GTST
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Grappig dat je naar die weblog verwijst, want dit vond ik er ook op:
Zijn we er écht allemaal ingetrapt of heeft Mediadagblad het mis en gaat Erik de Vogel definitief uit GTST? We gaan het zeer snel zien, want op 28 augustus begint het nieuwe seizoen alweer. Kijken dus!
Sinds 1995 speelt Erik al de rol van badguy Ludo Sanders. Als hij de moordaanslag daadwerkelijk gaan overleven, zal hij alweer voor het elfde jaar in Goede tijden Slechte tijden te zien zijn. Hij behoort hiermee zeker tot de vaste cast van GTST. Want terwijl de jongere acteurs na een paar seizoen vertrekken, gaat er nooit iemand van de oude garde weg. Of toch wel?
Normaal gesproken eindigt de zomer cliffhanger met meerdere spannende verhalen om de kijker nieuwsgierig te maken naar volgend seizoen. Dit keer is het seizoen afgesloten met maar een verhaal, opmerkelijk dus.
Daarom begint Goede Tijden, Slechte Tijden volgend seizoen met zeer spannende gebeurtenissen die niemand maar dan ook niemand verwacht. De comeback van Martine Hafkamp speelt daarin een belangrijke rol.
En daarmee is tot slot het gerucht dat Caroline de Bruijn de serie zou gaan verlaten ook uit de wereld geholpen… GTST is vanaf eind augustus weer te zien bij RTL 4. Mediadagblad
Ik heb het bericht dat je bedoelde niet gevonden bij ludo's bio. En Mediadagblad vertrouw ik ook niet blindelings, maar denk wel dat ze het bij het rechte eind hebben.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
er word onder het bio gezet
Ludo Sanders, de enige echte badguy die meerdijk gekend heeft. Misschien was er één iemand die erger was dan hij: Herman Hogendoorn! (Tom van Beek)
Ludo is voor mij de grootste hoofdrolspeler van GTST. Als de geruchten kloppen heeft hij een baan aangenomen achter de schermen.
Ik zal je missen!
je opent de site en dan links van je zie je gezichten van de spelers en daar staat ook ludo en dat is de bio.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Ik vind Dian (baaaad-gurl
) ook goed, misshien nog wel beter dan Ludo (waar ik me ook wel mee kan vermaken, hoor).
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
er word onder het bio gezet
Ludo Sanders, de enige echte badguy die meerdijk gekend heeft. Misschien was er één iemand die erger was dan hij: Herman Hogendoorn! (Tom van Beek)
Ludo is voor mij de grootste hoofdrolspeler van GTST. Als de geruchten kloppen heeft hij een baan aangenomen achter de schermen.
Ik zal je missen!
Nu zeg je het zelf!
Als de geruchten kloppen
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Nu zeg je het zelf!
Als de geruchten kloppen
ik heb dat stukje niet geschreven dat is geschreven door iemand op de site.
van gtstclub
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ja hehe, dat snap ik, maar je gebruikte dat stukje als verweer voor je uitspraak dat het definitief afgelopen is voor Ludo. In dat zelfde stukje staat dat het juist níet defitinief is.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Het is dus echt definitief over voor Ludo Sanders 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Het is dus echt definitief over voor Ludo Sanders 
ja echt helaas maar ik wis het al maar toch is het erg.
maar blijf het wel kijken.
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
ja echt helaas maar ik wis het al maar toch is het erg.
maar blijf het wel kijken.
wat jammer. jarenlang was hij mijn favoriete personage. Nu kijk ik GTST nooit meer. Veel te simpele verhaaltjes bedenken..
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Toen Ludo er nog wel in zat was het natuurlijk wel erg sterk geschreven...
:DOEMAARGEK*
-
- 112 messages
- 75 votes
Ik keek een paar jaar geleden wel, nu niet meer. Te saai ondertussen. (A)
kijkert
-
- 3584 messages
- 0 votes
Ik ben in 1992 afgehaakt. Zag het gisteren toevallig weer eens. Zie gemiddeld twee afleveringen per jaar.
'k Zat meteen weer in het verhaal.
Ludo deed nog gewoon mee.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Dit zijn nog de oud afleveingen, straks begint het seizoen weer. dan is Ludo inmiddels neergeschoten (schijnt).
kijkert
-
- 3584 messages
- 0 votes
Dit zijn nog de oud afleveingen, straks begint het seizoen weer. dan is Ludo inmiddels neergeschoten (schijnt).
oh ja, dat hoorde ik ja. Nu worden de laatste 10? afleveringen van vorig seizoen uitgezonden. Nou ja, ik zie het in februari wel weer eens.
Vroeger, met Peter, Arnie, dokter Simon, Annet, Mirjam en die dikke kop van Rien, dát was GTST!!!
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Ik was toen op vakantie dus ben erg blij met die laatste 10, even een sfeerimpressie van toen voor komend seizoen. Hopelijk komt de box ook snel uit.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
In het begin was het helemaal prut, eigenlijk was het aan het einde van de eeuw pas écht leuk, nu is het óf ongeloofwaardig óf simpel.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Het is altijd ongeloofwaardig en simpel, maar dat is de kracht van de soap. Dat er in een tijdsbestek van een half uur dingen gebeuren, waar een normaal mens twee jaar over doet.
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
veel te simpele verhaaltjes nu, opeens is die jack in de serie en heeft na een paar maanden opeens een probleem met die keet die is vermoord lijkt me..periode 1995-2000 vond ik nog wel leuk
MFEO
-
- 682 messages
- 38 votes
GTST is prut. Begin zag het er niet uit. Trillende muren met dichtdoen avn deur. En hoorde dat er in plot ook fouten zatten.
Flipman
-
- 7109 messages
- 1141 votes
Ik vind soaps sowieso slecht; dat TV-studio gehalte van het beeld doet voor mij al de deur dicht, en de dingen die er gebeuren vind ik alles behalve interessant en ook die cliffhangers zijn gewoon TE slecht OVERdramatisch; laatst zag ik een stukkie van een ouwe vent met een jong mokkel (excuseer mijn respectloosheid) en die ouwe vent lag op sterven in een ziekenhuisbed. Maar dat mens STOND erop dat ze daar en op dat moment zouden trouwen, en vlak nadat hij z'n jawoord gaf en die vrouw iets op haar gezicht had wat voor een brede glimlach moest doorgaan, ging die man de pijp uit. En toen zag je nog haar 'bedrukte' gezicht, af en toe heb ik het gevoel dat ik naar een stel robots zit te kijken!
Voor wie zich afvraagt waarom ik dit allemaal zo goed weet als ik er geen ene reet aan vind; mijn grootouders, bij wie ik afgelopen week logeerde zijn trouwe kijkers en ik pikte het laatste stukkie mee, afgelopen donderdag.
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
The Bold and The Beautiful is nog slechter en saaier dan GTST
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
ja nu is het echt hij is dood.
ik dacht er is nog hoop maar die was niet lang
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik was er vrij zeker van, maar nog is het ***. Walgelijke serie, GTST
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Ik was er vrij zeker van, maar nog is het ***. Walgelijke serie, GTST
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Wat een rip-off van een aflevering, zeg. Zeer ongeloofwaardig. Nu kijk ik dus NOOIT meet gtst. Ludo was de man maar nu is hij weg