- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Ik zoek... de titel van een serie
Ik zoek... de titel van een serie
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Is dit niet meer een "ik zoek een film" topic?
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3922 votes
Je hebt gelijk riesma. Ik heb hem verwijderd en bij Film topic gezet.
Ps nog bedankt dit is idd de film die ik zocht!
DaBeast
-
- 8 messages
- 5 votes
In Overigen > Televisie > Op zoek naar 2 dingen:
Hoi iedereen, ik ben hier nieuw. Ik zou ook niet weten waar ik het anders zou moeten vragen, dus hier gaat 'ie..
Vroeger op Ketnet was er een tv serie (britse afkomst geloof ik), en dat ging over games testen, dan had je zon hacker die zijn gameboy had omgebouwd en allerhande gadgets maakte. Ik herinnerde me dat er 2 meisjes waren (eentje dat punk was geloof ik en die andere was 'normaal') en 2 jongens (eentje die blank was en die andere was donker getint dacht ik). En die 'hacker' was dan zon klein joch dat er ook wou werken, maar dat mocht hij niet. De storyline ging over bugs in games, virussen enzovoort. ik vond het toen echt vet
. Maar ik ben de naam kwijt, en hoop dus dat jullie iets uit mijn chaotische uitleg kunnen halen, en de naam van de serie terug vinden. Ik wil hem namelijk nog eens een keertje zien.
Weet er trouwens ook iemand of er afleveringen te vinden zijn van 'Groot Licht' (met yvone en johan, die serie die over wetenschappelijke dingen ging) op DVD of mss zelfs digitaal?
Thanks!
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Toch niet Max Headroom he?? 
Nee, dat was Amerikaans.
DaBeast
-
- 8 messages
- 5 votes
Nee, maar er was wel zo'n hoofd in het blauw of groen (weet niet meer goed welke kleur) dat zich verplaatste over de computers, en hij kon praten met de mensen die er achter zaten. Dat was ik nog vergeten te vertellen. Maar dat was een beetje gelijkaardig, en hij veranderde altijd van vorm tijdens de afleveringen, soms een klodder, soms had hij een zonnenbril aan.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Gaan die kinderen dan in een bepaald 'spel' binnen en veranderden ze met allerlei gadgets. Ook werd het toen 3-D en voor ze het spel ingingen was het gewoon getekend?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik weet dat het een groen zwevend hoofd was ja, maar kan niet op de naam komen heel irri.
Misschien vindt jij hem wel hier:
DaBeast
-
- 8 messages
- 5 votes
@Kevin: Nee, het was een serie met echte personen.
@Moviemafketel: Heb ik even doorzocht, maar helaas niets gevonden
.
Oh btw, hoe noemt die ene tv serie ook weer die vroeger op Ketnet kwam met dat jongetje dat een ruimteschip had gevonden (een rood/bordeaux kleurige met 2/3 zetels)? Hij kon dan onzichtbaar vliegen enzo, en hij had dan zo'n boekje waarin hij alles bijhield van het dashbord v/h ruimteship. Hij bewaarde het schip in een rots
.
juhnzun
-
- 670 messages
- 0 votes
Ben opzoek naar de titel van deze film zal hem zo goed mogelijk proberen tebeschrijven
het kwam eind jaren 90 zondags smorgens rond 10 ? op rtl 4
het ging om een groep Jongeren die vochten tegen aliens en zichzelf in Dieren konden veranderen
een Havik en Hond en Kat en nog wat
DaBeast
-
- 8 messages
- 5 votes
@Kevin: Nee, het was een serie met echte personen.
@Moviemafketel: Heb ik even doorzocht, maar helaas niets gevonden
.
Oh btw, hoe noemt die ene tv serie ook weer die vroeger op Ketnet kwam met dat jongetje dat een ruimteschip had gevonden (een rood/bordeaux kleurige met 2/3 zetels)? Hij kon dan onzichtbaar vliegen enzo, en hij had dan zo'n boekje waarin hij alles bijhield van het dashbord v/h ruimteship. Hij bewaarde het schip in een rots
.
Bump? =O
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Ben de titels van twee oude series kwijt, misschien kent iemand ze?
- Denk eind jaren '80, een kinderserie, soort Are You Afraid of The Dark. Ging over een stel kinderen, waar vlakbij een soort monsters woonden die eruitzagen als donkerbruine bollen wol van twee meter hoog. Ze leefden in tunnels en soms gleden die kinderen er ook doorheen.
- Begin/halverwege jaren '90: een komedie over die ranzige vent uit Scary Movie met z'n vingertjes. Hij had toen zijn eigen serie, een loser met een krantenwijk. Heb er toen echt dubbel om gelegen. Je zag hem later wel eens langskomen in andere sitcoms zoals Everybody Loves Raymond.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
- Begin/halverwege jaren '90: een komedie over die ranzige vent uit Scary Movie met z'n vingertjes. Hij had toen zijn eigen serie, een loser met een krantenwijk. Heb er toen echt dubbel om gelegen. Je zag hem later wel eens langskomen in andere sitcoms zoals Everybody Loves Raymond.
Volgens mij is dat "Get a Life"
AnthonyG.
-
- 356 messages
- 348 votes
In mijn jeugd keek ik vaak naar een engelstalige serie die zich ergens in een afrikaanse kolonie afspeelde.
(ik dacht dat de hoofdfiguur een zeker "Mister Back" of "Bax" of "Baxter" was)
Ik weet dat het erg vaag is, maar iemand enig idee?
(de serie heb ik gezien op wat nu ketnet noemt)
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Volgens mij is dat "Get a Life"
Dat is 'em inderdaad 
Met een imdb-score van 8,8, blijkbaar toch zo goed als in m'n herinnering. Jammer dat er toch maar twee seizoenen van waren.
Als iemand ook nog die kinderserie weet kan ik gelukkig het nieuwjaar in 
Endeavour
-
- 41 messages
- 10 votes
heeft iemand vandaag 3th rock from the sun gekeken..?
Ik wil graag weten hoe heet/welk aflevering dat was..
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
Voor Engels moeten we een Engelstalig kwaliteitsprogramma bespreken. Maar ik ken daar echt niets van. Kennen jullie goede/interessante talkshows, programma's, etc?
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
In mijn jeugd keek ik vaak naar een engelstalige serie die zich ergens in een afrikaanse kolonie afspeelde.
(ik dacht dat de hoofdfiguur een zeker "Mister Back" of "Bax" of "Baxter" was)
Ik weet dat het erg vaag is, maar iemand enig idee?
(de serie heb ik gezien op wat nu ketnet noemt)
Niet "Daktari"? Met Clarence de schele Leeuw!
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Voor Engels moeten we een Engelstalig kwaliteitsprogramma bespreken. Maar ik ken daar echt niets van. Kennen jullie goede/interessante talkshows, programma's, etc?
Match of the Day!
AnthonyG.
-
- 356 messages
- 348 votes
Niet "Daktari"? Met Clarence de schele Leeuw!
Zou best wel kunnen, merci 
stinissen (crew films & series)
-
- 23435 messages
- 76919 votes
Serie berust op een film met bijna de zelfde naam hatari!
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Serie berust op een film met bijna de zelfde naam hatari!
O, jaaah, die met John Wayne. Die was ìk nu weer vergeten! Gave muziek van Henri Mancini daarin, trouwens (Baby Elephant Walk)!
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Voor een vriend ben ik op zoek naar de titel van de volgende serie:
Ik zit al tijden te speuren naar de naam van een tv serie uit de jaren negentig, maar ik kom er maar niet op.
Ik heb ook niet veel input. Het ging over een hyper realiteit die door tv-gevormd werd. TV programma's kwamen 3-d de huiskamer in. En als ik me goed herinner liepen op een gegeven moment realiteit en fictie door elkaar. Wat ik me ook herinner is dat de vormgeving van meubels en kleding geweldig was.
Enig idee iemand?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Denk het wel (als ik het zo lees), zal even checken bij hem.
Edit:
Hij is goed!
coinchantal
-
- 29 messages
- 83 votes
Ik zoek de naam van een hele korte serie iets van 6-8 afleveringen.
Het gaat over een stel vrouwen uit het crimineele circuit die van anderen criminelen geld stelen. Ze raken op de vlucht en komen in schotland of ierland uit en kopen daar een oudbollig cafe van het geld. Verder in de serie brand ook dit cafe weer uit.
Wie weet de naam?