• 177.925 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.323 votes
Profile

Ik zoek... de titel van een serie

Lancher

• 169 messages
  • 1914 votes

Hoe heet het undercover programma op sbs6, waar een joodse man o.a. undercover gaat bij een nazi lid in Amerika? (Als ik me niet vergis heeft hij ook afleveringen met andere onderwerpen.)

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

@Lancher:

Hoewel ik nooit naar SBS6 kijk klinkt dit naar een programma van Louis Theroux dat ik ooit op een andere (Belgische) zender gezien heb.

daxclusive

• 2560 messages
  • 2409 votes

Lancher wrote:

Hoe heet het undercover programma op sbs6, waar een joodse man o.a. undercover gaat bij een nazi lid in Amerika? (Als ik me niet vergis heeft hij ook afleveringen met andere onderwerpen.)

Dat progamma heet gewoon Undercover op SBS6 als ik me niet vergis!

daxclusive

• 2560 messages
  • 2409 votes

DaBeast wrote:

Vroeger op Ketnet was er een tv serie (britse afkomst denk ik), en dat ging over games testen, dan had je zon hacker die zijn gameboy had omgebouwd en allerhande gadgets maakte. Ik herinnerde me dat er 2 meisjes waren (eentje dat punk was geloof ik en die andere was 'normaal') en 2 jongens (eentje die blank was en die andere was donker getint dacht ik). En die 'hacker' was dan zon klein joch dat er ook wou werken, maar dat mocht hij niet. De storyline ging over bugs in games, virussen enzovoort. Er was ook zo'n hoofd in het blauw of groen (weet niet meer goed welke kleur) dat zich verplaatste over de computers, en hij kon praten met de mensen die er achter zaten. Dat was ik nog vergeten te vertellen. Maar dat was een beetje gelijkaardig, en hij veranderde altijd van vorm tijdens de afleveringen, soms een klodder, soms had hij een zonnenbril aan. ik vond het toen echt vet . Maar ik ben de naam kwijt, en hoop dus dat jullie iets uit mijn chaotische uitleg kunnen halen, en de naam van de serie terug vinden. Ik wil hem namelijk nog eens een keertje zien.

En hoe noemt die ene tv serie ook weer die vroeger op Ketnet kwam met dat jongetje dat een ruimteschip had gevonden (een rood/bordeaux kleurige met 2/3 zetels)? Hij kon dan onzichtbaar vliegen enzo, en hij had dan zo'n boekje waarin hij alles bijhield van het dashbord v/h ruimteship. Hij bewaarde het schip in een rots .

Hmm... twijfel met de eerste, was dat geen Spellbinder ofzo?

johan89

• 1 messages
  • 0 votes

Ik ben op zoek naar de naam van 3 jeugdseries.

1) Australische jeugdserie over twee zussen die worden ontvoerd. Hun ouders redden ze volgens mij uiteindelijk in Sydney. Oudste zus heeft donker haar, de jongste blond.

2) Jeugdserie over jongeren die in de buurt van een witte zendmast (satellietontvanger) wonen. Deze zendmast komt geregeld in beeld. Ik denk ergens in het westen van de vs.

3) Serie over een dochter en vader die of zwerven/op tocht zijn of zigeuners zijn. Staat me nog iets bij dat ze als einde op een ouderwetse trein stappen en sliepen in een oud treinstation.

goingcrazy

• 1 messages
  • 0 votes

DaBeast wrote:

In Overigen > Televisie > Op zoek naar 2 dingen:

Vroeger op Ketnet was er een tv serie (britse afkomst geloof ik), en dat ging over games testen, dan had je zon hacker die zijn gameboy had omgebouwd en allerhande gadgets maakte. Ik herinnerde me dat er 2 meisjes waren (eentje dat punk was geloof ik en die andere was 'normaal') en 2 jongens (eentje die blank was en die andere was donker getint dacht ik). En die 'hacker' was dan zon klein joch dat er ook wou werken, maar dat mocht hij niet. De storyline ging over bugs in games, virussen enzovoort. ik vond het toen echt vet . Maar ik ben de naam kwijt, en hoop dus dat jullie iets uit mijn chaotische uitleg kunnen halen, en de naam van de serie terug vinden. Ik wil hem namelijk nog eens een keertje zien.

Thanks!

Ik ben hier al een hele tijd naar op zoek en wordt er echt helemaal gek van dat ik het niet kan vinden! Kan iemand mij helpen???

Groetjes!

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Scoop?

edebruin

• 3 messages
  • 0 votes

Bij Film > Genres en landen > De Duitse film:

Is er misschien iemand die mij de titel zou kunnen geven van een Duitse serie die uitgezonden werd in de jaren 90 en die heel veel leek op "Charlies Angels". Drie vroeuwen die de misdaad bestijden.

De leider was een rijke dame (bank directeur / eigenaar) en de tweede had een crimineel verleden. Van de derde weet ik het niet meer.

b.v.d. voor het antwoord.

Ed

@edebruin:

Heet die serie niet toevallig "Wilde Engel"?

edebruin

• 3 messages
  • 0 votes

Bedankt voor het antwoord maar is het niet een beetje een tegenvraag en de serie had een Duitse titel..... Ik weet het niet (meer).

Nog een suggestie?

edebruin

• 3 messages
  • 0 votes

Sorry, je had gelijk. Na wat speurwerk is de titel inderdaad Wilde Engel en uiteraard is dit ook Duits(!)

Nogmaals bedankt.

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Hoe heet die serie ook alweer van die man die elke ochtend de krant krijgt van een kat wat er allemaal komen gaat die dag?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Early Edition

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Thx.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Met de fantastische Kyle Chandler uit Friday Night Lights!

Panta Rei

• 507 messages
  • 7 votes

Ik zoek een serie over een Canadese mountie die in New York komt te werken, samen met een rasechte New Yorker van Italiaanse afkomst.

De mountie heeft een bijzonder goed afgerichte hond.

Ik vond de serie altijd bijzonder leuk, vooral door de wisselwerking van de twee hoofdpersonen.

De mountie was briljant maar wel een beetje een stijve man, zo correct en netjes terwijl die Italiaan zonder problemen de wet af en toe overtrad om de boeven te vangen.

Wie weet de titel van deze serie?

Alvast bedankt.

Panta Rei

• 507 messages
  • 7 votes

moviemafketel wrote:

Early Edition

Leuke serie was dat.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Panta Rei wrote:

Ik zoek een serie over een Canadese mountie die in New York komt te werken, samen met een rasechte New Yorker van Italiaanse afkomst.

De mountie heeft een bijzonder goed afgerichte hond.

Ik vond de serie altijd bijzonder leuk, vooral door de wisselwerking van de twee hoofdpersonen.

De mountie was briljant maar wel een beetje een stijve man, zo correct en netjes terwijl die Italiaan zonder problemen de wet af en toe overtrad om de boeven te vangen.

Wie weet de titel van deze serie?

Alvast bedankt.

Due South

(afbeelding)

Panta Rei

• 507 messages
  • 7 votes

moviemafketel wrote:

(quote)

Due South

(afbeelding)

Jaaaa, dat was em.

Bedankt joh!

adoruler

• 2 messages
  • 0 votes

In Overigen > Televisie > op zoek naar een nederlandse serie:

Ik ben op zoek naar een serie dat ik vroeger keek. Deze werd op de nederlandse televisie uitgezonden. Ik weet alleen niet meer hoe deze serie heet.

Wat ik nog van de serie weet is dat het ging over een groep vrienden die volgens mij nog naar school gingen. 1 meisje werd verliefd op een loverboy en moest in een bordeel gaan werken. De vrienden hebben dit al door dat het om een loverboy gaat en proberen haar te overtuigen dat de loverboy niet deugt. Uiteindelijk komt ze dan toch in het bordeel en gaan de vrienden haar bevrijden. Dit is echt alles wat ik me ervan kan herrinderen

Ik weet dat dit niet heel veel informatie is en waarschijnlijk kent ook niemand deze serie maar ik kan het op zijn minst proberen.

adoruler

• 2 messages
  • 0 votes

ik heb de serie gevonden hoor. Hij heten cut en werd uitgezonden door bnn.

jordyweyers

• 2 messages
  • 0 votes

In Film > Algemeen > webserie:

Je kent het wel, een webserie, een kleine serie(5-15min) zoals een op televisie maar dan kleiner en te bekijken via internet.

Maar vlaamse of belgische webseries zijn er niet of amper.

Wat voor vlaamse webserie zou jullie kunnen aanspreken en zouden jullie naar kijken?

iemand ideeën hiervoor?

ik zit met het gedacht een actie/crimeserie te maken die zich afspeelt in antwerpen? iemand suggesties of ideen? iets origineler dan drugs en moorden, mss iets in de cybercrime?

detuned3

• 1 messages
  • 0 votes

In Filmdragers en apparatuur > Algemeen > ???? horror / boven natuurlijk:

Ik heb een vraag??

Ik heb in de jaren 80 eens een miniserie gezien die erg veel indruk op me heeft gemaakt. Het gaat over een vrouw die na het vallen (uitglijden) van haar zwembad een bijna dood ervaring heeft. Na deze ervaring probeert er iemand haar te pakken te nemen, Super spannende film / serie die er toe lijdt dat ze uiteindelijk naar Mexico gaat en waar deze persoon haar ook achtervolgd. Op een gegeven moment zijn er hele horde mensen die het op haar gemunt hebben.??? ohhh wat is toch die titel

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik zoek de naam van een vrij nieuwe serie (net begonnen of moet misschien zelfs nog).. Een soort Lost meets The River achtig?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Revolution bedoel je denk ik.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja! Kon de poster zo voor ogen zien, maar de titel was me ontschoten. Thanks!

(afbeelding)

roeman

• 285 messages
  • 1139 votes

hoi, wie kan mij helpen aan de titel van een serie die lang geleden is uitgezonden op de nederlandse TV.

Zij is getrouwd en haar man is op haar geld uit (geloof dat ze een rijke erfgename is of zoiets). Hij mishandeld haar en uiteindelijk gooit hij haar half bewusteloos tussen de krokodillen. Ze wordt gered maar is vreselijk verminkt. Ze woont een tijdje bij haar redder en na een tijd gaat ze naar een plastisch chirurg die haar een geheel nieuw uiterlijk geeft. Dan gaat ze terug om wraak te nemen op haar man, die haar niet herkent. Volgens mij wordt ze dan ook geholpen door haar redder.

Alvast bedankt.

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

@ roeman :

Deze > Return to Eden (1983)

(Ook op DVD verschenen)

roeman

• 285 messages
  • 1139 votes

Brix wrote:

@ roeman :

Deze > Return to Eden (1983)

(Ook op DVD verschenen)

Dat is hem inderdaad , goh uit '83 alweer. Mag ik je hartelijk danken voor deze info.

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Heel graag gedaan.

Ik herinnerde mij de serie nog wel, maar moest toch nog even zoeken naar de juiste gegevens.

Ik zat even op een fout spoor, omdat ik een andere hoofdrolspeelster in herinnering meende te hebben.

Erg leuke serie trouwens.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.