GTST
CAPIpsv
-
- 766 messages
- 628 votes
Ben benieuwd of Jack van Houten daadwerkelijk het gevecht aan durft te gaan met de beroemde en beruchte Ludo Sanders.
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Ben benieuwd of Jack van Houten daadwerkelijk het gevecht aan durft te gaan met de beroemde en beruchte Ludo Sanders.
zoja, dan verliest hij. ludo is altijd de beste 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Idd, daar kan zo'n wannabe-bad-guy als Jack heus niet tegen op.
CAPIpsv
-
- 766 messages
- 628 votes
Idd, daar kan zo'n wannabe-bad-guy als Jack heus niet tegen op.
Ondertussen heeft Jack zich behoorlijk omhoog gewerkt in het criminele circuit. Hij zit nou midden in de russische maffia
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ondertussen heeft Jack zich behoorlijk omhoog gewerkt in het criminele circuit. Hij zit nou midden in de russische maffia
vind het een sterke rol en spannend
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ja echt een oscar winnende rol.
serieus 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
ik bedoel ja of nee meen jij het of was het een grap 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Tuurlijk was het grap.
dacht ik al 
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Allereerst over goed tijden ik volg het al sinds ik 5 jaar ben en moet toegeven dat ik door de jaren heen zeker ben gaan inzien dat het geen geweldige serie is, maar ik blijf toch kijken, het is gewoon iedre dag effe een half uurtje lekker wegkijken, hoewel het in al die jaren wel behoorlijk achteuit is gegaan.
Heb vorig jaar de dvd box van seizoen 1 gekocht, als mensen gtst van nu slecht geacteerd vinden moeten ze echt eens serieus gaan kijken hoe het toen was echt belaberd acteerwerk niveau bassisschool groep 5. Het script van die afleveringen is soms echt behoorlijk lachwekkend en dan bedenk je echt bij je zelf jezus wie heeft die in godsnaam geschreven. Bovendien zijn de decors hellemaal lollig iedere keer als iemand een deur iets te hard dicht slaat dan zie je de hele muur schudden. Maar na al dit slechte moet ik zeggen dat het toch erg leuk is om te kijken, was vroeger altijd al benieuwt naar het eerste seizoen dus. De verhaallijn in ook niet echt bijzonder maar voor fans van gtst waar ik half toe behoor is het erg leuk om eens wat van vroeger te bekijken.
CAPIpsv
-
- 766 messages
- 628 votes
Ben benieuwd wat er dit jaar allemaal weer gewbeurt
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
ik kan het helaas echt niet meer zien omdat ik s middags om 12.00 uur begin met werken en vaak tot ongeveer 21.00 werk.
dus ja vin het wel zeer jammer.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Je kan het gewoon online kijken, doe ik ook, met werk red ik het niet, dus haal ik het gewoon in door online te kijken.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Angrod_Pallanén,
Ik schatte je wel hoger in dan als een volger van GTST....
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Ik kijk geen GTST. Maar het kijken naar GTST zegt toch niks over niveau??
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Ja heb er altijd een beetje hekel aan, dat vingertje van wanneer mensen zeggen "ik volg programma x" dat je dan van die reacties krijgt als: "schatten je hoger in, "alleen voor idioten" of "laag niveau". Ik kijk zelf graag naar voetbal ("sport voor het domme volk"), luister wel is ooit stiekem naar Acda en de Munnik ("muziek voor zatte studenten in polo-shirt's") en vind Married with Children geweldig (ik ken maar weinig programma's die platvloerser zijn). GTST zou zich qua niveau zo bij dit rijtje kunnen voegen. Conclusie stiekem houdt geloof ik iedereen wel van platte main-stream televisie/muziek
Het hoeft toch niet altijd even elitair te zijn?!
Bleghr wat een saaie wereld zouden we dan krijgen 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik kijk geen GTST. Maar het kijken naar GTST zegt toch niks over niveau??
Hehe, ik zeg ook niet dat het een goede serie is, dat de acteurs geniaal spelen en dat de verhaallijnen brilliant in elkaar zetten. Het is nu eenmaal een guilty pleasure en voor het eerst sinds tijden is het weer interessant aan het worden.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5308 votes
Ik vind het altijd maar nodeloos gezanik over het zogenaamde lage niveau van GTST. Ze hebben nooit beloofd of gepretendeerd dat het om diepgaande verhaallijnen of goed uitgewerkte karakters zou gaan. Die mensen werken harstikke hard en moeten heel veel opnemen met heel weinig tijd.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Die mensen werken harstikke hard en moeten heel veel opnemen met heel weinig tijd.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Tuurlijk is het bagger! Maar 95% op tv is bagger. Maar het zegt natuurlijk niks over "iemands niveau".
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Nou ja, als je elke dag naar dezelfde bagger zit te kijken zegt dat wel iets over je niveau denk ik. Dan ben je kennelijk niet snugger genoeg om naar iets fatsoenlijks te kijken.
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
GTST heeft dan geen geniale acteurs etc etc etc, maar het blijft toch wel een vermakelijk serie. De tempo ligt lekker hoog en ondanks het meestal vol cliche's zit geniet ik er elke dag wel weer van. Dus het mag bagger wezen, ik kijk door.
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Laat de mensen die het leuk vinden er gewoon naar kijken. Ik kan nog geen vijf minuten kijken naar die serie. De enige keer dat ik een hele aflevering heb ik gezien was enkele jaren geleden, er zaten een stel figuren in een lift en die werd in de fik gestoken. Leuk!
Doe mij maar een wat betere serie die minder afleveringen heeft maar daardoor wel wat beter inelkaar zit.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Nou ja, als je elke dag naar dezelfde bagger zit te kijken zegt dat wel iets over je niveau denk ik. Dan ben je kennelijk niet snugger genoeg om naar iets fatsoenlijks te kijken.
Jij kijkt alleen maar naar hoogstaande televisie en luisterd alleen maar naar hoogstaande muziek?
Volgens mij doet niemand dat.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Vroeger toen de TROS ONM nog uitzond via het publieke netwerk, was GTST nog nieuw en leuk om te volgen. Vooral omdat we geen kabel hadden. Door bij iemand anders GTST te kijken, rolde ik er zo in. Gelukkig kijk ik het inmiddels al ruim 6 jaar niet meer. Verschrikkelijk slecht acteerwerk en altijd dezelfde casussen, ik begrijp er dan ook niets van dat er nog mensen zijn die het kijken. De ultieme tijdverspilling, maar dat is dan weer persoonlijk. Sowieso trouwens weinig goeds op de tv, daarom ben ik maar films gaan kijken.