- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Ik zoek... de titel van een serie
Ik zoek... de titel van een serie
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Adrian Mole was een héél leuke serie, dat wel.
Maar typisch Engels.
Ik gok eerder op 'The Wonder Years' (Amerikaans)
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Of Everybody Hates Chris. Die reeks gaat over de jeugd van Chris Rock in de jaren '80 en er is elke keer een voice-over van Chris Rock zelf die commentaar geeft
coinchantal
-
- 29 messages
- 83 votes
Het was de the wonder years dank jullie wel voor het meedenken!
dominion
-
- 4062 messages
- 0 votes
Vroeger keek ik een teken film serie op Nickelodeon die volgens mij over twee bevers ging die allemaal vreemde dingen meemaken en weet iemand misschien de titel ervan ?
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
The Angry Beavers (TV Series 1997–2001) - IMDb 
of in het Nederlands: De Boze Bevers - Wikipedia - nl.wikipedia.org
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik zoek ook een (denk Scandinavische) serie over een meisje dat zich een hele tijd voordoet als een jongen, maar op een bepaald moment komt een groep jongens er wel achter. Help me 
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Ik zoek een serie met bepaalde ingrediënten. Thriller, misschien wat actie(niet perse)
Ik keek veel
24
Prison Break
Dexter
Heroes
Dus als je een serie weet die misschien wat voor mij is, bedankt!
Ik zou the Wire eens proberen.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
@ dominion: Ik was de reeks helemaal vergeten maar vroeger erg veel afleveringen van verslonden dus ook jij bedankt om me er aan te doen herinneren 
Flieber
-
- 116 messages
- 829 votes
@ moviemafketel
Denk dat het om een andere serie gaat maar in de scandinavische film ""My life as a dog"" komt ook zoiets voor.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik zoek ook een (denk Scandinavische) serie over een meisje dat zich een hele tijd voordoet als een jongen, maar op een bepaald moment komt een groep jongens er wel achter. Help me
De Nederlandse titel is Doldwazen en Druiloren (originele Zweedse titel is: Dårfinkar & Dönickar), naar een boek van Ulf Stark.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
De Nederlandse titel is Doldwazen en Druiloren, naar een boek van Ulf Stark.
Dankjewel Selma, dat is hem 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Een tijdje geleden ( of nog steeds?) draaide er een komedieserie op Veronica dat ging over een groep mensen dat eigenlijk aliens waren. Klopt dat of heb ik het gedroomd? Iemand een idee?
Het was maar een halve episode die ik had gezien dus misschien was het alleen die specifieke aflevering dat het over aliens ging.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
My Parents Are Aliens (TV Series 1999–2006) - IMDb misschien?
Ik hoop van niet want het is een verschrikkelijke serie 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Zegt me eerlijk gezegd niks, weet ook niet precies meer hoe de hoofdrolspelers eruit zagen. Ik dacht eerst dat het The Big Bang Theory was, maar dat is dus niet zo. Ach ja, laat maar, toch bedankt 
Glacius
-
- 4297 messages
- 3030 votes
3rd Rock from the Sun
Die is het denk ik.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Hey ja klopt, thanks!
Geen idee of het was is verder, maar ik vroeg het me gewoon af.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Geen idee of ik dit hier moet stellen, maar kon geen beter plek vinden.
Weet iemand misschien waar de Off Centre serie te koop staat? Ik kan het echt nergens in winkels vinden.
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
Geen idee of ik dit hier moet stellen, maar kon geen beter plek vinden.
Weet iemand misschien waar de Off Centre serie te koop staat? Ik kan het echt nergens in winkels vinden.
volgens mij is dez nooit op dvd uitgebracht, ook omdat er maar 1 seizoen van is
RJS
-
- 61 messages
- 238 votes
Ik zoek een leuke sitcom of comedy, HIMYM, The Big Bang Theory, Cougar Town en Gary Unmarried ken ik al. Ik zoek dus iets zoals die series......any ideas?
nikyta
-
- 3 messages
- 0 votes
In Overigen > Televisie > Ik zoek... de titel van een tv serie over mysterie en wonderen:
Ik zoek de titel van een tv serie die volgens mij op rtl 4 werd uitgezonden die gaat over een professor van een universiteit die onderzoek doet naar de echtheid van wonderen en mysteries.
Hij werd volgens mij tussen 2002 en 2005 uit gezonden. In ieder geval in dezelfde tijd van joan of arcadia. Volgens mij werd de serie voor of naar joan of arcadie 's avond uitgezonden.
Er speelde volgens mij ook een jack russels in mee.
Wie o wie weet wat de naam van de serie is.......
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
volgens mij bedoel je Mysterious Ways met Adrian Pasdar...vond dat ook een gave serie!!!
nikyta
-
- 3 messages
- 0 votes
Weet iemand toevallig hoe ik deze serie op dvd kan krijgen?
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
ik heb hem maar dat was op de illegale wijze....ik dacht niet dat hij op dvd uit was....
DaBeast
-
- 8 messages
- 5 votes
Vroeger op Ketnet was er een tv serie (britse afkomst denk ik), en dat ging over games testen, dan had je zon hacker die zijn gameboy had omgebouwd en allerhande gadgets maakte. Ik herinnerde me dat er 2 meisjes waren (eentje dat punk was geloof ik en die andere was 'normaal') en 2 jongens (eentje die blank was en die andere was donker getint dacht ik). En die 'hacker' was dan zon klein joch dat er ook wou werken, maar dat mocht hij niet. De storyline ging over bugs in games, virussen enzovoort. Er was ook zo'n hoofd in het blauw of groen (weet niet meer goed welke kleur) dat zich verplaatste over de computers, en hij kon praten met de mensen die er achter zaten. Dat was ik nog vergeten te vertellen. Maar dat was een beetje gelijkaardig, en hij veranderde altijd van vorm tijdens de afleveringen, soms een klodder, soms had hij een zonnenbril aan. ik vond het toen echt vet
. Maar ik ben de naam kwijt, en hoop dus dat jullie iets uit mijn chaotische uitleg kunnen halen, en de naam van de serie terug vinden. Ik wil hem namelijk nog eens een keertje zien.
En hoe noemt die ene tv serie ook weer die vroeger op Ketnet kwam met dat jongetje dat een ruimteschip had gevonden (een rood/bordeaux kleurige met 2/3 zetels)? Hij kon dan onzichtbaar vliegen enzo, en hij had dan zo'n boekje waarin hij alles bijhield van het dashbord v/h ruimteship. Hij bewaarde het schip in een rots
.
Movielolita
-
- 3 messages
- 848 votes
Ik zoek een leuke sitcom of comedy, HIMYM, The Big Bang Theory, Cougar Town en Gary Unmarried ken ik al. Ik zoek dus iets zoals die series......any ideas?
Misschien the IT-crowd een idee? is wel heel erg nerdy maar wel lachen.