GTST
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Oh, dat spijt me, maar de fout ligt uiteraard bij jou. Van nu af aan wil ik jou niet meer op dit forum zien Eline, beetje een aflevering van GTST missen. Ongelovelijk... 
Nee geintje, maar er gebeuren wel meer spannende dingen hoor 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Vergeef me, soms ben ik ook wel eens weg rond 20.00 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zo ben je springlevend, en zo ben je na 2 dagen opgegeven. Bah, is Isabella net terug, moet ze weer dood hoor. 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Zit net op Youtube wat filmpjes te kijken van GTST. Bowien, Roos, Hedwig.. Arthur, Jessica, Linda, Ludo, Janine.. Echt geweldig om die oudere stukjes scene weer eens te bekijken.
GTST was en is wel iets wat ik altijd wel volg, op de een of andere manier
.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Haha prachtig die flashbacks naar Arnie, Linda en de rest.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zap weer eens in sinds weken.. Flashbacks naar Anita en Rik, sjonge.. best mooi ook zeg. 
puckb96
-
- 1849 messages
- 0 votes
ik heb de dvd boxen van seizoen 1 en 2. Seizoen 3 komt op 7 december uit. Ik vind de serie wel leuk om naar te kijken. Maar please, geen film van GTST!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Joep Sertons brengt oude Westenwind herinneringen bij me naar boven.

laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
gtst....je blijft kijken. ik ben erg van diepte (arthouse-diep
), maar verstand op 0 en kijken....fijn.
wel vreselijk nieuwe tune...pff.
Reijersen
-
- 520 messages
- 4227 votes
Krijg nou wat! Hoorde ik vandaag zomaar dat ze het geweldige 'Warrior' van José James als achtergrondmuziek gebruiken! Moet niet gekker worden.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Edwin Rutten als Goedhart was voor mij enorm geslaagd.
Door hem ben ik Gtst weer gaan kijken.
Hij heeft echt zeer goed geacteerd.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Edwin Rutten weg? Dan kan ik vanaf nu weer gaan kijken. ''Mensen hadden nooit van mij verwacht dat ik de slechterik zou zijn!''
Zó dom is Nederland nu ook weer niet. 
Killer-Instinct
-
- 227 messages
- 0 votes
''Mensen hadden nooit van mij verwacht dat ik de slechterik zou zijn!''
Wel het merendeel van het volk dat GTST kijkt,naar mijn mening 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Tegenwoordig voornamelijk huismoeders nog, wat ik begrepen heb.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Edwin Rutten weg? Dan kan ik vanaf nu weer gaan kijken. ''Mensen hadden nooit van mij verwacht dat ik de slechterik zou zijn!''
Ah dat is humor, ik vind het wel grappig en die man acteert gewoon overtuigend.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Nina en Noud zijn wel een mooi koppel
.
En ome Willem was wel leuk. Al is hij niet geniaal ofzo, gewoon leuk
!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Alweer een koppel? Die waren vlak voordat Dex in beeld kwam, toch ook al een koppel?
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Alweer een koppel? Die waren vlak voordat Dex in beeld kwam, toch ook al een koppel?
. Fijne afsluiter, gisteravond.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Het was dan ook een vraag van mij, of ze 'alweer' samen zijn (vandaar mijn VRAAGtekens
), gezien ik me herinnerde dat dit vorig jaar ook het geval was.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Het was dan ook een vraag van mij, of ze 'alweer' samen zijn (vandaar mijn VRAAGtekens
), gezien ik me herinnerde dat dit vorig jaar ook het geval was.
. Getuige de kus van gisteravond
!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ah oké. Ja, ze zijn wel leuk samen. Even irritante en zeurderige personages, vooral die Nina. Maar Dex was helemaal niks, dus ze gaat er wel op vooruit.
Laatste wat ik zag toen ik het nog enigszins volgde, was de komst van die Wiet. Dacht dat zij en Noud ondertussen wel happily ever after waren.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Even irritante en zeurderige personages, vooral die Nina. Maar Dex was helemaal niks, dus ze gaat er wel op vooruit.
. (niet lullig bedoeld, verder).
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja, klopt. Ik heb altijd een beetje moeite gehad met haar personage Nina. Maar volgens mij is Marly zelf wel heel lief.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
edwin rutten speelde juist tenenkrommend slecht, ben blij dat hij er uit is, al speelde hij wel overtuigend een lijk
maar ik verwachtte steeds dat hij ineens zou roepen "dag kleine rakkers, wie lust er een broodje poep", totaal niet overtuigend in deze rol
vind de verhaallijnen ook steeds minder boeiend en het lijkt of de schrijvers soms niet meer weten wat ze nu weer moeten verzinnen, en ineens een heel blik jongelui erin stoorde me ook....ik vind de oude garde toch het leukst..
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Las in de Veronicagids over dat nieuwe gezin. Joep Sertons vind ik een goede acteur, maar die twee zoons? Belachelijk. Tijdens het zappen heb ik ze wel eens gezien, iets over homohaat ofzo.. Zo'n langharige houten klaas. Nee, GTST is niet meer wat het geweest is. Breng Bowien (gaat lastig) of Martine Hafkamp maar eens terug.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dat wordt helaas ook lastig terugbrengen, maar dat waren de 'goede tijden' ja. Vooral die eerste échte Dian, van Frits van Houten.