• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.388 votes
Profile

GTST

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Als dat zo aan de gang blijft met die Bing dan kijk ik niet meer binnenkort. Ik erger me groen en geel aan die stomme neanderthaler. Idd eerst zitten zeuren dat hij Lana niet wil opvoeden omdat ze niet van hem is en nu ineens wel dat kind van Sjoerd en Rikki afpakken Las zelfs dat hij volgende week een straatverbod wil aanvragen. Of zoiets zelfs ook maar zou kunnen om die reden

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Linn wrote:

Als dat zo aan de gang blijft met die Bing dan kijk ik niet meer binnenkort. Ik erger me groen en geel aan die stomme neanderthaler.

Idem. maar er komen weer nieuwe personages aan dus ik wacht daar zoiezo op maar dat gezeik moet wel snel over gaan.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Met dat Virus verhaal score ze wel, erg spannend.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Tsja, ben benieuwd. Straks is half Meerdijk besmet ofzo. Was wel echt een quickie, dat sterfgeval van vanavond. 'Ik hou van je.' en BAM! dood.

%%%%%%

• 2543 messages
  • 1234 votes

Best bizar dat Edwin zo makkelijk bij die Ron kan komen, zonder pak of iets dergelijks.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Misschien hebben die geweldige artsen nog niet door dat het komt door Jack en zijn ebola virus, en vonden ze het dus geen risicogeval.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Iemand meer uitleg over het ontstaan van dit virus? Ik had laatst gekeken en snapte er niets van...(ja, ik heb veel afleveringen gemist)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Jack heeft w.s. het Ebola virus opgelopen tijdens zijn reis, verder weten we nog niet veel.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

ace leader wrote:

Iemand meer uitleg over het ontstaan van dit virus? Ik had laatst gekeken en snapte er niets van...(ja, ik heb veel afleveringen gemist)

Ebola - Wikipedia - nl.wikipedia.org

%%%%%%

• 2543 messages
  • 1234 votes

De enige normale personage is nu verdwenen. R.I.P Arnoud.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

%%%%%% wrote:

Nou ja, normaal... als je Nina aantrekkelijk vind dan vind ik je niet normaal.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

%%%%%% wrote:

En daarmee ook het mooiste haar van Nederland

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

noud gaat niet dood......wordt vanavond waarschijnlijk weer gereanimeerd.....hij zit nog in spoilers de komende tijd......morgen gaat er weer iemand dood, mijn gok Edwin....

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

%%%%%% wrote:

Nee joh, ze wekken hem wel weer tot leven ofzo, in GTST kan alles. Anders zien de kijkers wekenlang een hysterische en huilende Nina, dat doen ze ons toch niet aan.. Hoop ik.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Erwin mag niet dood, want vind het goed dat GTST ook homo personage gebruikt.

Zeker voor het respect naar homo's toe mag wat meer.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Want Lucas is niet homo genoeg voor de serie? Heb er niks tegen hoor, absoluut niet, maar denk wel dat veel kijkers het homo gebeuren een beetje moe zijn na Ron/Edwin/Lucas.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Elineloves wrote:

Want Lucas is niet homo genoeg?

Jawel maar bedoel mee 2 mannen samen, vind het goed dat ze daar aandacht aan besteden.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

jumpstylemovie wrote:

Als je Nina aantrekkelijk vind dan vind ik je niet normaal.

Het gaat niet om uiterlijk maar om innerlijk . Ik was ook helemaal in shock door de cliff van gister. Denk echt dat ze dat niet kunnen maken .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja want Nina is als persoon ook zo vredelievend en totaal niet irritant. Aantrekkelijk zijn hoeft niet alleen betrekking te hebben tot het uiterlijk he, misschien bedoelde hij wel dat ze gewoon een vervelend persoon is om een relatie mee te hebben.

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

Linn wrote:
Als dat zo aan de gang blijft met die Bing dan kijk ik niet meer binnenkort. Ik erger me groen en geel aan die stomme neanderthaler. Idd eerst zitten zeuren dat hij Lana niet wil opvoeden omdat ze niet van hem is en nu ineens wel dat kind van Sjoerd en Rikki afpakken Las zelfs dat hij volgende week een straatverbod wil aanvragen. Of zoiets zelfs ook maar zou kunnen om die reden

Inmiddels al bijna 2 maanden nog later nog steeds aan de gang... Vindt het heel inderdaad erg vervelend worden nu. Vond ik eigenlijk direct al maar het gaat nu echt te lang door.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Erg jammer van Edwin.

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

er komt een nieuwe jongen in en misschien wordt dt wel de nieuwe liefde van Lucas......ik had niks met Edwin, vond wel de homo verhaal lijn goed, maar vond Edwin gewoon niks aan dus vind het niet erg, maar wel mooi gedaan en erg zielig, hier gaat Anton problemen mee krijgen, verwijten en zelfverwijt....

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

sara-pezzini wrote:

er komt een nieuwe jongen in en misschien wordt dt wel de nieuwe liefde van Lucas......ik had niks met Edwin, vond wel de homo verhaal lijn goed, maar vond Edwin gewoon niks aan dus vind het niet erg, maar wel mooi gedaan en erg zielig, hier gaat Anton problemen mee krijgen, verwijten en zelfverwijt....

Inderdaad maar vond Edwin niet zo slecht.

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

mwah ik vond hem niet goed spelen, vergeleken met bijv. Lucas, or Sjoerd....zelfs dood knipperde hij nog met de ogen hahaha.........ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat.....vind het vooral erg zielig voor Lucas....in het voorstukje zie je Nina's reactie en die denkt waarschijnlijk weer alleen aan zichzelf, van o nou gaat Noud ook dood......

maar wat mij betreft is er maar 1 die dat ebola ook moet krijgen en dat is Bing....goh wat kun je je ergeren aan een soap karakter haha

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

sara-pezzini wrote:

mwah ik vond hem niet goed spelen, vergeleken met bijv. Lucas, or Sjoerd....zelfs dood knipperde hij nog met de ogen hahaha.........ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat.....vind het vooral erg zielig voor Lucas....in het voorstukje zie je Nina's reactie en die denkt waarschijnlijk weer alleen aan zichzelf, van o nou gaat Noud ook dood......

maar wat mij betreft is er maar 1 die dat ebola ook moet krijgen en dat is Bing....goh wat kun je je ergeren aan een soap karakter haha

Ja die Bing krijgt het natuurlijk niet

%%%%%%

• 2543 messages
  • 1234 votes

sara-pezzini wrote:

, hier gaat Anton problemen mee krijgen, verwijten en zelfverwijt....

Of die gast die Anton een paar sec tegen-hield

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

het was nog leuker geweest als hij het wel net op tijd kon injecteren en dat dan de dood veroorzaakte, maar misschien heb ik een te zieke geest haha....ik zou dat ebola sowieso aangrijpen om half Meerdijk uit te roeien, kunnen er best een paar uit wat mij betreft!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Die slowmotion.

Ik dacht dat ik Edwin nog zag slikken toen 'ie al 'dood' was. Wel sneu. Had hem toch best langer willen zien.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

R.I.P. Edwin....

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

En zijn laatste woorden waren: 'Waarom huil je?'

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.