• 177.953 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.755 votes
Profile

Ik zoek... de titel van een serie

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

alcapachino wrote:

(quote)

Geef nooit op ?

Leuk liedje had ie trouwens ... Gingen ze naar een bekende nederlander doormiddel van een soort time warp wel lagge.

Haha ja dat was zo leuk om te kijken, echt jeugdsentiment

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Ja, dat was 'm wel denk ik!

Keina

• 13 messages
  • 5 votes

In begin 2000 werd er een serie uitgezonden, volgens mij op rtl4, vóór Joan of Arcadia.

Het gaat over een Amerikaans meisje dat nog thuis woont bij haar ouders en broers, net verhuisd, komt op een nieuwe school. Een van de eerste scenes is dat ze een jongen op school ontmoet, waar ze later verkering mee krijgt.

Broer zit op football en populair. Hij is blond, nogal grove neus, speelt vaak in nerd-films.

Het meisje heeft verkering met een jongen. De moeder van het meisje werkt in een kliniek en komt erachter dat de ex van een jongen hiv heeft...

Hoe heet deze serie of weet iemand namen van acteurs?!?!

ILDIB

• 3061 messages
  • 2378 votes

Geen idee

alcapachino

• 293 messages
  • 108 votes

was dat die serie waar ze ook steeds verhuisde enzo ?

Keina

• 13 messages
  • 5 votes

alcapachino wrote:

was dat die serie waar ze ook steeds verhuisde enzo ?

Dat zegt me wel iets ja. Sowieso start de serie met dat ze verhuisd zijn en dat ze naar een nieuwe school moeten.

Weet je nog meer?

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Keina wrote:

In begin 2000 werd er een serie uitgezonden, volgens mij op rtl4, vóór Joan of Arcadia.

Het gaat over een Amerikaans meisje dat nog thuis woont bij haar ouders en broers, net verhuisd, komt op een nieuwe school. Een van de eerste scenes is dat ze een jongen op school ontmoet, waar ze later verkering mee krijgt.

Broer zit op football en populair. Hij is blond, nogal grove neus, speelt vaak in nerd-films.

Het meisje heeft verkering met een jongen. De moeder van het meisje werkt in een kliniek en komt erachter dat de ex van een jongen hiv heeft...

Hoe heet deze serie of weet iemand namen van acteurs?!?!

Hollyoaks???

Keina

• 13 messages
  • 5 votes

Nope..

alcapachino

• 293 messages
  • 108 votes

iki kan me heel vaag iets van dit herinneren klopt het dat ze op een gegeven moment die gast ziet basketballen , en eerste ontmoeting is op een bankje voor het basketbal veld , zij heeft constant ruzie met haar moeder enzo , klopt dit ?

naja meer weet ik ook niet

Keina

• 13 messages
  • 5 votes

Volgens mij is de eerste ontmoeting op een bankje op de 2e etage op school. Waar zij eerst op het bankje zat, ligt hij daar erna. En dan raken ze in gesprek.

Ik weet dat het op de 2e etage is, aangezien ze van het 'balkon' in de school naar beneden kunnen kijken.

Lastig he?!

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Mijn laatste gok (maar ik denk niet dat het 'm is..):

"Freaks and Geeks"

Keina

• 13 messages
  • 5 votes

Nee, helaas. De serie die ik bedoel is veel jonger. Echt al die Hollywood-style.

DeCol

• 7009 messages
  • 3022 votes

Ik zoek een Britse komedieserie. Gaat over een gezin, man, vrouw en baby. De man is super onhandig en een echte pechvogel. Hij heeft tal van banen gehad waar hij al snel ontslagen is omdat hij zo onhandig is.

Anyone?

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Is de man eigenlijk een alien?

Of is het die serie uit de jaren zeventig met die neuroot op wiens naam ik nu even niet kan komen....

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Dat moet 'm zijn, kos. Op die naam was ik nooit gekomen....

DeCol

• 7009 messages
  • 3022 votes

Ja dat is hem, bedankt!

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Zoek soortgelijke series als Two and a half men.

Kan het topic niet meer vinden wat daar voor diende? dus stel ik mijn vraag hier

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Ik zoek een animatie serie over een eend die bevriend is met een alligator. Soms heeft de alligator nog de neiging om iemand op te eten. Ze waren ook wel eens in een cafe geloof ik. Kinderserie.

alcapachino

• 293 messages
  • 108 votes

jumpstylemovie wrote:

Ik zoek een animatie serie over een eend die bevriend is met een alligator. Soms heeft de alligator nog de neiging om iemand op te eten. Ze waren ook wel eens in een cafe geloof ik. Kinderserie.

Er komt wel een nieuwe animatie film van disney over een eend en een alligotor. Princes and the Frog ofzo.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Kent iemand nog leuke comedy series?

In de style van two and a half men?

darthconner

• 253 messages
  • 2430 votes

Mescaline wrote:

Kent iemand nog leuke comedy series?

In de style van two and a half men?

misschien How I met your mother. dat is een goeie serie.

Joakiem

• 70 messages
  • 123 votes

Spin City...samen met two and a half man mijn favoriete series

Ik hoop dat iemand me kan helpen met het zoeken naar een Duitse/Oosterijkse drama/musical serie uit de jaren 80.

Het verhaal gaat over een Hongaarse familie die naar Duitsland zijn

geëmigreerd.

In de serie speelde de Hongaarse Oma een prominente rol, waarbij zij op het eind ons altijd een (wijze) levensles meegaf.

Verder weet ik er weinig meer vanaf behalve dat er steeds een spierwitte kat in het huis rondspookte en dat de acteurs bij het minste of geringste begonnen te zingen.

Iemand ??

robilonk

• 1 messages
  • 0 votes

Mijn broer en ik hebben beide een televisieserie in ons hoofd uit de jaren tachtig waarbij we niet op de naam kunnen komen.

De serie die ik in mijn hoofd hebt, het is een beetje een vaag verhaal helaas, had een titel met een lange naam, voor mijn gevoel iets van Philedelphia en speelde zich af in Amerika, met van die witte statige huizen en vrouwen in lange jurken, jaren twintig? Gaat er bij iemand iets rinkelen?

Mijn broer herrinnert zich een serie die uitgezonden werd op de brt, met 2 mannen die reddingsoperaties uitvoerde in de bergen met een helicopter, komt iemand dit bekend voor?

Groetjes Ilonka

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

robilonk wrote:

Mijn broer herrinnert zich een serie die uitgezonden werd op de brt, met 2 mannen die reddingsoperaties uitvoerde in de bergen met een helicopter, komt iemand dit bekend voor?

Was die serie toevallig in het duits? Ik weet niet de titel, maar misschien helpt dit je.

Ik zoek zelf een 80's jeugdserie, waarbij een jongen een verstrooide professor als vriend had (à la Back to the Future). Op een dag loopt hij een laserstraal in en kan vanaf dat moment heel hard rennen en zweven. Volgens mij gebruikt hij haarlakspuitbussen om te kunnen zweven/vliegen. Ik speelde hem altijd tijdens het buitenspelen.

- "Ik heb je gepakt!"

- "Kan niet, ik zweef nu!"

starbright boy (moderator films)

• 22398 messages
  • 5070 votes

riesma wrote:

Ik zoek zelf een 80's jeugdserie, waarbij een jongen een verstrooide professor als vriend had (à la Back to the Future). Op een dag loopt hij een laserstraal in en kan vanaf dat moment heel hard rennen en zweven. Volgens mij gebruikt hij haarlakspuitbussen om te kunnen zweven/vliegen. Ik speelde hem altijd tijdens het buitenspelen.

- "Ik heb je gepakt!"

- "Kan niet, ik zweef nu!"

;My Secret Identity (1988) - imdb.com

Kwam in de begindagen van de zender op RTL Veronique/RTL 4.

FixX

• 622 messages
  • 456 votes

ja klopt met die zelfde gozer van sliders

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Met Jerry O'Connell ja, nu valt alles op zijn plek.

Dansje voor starbright!

stinissen (crew films & series)

• 23435 messages
  • 76919 votes

robilonk wrote:

Mijn broer en ik hebben beide een televisieserie in ons hoofd uit de jaren tachtig waarbij we niet op de naam kunnen komen.

De serie die ik in mijn hoofd hebt, het is een beetje een vaag verhaal helaas, had een titel met een lange naam, voor mijn gevoel iets van Philedelphia en speelde zich af in Amerika, met van die witte statige huizen en vrouwen in lange jurken, jaren twintig? Gaat er bij iemand iets rinkelen?

Groetjes Ilonka

Medicopter 117

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.