• 178.094 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.679 votes
Profile

GTST

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Waarom haat je dr, hoop dr rol, dan doet ze het goed.

Want als mens is ze erg aardig altijd, althans hoe ze overkomt.

Ik vind dr jummie !

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik mag dr al niet vanaf het moment dat ik haar voor het eerst op tv zag, jaren geleden.. Soms heb je dat met mensen, die hun hoofd staat je niet aan... Ik heb dat bij haar. Ze heeft een irritante kop, een irritante stem en ik vind dr overdreven, zowel in de serie als daarbuiten.

Net zoals haar kleine 'nichtje', Nina. Dat mens kan ik ook niet uitstaan.

Menace2society

• 426 messages
  • 0 votes

Elinelove,ik heb nieuws over Maxim,als je niet wilt lezen niet kijken maar ze gaat de serie verlaten. Vraag me niet hoe en wat maar dat heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
Van een kansloze ziel die zelfs op gtst-hyves meelult dus,dat ik zulke vrienden heb

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

You made my day! Ik hang meteen de vlag even buiten.

Menace2society

• 426 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:
(quote)

Ik vind de hele verhaallijn de laatste tijd erg misselijkmakend weer. Kanker faken, vaderschapstesten en homo-haters.. het moet niet veel gekker worden. Maarja, daar is het een soap voor, al het leed wat een mens meegemaakt kan hebben gebeurd tegelijk.

Wat verwacht je dan als je gtst kijkt mop?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Gelukkig hebben we altijd de foto's nog lol.

En anders zou het inderdaad Goede Tijden Goede Tijden moeten heten

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Menace2society wrote:

(quote)

Wat verwacht je dan als je gtst kijkt mop?

Diepgang, boeiende interacties, politieke discussies...

Nee, je hebt gelijk.

Menace2society

• 426 messages
  • 0 votes

Ik zat net ff mee te lezen op die hyves om die topic voor je te zoeken,hier is die
: G.T.S.T, Maxim gaat uit de seri - Hyves.nl - g-t-s-t.hyves.nl maar wat een laag niveau,ze vinden iedereen goed acteren,ook Nina is fantastisch enzo,echt te komisch haha.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Snap niet dat die mensen telkens het woord spanning gebruiken. Als ze dit al spannend vinden, wil ik ze geen horrorfilm voorzetten want dat kan hun tere zieltje niet aan denk ik. Jesus.

Menace2society

• 426 messages
  • 0 votes

Tja het is toch een bepaald niveau mensen dat hier naar kijkt,en daar wil ik niet iedereen mee over een kam scheren,want als je het kijkt voor de lol maar ook wel door hebt dat het allemaal niet zo goed is dan ok,maar je hebt ook mensen die het van een super niveau vinden.

Die denken zelfs als ze de acteur die Ludo speelt tegenkomen in de winkel dat het Ludo ook echt is.

Maar ja,als je jong bent dan kan het nog wel,toen ik 14 was ofzo keek ik het ook,in de tijden van Rien Hoogendoorn,die pa van Frits van Houten,Frits van Houten zelf,Martine Hafkamp,leek toch of het toen beter was maar zal komen door me leeftijd,want volgens mij zou het allemaal alleen maar beter in elkaar moeten zitten inmiddels.

Alleen lijkt het wel of er 10 mensen wonen in Meerdijk,iedereen kent elkaar maar,enz enz.

Als jij en ik een relatie hebben gehad,gaat uit door allerlei shit,zie je jezelf al samenwonen met mij en me nieuwe vriendin.

Dit zag ik dus zelfs deze week(na de wereld draait door kijk ik weleens de laatste paar minuten als er niks anders is terwijl ik op de laptop zit) en dan zie ik dat die Sjors samenwoont met die Bing(ook zo'n kansloos karakter) en die Gigi(Weet niet hoe ze heet in de serie,Ramono ofzo dacht ik)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ramono? Staat niet op de kaart!

Lorena wel. Maar Ramono is wel leuk verzonnen hoor.. dat wordt haar evil twin sister die altijd bij hun -onlangs overleden- stiefmoeder heeft gewoond!

Zie je, zelfs ik kan die soap verder schrijven. Meer verklap ik niet hoor, veel te spannend allemaal.

Menace2society

• 426 messages
  • 0 votes

Ik zat toevallig laat s'nachts(komt de herhaling) ff ONM te kijken,daar had je zo'n verhaal.

Keek ik lang geleden ook.

Bethina Werthimer of hoe ze ook heet heeft nu een zus in de serie die ook door haar gespeeld wordt,alleen andere pruik op,vind ik altijd zo belachelijk en lachwekkend.

Maar de kijkers van zo'n soap nemen dat,die vinden het waarschijnlijk nog vet ook dat ze een actrice hebben gevonden die zo op haar lijkt.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

ONM is gelukkig laatste seizoen , geen geld meer voor.

Vond het zoals Eline al zei vroeger wel leuk.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Menace2society wrote:

Bethina Werthimer of hoe ze ook heet heeft nu een zus in de serie die ook door haar gespeeld wordt,alleen andere pruik op,vind ik altijd zo belachelijk en lachwekkend.

Neee, echt? Wat een turn-off! Nu is echt mijn laatste beetje respect weg. Na Yolanthe krijg je dit.. Bettina vond ik vroeger echt cool, maar jesus.. kijken alleen nog maar 14 jarige kindertjes ofzo?

Dan vond ik Goudkust nog wel de beste soap van Nederland, daar keek ik vroeger graag naar. En Westenwind, al was dat niet echt een soap..

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

GTST, Westenwind, Spijkerhoek en Diamant waren goede Nederlandse series.

Menace2society

• 426 messages
  • 0 votes

Westenwind vond ik niet echt een soap maar dat vind ik nou echt een hele goede serie.

Ook werd er goed in geacteerd,en natuurlijk dankzij Daan Schuurmans die de serie wel net dat beetje extra gaf.

Daarna is die ook vervallen in klote rollen,en heeft die nooit meer indruk op me kunnen maken.

Net als de maker van Westenwind,die maakt daarna films als Costa en Volle Maan en nu die kinderserie,waist of talent.

Medisch Centrum West en Spijkerhoek keek ik altijd maar zal ook niet meer boeiend zijn als ik het nu kijk.

En natuurlijk Vrouwenvleugel.

Goudkust keek ik ook,was zeker vermakelijk,veel talent uit opgestaan,maar op een gegeven moment werd dat ook belachelijk,zeker na die explosie op die boot toen 2 homo's gewoon letterlijk de Jack/Rose scene naspeelden van Titanic,lachwekkend!

Menace2society

• 426 messages
  • 0 votes

Luister en huiver,kippenvel!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Die goeie oude tijd..

Wat minder oud, maar nog steeds goed..

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Medich Centrum West was ik vergeten te noemen ja, keek ik altijd naar.

Zuster Ingrid

Leuk die nostalgische klanken weer eens te horen.

Menace2society

• 426 messages
  • 0 votes

Volgens mij hoorde ik laatste bij rtl boulevaard dat Linda terug komt.

Tja,als ze niet slagen komen ze terug net als die Ferry somigeofielaf

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Linda, Bowien, Martine.. ze zouden allemaal terugkomen, naar 't schijnt.

Maarja, dat waren wel karakters die de serie nog wat sfeer gaven. Net zoals Nick, jammer dat hij weg is, keek wel graag naar die kleine boze belg.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Heeft iemand Bing gister zien huilen? Die jongen heeft een talent!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja, heb ik gezien. Werd er bijna zelf emotioneel van. Met de nadruk op bijna. Ik vind hem schattig, echt zo'n bolle beer.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Talent om te huilen, die gaat het nog ver schoppen!

Menace2society

• 426 messages
  • 0 votes

Bowien is dood...

Enne Martine was al teruggeweest.

Omg,Bing talent,dat is echt een suffe,die kan voor geen meter acteren,die rookt 3 jointjes op een opname-dag.

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Bing is wel een toffe gozer, hij acteert niet slecht vind ik. Hij kan zich erg goed in bepaalde emoties inleven!

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Nu ga je echt te ver he! Eerst R-Patz en dan Bing?!! Bannen!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Is Bowien dood? Oh ja, verrek. Nouja, niets is onmogelijk in soap wereld... I keep my options open..

Menace2society

• 426 messages
  • 0 votes

Ook is alles altijd zo nep.

Toen Bing in de gevangenis zat werd die op een gegeven moment bezocht door iemand tijdens bezoekuur,en hij wou die gene helemaal niet zien(ben vergeten wie) en toen zei die,wat doe jij hier?Ga weg!

Maar dat kan niet eens,gevangenen moeten opschrijven wie ze mogen bezoeken,naam,adres,geslacht,en als Bing bijvoorbeeld gevangen zit en hij zet iemand niet op een lijst kan die gene hem ook niet op zoeken.

Nooit realistisch,erg storend.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Dat is toch helemaal niet interessant om Bing iemands naam op een papier te zien schrijven? Dan zie ik liever: "Wat doe jij hier? Ga weg!"

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.