• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.158 actors
  • 9.373.535 votes
Profile

GTST

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

stfuympos wrote:

Dat was wel erg duidelijk dat dat ging gebeuren, zou me alleen niks verbazen als het opeens een droom is!

En Jef heeft Rutger vermoord, let maar op.

Heb dat ergens gelezen dat Jef het heeft gedaan. Maar wat er van waar is?

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Het is nogal duidelijk dat de dader ---- Sil ----- is. Jef kan het niet meer zijn.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ik denk het ook ja. Zijn verhaallijn loopt ook af, en volgens mij gaat hij de serie binnenkort ook verlaten, net zoals Jeff overigens Maar als Sil de serie verlaat vind ik dat helemaal niet erg, irritant jong met een verschrikkelijk lelijk hoofd.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Rianneke_Dan wrote:

irritant jong met een verschrikkelijk lelijk hoofd.

Nu maar hopen dat Sil dit niet leest, goed voor zijn zelfvertrouwen

Maar ik ben het er mee eens dat het karakter irritant is.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

ace leader wrote:

(quote)

Nu maar hopen dat Sil dit niet leest, goed voor zijn zelfvertrouwen

Maar ik ben het er mee eens dat het karakter irritant is.

Klinkt inderdaad wel een beetje hard. Maar ik vind echt dat hij een irritant hoofd heeft, en daarbij helpt zijn personage inderdaad ook niet. Ik weet niet, hij past gewoon niet in GTST.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Die 2 broers passen er ook totaaaal niet bij. Zeker die griezel met dat halflange haar niet. En die Wiet is ook storend.

stfuympos

• 13360 messages
  • 731 votes

Alleen Ludo ( erg stil rondom hem btw)is de moeite waard, maar goed ik blijf braaf net doen of ik het leuk vind.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ludo moet ook weer eens blind worden, dood gaan, een dubbelganger hebben, etc.

Maar ik heb gelezen dat Ludo weer een prominentere rol gaat krijgen, veel gedoe met Janine.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

''Sjoerd, ga jij eens ff je kamer opruimen!'' alsof er een joch van 14 aan tafel zat.

'' Iemand overvallen tijdens het ontbijt getuigt ook niet echt van klasse'' Brrrr, die dialogen zijn deprimerend.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

de moord is eindelijk opgelost

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Door een of andere leuke dia-show ofzo toch, zag ik? Lekker professioneel.. Moeten ze meer doen, dat soort uitspattingen in hotels met alle verdachten.

Brooklyn

• 1144 messages
  • 1402 votes

Die Jack van Houten is ook wel een held hoor. Ineens, zonder opleiding of wat, was hij poltie-agent (inclusief pistoolhouders!) en doet alleen maar zaken binnen zijn eigen kennissenkring Die serieuze kop van hem ook

Deze serie

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Begint wat van The Bold and the Beautiful weg te krijgen op deze manier.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wie is die redhead, die in deze aflevering te zien was?

Edit: Juliette van Ardenne

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Vond de cliffhanger van deze week wel spectaculair. En anders dan de vorige keer dat ik hier postte, deze keer was het echt wel actie .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

was toch een beetje a la bowien vroeger toch?

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Elineloves wrote:
was toch een beetje a la bowien vroeger toch?
Wel een beetje ja, maar ik vond het wel een mooie afsluiter van deze week. De koene redder Jack... .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik vind de ontwikkeling tussen Lucas en dat nieuwe joch een beetje lang duren. En natuurlijk zo ongeloofwaardig als wat dat Lorena zo op de vlucht slaat. Maarja ze moeten op de één of andere manier inderdaad de spanning er in houden.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik volg GTST al jaren, maar het is inderdaad de laatste tijd veel minder leuk. Mijn vriend kijkt wel eens mee als hij vakantie heeft (toevallig laatst in de kerstvakantie ook) en die wil dan achter elk personage de verhalen horen naderhand. Dan vraagt ie bijvoorbeeld: 'En wat heeft Charlie dan allemaal meegemaakt?'

En dan mijn antwoord: 'Nou, die is lesbisch geweest. Ze heeft een eetprobleem gehad. Ze is verlaten voor het altaar. Ze heeft in een rolstoel gezeten omdat ze niet meer kon lopen. Haar vader was al heel vroeg out of the picture. Haar moeder bleek haar moeder niet te zijn en toen was haar tante haar moeder ineens. Ze is verlaten voor het altaar. Ze is getrouwd met Nick. Ze kreeg een kind met Nick. Toen werd haar kind ontvoerd. Nu heeft ze haar kind weer terug. Haar echte moeder is dood. Haar tante die eerst haar moeder was had borstkanker. Haar broer zat in de gevangenis. Ze heeft nu wat met Rick en daar is ze mee verloofd en ze heeft laatst zelf een aantal dagen in de gevangenis gezeten.'

Wij liggen dan altijd in een deuk als ik zo'n heel lijstje opgenoemd heb! Leuk leuk leuk!

joyce.bb

• 41 messages
  • 0 votes

gaaap...is er ook maar iets intelligenst aan gtst?

ik snap leuk niet nadenkend tijdverdrijf.....maar dan kan je mi beter kijken naar iets als the godfather ofzo

grt bm silverlake

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Ludo heeft Noud aangereden!

The irony!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Die Ludo toch!

Melanie, wil je ook zo'n leuk Ludo verhaal vertellen, net als bij Charlie? Word er vrolijk van!

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

GTST is wel erg saai de laatste tijd, daarom kijk ik alleen maar de shorties....wat een slechte schrijvers hebben ze zeg

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Haha, Pfoe.. Ludo..

Het gekste aan Ludo vond ik toch wel dat ie blind geweest is.

Hij is ook meerdere keren met Janine getrouwd, heeft een relatie gehad met Isabella, kind met Isabella, hij dacht dat zijn kind dood was maar dat was niet (Amy), hij heeft geesten gezien (vooral Amy, zijn kind), Hij had ineens een zoon die uit het niets zijn leven kwam binnenwandelen (Nick), een dochter met Janine (Nina), Hij kwam er ineens achter dat hij een zus heeft die hij vroeger neergeschoten heeft. Zijn vader was vroeger erg agressief en mishandelde hem zijn zus. Hij had ook een broer, Marcus, maar wat daar nou mee was dat weet ik niet meer. Hij was 'vermoord', maar toen bleek dat in scene gezet te zijn en zat hij ondergedoken. Daarna had hij mensen ontvoerd (ik geloof Barbara ofzo) en op een boot gevangen gehouden. Zijn dochter is ontvoerd geweest en heeft in een kliniek gezeten. Hij heeft Morris geprobeerd helemaal gek te maken omdat hij het er niet mee eens was dat hij het vriendje van Nina was, met succes want Morris die schoot zichzelf neer (hij was niet dood).

Verder is Stefano niet zijn echte zoon, want zijn vader (Maximiliaan) heeft Sophia (zijn exvrouw) destijds verkracht en daaruit kwam Stefano voort. Ik geloof dat Ludo ook nog een Dian zwanger gemaakt had, maar dat kindje werd te vroeg geboren.

Ja en dan nog al die vijanden die hij heeft (gehad). Martine, Bowien, Isabella, Dian en zowat half meerdijk. Er werd zelfs door Martine een bedrijf opgericht op Ludo 'dwars te zitten'.

Hij heeft relaties gehad met: Dian, Bowien, Meike, Janine, Roxy, Isabella, Valerie, Barbara en Irene Huygens en dan kan ik er nog best een paar vergeten zijn

Zal vast nog meer zijn, maar verder kom ik niet

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Fout, die geest was niet Amy maar Maxime. Omdat ie haar had neergeschoten toen ze jong was

stfuympos

• 13360 messages
  • 731 votes

Elineloves wrote:

Melanie, wil je ook zo'n leuk Ludo verhaal vertellen, net als bij Charlie? Word er vrolijk van!

Ja die was goed.

stfuympos

• 13360 messages
  • 731 votes

Doe Laura Jef en Janine ook nog ff.

lachu..

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

jumpstylemovie wrote:

Fout, die geest was niet Amy maar Maxime. Omdat ie haar had neergeschoten toen ze jong was

Ah, dat was het. Maar destijds dacht hij wel eerst dat het Amy was toch?

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Haha, volgende week doe ik wel weer een nieuwe

Janine is wel leuk idd. Die is onder andere ooit levend begraven . Laura en Jeff zijn ook leuk, maar ik weet niet wat er gebeurd is helemaal in het begin. Laura heeft volgens mij ooit iemand vermoord heel lang geleden en ze is ooit met haar zoon naar bed geweest (toen wist ze nog niet dat het haar zoon was ) en het gekste wat Jeff mee heeft gemaakt is dat hij ooit zwerver was.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Jeff beleeft de gekste avonturen! De ene keer staat hij lekker te tappen aan de bar, de andere keer geeft hij advies aan mensen!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.