• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.373.012 votes
Profile

GTST

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Enge vent. Donderdag zou een oud bekende terugkeren, als het Frits is eet ik mijn schoen op.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik ben wel benieuwd wie. Misschien dat het wat te maken heeft met dat geesten oproepen? Dan zouden er weer geesten à la Benjamin in GTST komen. Als dát zo is, dan stop ik met kijken.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Och god ja, dat is inderdaad al eens eerder gedaan. Ik dacht nog, ze zullen toch niet zo maf zijn dat ze een geest er in gaat verwerken.

Martine zou wel tof zijn.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Zou inderdaad tof zijn, maar na wat google-werk zie ik dat het om een mannelijke acteur gaat. Om wie het gaat is alleen nog niet bekend.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik weet het! Denk ik.

Nick.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Yeah baby!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Elineloves wrote:

Yeah baby!

You got it Girl

Ja, nou kunnen we nog wat mooi's beleven.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1624 votes

Ik ben ook erg blij

Heb GTST jarenlang gevolgd en was toen echt verslaafd. Toen ben ik een paar jaar gestopt geloof ik en nu ben ik dit seizoen maar weer begonnen en vind het nog steeds erg leuk.

Al is het acteerwerk en het script soms wel erg bagger hoor. Maar ik geniet nog steeds dus dan is het goed.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Leuk man, vond die Nick altijd een interessant persoon, die ook goed kon acteren.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Echt een hele goede kop die kerel. Inderdaad interessant personage, ben ook benieuwd wat hij allemaal gaat veroorzaken. Hopelijk achter Maxime aan!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ben ook erg benieuwd! Zou het erg leuk vinden als Nick terugkomt.

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Super, ik dacht dat Frits terug ging komen maar dit is beter. Ik vond hem altijd een van de leukste personages en ik vond het ook heel jammer toen hij uit de serie ging . Ik ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren tijdens de cliffhanger.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1624 votes

Frist is namelijk al een paar keer terug gekomen, en volgens mij is hij dood . Dus dat viel zoiezo al af. Maar Nick had ik eigenlijk nooit gedacht.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Er zijn wel vaker dode mensen terug gekomen. Ludo (bleek niet dood te zijn) en Benjamin (als geest)

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1624 votes

Dat is waar. Maar Frist ging dood, daarna kwam hij weer terug als zijn tweeling broer ofzo, en als hij nu weer terug komt is het niet meer leuk. Zo kunnen ze bezig blijven.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

TragieStar.* wrote:

Frist is namelijk...

TragieStar.* wrote:

... Maar Frist ging dood...

Frits.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Daar ben ik het mee eens inderdaad. Maar goed, we kunnen ons gaan verheugen op Nick Sanders. Ik vind sowieso de Sanders familie het leukst in GTST, dus Nick mag wat mij betreft zeker terugkomen.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1624 votes

Ik bedoel idd Frits

Was een typfoutje die ik niet had ontdekt haha.

Maar ik ben benieuwd. Het schijnt zo te zijn dat hij pas 5 Juli komt. Dus dat duurt nog dik een maand. En daarna is ook gelijk de zomerstop, dus dan kunnen we weer langer wachten.

Ben ook benieuwd wat voor confrontaties dat allemaal zal hebben tussen hem en de andere Meerdijk bewoners. Hij was niet altijd zo'n lieve man geweest tegen iedereen/sommigen.

Maar in de tijd toen hij de serie verliet, heb ik niks meer meegekregen, want toen was ik al afgehaakt zeg maar.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Die nieuwe koosnaampjes van Charlie en Lorena zijn echt verschrikkelijk.

'Lóóór, kan je ff een drankje voor Nina maken?'

en even later:

'Alsof ik nooit wat voor jou gedaan heb Char'

Verschrikkelijk. Lóóór en Char.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Dan ben je inderdaad een beroerde schrijver .

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Vond het echt niet om aan te horen. Vooral dat Lóóór was echt verschrikkelijk. Hoop niet dat ze er een gewoonte van gaan maken. Verder vind ik het trouwens wel echt leuk dat Lorena en Maxime gaan samenwerken. Ben benieuwd wat daar uit voort zal komen.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Die Tanja of Tineke of hoe ze ook mag heten mag nu ook wel eens oprotten. Wat een irritant mens.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1624 votes

Dat vind ik niet. Vind haar opzich wel leuk. Het word ook eens tijd voor wat spanning, maar nee hoor Laura vertrouwt Tanja al gelijk niet. Rutger zat bovenop haar en ze heeft niks in de gaten, en Tanja vind ze meteen verdacht als ze haar nog maar 1 seconde heeft gezien. Rara hoe kan dat.

Er mag van mij wel eens iemand doodgaan, bijv. Nina! Wat een irritant mens is dat zeg, ik vind dat ze de laatste tijd alleen maar loopt te zeiken en te schreeuwen (zoals altijd eigenlijk) maar nu valt het helemaal op. Als ik Noud was geweest, had ik haar allang gedumpt. Al had ik wel medelijden met haar toen Noud niks meer kon herinneren, maar dat was ook de enige keer. Nu heb ik juist medelijden met Janine, en zo erg was het allemaal niet. Het is nu toch weer goed? Het was een ongeluk, ook al hebben ze het verzwegen, maar dat deden ze alleen maar voor haar eigen bestwil hoor. Maarja, aan de ene kant natuurlijk ook weer lekker dom om het te verzwijgen voor je eigen dochter, maar dat is ook weer geen reden om haar ouders nooit meer te willen zien.

Ben benieuwd naar de cliffhanger, die schijnt dit jaar wel goed te zijn. Vorig jaar vond ik het vrij teleurstellend.

En Maxime tja, wat moet je daar mee. De ene keer is ze best aardig en lief, en de ene keer kan ze weer een keiharde bitch zijn! Vind het leuk dat de band tussen Ludo en Maxime weer beter word, toen begon haar echt leuk te vinden. Maar dan wil ze maar al te graag Janine's plek innemen. Ze heeft Amy ook al afgepakt. De verkrachting is natuurlijk heftig enzo, ik mag Frederique ook echt niet (wie wel), maar het kon me dit keer weinig schelen. De ene keer dat Sjors verkracht werd is me beter bijgebleven en vond ik ook veel zieliger. Ik vind het erger voor Lorena omdat ze nooit haar vader heeft leren kennen, en haar dan opeens afwijst. Dan dat Maxime verkracht is. Ook al klinkt het misschien hard.

En wat is er met Jeff gebeurd. Volgens mij niks ergs. De persoon die de rol van Tinke/Tanja opzich neemt heeft in een interview al aangegeven dat haar personage erg aardig en lief is. En ze word ook vaak emotioneel als ze de naam Jeff hoort. Maarja, wie weet kan ze wel heel goed liegen en bedriegen? Al komt het soms wel knullig over hoor. Sommige dingen zijn zo zwak. Dan gaat ze zeggen dat Jeff haar gebeld heeft, en nog wel alles aan haar verteld heeft. Zo maakt ze zichzelf alleen maar meer verdacht. Maar Jeff komt waarschijnlijk pas na de zomervakantie terug, want hij ging er minstens 3 maanden uit. Maar dat hoeft ook weer niet, omdat ze natuurlijk ook voorlopen op de uitzendingen he.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Is Frits al terug? Of zijn ze daar nog mee bezig?

alcapachino

• 293 messages
  • 108 votes

SPOILER!

GTST-cliffhanger in het teken van bruiloft Nina en Noud

De zomercliffhanger van reeks 21 zal in het teken staan van de bruiloft van Nina en Noud. Dat blijkt uit de vrijgegeven persfoto van de cliffhanger.

Eindelijk is het zover: Noud en Nina gaan trouwen. Terwijl Nina duidelijk last heeft van huwelijksstress en ze bang is dat details haar grote dag verpesten, heeft ze niet door dat Wiet het echte gevaar voor haar geluk vormt. Wiet heeft haar zus Sjors laten geloven dat ze zich bij het huwelijk van haar grote liefde Noud heeft neergelegd, maar niets is minder waar. In het geheim beraamt ze een plan om voorgoed van haar rivale Nina af te komen. Zonder na te denken over de gevolgen zet Wiet haar plan in werking. Een actie die grote gevolgen heeft voor alle bewoners van Meerdijk.

Laura en Lorena maken zich steeds meer zorgen om Jef. Sinds zijn vertrek naar het buitenland met Tanya hebben ze niets meer van hem vernomen. Ze hebben de hulp van Jack ingeroepen bij het traceren van de mysterieuze vrouw. Tanya, die inmiddels alleen is teruggekeerd naar Meerdijk en zich voordoet als Tineke, wordt er heel nerveus van dat ze haar steeds meer op het spoor zijn. Wanneer Lorena uiteindelijk het dossier van Tanya in handen krijgt, blijkt zij nog veel meer op haar kerfstok te hebben. Kan Tanya hen vertellen waar Jef is?

Maxime schikt als haar grote vijand Nick terug blijkt te zijn in Meerdijk. Hoewel Nick beweert dat hij is veranderd en geen wrokgevoelens meer koestert jegens haar, gelooft Maxime niet dat hij nu ineens wel te vertrouwen is. Ook voor Charlie is de komst van de vader van haar kind verwarrend. Net nu zij en Rik het vertrouwen tussen elkaar aan het herstellen zijn. Wat wil Nick van Maxime en Charlie? Is hij echt veranderd of is hij toch iets van plan?

Uitzending: vrijdag 8 juli tussen 20.00 uur en 20.30 uur bij RTL 4.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Wiet . Wat een probleemkind is het toch.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

alcapachino wrote:
SPOILER!

GTST-cliffhanger in het teken van bruiloft Nina en Noud

De zomercliffhanger van reeks 21 zal in het teken staan van de bruiloft van Nina en Noud. Dat blijkt uit de vrijgegeven persfoto van de cliffhanger.

Eindelijk is het zover: Noud en Nina gaan trouwen. Terwijl Nina duidelijk last heeft van huwelijksstress en ze bang is dat details haar grote dag verpesten, heeft ze niet door dat Wiet het echte gevaar voor haar geluk vormt. Wiet heeft haar zus Sjors laten geloven dat ze zich bij het huwelijk van haar grote liefde Noud heeft neergelegd, maar niets is minder waar. In het geheim beraamt ze een plan om voorgoed van haar rivale Nina af te komen. Zonder na te denken over de gevolgen zet Wiet haar plan in werking. Een actie die grote gevolgen heeft voor alle bewoners van Meerdijk.

Laura en Lorena maken zich steeds meer zorgen om Jef. Sinds zijn vertrek naar het buitenland met Tanya hebben ze niets meer van hem vernomen. Ze hebben de hulp van Jack ingeroepen bij het traceren van de mysterieuze vrouw. Tanya, die inmiddels alleen is teruggekeerd naar Meerdijk en zich voordoet als Tineke, wordt er heel nerveus van dat ze haar steeds meer op het spoor zijn. Wanneer Lorena uiteindelijk het dossier van Tanya in handen krijgt, blijkt zij nog veel meer op haar kerfstok te hebben. Kan Tanya hen vertellen waar Jef is?

Maxime schikt als haar grote vijand Nick terug blijkt te zijn in Meerdijk. Hoewel Nick beweert dat hij is veranderd en geen wrokgevoelens meer koestert jegens haar, gelooft Maxime niet dat hij nu ineens wel te vertrouwen is. Ook voor Charlie is de komst van de vader van haar kind verwarrend. Net nu zij en Rik het vertrouwen tussen elkaar aan het herstellen zijn. Wat wil Nick van Maxime en Charlie? Is hij echt veranderd of is hij toch iets van plan?

Uitzending: vrijdag 8 juli tussen 20.00 uur en 20.30 uur bij RTL 4.

Het stukje met de bruiloft en 'het plan van Wiet' klinkt een beetje raar en over de top, maar met het laatste ben ik echt heel blij! Nick brengt waarschijnlijk een hoop spanningen met zich mee en ik ben er erg blij mee dat hij een terugkeer maakt in GTST. Ben ook wel benieuwd wanneer ze er nou achter komen dat Tineke Tanya is, maar hoop dat dat personage snel weer verdwijnt.

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Dus het gaat nog ff 3 weken door dat gezeur over dat huwlijk.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Nick!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.