GTST
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Vind ik nogal een oppervlakkige opmerking, kos 
Iedereen vind toch iets anders vermakelijk? Dat jíj het nu een dom onzinverhaal vind, wilt niet zeggen dat het zo is, want dat kan je bij dit soort dingen nooit uit maken, net zoals je dat bij films ook niet kan (anders zou er geen nut zijn in discussieren).
Er kijken anderhalf miljoen mensen naar elke avond, er zal heus wel iets leuks aan zijn, en ik moet eerlijk toegeven, ik vind het nu al een stuk minder erg als vóórdat Ludo "dood" ging.
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Mensen zullen nooit toegeven dat anderen gelijk hebben He Kos. Het zwakste is dan om iets zeggen wat eigenlijk geen betekenis heeft en dus eigenlijk onzin is.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
. Ik reageer gewoon op een bericht dat het schijnbaar niets uitmaakt dan er een enorm dom verhaal met allerlei onzin inzit, maar dat het gewoon moet vermaken.
Is het dan zo raar te vragen waarom zo'n dom verhaal vermakelijk kan zijn? Het gaat helemaal niet om 'wat ik vind'.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Er kijken anderhalf miljoen mensen naar elke avond, er zal heus wel iets leuks aan zijn
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Weinig blijkbaar, maar dat wil niet zeggen dat niemand anders het leuk vind.
Vond de scene tussen Ludo en Janine vanavond best goed eigenlijk 
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Vind ik nogal een oppervlakkige opmerking, kos 
Iedereen vind toch iets anders vermakelijk? Dat jíj het nu een dom onzinverhaal vind, wilt niet zeggen dat het zo is, want dat kan je bij dit soort dingen nooit uit maken, net zoals je dat bij films ook niet kan (anders zou er geen nut zijn in discussieren).
Er kijken anderhalf miljoen mensen naar elke avond, er zal heus wel iets leuks aan zijn, en ik moet eerlijk toegeven, ik vind het nu al een stuk minder erg als vóórdat Ludo "dood" ging.
Tuurlijk is het wel een dom onzin verhaal. Wijs mij 1 iemand aan die alcholist is, zijn vriendin bijna zwanger heeft gemaakt die achteraf zijn moeder blijkt te zijn en die verwisseld is in het ziekenhuis waardoor je ouders ineens geen dode zoon meer hebben maar een jongen hebben opgevoed die nu ergens dood in het oerwoud ligt...
En dan hebben we het nog maar over 1 verhaallijn..
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
*zucht*
De enige manier waarop dit valt onder onzin is dat het verzonnen is. Al het andere is mening.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5306 votes
Tuurlijk is het wel een dom onzin verhaal. Wijs mij 1 iemand aan die alcholist is, zijn vriendin bijna zwanger heeft gemaakt die achteraf zijn moeder blijkt te zijn en die verwisseld is in het ziekenhuis waardoor je ouders ineens geen dode zoon meer hebben maar een jongen hebben opgevoed die nu ergens dood in het oerwoud ligt...
En dan hebben we het nog maar over 1 verhaallijn..
Goede verhalen zijn nooit echt een issue geweest bij soaps...maar daarom zijn het ook soaps! Nogmaals: het is een leuk half uurtje vermaak voor mensen en die zitten niet te wachten op een diepgaande verhaallijn waarbij je moet nadenken. En definieer 'dom'.
CAPIpsv
-
- 766 messages
- 628 votes
Goede verhalen zijn nooit echt een issue geweest bij soaps...maar daarom zijn het ook soaps! Nogmaals: het is een leuk half uurtje vermaak voor mensen en die zitten niet te wachten op een diepgaande verhaallijn waarbij je moet nadenken. En definieer 'dom'.
Waarom zitten die niet te wachten op een diepgaande verhaallijn waarbij je moet nadenken.
Tuurlijk wel. Het is alleemaal vermaak, maar er mogen van mij natuurlijk wél verhaallijnen inzitten waarover nagedacht is. En laat het nu net eens zo zijn dat dat ook wel het geval is in GTST
happie
-
- 6234 messages
- 426 votes
Vond de scene tussen Ludo en Janine vanavond best goed eigenlijk 

Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Alsof Erik en Caroline zulke slechte acteurs zijn 
happie
-
- 6234 messages
- 426 votes
Ik had liever die ene die er sinds een tijdje uit is. Die met die grote "ogen".
CAPIpsv
-
- 766 messages
- 628 votes
Weet niet wie je bedoeld.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Die ene die er sinds een tijdje uit is... dat is waarschijnlijk een van de vaagste beschrijvingen voor een personage in een SOAP die ik ooit gehoord heb. Vooral omdat het een lopende band is, die personages.
happie
-
- 6234 messages
- 426 votes
ja die speelde geloof ik ook in de clip van Baas B en lange Frans. Voor de rest is ze nergens in te zien geloof ik. Nou het is niet zo hee lang geleden.
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Hugo Metsers??
TheRisingSun
-
- 1140 messages
- 2261 votes
Neem aan dat happie een vrouw bedoeld. Dus zal ie Fajah Lourens (Yasmin) wel bedoelen. Is namelijk de enige vrouw die een tijdje geleden uit de serie is gegaan en die ook nog eens grote "ogen" heeft! 
happie
-
- 6234 messages
- 426 votes
Neem aan dat happie een vrouw bedoeld. Dus zal ie Fajah Lourens (Yasmin) wel bedoelen. Is namelijk de enige vrouw die een tijdje geleden uit de serie is gegaan en die ook nog eens grote "ogen" heeft! 
Ja het was een vrouw en ik heb het opgezocht. En het klopt. Dus die vond ik stoer. Maar dat had niet met de serie te maken.

CAPIpsv
-
- 766 messages
- 628 votes
Ja het was een vrouw en ik heb het opgezocht. En het klopt. Dus die vond ik stoer. Maar dat had niet met de serie te maken.

Ze kan wel stoer zijn, maar ze is ook één van de meest sexiest lady's die we ooit in GTST hebben mogen bewonderen.
happie
-
- 6234 messages
- 426 votes
Ze kan wel stoer zijn, maar ze is ook één van de meest sexiest lady's die we ooit in GTST hebben mogen bewonderen.
Dat kan best wezen maar zij was echt fenomenaal. Nou zit er in die andere soap op BNN een minstens net zo'n knappe dame in. Die Yolanthe ......., die was pas bij de lama's. Echt prachtig!!
CAPIpsv
-
- 766 messages
- 628 votes
Dat kan best wezen maar zij was echt fenomenaal. Nou zit er in die andere soap op BNN een minstens net zo'n knappe dame in. Die Yolanthe ......., die was pas bij de lama's. Echt prachtig!!
Ja Yolanthe Cabau van Kasbergen idd, ook zeer knap
happie
-
- 6234 messages
- 426 votes
zeer moet ik lezen als behoorlijk neem ik aan. 
CAPIpsv
-
- 766 messages
- 628 votes
zeer moet ik lezen als behoorlijk neem ik aan. 
Idd, behoorlijk, zeer het komt op het zelfde neer