GTST
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Als dat zo aan de gang blijft met die Bing dan kijk ik niet meer binnenkort. Ik erger me groen en geel aan die stomme neanderthaler. Idd eerst zitten zeuren dat hij Lana niet wil opvoeden omdat ze niet van hem is en nu ineens wel dat kind van Sjoerd en Rikki afpakken Las zelfs dat hij volgende week een straatverbod wil aanvragen. Of zoiets zelfs ook maar zou kunnen om die reden 
stfuympos
-
- 13359 messages
- 731 votes
Als dat zo aan de gang blijft met die Bing dan kijk ik niet meer binnenkort. Ik erger me groen en geel aan die stomme neanderthaler.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Met dat Virus verhaal score ze wel, erg spannend.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Tsja, ben benieuwd. Straks is half Meerdijk besmet ofzo. Was wel echt een quickie, dat sterfgeval van vanavond. 'Ik hou van je.' en BAM! dood. 
%%%%%%
-
- 2543 messages
- 1234 votes
Best bizar dat Edwin zo makkelijk bij die Ron kan komen, zonder pak of iets dergelijks.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Misschien hebben die geweldige artsen nog niet door dat het komt door Jack en zijn ebola virus, en vonden ze het dus geen risicogeval.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Iemand meer uitleg over het ontstaan van dit virus? Ik had laatst gekeken en snapte er niets van...(ja, ik heb veel afleveringen gemist)
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Jack heeft w.s. het Ebola virus opgelopen tijdens zijn reis, verder weten we nog niet veel.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Iemand meer uitleg over het ontstaan van dit virus? Ik had laatst gekeken en snapte er niets van...(ja, ik heb veel afleveringen gemist)
%%%%%%
-
- 2543 messages
- 1234 votes
De enige normale personage is nu verdwenen. R.I.P Arnoud.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Nou ja, normaal... als je Nina aantrekkelijk vind dan vind ik je niet normaal.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
En daarmee ook het mooiste haar van Nederland 
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
noud gaat niet dood......wordt vanavond waarschijnlijk weer gereanimeerd.....hij zit nog in spoilers de komende tijd......morgen gaat er weer iemand dood, mijn gok Edwin....
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nee joh, ze wekken hem wel weer tot leven ofzo, in GTST kan alles.
Anders zien de kijkers wekenlang een hysterische en huilende Nina, dat doen ze ons toch niet aan.. Hoop ik.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Erwin mag niet dood, want vind het goed dat GTST ook homo personage gebruikt.
Zeker voor het respect naar homo's toe mag wat meer.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Want Lucas is niet homo genoeg voor de serie?
Heb er niks tegen hoor, absoluut niet, maar denk wel dat veel kijkers het homo gebeuren een beetje moe zijn na Ron/Edwin/Lucas.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Want Lucas is niet homo genoeg?
maar bedoel mee 2 mannen samen, vind het goed dat ze daar aandacht aan besteden.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Als je Nina aantrekkelijk vind dan vind ik je niet normaal.
. Ik was ook helemaal in shock door de cliff van gister. Denk echt dat ze dat niet kunnen maken
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja want Nina is als persoon ook zo vredelievend en totaal niet irritant.
Aantrekkelijk zijn hoeft niet alleen betrekking te hebben tot het uiterlijk he, misschien bedoelde hij wel dat ze gewoon een vervelend persoon is om een relatie mee te hebben.
tommykonijn
-
- 5139 messages
- 2356 votes
Als dat zo aan de gang blijft met die Bing dan kijk ik niet meer binnenkort. Ik erger me groen en geel aan die stomme neanderthaler. Idd eerst zitten zeuren dat hij Lana niet wil opvoeden omdat ze niet van hem is en nu ineens wel dat kind van Sjoerd en Rikki afpakken Las zelfs dat hij volgende week een straatverbod wil aanvragen. Of zoiets zelfs ook maar zou kunnen om die reden
Inmiddels al bijna 2 maanden nog later nog steeds aan de gang... Vindt het heel inderdaad erg vervelend worden nu. Vond ik eigenlijk direct al maar het gaat nu echt te lang door.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
er komt een nieuwe jongen in en misschien wordt dt wel de nieuwe liefde van Lucas......ik had niks met Edwin, vond wel de homo verhaal lijn goed, maar vond Edwin gewoon niks aan dus vind het niet erg, maar wel mooi gedaan en erg zielig, hier gaat Anton problemen mee krijgen, verwijten en zelfverwijt....
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
er komt een nieuwe jongen in en misschien wordt dt wel de nieuwe liefde van Lucas......ik had niks met Edwin, vond wel de homo verhaal lijn goed, maar vond Edwin gewoon niks aan dus vind het niet erg, maar wel mooi gedaan en erg zielig, hier gaat Anton problemen mee krijgen, verwijten en zelfverwijt....
Inderdaad
maar vond Edwin niet zo slecht.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
mwah ik vond hem niet goed spelen, vergeleken met bijv. Lucas, or Sjoerd....zelfs dood knipperde hij nog met de ogen hahaha.........ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat.....vind het vooral erg zielig voor Lucas....in het voorstukje zie je Nina's reactie en die denkt waarschijnlijk weer alleen aan zichzelf, van o nou gaat Noud ook dood......
maar wat mij betreft is er maar 1 die dat ebola ook moet krijgen en dat is Bing....goh wat kun je je ergeren aan een soap karakter haha
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
mwah ik vond hem niet goed spelen, vergeleken met bijv. Lucas, or Sjoerd....zelfs dood knipperde hij nog met de ogen hahaha.........ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat.....vind het vooral erg zielig voor Lucas....in het voorstukje zie je Nina's reactie en die denkt waarschijnlijk weer alleen aan zichzelf, van o nou gaat Noud ook dood......
maar wat mij betreft is er maar 1 die dat ebola ook moet krijgen en dat is Bing....goh wat kun je je ergeren aan een soap karakter haha
Ja die Bing krijgt het natuurlijk niet 
%%%%%%
-
- 2543 messages
- 1234 votes
, hier gaat Anton problemen mee krijgen, verwijten en zelfverwijt....
Of die gast die Anton een paar sec tegen-hield 
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
het was nog leuker geweest als hij het wel net op tijd kon injecteren en dat dan de dood veroorzaakte, maar misschien heb ik een te zieke geest haha....ik zou dat ebola sowieso aangrijpen om half Meerdijk uit te roeien, kunnen er best een paar uit wat mij betreft!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Die slowmotion. 
Ik dacht dat ik Edwin nog zag slikken toen 'ie al 'dood' was. Wel sneu. Had hem toch best langer willen zien.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
En zijn laatste woorden waren: 'Waarom huil je?'