• 178.091 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.468 votes
Profile

GTST

nachtbraker

• 276 messages
  • 0 votes

Een serie die ik als kind/erg jonge tiener graag keek toen Frits van Houten,Martine Hafkamp,Arnie,Arthur,Suzanne,Daniel enz nog rondliepen in Meerdijk.

Nu vind ik het verschrikkelijk om te kijken,zo slecht.

Toch is het een serie die ik af en toe weleens bekijk,maar hoogstens half uur per 2 weken.

S'ochtends als ik dan aan het ontbijten ben en er is echt niks anders zet ik het weleens op.

Wat een matige acteurs zitten er in op Ludo na,die goed gespeeld word.

De verhaallijnen zijn vermoeiend slecht en lijken vooral gericht op de vrouwen.

Een vriend van me kijkt dit en hij word wekelijks uitgelachen hierom.

Ook vind ik het vrouwelijk schoon vies tegenvallen,op die Gigi Ravelli na dan,want ik zie alleen maar lelijke mormels in deze serie met die blonde dochter van die nieuwe familie als dieptepunt.

Ik zat toevallig afgelopen vrijdag een keer een hele aflevering te kijken,s'ochtends,dus het was de aflevering van donderdag.

Wat is dat ongelooflijk slecht,en het ging echt elke scene over relaties.

Sjors met d'r rare hoofd had ruzie met die blonde freak waar ik het net over had omdat Sjors ervandoor is met haar ex ofzo.

En toen hadden ze samen een lachwekkende scene die voor hun waarschijnlijk erg bijzonder was omdat ze probeerden goed te acteren in een scene die bij voorbaat al belachelijk was.

Ook heeft Ludo nu opeens iets met dat vrouwtje die vroeger in oppassen zat(kon ze geen werk meer vinden,zag d'r al nooit meer ergens) maar is die blijkbaar niet over Janine heen.

Dat is echt al zo lang aan de gang,pffff,verzin eens wat anders want die hingen al om elkaar heen toen ik nog keek jaren geleden.

Ook in deze aflevering gaat t over de vonken tussen Rik(pfff,mislukt in Amerika en komt de nieuwe Harmsen alvast spelen als Jef straks ook doodgaat in t echte leven?) en Charlie (met d'r grote neus,wat een joekel) die elkaar blijkbaar leuk vinden maar er nog niet voor uit komen.

Ludo en z'n nieuwe wijffie.

Rik en Charlie

Sjors en die blonde lelijkerd.

De hele aflevering ging het daarover,met tussendoor nog een Jef die hier en daar tips uitdeelt zoals Harmsen dat vroeger deed....

Ik was al blij dat die neef of broer of whatever van ugly Nina niet meedeed want die homo(hij speelt een homo in de serie,maar zal t vast in het echt ook zijn) is echt zwaar irritant.

Of ik komende week nog 5 minuten GTST bekijk,hmmm denk het niet,maybe de week erna weer want heb wel even genoeg gehad.

Deze serie is gemaakt voor de mensen die daarna nog een CD van Jannes opzetten om de avond voor hun fantastisch af te sluiten.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Zag een tijd geleden een aflevering waarin Janine in het water viel en Ludo haar redde, had toch een episch gevoel dat normaal bewaard blijft voor speciale afleveringen. Ook met al haar flashbacks, vond het erg goed voor GTST...

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Vroeger was het verplichte kost hier thuis Achteraf kun je stellen dat het valt onder het gegeven ' geestelijke mishandeling '

De komst van een tv op mijn kamer, een dag om nooit te vergeten.

onrealistische serie,

maar toch kijk ik er elke werkdag naar.

(is gewoon standaard geworden)

goede acteerprestaties laten het wel vaak afweten,

maar ach...

juhnzun

• 670 messages
  • 0 votes

Wordt met de jaren steeds Slechter en Ongeloofwaardiger

om de zoveel tijd herhalen ze gewoon gebeurtenisen maar dan met andere Acteurs

verhaallijnen gaan ook nergens meer over

Nee mid jaren 90 was deze serie nog best tepruimen

maar nu is het echt om tehuilen

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5309 votes

marilynmonroe wrote:

onrealistische serie,

Volgens mij hebben ze ook nooit beloofd dat het realistisch zou worden...

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Ik heb deze serie vroeger iedere dag gevolgd. De laatste jaren door minder tijd heb ik het niet kunnen volgen, nu weer eens langzaam begonnen en wat me erg opvalt is dat ze super veel scenes koppieren van as the world turns. Misschien zijn ze een beetje aan het afdwalen wat betreft '' het verzinnen van een nieuw script. ''

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Zo van, iedere soap heeft een homo nodig tegenwoordig?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

@decicco

Ze gebruiken zelfs een actrice uit atwt. Alsof ik GTST daardoor beter ga vinden haha. Ach soms pik ik het weer eens mee na het journaal.

Lekker dom, slecht acteerwerk, waar je even de boel in je bovenkamer op 0 kan zetten.

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Al moet ik zeggen die actrice van as the world turns is wel een van de beste die er bij gtst rond loopt. Wat de serie natuurlijk voor mij ook een beetje aantrekkelijk maakt zijn de mooie actrices die erin meespelen.

Menace2society

• 426 messages
  • 0 votes

decicco wrote:

Al moet ik zeggen die actrice van as the world turns is wel een van de beste die er bij gtst rond loopt. Wat de serie natuurlijk voor mij ook een beetje aantrekkelijk maakt zijn de mooie actrices die erin meespelen.

Welke mooie actrices dan op Gigi Ravelli na?

Want ik weet zeker dat je dan nog wel 100 series kunt kijken die het voor jou aantrekkelijker maken met mooie dames erin,defently mooier dan in gtst.

Of jij moet Lieke van Lexmond een prachtige dame vinden...

En Laura Albert,Nina en Barbara.

Die Sjors is ook geen schoonheid,leuk meisje maar a girl next door,niks bijzonders,daarvoor kijk je geen serie.

Janine is een aantrekkelijke vrouw voor d'r leeftijd maar dan kijk ik toch liever housewives voor Eva Longoria,daar kan Janine niet eens aan tippen.

Tja,wie hebben we nog meer,dat meisje die de vriendin speelt van Lieke van Lexmond,die date via internet,ziet er ook niet uit.

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Gigi Ravelli vind ik erg aantrekkelijk, Janine en Lieke vind ik ook niet verkeerd. En die Maxime voor een keer mwah toe maar

Menace2society

• 426 messages
  • 0 votes

Vind Lieke geen mooie vrouw maar de namen die je noemt zijn ook geen beauty's die een serie beter maken,dan ken je ook wel ONM kijken,ziet er toch nog beter uit wat daarin speelt.

Maar ff over gtst,vind het een serie met slap acteerwerk,geforceerde verhaallijnen die nu spelen in deze tijd en alles lekker langdradig.

Ik keek het vroeger en nu zet ik weleens naar de wereld draait door de laatste 10 minuten op terwijl ik wat anders doen maar vroeger had je spannende cliffhangers,nu denk ik: huh,is dit nou boeiend?

Leuke soap voor jonge tieners,en de leeftijd iets eronder maar volwassenen kunnen toch beter voor series met meer kwaliteit gaan.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Vroeger, toen oom Govert nog die 2 geile nichtjes Katja en Georgina had en toen Aukje nog sexy rond liep...dat waren nog eens tijden.

Soaps zijn trouwens dom.

Menace2society

• 426 messages
  • 0 votes

Mwah,vind je Georgina Verbaan dan zo'n mooie vrouw? Ze ziet er nu wat beter uit dan vroeger,maar om nou te zeggen dat het zo'n mooie vrouw is,neuh...

Aukje al helemaal niet.

Katja Schuurman wel,hoewel ze er na gtst alleen maar beter uit ging zien,vooral in de tijden van Costa.

Je laatste opmerking ben ik het mee eens

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik vond Katja, Aukje en Georgina vroeger wel wat hebben. Zeker Katja was echt heel sexy. Aukje was ook zeker niet verkeerd. Later worden ze wat ouder en is dat weer voorbij. Over 5-7 jaar praat ook niemand meer over Yolanthe, de sex bom.

Menace2society

• 426 messages
  • 0 votes

Oh ben ik het juist niet mee eens.

Aukje vind ik sowieso geen mooie vrouw,dus daar zeg ik niks over,maar Katja vond ik juist met de jaren mooier worden,in haar BNN-tijd vind ik haar 100x zo sexy als in de jaren van gtst.

Ik heb dat wel vaker met vrouwen dat ze naarmate ze ouder worden ook mooier worden,zoals een Angelina Jolie,als ik haar 1ste films bekijk of rond de tijd van The Bone Collector bijvoorbeeld zie ik een verschil,en ook Halle Berry vind ik zo'n vrouw die er beter ging uitzien naarmate ze de 40 naderde.

Menace2society

• 426 messages
  • 0 votes

Maar ja,als er iets is waar meningen flink verschillen dan is het wel als mannen praten over vrouwen en films

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Aukje was inderdaad een heerlijke verschijning.

ONM kijk ik trouwens ook vaker s'nachts inderdaad veel van die mooie meiden!

Menace2society

• 426 messages
  • 0 votes

Nou,doen jullie het maar op een type als Aukje dan haha,ik kies wel voor een Monica Bellucci,Yolanthe,Chantal Janzen of Gigi Ravelli,dat vind ik nou echt mooie vrouwen,kan Aukje alleen van dromen zo wakker te worden.

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Ja Monica Bellucci daar noem je me natuurlijk ook iemand op hé!

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Kijk vooral nog wel eens naar GTST tegenwoordig voor de heerlijke milf Marjolein Keuning. Vond dr al leuk in vrouwenvleugel en is nog steeds erg mooi.

(afbeelding)

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Zie je dat zei ik toch!

GTST's 4.000e aflevering gaat in Tuschinski in première op 4 maart. Kaarten op GTST.nl verkrijgbaar.

Best interessant voor een 20 jarige serie.

Menace2society

• 426 messages
  • 0 votes

Angrod_Pallanén wrote:

GTST's 4.000e aflevering gaat in Tuschinski in première op 4 maart. Kaarten op GTST.nl verkrijgbaar.

Best interessant voor een 20 jarige serie.

Hoe dat dan Vind het best goed gedaan als je als soap na 20 jaar op het witte doek een premiere mee maakt. Ik snap dat grap ff niet

Menace2society

• 426 messages
  • 0 votes

Ik vind het lachwekkend,een aflevering van GTST kijken in de bios,maar dat is gewoon een persoonlijke mening hoor.

Een serie waarin acteer-prestaties zo belabberd zijn,decors zo goedkoop en nep en verhaallijnen zo geforceerd up2date en nog slecht gebracht verdiend geen bioscoopbezoekje vind ik.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Ik kijk uitsluitend voor Lieke van Lexmond.

Menace2society

• 426 messages
  • 0 votes

Dan ken je eigenlijk elke serie wel volgen want is eigenlijk moeilijk een serie te volgen waarin geen dame meedoet die er beter uitziet dan Lieke van Lexmond.

Vind d'r niet zo bijzonder met die enorme neus die je als skischans kan gebruiken.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

moviemafketel wrote:
Kijk vooral nog wel eens naar GTST tegenwoordig voor de heerlijke milf Marjolein Keuning. Vond dr al leuk in vrouwenvleugel en is nog steeds erg mooi.

Zij is voor mij de reden dat ik overwoog acuut te stoppen met kijken, ik haat dat mens. Ik vind de hele verhaallijn de laatste tijd erg misselijkmakend weer. Kanker faken, vaderschapstesten en homo-haters.. het moet niet veel gekker worden. Maarja, daar is het een soap voor, al het leed wat een mens meegemaakt kan hebben gebeurd tegelijk.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.