• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.145 actors
  • 9.373.066 votes
Profile

GTST

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

GTST van vandaag begon al goed! Sjoerd had ook geen zin meer (net als ik) in het homo-gezeur!

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Gister was wel een goede aflevering inderdaad.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

"slappe zak!" die anton krijgt nu ook weer een scheiding om de oren. Verdiend natuurlijk

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Gaan ze scheiden? Heb het al een tijd niet gezien.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Ja, Bianca wil van Anton scheiden (zie het einde van de aflevering van gisteren)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja zoals ik al zei heb ik het dus niet gezien, maar het is vanwege het homo gedoe neem ik aan?

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Ja zoals ik al zei heb ik het dus niet gezien, maar het is vanwege het homo gedoe neem ik aan?

Ja, dat is de grootste reden. Ze kon het de houding van Anton niet meer aanzien ofzo.

Ik volg de soap ook niet meer, maar kijk regelmatig even snel de shorties op youtube. Dan heb je de belangrijkste stukjes van de afleveringen gezien.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Zap weer eens naar GTST omdat ik wacht op X Factor, en eindelijk, Rik weet het. Werd tijd.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

...

Triootje dan maar?

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Lol, Bing vermoordt zijn eigen kind..

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik vind Bing veruit het irritantste personage uit GTST.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

melvddonk wrote:

Ik vind Bing veruit het irritantste personage uit GTST.

Ik vind Charlie de laatste maanden veruit het meest irritant.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

ace leader wrote:

Lol, Bing vermoordt zijn eigen kind..

Wat heeft ie gedaan dan? Dus Sjors heeft dr kindje verloren?

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

(quote)

Wat heeft ie gedaan dan? Dus Sjors heeft dr kindje verloren?

Bing dacht dat Sjors abortus had gepleegd en werd boos. Hij duwde haar tegen de grond en toen kreunde Sjors: "mijn kind...". In het ziekenhuis zegt de dokter tegen Bing: "Het spijt me."

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Het spijt me, maar het kind leeft nog?

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

ace leader wrote:

(quote)

Ik vind Charlie de laatste maanden veruit het meest irritant.

Die staat bij mij ook op het lijstje met minst favorieten.

Sil hoorde daar ook altijd bij en wat ben ik blij dat die gelukkig niet meer veel in beeld komt.

De familie Sanders blijft het leukst!

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

moviemafketel wrote:

Het spijt me, maar het kind leeft nog?

Nee, het werd toch een miskraam?

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

Het staat altijd bij ons op om 8 uur, en ik kijk het wel vaak mee. Ik vind nou niet elke aflevering super, maar opzicht best een aardige en soms spannende serie.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Zijn er meer mensen die het verhaal rond Jef dat nu gaande is ook ontzettend random vinden? Dat mens komt opeens een keer tevoorschijn en 5 afleveringen later willen ze samen een leven opbouwen/wereldreis maken.

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

jumpstylemovie wrote:

Zijn er meer mensen die het verhaal rond Jef dat nu gaande is ook ontzettend random vinden? Dat mens komt opeens een keer tevoorschijn en 5 afleveringen later willen ze samen een leven opbouwen/wereldreis maken.

Ja, ik. Ik heb de aflevering van gisteren niet gezien, maar wist wel toevallig dat ze er gisteravond inzat. Ik denk wel dat hij meegaat uiteindelijk: SpitsNieuws : Jef weg uit GTST

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

GTST

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

jumpstylemovie wrote:

Welk mens? Welke wereldreis? Gaat Jef zijn cafe opgeven?

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Elineloves wrote:

(quote)

Welk mens? Welke wereldreis? Gaat Jef zijn cafe opgeven?

Tanja ofzo. Die kwam opdagen en ze gingen flikflooien en nu gaan ze samen op wereldreis.

Maar serieus Eline, als je nog zo geinteresseerd bent in GTST, kijk het dan gewoon

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Het valt tegelijk met Secret Story en de herhalingen 's ochtends kan ik niet zien i.v.m. werk en telkens terugkijken hoeft van mij ook niet zo. Over 2 weken zal ik wel regelmatig kijken denk ik, zo interessant is het nou ook weer niet de laatste tijd als ik dat zo hoor.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Wat kan die Rosa toch slecht acteren zeg. Jammer dat ze nu een steeds grotere rol speelt. Nu wil ik niet zeggen dat het acteertalent over het algemeen van hoog niveau is in GTST, maar Rosa verdient wel echt de prijs voor de slechtste actrice aller tijden.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

M'n vrouw en ik kijken het tegenwoordig ook af en toe, maar er loopt inderdaad een rits prutsacteurs in rond. Sjors en Lorena zijn de leuksten wat mij betreft, en zij kijkt voor Jan Kooiman In ieder geval niet voor het smell the fart-acting van Rik, of het loverboyhaar van die Ruud Veldkamp. Als er iemand ooit een hairmet heeft, dan is hij het wel.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Die Rosa is inderdaad een tenenkrommend slechte actrice. En Ruud moet inderdaad naar de kapper!

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

melvddonk wrote:

Wat kan die Rosa toch slecht acteren zeg. Jammer dat ze nu een steeds grotere rol speelt. Nu wil ik niet zeggen dat het acteertalent over het algemeen van hoog niveau is in GTST, maar Rosa verdient wel echt de prijs voor de slechtste actrice aller tijden.

Ze kunnen allemaal niet geweldig (en ook niet slecht) acteren, het is geen hollywood hè.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik begrijp ook wel dat het geen hollywood is en ik stel helemaal geen hoge eisen aan het niveau van acteren in GTST, maar die Rosa is wel heel verschrikkelijk.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ben net even GTST aan het terugkijken van de afgelopen paar dagen en ik moet zeggen: de spanning is eindelijk weer een beetje terug. Ik heb de aflevering van gisteren nog niet gezien, maar kijk daar wel erg naar uit.

Vooral deze man zorgt voor een hoop nieuwe spanningen en ontwikkelingen:

(afbeelding)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.