• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.938 votes
Profile

GTST

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

mikey wrote:

Owkee owkee, wie heeft in godesnaam charlie fisher bezwangerd????

De tango-leraar?

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Zie dit topic pas voor het eerst. Valt me toch tegen dat zoveel users hier daar naar kijken.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Nouja, ik ben er nog niet over uit of ik de serie wel volg of niet. Ik hou mezelf voor dat ik het per ongeluk kijk omdat het om acht uur gewoon aanstaat. Daarbij blijf ik er niet voor thuis/kom ik er niet voor naar beneden. Maar een echte straf is het ook niet (ookal zijn de verhaallijnen om te huilen). Het blijven natuurlijk de mensen waarmee je groeit.

Daarom ben ik ook blij als oude bekende terugkomen, zoals Sabine de Koning die vanaf deze week weer in de huid kruipt van Anita Dendermonde.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

WIe heeft de cliffbanger gezien?

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Ik volgde de serie al toen ik 5 was ofzo maar laatste jaren wordt het steeds saaier en nu Ludo weg is, is de serie helemaal niks meer.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

In de telegraaf ( ) las ik dat het helemaal niet zeker is dat ludo weggaat. misschien overleeft hij het gewoon. toch? of heb ik wat gemist?

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

tjah, het kan wel, hij is al eerder "verdwenen" maar telkens komt ie terug. maar deze keer betwijfel ik het

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Damn.. baal ervan dat ik op het strand lag ipv voor de tv met Ludo!!!

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Voor de echte fans:

GTST S1 verschijnt op 12 September op op dvd bij Bridge. Aviesprijs 89,99 voor de 20 dvd's.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Het kon ook niet lang duren voordat hij op DVD verscheen. Ik geloof niet dat Ludo dood is, GTST zonder Ludo is als de aarde zonder de maan.

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

misschien keert Vogel dan terug als de tweelingbroer van Ludo net als van Houten

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

als ludo dood gaat is gtst geen gtst meer net als govert harmsen die komt ook weer terug.

ze kregen veel commentaar dat hij wegmoest dus!!!.

als ludo weggaat zal dat zeker ook zo zijn.

verder ik volg het als ik het kan.

film_kaza

• 3140 messages
  • 0 votes

Dit werd nog gekozen tot nummer 1 progamma van Nederland. Snap niet hoezo, het is gewoon een soap en ken wijnig mensen die het leuk vinden. Met een soap kun je jaren bezig zijn, The Bold And The Beautiful is ook nog steeds bezig.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Zelfs met het WK blijven de kijkcijfers op anderhalf miljoen. Vind ik persoonlijk knap, als je als Ned. serie een aanhang hebt van anderhalf miljoen. Hoe dan ook, ik dacht dat Harmsen eruit ging omdat hij ziek was en niet omdat hij moest...

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Hij ging toch naar Scandinavië?

Btw, harmsen kan me niet echt veel schelen maar Ludo zal ik echt missen als hij eruit gaat

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

harmsen is op dit moment weer erg ziek dus komt nu echt niet meer terug ik denk dat het aflopende zaak is.

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

de personage of bedoel je harmsen in het echt

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

ik bedoel harmsen in het echt hij heeft kanker dat weet iedereen denk ik en nu is het weer erg slecht.

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

wist ik niet dus

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

oke maakt niet uit je kunt ook niet alles weten,

maar vandaar dat harmsen eruit moest hij was te ziek.

dus werd er een ander erin gezet,

geen succes dus ze kregen veel commentaar.

toen hebben ze harmsen eruit gehaald.

toen hij meer hersteld was van zijn ziekte heeft hij kort geleden afscheid genomen.

maar nu wilde hij eventueel terug komen.

nu is hij dusdanig weer ziek.

moon89

• 2 messages
  • 0 votes

ik mis gtst nu al jullie???

het komt 15 augustus pas weer

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Ik wil alleen de paar eerste aflveringen zien, over de moord van ludo, als het dan saai wordt dan wil ik gtst nooit meer zien (behalve als ludo weer terugkomt natuurlijk)

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

GTST komt pas de 28ste augustus weer....

http://www.topseries.nl/seasonpreview.php

Voor de rest ben ik het volkomen met lowhusky eens.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ik kijk het eigenlijk nooit, soms als ik wat niks te doen heb en ik zap erlangs, dan laat ik het soms staan.

Maar vind er ook niet echt veel aan.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Ik zou het liefst beweren dat ik GTST nooit zie, maar helaas is dat niet waar. Aangezien mijn dochter (13) vaak naar de serie kijkt, krijg ik er toch aardig wat van mee.

En eerlijk is eerlijk: Erik de Vogel is naar mijn mening de enige die kan acteren op enige afstand gevolgd door Christophe Haddad, zeker in vergelijking tot de rest van de cast. Dus als Erik de Vogel er echt mee zou ophouden, is wat mij betreft de soap dood en begraven.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Jammer Jammer

erik de vogel (ludo) stopt echt met gtst.

hij heeft er genoeg van.

dus geen ludo meer.

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Dus geen GTST meer voor mij

CAPIpsv

• 766 messages
  • 628 votes

Ik denk dat Ludo echt wel weer tevoorschijn komt 15 augustus, was echt niet best als hij zou stoppen, dan kunnen ze GTST wel opdoeken natuurlijk.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

606 wrote:

Jammer Jammer

erik de vogel (ludo) stopt echt met gtst.

hij heeft er genoeg van.

dus geen ludo meer.

Waar háál je die informatie vandaan. Vind het eerlijk gezegd niets voor erik "ik hou van ludo en janine" de vogel om zomaar met gtst te stoppen, zonder daar een fatsoenlijk interview voor te geven (of rond deze tijd). In geen enkel interview dit jaar heeft hij aangegeven dat hij GTST niet meer leuk vond, natuurlijk kan je dit verklaren doordat niemand mocht weten dat hij dood zou gaan, maar ik kan er gewoon niet bij dat hij zou stoppen en Caroline de Bruijn door zou gaan.... that's all.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

oke ik heb het gevonden waar je kunt lezen dat ludo er echt uit gaat

www.gtstclub.web-log.nl

naar bio ludo sanders.

daaronder reacties.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.