GTST
Menace2society
-
- 426 messages
- 0 votes
Tja,dat begrijp ik,gtst-volk neemt daar genoegen mee ja,daarom kijken andere 'soort' mensen het niet. 
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Moet je misschien op Discovery zijn, daar hebben ze tegenwoordig toch van de programma's over zwaar bewaakte gevangenissen enzo? Ik vind alles best als ik naar Bing mag kijken 
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ik herriner me de cliffhanger dat Ludo vanuit kikkerperspectief wegloopt en er op de achtergrond een gebouw explodeerd.
Zo nep, zo episch 
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ik kijk er elke avond naar. Altijd spannend.
...ik ben zo zielig T_T
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Kijk het al tijdje niet meer, heb het wel gevolgd.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Die Isabel is nu ook best wel knap. Vroeger had ze ook ontzettend lelijk haar. Dit staat haar wel 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Isabella is al van mij, pak jij Nina maar.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ook niet de ergste maar ze kan zo ontzettend lelijk kijken 
Oh nee, m'n pa vind haar oerlelijk dus dat word nooit wat met ons.
Doe mij maar Lorena 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Isa, Lorena en Charlie zijn inderdaad schoonheden. Sjors gaat ook nog enigzins.
Nina vind ik ontzettend storend, zowel qua uiterlijk als personage. Maxime (bovenstaande foto) is echt een vreeeselijk mens.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Niemand noemt Charly.
Ik denk niet dat ze het op prijs zou stellen dat je haar naam nu al verkeerd spelt 
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Maxime is trouwens knap voor haar leeftijd en acteerd ook wel wat beter als de rest. De uitsteker van de cast blijft gewoon Ludo. Bij hem lijkt het tenminste niet alsof hij tekst van een blaadje afleest 
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Isa, Lorena en Charlie zijn inderdaad schoonheden. Sjors gaat ook nog enigzins.
Nina vind ik ontzettend storend, zowel qua uiterlijk als personage. Maxime (bovenstaande foto) is echt een vreeeselijk mens.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dat vind ik bij Maxime dus juist wel, zo nep en overacted.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nina blijkt in het echte leven precies zo te zijn.
Daar sta ik niet van te kijken.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Nee Maxime weet wel hoe je moet acteren. Ze doet het zo goed als bitch dat je dan misschien denkt dat ze slecht acteert, maar zij is wel een aanvulling waardoor ik zelfs nog wel weer eens kijk.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik heb vanaf de eerste aflevering gehoopt dat ze snel zou vertrekken. En wat ik vernomen heb, gaat dat ook gebeuren. Jeej!
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Maxime is trouwens knap voor haar leeftijd en acteerd ook wel wat beter als de rest. De uitsteker van de cast blijft gewoon Ludo. Bij hem lijkt het tenminste niet alsof hij tekst van een blaadje afleest
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hij mag elke dag met zijn grote liefde (samen)werken, dat lijkt me ook wel heel bijzonder.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Hij moest uiteraard nog ontdekt worden. Maar hij heeft nog nooit in een film meegespeeld terwijl ik me niet kan voorstellen dat hij nog nooit gevraagd is.
Ik ben blij dat Ronja er eindelijk uit is! 
Huilend zeikwijf dat het was.
Wiet is ook wel een leuke aanvulling.
Ik mis Vicky T_T
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Dat is inderdaad heel bijzonder. Die relatie moet heel sterk zijn als je elkaar voortdurend op de lip zit.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Hopelijk is het liefdesleven van Ludo en Janine in het echt niet zo hectisch. Ze zijn inmiddels ook al iets van 80 keer hertrouwd ofzo. Ik hou het niet meer bij in ieder geval 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Janine is ook lekker ja. Ik kijk vooral voor de Milfs.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ja, Janine vind ik knapper dan Maxime. Janine is ook niet jong meer maar ziet er nog hardstikke goed uit.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Ik vind Maxime knapper dan Janine. Ze is een ondeugende, spannende en rijpe vrouw.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Maar Janine heeft klasse, een sprankelende uitstraling en daarbij komt ze veel liever over.