- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Ik zoek... de titel van een serie
Ik zoek... de titel van een serie
pctzegers26
-
- 1 messages
- 0 votes
Hey allemaal ik zoek een kinderserie
Het gaat over een kinderen die onder de grond leven er zijn daar geen dieren (volgens mij in de toekomst
Dan doen ze iets voor een ogen en gaan ze naar een andere tijd ze komen daar ook kinderen tegen en verder weet ik het niet meer
Wie o wie weet de de titel van deze kinder serie
Murphy0401
-
- 1 messages
- 0 votes
hallo,
ik zoek de naam van een britse tv serie, uit de seventies (of toch de eighties?) volgens mij. Het ging over 3 of 4 vrienden, die een geldoverval hadden gepland. Een van die mannen was getrouwd, maar deed daarna of hij bij de overval was overleden, en startte met zijn vriendin een nieuw leven, met wie hij dacht ik ook een kind had. De weduwe geloofde het allemaal niet zo, en ging op onderzoek uit. Dit is het enige wat ik nog weet. Iemand een idee? Vast enorm bedankt!
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
In vlagen van obsessie probeer ik af en toe op internet te zoeken naar een oude kinderserie, maar tot nu toe heb ik niks.
Het gaat om een live-action sprookjes serie. Waarschijnlijk van de VPRO want een van de weinige dingen die ik me ervan kan herineren was ik het eng vond
Ik denk dat het ergens in de jaren 90 moet zijn geweest en waarschijnlijk speelde ze al een beetje met computergraphics.
Er was geloof ik een aflevering met Eenoogje, tweeoogje en drieoogje (kan me niet voorstellen dat ze dat anders gedaan zouden kunnen hebben zonder computer effecten). Alle serie titels die ik ben tegengekomen kan ik wegstrepen omdat ze niet zo eng lijken en dit verhaal daarbij niet is gedaan.
Andere sprookjes waren de Kikkerkoning en Repelsteeltje.
Hoop dat iemand weet waar ik het over heb. Wil graag de titel, maar ook als je het gewoon bekend voorkomt mag je dat ook zeggen dan weet ik dat het in elk geval bestaat 
baspls
-
- 4118 messages
- 1673 votes
In vlagen van obsessie probeer ik af en toe op internet te zoeken naar een oude kinderserie, maar tot nu toe heb ik niks.
Het gaat om een live-action sprookjes serie. Waarschijnlijk van de VPRO want een van de weinige dingen die ik me ervan kan herineren was ik het eng vond
Ik denk dat het ergens in de jaren 90 moet zijn geweest en waarschijnlijk speelde ze al een beetje met computergraphics.
Er was geloof ik een aflevering met Eenoogje, tweeoogje en drieoogje (kan me niet voorstellen dat ze dat anders gedaan zouden kunnen hebben zonder computer effecten). Alle serie titels die ik ben tegengekomen kan ik wegstrepen omdat ze niet zo eng lijken en dit verhaal daarbij niet is gedaan.
Andere sprookjes waren de Kikkerkoning en Repelsteeltje.
Hoop dat iemand weet waar ik het over heb. Wil graag de titel, maar ook als je het gewoon bekend voorkomt mag je dat ook zeggen dan weet ik dat het in elk geval bestaat
zoek maar iets uit: Jouw televisie-sentiment begint hier... | KinderTV
Dayo2011
-
- 1 messages
- 0 votes
Voor mijn moeder ben ik op zoek naar een serie, dit is wat ik er van weet:
Serie eiland sky, langere titel, jonge moeder die in scheiding lag met een jongen en een meisje, ze komt te wonen in een huisje aan het strand en ze ontmoet daar Kevin, in herinnering lijkt het een bbc uitzending te zijn geweest, een schotse serie. Er zat ook een veerboot in met een aparte interessant veerman, de vader van de kinderen leek eerst niet zo in beeld maar aan het eind van de serie gaat de vrouw toch verder met de oorspronkelijke vader en niet Kevin.
Wie kan mij helpen?
fam.hordijkjr
-
- 3 messages
- 0 votes
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier. In mijn zoektocht naar de titel van een serie kwam ik op deze site. Ik hoop dat 1 van jullie mij kan helpen. Helaas heb ik niet zo'n duidelijke omschrijving. Maar hier gaat tie dan:
Ik ben opzoek naar een serie eind jaren 80/ jaren 90, over jongeren, engelstalig/ amerikaans, ik meen op een high school, waarin een donkere/ zwarte actrice speelt met lang zwart haar in hele dunne vlechtjes, die als 1 van de weinige uit de vriendengroep een serieuze relatie heeft met een blanke jongen. Ze raakt zwanger in de serie. Ze draagt in mijn herinnering, vaak een 501, gympies en een kort leren jasje, en kijkt vaak met uitdrukking van "AS IF¨ en haar onderlip staat vaak een beetje open/ naar buiten. Meer kan ik me helaas niet herinneren.
wat ik wel weet is dat het niet is: degrassi high, beverly hills 90210, heartbreake high, 21 jump street.....
Hoop dat iemand me kan helpen.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Misschien is de actrice die je bedoelt Brandy Norwood - IMDb?
Via imdb kan je haar werk langslopen. Misschien Moesha (TV Series 1996?2001) - IMDb?
fam.hordijkjr
-
- 3 messages
- 0 votes
@Meneer Bungel,
helaas Moesha is het ook niet.
De serie die ik zoek speelt zich niet af in een studio, maar in het "echt" zoals bijvoorbeeld degrassi high en heartbreake high
fam.hordijkjr
-
- 3 messages
- 0 votes
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier. In mijn zoektocht naar de titel van een serie kwam ik op deze site. Ik hoop dat 1 van jullie mij kan helpen. Helaas heb ik niet zo'n duidelijke omschrijving. Maar hier gaat tie dan:
Ik ben opzoek naar een serie eind jaren 80/ jaren 90, over jongeren, engelstalig/ amerikaans, ik meen op een high school, waarin een donkere/ zwarte actrice speelt met lang zwart haar in hele dunne vlechtjes, die als 1 van de weinige uit de vriendengroep een serieuze relatie heeft met een blanke jongen. Ze raakt zwanger in de serie. Ze draagt in mijn herinnering, vaak een 501, gympies en een kort leren jasje, en kijkt vaak met uitdrukking van "AS IF¨ en haar onderlip staat vaak een beetje open/ naar buiten. Meer kan ik me helaas niet herinneren.
wat ik wel weet is dat het niet is: degrassi high, beverly hills 90210, heartbreake high, 21 jump street.....
Hoop dat iemand me kan helpen.
ji haaa ik heb em MADISON
Flieber
-
- 116 messages
- 829 votes
@ Dayo2011
Een beetje laat maar dat lijkt me de serie Two Thousand Acres of Sky
Hannelore27
-
- 2 messages
- 0 votes
In Overigen > Televisie > Ik zoek de titel van een animatieserie...:
Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een animatieserie waar ik vroeger naar keek (jaren 2000 denk ik), maar ik kan ze echt nergens vinden.
Het gaat over een familie met (volgens mij) 4 leden. Ze moeten voor het werk van de vader naar een andere planeet verhuizen die overdekt is door een glazen koepel. Het weer enz. moet bepaald worden dmv een paneel en ik denk dat de familie niet echt overeen kwam met hun buren.
Dit is zo ongeveer alles dat ik me herinner, het is niet zo veel maar ik hoop dat er toch iemand is die die de titel kent! 
Hannelore27
-
- 2 messages
- 0 votes
Ik denk dat je misschien de Jetsons bedoelt.
Die zijn het niet 
Het is een nieuwere serie denk ik ...
Mad Man Mundt
-
- 300 messages
- 3804 votes
Volgens deze link is het "Parents From Another Planet", maar na wat verder zoeken kom ik uit bij een aflevering van Teamo Supremo...
Yann Samsa
-
- 52 messages
- 0 votes
Serie rond een vrouw die in aflevering één terugkeert van een soort zen therapie nadat ze compleet had doorgeslagen na één of ander incident met haar baas (waarmee, wie had het durven denken, stiekem het bed deelde). Recente serie, zo'n typisch komisch drama (dat noch komisch noch dramatisch is). Blondine, dertiger (denk ik)
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Gokje: Enlightened (TV Series 2011? ) - IMDb met Laura Dern.
Yann Samsa
-
- 52 messages
- 0 votes
Correctemundo. Ha, juist, hoe kon ik nou niet vermelden dat het met Laura Dern was. Dankje.
Beertje45
-
- 817 messages
- 524 votes
Ongeveer beginjaren 80 was er een Britse thrillerreeks. De opening ging gepaard met een camerashot alsof je door een spionkopje keek en had voor mij een ijzingwekkend deuntje. Alvast bedankt om mee te zoeken.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Misschien de serie 'Thriller'? Of: Tales of the Unexpected
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
rekel23
-
- 9 messages
- 2 votes
In Overigen > Televisie > Detectiveserie:
Wie o wie weet nog hoe de detectiveserie heet waarbij je door goed te kijken wist wie de moordenaar was.
Je zag alle onderzoeken en gesprekken behalve de moord.
Aan het eind kwam dan iedereen bij elkaar in de kamer die verdacht zou zijn en dan werd langzaam uitgelegd woe waarom de moordenaar was.
Ze lieten dan ook de beelden zien zodat je dan tot dezelfde conclusie kon komen.
Ik dacht dat het engels was en het is geen poirot, want dan zie je niet altijd alle tips en kan je logischer wijs ook niet tot dezelfde dader komen.
Ik dacht eind jaren 70 of jaren 80
stinissen (crew films & series)
-
- 23434 messages
- 76919 votes
Dat gebeurde hier ook regelmatig
dyasten
-
- 22 messages
- 1 votes
Hallo,
Ik ben al een tijdje op zoek naar de titel van een tekenfilmserie.
Het ging over twee groepen wolven, er was een 'goede' groep en een 'slechte' groep wolven. De leider van de slechte wolven had geloof ik iets bij zijn oog, een litteken ofzo.
De titel is niet Waterschapsheuvel of .... Beestenbos is boos, want daar kwamen ook andere dieren in voor, konijnen enzo. In deze serie kwamen er puur alleen wolven in voor.
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Ongeveer beginjaren 80 was er een Britse thrillerreeks. De opening ging gepaard met een camerashot alsof je door een spionkopje keek en had voor mij een ijzingwekkend deuntje. Alvast bedankt om mee te zoeken.
Beertje45
-
- 817 messages
- 524 votes
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Hallo,
Ik ben al een tijdje op zoek naar de titel van een tekenfilmserie.
Het ging over twee groepen wolven, er was een 'goede' groep en een 'slechte' groep wolven. De leider van de slechte wolven had geloof ik iets bij zijn oog, een litteken ofzo.
De titel is niet Waterschapsheuvel of .... Beestenbos is boos, want daar kwamen ook andere dieren in voor, konijnen enzo. In deze serie kwamen er puur alleen wolven in voor.
Kijk anders even hier, misschien staat hij er tussen:
List of fictional wolves - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Geen serie, wel een animatiefilm over 'rival wolfpacks':
(Film wellicht gebaseerd op een tekenfilm)
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
@Beertje45
Aan hand van je beschrijving lijkt het mij toch de serie ' Thriller' te zijn die je zoekt.
Baggerman noemde die ook al, en in mijn bericht van 16 juni ik heb een link geplaatst naar een aflevering van de serie, op YouTube. (I'm The Girl He Wants to Kill)
Je had het over de opening met een "spionkop", en die zit er inderdaad in (na de intro)
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Ze staan trouwens allemaal op de site. Vond het wel de beste aflevering trouwens, I'm the Girl He Wants to Kill. Spannend!