt, zo nu en dan een aflevering GTST kijken is ook niet mis, zeker omdat je het toch nog kunt volgen ookal heb je 2 weken niet gekeken.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1623 votes

Pff, Journaal Ik lees het wel via de Telegraaf ofzo

Maarja, zo heeft iedereen zijn of haar bezigheid. Als wij GTST zitten te kijken, heb jij weer andere dingen die je interessant vind en wij misschien minder aangenaam vinden. En daar ga ik maar niet naar vragen .

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik begrijp sowieso niet waarom iedereen altijd heeft over 'filmkenners'. Iedereen heeft zijn eigen smaak. Ik snap ook wel dat de ene film beter gemaakt is als de andere en dat dat ook voor series geld, maar waarom moet iedereen perse voor kwaliteit kiezen en wat is dan eigenlijk goede kwaliteit? Ik neem aan dat dat voor iedereen anders ligt. Ik kan van GTST net zo genieten als dat ik kan genieten van cheasy chickficks, foute horrorfilms en andere crap. Een goede drama gaat er op zijn tijd ook wel in, maar ik kijk films/series vaak voor mijn vermaak. Dat hoeft voor mij helemaal geen 'kwalitatief' hoogstaande serie of film te zijn. Ieder zijn ding toch?

alcapachino

• 293 messages
  • 108 votes

Nou wiet gaat gewoon op een killing spree tijdens de bruiloft.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1623 votes

Weet je niet. Het bord heeft namelijk verteld dat Nina dood moest. Of Wiet haar gaat vermoorden is nog maar de vraag, al denk ik dat er wel zoiets zal gebeuren.

Babette van Veen wil terug in GTST! Dat zou ik wel leuk vinden, maar ze is al een keer terug gekomen dus word minder boeiend. Ook zou Katja gevraagd kunnen worden, aangezien ze geen contract meer heeft bij Net5 maar dat zie ik niet zo snel gebeuren. Al lijkt me dat wel leuk.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1623 votes

Lieke van Lexmond gaat weg bij GTST ! Lieke verlaat GTST.

Vind ik jammer, ze was 1 van de leukste personen. Al was haar personage soms wel irritant na het steeds niet weten bij wie ze wil zijn. Achja, ze speelt de rol al vanaf 2002. Dus dat is alweer een tijdje. Wie weet wat daar voor terug komt . Nick zoiezo, maar hoop op meer.

Jammer dat nu net Lieke weggaat terwijl Nick terug komt . Dat zegt al genoeg, haha.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Zag hier laatst toevallig weer een aflevering van. Wat een dramatisch slecht acteerwerk zit er in deze serie zeg, lachwekkend gewoon, vooral van al die jonge acteurs en actrices die er nu inzitten. En Nina is opeens 15 jaar ouder geworden in een jaartje? Wel lachen dat Ludo er nog steeds in speelt.

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Ajax&Filmfreak wrote:

Nou het staat er niet los van, het gaat er om dat als je toch naar dat beeld kijkt en luistert, dat je dan toch wel wat fatsoenlijks wil zien.

Vergelijk dn soaps met elkaar dan is er idd een verschil en steekt ATWT er ver boven uit bij de rest.

Vergeet niet dat bij een film alles 100 keer word over gedaan en bij soaps inprincipe alles in 1 keer moet lukken.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Doei Lieke.

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Vertel

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

TragieStar.* wrote:

Lieke van Lexmond gaat weg bij GTST ! Lieke verlaat GTST.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Charlie was toch niet meer boeiend.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Niet echt nee. Eerder irritant. Dat gedoe met Danny was irritant en langdradig en ook die koosnaampjes met Lorena zijn om te kotsen. Lóóór en Char kan écht niet.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1623 votes

Nina (blijkbaar) gaat ook tijdelijk uit GTST voor 3 maanden hetzelfde geldt voor Lucas.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Gaan natuurlijk samen naar Stefano in Amerika ofzo.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Jammer dat Lorena betrapt is door Jack. Vond het best een leuk stelletje. De schattige badgirl met de detective! Jack blijft lachwekkend en is niet serieus te nemen als detective, maar dat maakt het juist zo grappig.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Ik volg het al een tijd niet meer, het is helaas gewoon té saai geworden .

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

melvddonk wrote:
Jammer dat Jack blijft lachwekkend en is niet serieus te nemen als detective, maar dat maakt het juist zo grappig.
Hehe, iedereen belt ook altijd maar Jack op als er iets aan de hand is, alsof hij in zijn eentje het hele politiekorps vertegenwoordigt ofzo. Zo fout!

Extreem saai dit de laatste tijd trouwens, van mij mag de stekker er wel uit! Vrijwel een heel seizoen alleen maar relatiegezeik, inclusief een geforceerde coming out voor de hipheid, lijkt verdomme wel alsof er nooit meer iets anders gebeurt ofzo. Personages (oa Lucas, Nina, Wiet, Charlie) zijn ook echt bortkarton, stereotype en schijtirritant (al was de toevoeging van Mr. Noordermeer geen slechte zet) Lijkt verder ook wel alsof iedereen boven de 35 er meteen uitgeschreven word (Jef weg? WTF!) of naar de achtergrond geplaatst, dus wat blijft over? Een dorp van oninteressante jongeren. Nee ik mis echt de oude tijd, goed is het nooit geweest maar om het vermaak hoef je het tegenwoordig ook al niet meer te doen! Maja wat moet je anders tegen achten he?

Wat me nog wel een beetje blij maakt trouwens is Rikkie!!!
(afbeelding)

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik vind toch dat er de laatste tijd wel weer iets van actie in komt. Vooral Lorena, Maxim, Ludo en Frederik zorgen daar voor. De Sanders zijn altijd al favorieten van me geweest, puur omdat ze voor een hoop spanning zorgen. Ik zal blij zijn als het gedoe Charlie/Rick eindelijk eens ophoudt en we minder relatiegezeur zien. Bing/Sjors mogen van mij ook een wereldreis gaan maken en nooit meer terugkomen, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren. Zelfde geldt voor Noud/Nina.

Zou het leuk vinden als Barbara en Morris terugkomen ofzo. Dat lijkt me ook nog wel wat. Barbara met een wraakplan tegen Maxime ofzo . Maar dat zal ook wel niet gebeuren. Ben benieuwd wat Nick (jeeej, weer een Sanders die terugkomt!) gaat doen. Die zal ook wel wat roet in het eten gaan gooien hier en daar.

Ben benieuwd in ieder geval naar de cliffhanger. Weet iemand wanneer de zomerstop begint?

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Ik vind vooral Sjors irritant de laatste tijd. Met haar goedbedoelde advies en die blik op haar hoofd telkens.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.