• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.148 actors
  • 9.373.069 votes
Profile

GTST

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Voor als het belangrijk is: ik zei dat ik niet in de kast zat. Ik ben openlijk een twijfel-geval. Al denk ik dat al was ik 100% zeker van mijn heteroseksualiteit dat ik het alsnog niet erg vind omdat er ook homoseksuelen in mijn familie en vrienden kring (van ouders) zitten, dus ik ben er min of meer mee opgegroeid.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Heb GTST al een tijd niet meer gevolgd door Secret Story, maar zie nu dat Sjors zwanger is? Van wie? Rik?

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Bing

Waarom kijk je Secret Story dan

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Omdat daar momenteel meer spanning/entertainment in zat dan de relatie van Lucas en de ergernis van Nina.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik lag echt helemaal dubbel van het lachen vandaag toen ik het einde van GTST zag!

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Wat was het einde ook al weer?

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Ik kijk het iedere dag, maar ik weet het ook niet meer. Sjors zegt tegen Bing, ik moet je echt even spreken ofzo?

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Nee, Bing weet het al en vind het goed.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja, zou mooi zijn als hij het niet goed vond, als hij wel zijn ex-vrouw bezwangerde.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Hij is er blij mee, laat ik het zo zeggen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Leuk man, heb je een blank kindje, een getint kindje, twee exen waarvan je met één getrouwd bent geweest en van elke ex heb je een kind. Leuk met kerst, multiculti feestje dan.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Het einde was een huwelijksaanzoek van Bing. Ik vond het behoorlijk lachwekkend in ieder geval. Het wordt steeds gekker daar in Meerdijk.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Elineloves wrote:

Leuk man, heb je een blank kindje, een getint kindje, twee exen waarvan je met één getrouwd bent geweest en van elke ex heb je een kind. Leuk met kerst, multiculti feestje dan.

Vond het ook nogal lachwekkend. Vind Bing ook echt een gluiperd.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik vind heel GTST maar raar, die Amy is weer een heel ander meisje toch? Dat gedoe met Nina en Noud, Charlie en Danny, ze gaan er allemaal te lang mee door. Nu dat anti-homo gedoe weer..

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Elineloves wrote:

ze gaan er allemaal te lang mee door.

Ja en ook totaal niet boeiend, het moet echt van maxime en ludo afkomen.

Nu dat anti-homo gedoe weer..
Of pro-homo

Chucky92

• 1688 messages
  • 378 votes

Ik kijk dit heel af en toe als GTST beneden aanstaat. Maar wat is die vader van die homo geniaal.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Ludo of Anton?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Anton, want Ludo is niet de vader van Lucas.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Koffietijd staat hier op, en daar is die langharige knul bij (Niet Edwin maar die andere) en moet stiekem bekennen dat ik hem best leuk begin te vinden. En dat terwijl ik in het begin alleen maar slecht over hem sprak.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Sjoerd Vind hem ook wel steeds leuker worden ja, in ieder geval beter dan zijn broer.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Elineloves wrote:

Die 2 broers passen er ook totaaaal niet bij. Zeker die griezel met dat halflange haar niet. En die Wiet is ook storend.

Ik neem mijn woorden terug, hij is geen griezel meer. Sjoerd is wel leuker dan Edwin, terwijl ik Edwin eerst de normaalste van het stel vond, vind ik zijn personage nu maar vervelend.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Jammer dat hij vaak tegen Rikki moet spelen, die vind ik dan weer helemaal niks.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Rikki is minder irritant dan Nina of Wiet, maar nog steeds niet leuk. Blijft voor mij het vervelende meisje uit die Carry Slee film, hoe heet ie nou.. Niet afblijven, niet lover of loser maar die andere, met Marius Gottlieb.

Vind de meeste jongeren niet echt leuk, ook Noud wordt vervelend.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Radeloos is dat volgens mij. Het vervelendste personage op het moment vind ik Bing. De leukste vind ik Maxime, Ludo en Charlie.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Radeloos, die bedoelde ik!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

charlie leuk? Ik vind haar echt niks meer, in 't begin was het een lieve, mooie meid maar nu is het echt de dorpsslet, als je nagaat hoeveel mannen ze al heeft gehad en haar gedrag wordt er ook niet beter op.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Haha. Ik vind dat juist wel leuk. Het einde van gisteren vond ik dan ook weer leuk. Zorgt in ieder geval voor nog een beetje spanning. De rest van de spanning moet van Ludo afkomen, maar dat is al een hele lange tijd zo.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wat was het einde van gisteren ook alweer? Heb 't niet gezien ivm SS.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Charlie was bij Danny om 'bij te praten', terwijl ze tegen Rick verteld had dat ze met Lorena uit eten zou gaan. Rikki en Rick hadden een gesprek gehad over Danny en Rick ging daarna op weg naar Danny om zijn excuses aan te bieden. Toen hij in Toko aankwam was Lorena daar met Wiet, dus dat vond Rick al raar. Daarna liep Rick naar boven, waar Danny en Charlie dus samen waren. en toen stopte het natuurlijk weer.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Ik had het gister niet gezien maar over een half uurtje zit ik klaar

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.