• 177.953 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.710 votes
Profile

GTST

Volgens mij kiest ze er zelf voor.

CAPIpsv

• 766 messages
  • 628 votes

Ze wilde toch al; uit de serie, dus verwacht wel dat ze in het ziekenhuis overleid aan haar verwondingen.

Wordt overigens wel weer erg spannend met die Dian, en de zoon van Frits van Houten

TheRisingSun

• 1140 messages
  • 2261 votes

Ben benieuwd hoe en wanneer Linda weer terug keert!

Ik niet, Dian vond ik altijd een geweldig personage, ze word nu echter gespeeld door een ander persoon, dus dat is al een hoop minder.

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Ja door de dochter van John Leddy (Koos uit 'Zeg es Aaaaaaaaarg') las ik laatst.

CAPIpsv

• 766 messages
  • 628 votes

Ik vind die Vincenza uit dat klooster nogal geheimzinnig.

Vertrouw haar niet helemaal, ook nadat ze gek genoeg Janine die was meegesleurt door Ray, niet weg liet gaan aanvankelijk.

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Zij is geobsedeerd door Ray, gefrustreerd en waarschijnlijk heeft ze een gespleten persoonlijkheid (omdat ze met een pruik in de weer was). Geen idee nog. Afwachten dus.

Boeit me weinig die Vincenza...

CAPIpsv

• 766 messages
  • 628 votes

Wel erg mooi met dat gedoe rondom Dianne die weer back in town is trouwens. Ben benieuwd hoe jef reageert vanavond

En wat Jack en al betreft, wanneer hij er achter komt dat hij de schoonbroer van Sjors is.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ja, ik dacht al, zijn die geen familie van elkaar? Dianne is toch even wennen, maar ik wacht eigenlijk meer op Linda die terug komt.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Jammer dat yasmine en stefano eruit zijn ..

Toch altyd de leukste verhaallijn die van Ludo en sorten.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Klopt, Ludo en gevolg (met name de scènes tussen Eric Vogel en Caroline de Bruijn) zijn het hart van de serie.

Teskuh17

• 456 messages
  • 194 votes

Ach.. Ludo en Dian (of Jack) zal ook nog wel een mooi verhaallijntje krijgen Vincenza, is dat niet die vrouw van die reclame waar dat jongetje hysterisch naar zijn kamer rent en schreeuwt: "Ik ben te klein!" Vervolgens krijgt hij een liga en gaat hij staan gluren bij de meisjeskleedkamers .. *ik dwaal af* Maar die Vincenza is beetje wouzig .. Jack is overigens geen schoonbroer van ms. Sjors, maar halfbroer. GTST makers houden geloof ik van wat familie liefde: Laura & Dennis, Sjors & Jack.. Hmz, en dan zal ik ze nog wel niet allemaal hebben opgenoemd.. Maar goed, ben benieuwd hoe Linda weer terug komt. Zie nog niet echt een bepaalde insteek voor haar personage.

CAPIpsv

• 766 messages
  • 628 votes

Ben ook benieuwd, "hoe" ze terugkomt in de serie, idd.

Hoop dat er nog wat moois gaat gebeuren tussen Ludo, en Jack en Nick en Dianne, en consjotten.

Zal nog wel erg spannend worden dacht ik zo.

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Zit er nou ondertiteling onder of ligt dat aan mijn televisie?

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Nee, dat hadden wij ook.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Nieuwe ontwikkeling: de vrouw die in de bak zit voor Frits van Houten, blijkt het niet te hebben gedaan (vermoeden).

Vrijdag (als cliffhanger voor het weekend) zal Janine worden bestraft door Vincenza.

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Oww wie heeft het dan gedaan??? Die dochter van Jeff?

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik heb geen idee, maar aan de overduidelijke reactie van die gevangene bleek dat ze het niet gedaan heeft. Let op mijn woorden.

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Aha ze beschermt iemand! of die vent is niet eens dood.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Nou, we konden allemaal meegenieten hoe hij stierf. Dus hij is echt dood. Maar als ze iemand beschermt (wat heel goed kan) dan vraag ik me af wie. Ik heb zelf die tijd nooit gezien, maar de dood van Frits van Houten was een van de grootste cliffhangers van GTST en is al vele malen bij specials herhaalt.

ps. Is er al nieuws van Linda?

pss. Waarom interesseert het me eigenlijk, wacht tot volgend jaar zomer en alles wordt duidelijk.

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Oww ik ben maar sinds kort fan, dus ik kende die man al helemaal niet.. Ik moet toegeven dat een gesprek over gtst niet bepaald intellectueel is... maar dat moet toch gewoon kunne? En.. Wie is Linda nou weer???

Linda was de vriendin van Arnie (zoon van Laura en Robert, naja, niet-zoon, Dennis is de werkelijke zoon). Linda had ook een affaire met Robert en daar was Laura heel boos over.

Linda is dus terug en wil Robert weer. Alleen, Robert is met Barbara (bitch-fight).

GTST wordt eindelijk weer leuk..alleen dat van Janine en Ludo is een beetje achterhaalt.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Vanavond is goede oude Oom Harmsen weggegaan uit Meerdijk. Na zoveel jaar en zolange tijd is het dan eindelijk afgelopen.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Kijk echt al jaren geen Gtst meer.

Kenmerk van Soap is dat mensen trouwen en scheiden in dezelfde aflevering

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Vind het wel jammer dat Harmsen weg is

SuperSideSwipe

• 4464 messages
  • 2890 votes

Ja, maar het begon de laatste tijd wel een beetje een chagarijnige zeur te worden in de serie.

Hij heeft een mooie run achter de rug, en een mooi afscheid.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ja, zowaar de hele cast was op één plek (ookal moesten Jack en Sjors voor een zijverhaallijn zorgen).

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

De scenes met harmsen waren tenenkrommend. eindelijk is hij weg

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Owkee owkee, wie heeft in godesnaam charlie fisher bezwangerd????

De tango-leraar?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.