GTST
happie
-
- 6234 messages
- 426 votes
GTST is gewoon een zielige ***soap. Met waardeloze acteurs die nergens aan de bak kunnen komen.
Ik kijk nog liever naar testbeeld naar GTST.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Het blijven natuurlijk meningen, maar de kwaliteit is wel erg achteruit gegaan sinds de jaren ´90, er kijken ook ongeveer 50% minder mensen naar GTST (nog steeds 1 miljoen en meer per aflevering), maar sinds Janine Ludo neerschoot (wat overigens de beste cliffhanger was sinds Bowien aan de cliff hing) is het best weer leuk geworden.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5309 votes
[quote]happie wrote:
Met waardeloze acteurs die nergens aan de bak kunnen komen./quote]
Dat is KUL! GTST is al jaren een kweekvijver en leerschool voor jong talent geweest. Angela Schijf, Katja Schuurman, Cas Jansen, Georgina Verbaan, om maar vier voorbeelden te noemen. En ga niet lopen zaniken over Georgina, omdat ze wel degelijk talent heeft. Rollen in Amazones en een toneelstuk met Kitty Courbois bewezen dat.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dat ze talent hebben zal best, maar in de serie speelt iedereen steeds een onbeduidende rol, gaan ze in 10 jaar 100x vreemd en raken ze 20x allemaal ernstig ziek of raken ze in levensgevaar.
Wat is er leuk aan elke keer hetzelfde te zien? Ik heb het een tijdje gekeken maar dat kwam vooral omdat rondborstigen als Katje, Georgina en Aukje meespeelden. Die waren en zijn echt lekker en dan kijk je eens een stukje. Maar je kijkt het toch niet voor het verhaal of niveau?
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Er zit volgens mij net een nieuw blond meisje in, zag ik laatst. Die is pas lekker 
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Er zit volgens mij net een nieuw blond meisje in, zag ik laatst. Die is pas lekker 
Die is niet nieuw, maar wel een hele mooie dame ja. Je bedoelt zeker dat meisje die ook in de middagen bel-en-win spellen presenteert.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Precies
Redelijk nieuw toch, want ik heb haar nog nooit eerder gezien bij gtst. (Ik zie het wel eens voorbij schieten of ik wacht op een programma dat er na komt, en dan staat het wel eens aan...)
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Dat is KUL! GTST is al jaren een kweekvijver en leerschool voor jong talent geweest. Angela Schijf, Katja Schuurman, Cas Jansen, Georgina Verbaan, om maar vier voorbeelden te noemen. En ga niet lopen zaniken over Georgina, omdat ze wel degelijk talent heeft. Rollen in Amazones en een toneelstuk met Kitty Courbois bewezen dat.
Wat een talenten zijn dat, maar niet heus. Er zijn maar weinig goede acteurs in Nederland, begrijpelijk, Nederland heeft veel minder inwoners, dus de kans dat er even veel goede acteurs rondlopen als in de VS is erg klein.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Wat een talenten zijn dat, maar niet heus. Er zijn maar weinig goede acteurs in Nederland, begrijpelijk, Nederland heeft veel minder inwoners, dus de kans dat er even veel goede acteurs rondlopen als in de VS is erg klein.
We gaan een beetje offtopic maar hier wil ik graag op reageren. Want dit is echt onzin er zijn in Nederland juist best veel goede acteurs, Pierre Bokma, Cees Geel, Fedja van Huêt, Derek de Lint, Rutger Hauer etc.
-
- 11900 messages
- 5309 votes
Daar gaan we weer....hoe vaak heb ik die discussie nou wel niet gevoerd hier? Wanneer begrijpen mensen hier eens dat het acteerniveau hier even goed is als in elk ander, groter land?
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Inderdaad, in het buitenland heb je ook een hoop flutacteurs.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Die we gelukkig nooit zien 
Nou ik vrees toch wel. Zelfs in grote Hollywood films lopen ze rond: Keanu Reeves, Colin Farrell en zo kunnen we nog wel even doorgaan (maar da's hier dan weer off topic)
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Ah, daar heb je gelijk in. Absoluut waar. Ergens valt zoiets bij mij in de categorie humor 
Ik doelde eigenlijk, meer speels, dat er nog zo verschrikkelijk meer "bagger" rond loopt, die we gelukkig niet te zien krijgen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hier zien we ex GTST soapie Johnny de Mol per jaar in 100 films meespelen en elke keer weer weet ie een wanprestatie neer te zetten. Zelfs in een mooie film als Zwartboek weet ie scenes te verkrachten...
Dankjewel GTST, dat ie ooit de kans kreeg...
-
- 11900 messages
- 5309 votes
100 films? Ik kom niet verder dan Zwartboek en Johan...
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Vet Hard, Simon, Cool om nog een paar films op te noemen...
Het is moeilijk voor m.n. de jonge acteurs en actrices onder het juk 'soap-sterretje' te komen.
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Daar gaan we weer....hoe vaak heb ik die discussie nou wel niet gevoerd hier? Wanneer begrijpen mensen hier eens dat het acteerniveau hier even goed is als in elk ander, groter land?
Niet mee eens, zoals ik net al uitlegde, in Nederlands lopen wel een aantal goede acteurs rond, waarvan Rutger Hauer er idd een van is, maar Nederland is veel te klein om even veel goede acteurs te hebben als in de VS, da's toch logisch...
En het grootste gedeelte van de acteurs bij deze soap zijn waardeloos naar mijn mening, en dat blijkt vooral in emotionele scènes.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5071 votes
In Nederland zijn ook veel minder acteurs nodig en worden veel minder films en TV-series gemaakt. Dus in verhouding zijn er ongeveer even veel goede acteurs.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ken wel wat goede NL acteurs, maar die komen niet in ELKE productie opdraven, zoals Johnny wel continue doet...
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5071 votes
Dan kijk je andere dingen dan ik. Kan me maar drie films herinneren die ik heb gezien waarin De Mol zat.
happie
-
- 6234 messages
- 426 votes
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Allereerst over goed tijden ik volg het al sinds ik 5 jaar ben en moet toegeven dat ik door de jaren heen zeker ben gaan inzien dat het geen geweldige serie is, maar ik blijf toch kijken, het is gewoon iedre dag effe een half uurtje lekker wegkijken, hoewel het in al die jaren wel behoorlijk achteuit is gegaan.
Heb vorig jaar de dvd box van seizoen 1 gekocht, als mensen gtst van nu slecht geacteerd vinden moeten ze echt eens serieus gaan kijken hoe het toen was echt belaberd acteerwerk niveau bassisschool groep 5. Het script van die afleveringen is soms echt behoorlijk lachwekkend en dan bedenk je echt bij je zelf jezus wie heeft die in godsnaam geschreven. Bovendien zijn de decors hellemaal lollig iedere keer als iemand een deur iets te hard dicht slaat dan zie je de hele muur schudden. Maar na al dit slechte moet ik zeggen dat het toch erg leuk is om te kijken, was vroeger altijd al benieuwt naar het eerste seizoen dus. De verhaallijn in ook niet echt bijzonder maar voor fans van gtst waar ik half toe behoor is het erg leuk om eens wat van vroeger te bekijken.
Is er misschien iemand anders die deze box ook heeft of het eerst seizoen ooit gezien heeft. Want dan zou ik een willen weten wanneer (of in welke periode) jullie gtst beter vonden. En wat jullie van seizoen 1 vonden, aangezien ik nergens een resencie kan vinden.
-
- 11900 messages
- 5309 votes
[quote]happie wrote:
Dolph Lundgren en Jean-Claude van Damme zullen wel massa's Oscars binnenslepen wil je zeggen?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Is er misschien iemand anders die deze box ook heeft of het eerst seizoen ooit gezien heeft. Want dan zou ik een willen weten wanneer (of in welke periode) jullie gtst beter vonden. En wat jullie van seizoen 1 vonden, aangezien ik nergens een resencie kan vinden.
Ik weet niet van welk seizoen tot welk seizoen, maar de eerste aflevering die ik ooit zag was de aflevering waarin Ludo Linda in elkaar sloeg vanaf die tijd was het echt een vaste prik op de avond. Rond het seizoen waarin de halve cast bijna afbrandde stopte ik. Om vervolgens om de zoveel tijd te kijken naar de serie.
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
wat jij net zegt, zo rond die tijd begon ik ook te kijken. Maar dat heeft in seizoen 4 of 5 plaatsgevonden dacvht ik. Ik heb het echter over het allereerste seizoen 1990/1991 dus ik betwijfel dat je het gezien hebt (omdat je nog een baby was in die tijd, net als ik toen) ik heb het echter gezien omdat ik de box koopt, ik moet zeggen dat het in het begin een stuk leuker was, hoewel erg behoorlijk houterig geacteerd wordt.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
wat jij net zegt, zo rond die tijd begon ik ook te kijken. Maar dat heeft in seizoen 4 of 5 plaatsgevonden dacvht ik. Ik heb het echter over het allereerste seizoen 1990/1991 dus ik betwijfel dat je het gezien hebt (omdat je nog een baby was in die tijd, net als ik toen) ik heb het echter gezien omdat ik de box koopt, ik moet zeggen dat het in het begin een stuk leuker was, hoewel erg behoorlijk houterig geacteerd wordt.
Ik heb alleen de allereerste aflevering gezien, die werd uitgezonden toen GTST zoveel jaar (of zoveel afleveringen) bestond. Was toen een hele avond lang GTST, waaronder de allereerste aflevering. Hilarisch hoe slecht! Hoewel de basisideeën hetzelfde zijn (soapachtig natuurlijk) was het acteren belachelijk en leek het meer op Pittige Tijden dan op de serieuze versie. Zal het eerste seizoen dan ook nooit kopen.
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Ja ik heb toe gtst 10 jaar bestond de eerste 5 afleveringen die kwamen toew op tv zoals jij al zij ook gezien. Hrt is inderdaad lachwekkend slecht, maar naarmate de afleveringen wordt het steeds beter, het acteren blijft slecht, en de cliche's blijven aan. Maar iedereen doet wel zijn best, en ik moet zeggen dat gtst ondanks het slechte acteren vele leukere personage's had en de verhaallijnes waren een stuk leuker dan nu. De box heb ik alleen gekocht omdat ik vroeger (vroeger dus) een die hard gtst fan was, en toen zo graag eens het begin wou zien dat ik de box gewoon uit jeugdsentiment gekocht heb, heb er geen spijt van. De box neemt wel veel ruimte in beslag het heeft de vorm van een schoenen doos bevat 20 disc's doort 4800 minuten (80 uur dus). Maar voorals nog erg leuk om af en toe eens te kijken als er niets op tv is, aangezien ik de box al een haf jaar geleden heb afgekeken, kijk ik zo nu en dan een een paar afleveringen, erg vermakkelijk.
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Weet iemand trouwens of seizoen 2 van gtst ook op dvd komt en zoja wanneer precies??