GTST
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dat Charlie weg is boeit me niet veel, maar Edwin is wel jammer. Vraag me af waarom, eigen keuze of contract dat afliep. Denk het laatste.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
hij wilde zelf niet weg, contract werd beeindigd of zoiets, zat in boulevard vandaag maar niet echt geluisterd....
edit, ff nagelezen, hij is er uit geschreven en dat vond hij zelf heel erg, ze vonden dit mooi in het verhaal passen ofzo.....las net, hij is net uit de kast en nu al in de kist, die vond ik wel grappig 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hadden ze beter met Bing kunnen doen dan. 
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
echt wel!!! irritantste personage ooit denk ik! hoop dat hij alsnog ebola krijgt! klinkt ook niet aardig haha
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Einde was gister echt wel shocking, ja. En vooral ook heel goedkoop, imo. Raynor was toch een leuke gozer, die kun je toch niet zomaar de laan uitsturen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
@ ace leader: Lorena heeft 't wel leuk over een tropisch virus. 
Hopen dat ze een nieuwe trambaan gaan aanleggen door Meerdijk heen en dat Bing daar TOEVALLIG fietst. Ah nee, dat is wel gemeen.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
tram, ebola, auto, fiets, trein, kan me niet schelen, werkt allemaal!! heb zelden zo'n hekel aan een soap personage gehad!! en ik las ergens dat ze hem kapot geschreven zouden hebben en dat hij eerst wel leuk was, nou dat vond ik niet!!
Glacius
-
- 4297 messages
- 3030 votes
Je kan het moeilijk kwalijk nemen dat een kutserie kutkarakters bevat..
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
kijk er dan niet naar, beetje zinloos om je dan wel in een discussie te mengen.....mensen die de serie haten moeten gewoon niet kijken en anderen in hun waarde laten
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Ligt ook aan de mensen die het script schrijven..
Glacius
-
- 4297 messages
- 3030 votes
kijk er dan niet naar, beetje zinloos om je dan wel in een discussie te mengen.....mensen die de serie haten moeten gewoon niet kijken en anderen in hun waarde laten
Jij haat Bing. Zie het verschil niet. En waaruit haal jij dat ik je niet in je waarde laat.
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Ik zag 2 leuke Turkse meiden die er kennelijk in komen te spelen.
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ze gaan 't wat meer multiculti maken? Ben benieuwd.
%%%%%%
-
- 2543 messages
- 1234 votes
Die zijn inderdaad een groot drama en voegen bovendien helemaal niks toe. Zowiezo zijn die karakters zo inwisselbaar als wat.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Die zijn inderdaad een groot drama en voegen bovendien helemaal niks toe. Zowiezo zijn die karakters zo inwisselbaar als wat.
tommykonijn
-
- 5139 messages
- 2356 votes
En daarbij vind ik het acteerwerk van beiden tot nu toe echt slecht. Script lijkt helemaal ingestudeerd en opgelezen. Niet echt overtuigend..
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
En daarbij vind ik het acteerwerk van beiden tot nu toe echt slecht. Script lijkt helemaal ingestudeerd en opgelezen. Niet echt overtuigend..
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Zijn die 2 moslims nieuwe personages? (ik zag laatst 3 minuutjes)
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Had wel te doen met Sjors vanavond! Ach ja zij moet maar gewoon lekker met Rik gaan trouwen
(wat een geweldig mooie vrouw trouwens!) Wel een mooi verhaallijn trouwens tussen Sjors, Rikki en Bram.
Die Turkse meiden vind ik echt helemaal niks, verschikkelijk!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Stiekem hoop ik dat Bing nu zo kwaad is dat hij weer voor een paar maanden weg gaat, maar aan het einde van vanavond te zien zal dat wel niet gebeuren. 
%%%%%%
-
- 2543 messages
- 1234 votes
Had wel te doen met Sjors vanavond!
Die Turkse meiden vind ik echt helemaal niks, verschikkelijk!
Ik vindt het bijna achterlijk van Sjors om het notebene na een rechtelijke uitspraak nog van ''mening'' te veranderen. Dit hele gedoe heeft gewoon zóó ongelooflijk veel geld en tijd gekost en dan laat ik de (mentale) problemen maar achterwegen (briljante advocaten trouwens). Dan denkt mevrouwtje doe toch maar niet.... Terecht dat Bing wilt scheiden, want haar serieus nemen zal een héél stuk moeilijker zijn.
Die Turkse meiden zijn tot nu toe inderdaad een grote fiasco.
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Bing moet gewoon weg uit de serie. Echt het blijft gewoon een vreselijk ergerlijk personage.
Ik vond het wel heel zielig voor Sjors, maar ze moet maar blij zijn dat ze van die agressieveling af is
Inderdaad ze kan beter met Rik gaan trouwen. Ik vind Bianca ook zo zielig de laatste tijd. Ze is zo'n lief personage en dan al die narigheid die ze te verduren krijgt. Die Turkse meisjes vind ik niks, ze zijn te aanwezig op een slechte manier want acteren kunnen ze ook niet echt.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nee joh, Rik is ook een zeikneus. Laat er maar een lekkere knappe vent de serie inkomen die met Sjors gaat daten. Iemand als ehm.. laten we zeggen, een Johnny Depp lookalike ofzo. 
%%%%%%
-
- 2543 messages
- 1234 votes
Johnny Depp ? Nee doe voor Sjors en Lana maar Sylvester Stallone of John claude van damme,want iemand moet haar voor Bing beschermen