GTST
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Die latere was ice cold ja
.
Hoezo lastig terug te brengen? Ze hebben wel meerdere personages terug laten keren waar van een terugkeer gewoon nooit kon. Wel grappig soms, dat wel.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Die Dian bedoel ik ook kos. Daarna is er nog een andere geweest, vorig jaar nog geloof ik.
Even opgezocht:
Ze werd achtereenvolgens gespeeld door Lotte van Dam (17 oktober 1991 t/m 15 september 1993; inval, mei t/m augustus 1996), Chris Jolles (29 december 1994 t/m 5 januari 1999) en Rixt Leddy (6 september 2005 t/m 3 maart 2008).
Chris Jolles blijft 'mijn dian'
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
Aha ok, die nieuwere heb ik niet meer meegekregen dan.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Rixt Leddy, de laatste Dian:

Kon er niet goed aan wennen.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Tegenwoordig voornamelijk huismoeders nog, wat ik begrepen heb.
heel veel ex-gtst-ers zijn ook huismoeders tegenwoordig (:
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes

Frits van Houten moet terugkomen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Die was ook zo heerlijk fout. Wassenaar was nog wel het leukst, geen regular maar gewoon een plaatselijke crime boss
. Jasmine mag ook wel terug
.
Killer-Instinct
-
- 227 messages
- 0 votes

De 1ste Dian was voor zover ik me kan herinneren echt totaal geen bitch.
Ik keek het vroeger,rond de 1ste en 2e Dian,de 3e heb ik nooit echt van meegekregen,weleens voorbij zien komen als het toevallig een keer aanstond,maar de 2e vond ik een leuk karakter.
Killer-Instinct
-
- 227 messages
- 0 votes
Bedoel het niet lullig ofzo,maar iedereen met een beetje smaak en iq kijkt toch geen GTST als je boven de 12 bent ongeveer.
Af en toe zie ik weleens wat voorbij komen en het is zoooo slecht,dat is niet eens meer persoonlijke smaak,das een feit.
Toen laatst die horror-aflevering kwam,de film zeg maar,ging ik er zelfs een keer voor zitten en kijken,maar het was echt te lachwekkend slecht,niet alleen ontzettend veel cliche's maar nog slechter gedaan dan je kunt doen als je het express slecht wilt doen,en dan die acteer-prestaties 
Als kijker wordt je ook totaal niet serieus genomen bij deze serie,want de makers lijken te weten dat het nou niet echt de meeste slimme mensen zijn die kijken en schieten gewoon 3 kogels in de borst van Ludo om de kijkers in spanning te laten en om hem daarna gewoon weer terug te brengen en hem SAW na te laten spelen of iets in die richting.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Gewoon lekker luchtig dom gedoe kan soms wel prettig zijn. Ik keek vroeger altijd,maar de laatste jaren niet meer. Kan best begrijpen dat mensen na een dag hard werken even iets simpels willen zien, waar niet bij nagedacht hoeft te worden.
Killer-Instinct
-
- 227 messages
- 0 votes
Dat kan ik wel begrijpen,en niet elke film die ik kijk is ook van een hoog niveau,maar ik vind het niveau van gtst zelfs ver onder gewoon ff luchtig simpel vermaak.
En er zijn veel mensen die GTST gewoon wel van een goed niveau vinden,sterke acteer-prestaties enz.
Maar ja,ieder zijn ding,ik ga vanavond Jensen kijken,dan praat je ook niet over hoog niveau i guess..
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Jammer dat Rutger dood is. Ik vind het nu niet zo spannend wie het gedaan heeft als hoe het allemaal zou aflopen met Eepasa. Het hele Eepasa gebeuren was wel een erg goed stuk in GTST.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Vroeger keek ik altijd Onderweg naar Morgen, maar toen we de commerciële zenders op de kabel kregen voelde het kijken van GTST aan als een ware delicatessen en schakelden we binnen no time over. Dian en Bowien vond ik altijd wel leuke personages. Inmiddels ben ik gelukkig alweer bijna zo `n 8 jaar GTST vrij. Ik zie er dan ook absoluut geen luchtig vermaak in, wat een vreselijke soapserie.
Eergisteren trouwens ook nog GTST gezien bij iemand, met een huilende Rik. Jezus, wat slecht! 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Jammer dat Rutger dood is. Ik vind het nu niet zo spannend wie het gedaan heeft als hoe het allemaal zou aflopen met Eepasa. Het hele Eepasa gebeuren was wel een erg goed stuk in GTST.
Dat vond ik nou juist ook, tenminste eens wat spanning die ook realistisch is.
Killer-Instinct
-
- 227 messages
- 0 votes
Eergisteren trouwens ook nog GTST gezien bij iemand, met een huilende Rik. Jezus, wat slecht!
Haha die scene heb ik niet gezien maar wat een verschrikkelijk slechte acteur is dat en ook een vent zonder enige humor of charisma.
Ik zag hem bij ranking the stars en hij voegde echt niks toe op een grapje die doodsloeg na af en toe,heeft totaal geen comeback klaar bij grapjes en heb hem wel vaker gezien in interviews ofzo waar die ook al als een suffe overkwam.
Ging hij niet naar Amerika om het te maken daar om uiteindelijk terug te keren in GTST,haha,wat denkt die wel niet.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Het meest geweldige is toch wel dat Jack vanuit het niets rechercheur werd. 
en HA! Sil heeft de pook waarmee die oude man gedood is! Oh en, Lorena loopt weer?
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Cliffhanger van vandaag was echt spectaculair vond ik. Had nooit gedacht dat dat zou gaan gebeuren. Nu echt benieuwd naar morgen
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wat was er vanavond dan? Heb de aflevering voor 3/4 gezien en ben toen gaan douchen.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Morgen maar even kijken dan als het zo spectaculair is 
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Wat was er vanavond dan? Heb de aflevering voor 3/4 gezien en ben toen gaan douchen.
Edwin kust Lucas
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Eh. Oké, lekker boeiend. Dacht dat Rutger weer tot leven was gekomen ofzo.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Lol, dacht al dat ik de enige was met die reactie.
Maarja, flink homo erotisch sfeertje bij GTST dan. Ik vind die langharige knul maar vervelend. Dat is het broertje van die nieuwbakken homo toch?
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
That's all?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Really? Ik vond het juist metersdik er bovenop liggen, heb vorige week ergens een glimp opgevangen van een soort sollicitatiegesprek bij die 2 (?) en toen spatte het er al vanaf. En dan volg ik het nog niet eens, maar dit viel toch echt wel te verwachten.
stfuympos
-
- 13360 messages
- 731 votes
Dat was wel erg duidelijk dat dat ging gebeuren, zou me alleen niks verbazen als het opeens een droom is!
En Jef heeft Rutger vermoord, let maar op.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes

.