GTST
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Jezus, zat Ludo er nog steeds in?
. Dat was toch al zo'n 10 jaar denk ik.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Erik de Vogel wou een reis programma gaan maken voor RTL dus had ie zijn ontslag aangevraagd.
Zijn vrouw Caroline de Bruyn blijft wel in de serie.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
En als ie was blijven leven was het een topserie ? 
Haha, dat niet
Die tijd is voorbij, maar de enige die nog een beetje kon acteren is weg.
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Heh ze doen het wel slim. Nu krijg je Cluedo in soapvorm, die wel eens lang uitgerekt kan worden.
Blijft de grote vraag (der balans):
Wie wordt de nieuwe badguy?
CAPIpsv
-
- 766 messages
- 628 votes
De nieuwe badguy is natuurlijk diegene die er naar alle waarschijnlijkheid voor heeft gezorgd dat Ludo de echte kogels heeft opgevangen:
JACK VAN HOUTEN
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
De nieuwe badguy is natuurlijk diegene die er naar alle waarschijnlijkheid voor heeft gezorgd dat Ludo de echte kogels heeft opgevangen:
JACK VAN HOUTEN
Heel GTST is saai en ik denk dat Jack niet de dader is
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Dorothea en Dennis krijgen volgens RTL Boulevard en De Telegraaf een kind
In December gaat het gebeuren
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Gerucht:
Martine Hafkamp heeft ervoor gezorgd dat Ludo dood ging
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Dat is idd het grootste gerucht. Maar omdat het juist het grootste gerucht is, lijkt me dat de makers voor een andere aanpak kiezen.
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Het is iemand van de Italiaanse connectie en het zal me niks verbazen als het Stefano/ Massimo is.

CAPIpsv
-
- 766 messages
- 628 votes
Het is iemand van de Italiaanse connectie en het zal me niks verbazen als het Stefano/ Massimo is.

Nou Stefano is zijn broer die zit zogenaamd in New York, en die heeft het ook 100 procent zeker niet gedaan, massimo lijkt me ook niet. Het gerucht gaat idd dat Martine het heeft gedaan, ik denk het zelf ook. Het moet in ieder geval iemand hebben gedaan die de laatste tijd conflicten heeft gehad met Ludo.
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Haha, was er ook een Massimo in GTST?
Bedoelde eigenlijk gewoon deze vent:

Een knipoog naar alle die-hards...
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Ludo leeft?!

lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes

idd, dennis was eerst klusjesman, opeens een hersenschudding, blijkt ie later opeens de zoon van laura en robert te zijn en later heeft hij opeens ook een zoon...
. wat een drama.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Je mist het stuk waar hij seks had met zijn moeder.
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Je mist het stuk waar hij seks had met zijn moeder.
Hehe, je kan veel 'jatten' van Amerikaanse verhaallijnen (De geest, het ongeboren kind, terugkeer als tweeling, SAW etc) maar dit is wel erg Jerry Springer-inbred.
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Heb gelukkig nog net het einde van de aflevering van gister meegepikt. Geweldig! 
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Op teletekst staat dat ludo terugkeert. weet iemand hier meer over?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Kijk maandag middag maar naar de herhaling van gisteren, verklaard alles.
CAPIpsv
-
- 766 messages
- 628 votes

Hoezo dat???
Als jij het niet volgt dan snap je er ook niks van. Helemaal niet ongeloofwaardig. Ludo heeft net als "De vijf", ook een complot in elkaar gezet, misschien wel samen met Janine, maar dat weet ik niet, om er achter te komen wie nu daadwerkelijk het lef heeft gehad om hem te vermoorden.
Zodoende is die moord door hem helemaal in scene gezet, en zit hij nu op een oude boot, net zo lang tot hij erachter is wie de dader is.
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Geloofwaardig is het niet, maar daar zijn soaps ook helemaal niet voor...soaps zijn gewoon voor 20 minuutjes onbekommerd vermaak. Net als die commerciele troep uit Hollywood van tegenwoordig.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Pfff, het hele doel van TV-series, Films, Toneelstukken, Musicals etc. is om te vermaken!
Veel mensen hier vergeten dit en rekenen films ed af op de kwaliteit van het verhaal e.d., opzich niets mis mee, maar vergeet alsjeblieft niet dat het tijdvermaak is.
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
idd, dennis was eerst klusjesman, opeens een hersenschudding, blijkt ie later opeens de zoon van laura en robert te zijn en later heeft hij opeens ook een zoon...
. wat een drama.
Wow das best wel interessant

kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Pfff, het hele doel van TV-series, Films, Toneelstukken, Musicals etc. is om te vermaken!
Veel mensen hier vergeten dit en rekenen films ed af op de kwaliteit van het verhaal e.d., opzich niets mis mee, maar vergeet alsjeblieft niet dat het tijdvermaak is.
kijkert
-
- 3584 messages
- 0 votes
Hetzelfde als wat er aan een intelligent plot vermakelijk is, lijkt me.
Gewoon, een poosje ontspanning en vertier.