GTST
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Daar is nog wat twijfel over. Geruchten gaan dat Bridge bezig is met de DVD's van seizoen 2, maar de verkoop van seizoen 1 viel erg tegen en daarom gaan er ook geruchten dat de DVD is gecanceled. Afwachten maar...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Welk mens wilt er serieus seizoenen van 17 jaar terug zien? Zeker omdat de serie nu nog gewoon doorloopt?
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Dat heb ik toch nooit gezegt, ik heb de voledige eerste seizoensbox gezien en in mijn bezit en was (ondanks het uitermate slechte acteerwerk) was ik toch heel erg begaan met de verhaallijnen en personages plus het was vroeger een heel stuk leuker dan nu, ben dus wel benieuwt naar pak hem beet de eerste vier seizoenen want ik ben begonnen met kijken bij het vijfde seizoen.
Ben dus best benieuwt naar of er nog meerdere seizoen op dvd uit komen want het zou wel erg egoistisch zijn van bridge dat ze ondanks dat ze van tevoren al wisten dat ze maar weinig boxen zouden verkopen en alleen de echte fans het maar zouden kopen en er dan na een seizoen al stoppen met het maken van de boxen.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Bridge is nou niet echt geweldig succesvol dus om nou te investeren in iets waar nauwelijks geld in zit...het is lullig, maar ik begrijp het wel als ze de dvd-serie stop zetten, ook al lijkt het me geweldig om wat oudere seizoenen te zien (met Roos, Bowien Stefano e.d.)
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Vind dat bridge maar een kut merk dat ze nog bestaan en nog films en series uit mogen brengen ze doen niet eens hun best om de films te digitaliseren en dan nog te bedenken dat er ik weet niet hoeveel nederlandse film/serieklassiekers onder dit merk zijn uitgebracht.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik heb eigenlijk maar een DVD van Bridge en dat is The 10th Kingdom. Maar wat ik niet begrijp is waarom RTL ze niet uitbrengt? Of Endemol?
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Ow de bunny fotos van lieke van lexmond zijn ook uitgelekt.

mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
http://www.vkmag.com/magazine/comments/13353/
Voor de fans dan maar 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Nog veel moviemeter leden die GTST kijken..?
Zelf kijk ik het soms.. volg het niet maanden achter elkaar haha
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Ik ook een beetje een guilty pleasure/slechte gewoonte ondanks dat het al zeker een jaar of vijf niet meer is wat het geweest is, heb zelf for old time sake het gehele eerste seizoen op dvd aangeschaft. 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Ik zou nog wel eens die scenens terug willen zien met charlie en issabella (of hoe je het schrijven mag) zaten mooie vrij scenens tussen haha 
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Hehe dat was ik alweer vergeten, volg het alweer sinds ik vijf was ofzo dat waren nog eens tijden, het is alleen maar achteruit gegaan jammer genoeg maar ik blijf om een of andere vage reden toch kijken.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Dat gevoel heb ik ook.. vooral dat belspel trutje kan ik me behoorlijk aan irriteren omdat ze gewoon weg niet kan acteren.. en ze heeft ookal zo misselijk hoofd..
Blijf ook kijken.. denk toch ookwel door ludo enzo.. die ik het daarin tegen wel weer aardig vind doen! en natuurlijk jef die pas geleden weereens helemaal door draaide haha.. op die momenten vind ik GTST wel leuk om tezien.. beetje spanning 
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Die belspel muts is inderdaad behoorlijk slecht, ook die Milan, Nina, Vicky zijn matenloos irritant, ik hoorde laatste dat oude rot Robert na 18 jaar ook zijn biezen pakt en dat als ze geen betere kijkcijfers krijgen ze de stekker eruit trekken, kan niet zeggen dat het me veel kan schelen maar aan de andere kant is het toch wel jammer als dat zou gebeuren...
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
De stekker eruit..? zou mijn moeder niet blij mee zijn haha.. kijker van het eerste uur.. maargoed.. zit nu ook een nieuwe fam in kijken hoe die het doen.. nina is idd irritant maar dat is ookde rol die ze speeld natuurlijk haha.. Robert is idd wel jammer als hij eruit gaat 
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Ja die Robert kon er wat van, hoeveel minaressen heeft die gast wel niet gehad, een alcohol plus cocaine verslaving, verschillende ongelukken die gasten daar maken in een dag meer mee dan wij in een heel leven...
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ben onlangs weer begonnen. Vind het weer leuk genoeg om dagelijks te volgen (het online kijken helpt), nog steeds niet zo goed als vroeger, maar beter dan het in tijden is geweest.
happie
-
- 6234 messages
- 426 votes
en dat als ze geen betere kijkcijfers krijgen ze de stekker eruit trekken,
Owh dat zou heerlijk wezen, dat scheelt weer een paar talentloze acteurs.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Vind die acteur die ludo speeld 1 van de betere! als ze nog eens een nederlandse maffia film willen maken moeten ze hem zeker de hoofdrol geven.. heb er het volste vertrouwen in dat dat een goede rol voor die man is 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Vind die acteur die ludo speeld 1 van de betere! als ze nog eens een nederlandse maffia film willen maken moeten ze hem zeker de hoofdrol geven.. heb er het volste vertrouwen in dat dat een goede rol voor die man is 

Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Dat zekers.. zonder hem is de serie stukken minder..
Berniertje
-
- 84 messages
- 304 votes
Tsjonge, ik volg Gtst al zo lang. Het heeft iets minde mijn aandacht tegenwoordig omdat de laatste familie die er bij kwam niet echt denderend is. Maar opzich is er niks mis met GTST. Heerlijke serie met goede spelers, echt lekker hollands! 
Donkerwoud
-
- 8662 messages
- 3941 votes
Ik heb nog steeds een zwak voor deze serie. Niet dat ik er nou actief naar kijk, maar soms pik ik dan toch weer een aflevering mee. ( lees: een keer per maand, hoogstens
). Het is toch een monument geworden, wat je er ook kwalitatief van vindt. Het doet me terugverlangen naar de tijd dat mijn ma en zusje het moesten kijken en ik zat te etteren omdat het me nooit boeide. Althans, dat zei ik, maar eenmaal uit huis, bleef ik inschakelen. Nu heeft die nostalgie overigens plaatsgemaakt voor De Wereld Draait Door om dezelfde tijd. Maar soms, heel soms...:D
De laatste tijd zijn ze wel iets teveel doorgeslagen in de jonge acteurs. Volgens mij jaag je een hele groep vaste fans weg door dat jonge grut zo als hoofdmoot te nemen.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
In Overigen > Televisie > Goede Tijden Slechte Tijden:
Ach ja, wie kent het niet. GTST is de meest populaire soap van Nederland. Elke avond om 8 uur op RTL 4.
Ik vind het ietwat eentonig en de enige goede acteerprestaties komen van Ludo.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Vandaag eerste collegelessen, en wat treft me daar, tijdens de pauze was een van de grote topics GTST...dat is me sinds de basisschool niet meer overkomen, en ja hoor, als vanouds is GTST heerlijk bezig. Vanavond even de eerste drie afleveringen gekeken en ik moet zeggen de kwaliteit is heel erg vooruit gegaan sinds de laatste keer dat ik 't bekeek. Lekkere wendingen, geen onnodige scenes en nog goede personages ook nog. Lekker ouderwets genieten.