- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Ik zoek... de titel van een serie
Ik zoek... de titel van een serie
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Geef nooit op ?
Leuk liedje had ie trouwens ... Gingen ze naar een bekende nederlander doormiddel van een soort time warp wel lagge.
Haha ja dat was zo leuk om te kijken, echt jeugdsentiment 
Keina
-
- 13 messages
- 5 votes
In begin 2000 werd er een serie uitgezonden, volgens mij op rtl4, vóór Joan of Arcadia.
Het gaat over een Amerikaans meisje dat nog thuis woont bij haar ouders en broers, net verhuisd, komt op een nieuwe school. Een van de eerste scenes is dat ze een jongen op school ontmoet, waar ze later verkering mee krijgt.
Broer zit op football en populair. Hij is blond, nogal grove neus, speelt vaak in nerd-films.
Het meisje heeft verkering met een jongen. De moeder van het meisje werkt in een kliniek en komt erachter dat de ex van een jongen hiv heeft...
Hoe heet deze serie of weet iemand namen van acteurs?!?!
alcapachino
-
- 293 messages
- 108 votes
was dat die serie waar ze ook steeds verhuisde enzo ?
Keina
-
- 13 messages
- 5 votes
was dat die serie waar ze ook steeds verhuisde enzo ?
Dat zegt me wel iets ja. Sowieso start de serie met dat ze verhuisd zijn en dat ze naar een nieuwe school moeten.
Weet je nog meer?
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
In begin 2000 werd er een serie uitgezonden, volgens mij op rtl4, vóór Joan of Arcadia.
Het gaat over een Amerikaans meisje dat nog thuis woont bij haar ouders en broers, net verhuisd, komt op een nieuwe school. Een van de eerste scenes is dat ze een jongen op school ontmoet, waar ze later verkering mee krijgt.
Broer zit op football en populair. Hij is blond, nogal grove neus, speelt vaak in nerd-films.
Het meisje heeft verkering met een jongen. De moeder van het meisje werkt in een kliniek en komt erachter dat de ex van een jongen hiv heeft...
Hoe heet deze serie of weet iemand namen van acteurs?!?!
alcapachino
-
- 293 messages
- 108 votes
iki kan me heel vaag iets van dit herinneren klopt het dat ze op een gegeven moment die gast ziet basketballen , en eerste ontmoeting is op een bankje voor het basketbal veld , zij heeft constant ruzie met haar moeder enzo , klopt dit ?
naja meer weet ik ook niet
Keina
-
- 13 messages
- 5 votes
Volgens mij is de eerste ontmoeting op een bankje op de 2e etage op school. Waar zij eerst op het bankje zat, ligt hij daar erna. En dan raken ze in gesprek.
Ik weet dat het op de 2e etage is, aangezien ze van het 'balkon' in de school naar beneden kunnen kijken.
Lastig he?!
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Mijn laatste gok (maar ik denk niet dat het 'm is..):
Keina
-
- 13 messages
- 5 votes
Nee, helaas. De serie die ik bedoel is veel jonger. Echt al die Hollywood-style.
DeCol
-
- 7009 messages
- 3022 votes
Ik zoek een Britse komedieserie. Gaat over een gezin, man, vrouw en baby. De man is super onhandig en een echte pechvogel. Hij heeft tal van banen gehad waar hij al snel ontslagen is omdat hij zo onhandig is.
Anyone?
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Is de man eigenlijk een alien?
Of is het die serie uit de jaren zeventig met die neuroot op wiens naam ik nu even niet kan komen....
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Dat moet 'm zijn, kos. Op die naam was ik nooit gekomen....
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Zoek soortgelijke series als Two and a half men.
Kan het topic niet meer vinden wat daar voor diende? dus stel ik mijn vraag hier
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ik zoek een animatie serie over een eend die bevriend is met een alligator. Soms heeft de alligator nog de neiging om iemand op te eten. Ze waren ook wel eens in een cafe geloof ik. Kinderserie.
alcapachino
-
- 293 messages
- 108 votes
Ik zoek een animatie serie over een eend die bevriend is met een alligator. Soms heeft de alligator nog de neiging om iemand op te eten. Ze waren ook wel eens in een cafe geloof ik. Kinderserie.
Er komt wel een nieuwe animatie film van disney over een eend en een alligotor. Princes and the Frog ofzo.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Kent iemand nog leuke comedy series?
In de style van two and a half men?
darthconner
-
- 253 messages
- 2430 votes
misschien How I met your mother. dat is een goeie serie.
Joakiem
-
- 70 messages
- 123 votes
Spin City...samen met two and a half man mijn favoriete series
Perfectly clear
-
- 283 messages
- 18 votes
Ik hoop dat iemand me kan helpen met het zoeken naar een Duitse/Oosterijkse drama/musical serie uit de jaren 80.
Het verhaal gaat over een Hongaarse familie die naar Duitsland zijn
geëmigreerd.
In de serie speelde de Hongaarse Oma een prominente rol, waarbij zij op het eind ons altijd een (wijze) levensles meegaf.
Verder weet ik er weinig meer vanaf behalve dat er steeds een spierwitte kat in het huis rondspookte en dat de acteurs bij het minste of geringste begonnen te zingen.
Iemand ??
robilonk
-
- 1 messages
- 0 votes
Mijn broer en ik hebben beide een televisieserie in ons hoofd uit de jaren tachtig waarbij we niet op de naam kunnen komen.
De serie die ik in mijn hoofd hebt, het is een beetje een vaag verhaal helaas, had een titel met een lange naam, voor mijn gevoel iets van Philedelphia en speelde zich af in Amerika, met van die witte statige huizen en vrouwen in lange jurken, jaren twintig? Gaat er bij iemand iets rinkelen?
Mijn broer herrinnert zich een serie die uitgezonden werd op de brt, met 2 mannen die reddingsoperaties uitvoerde in de bergen met een helicopter, komt iemand dit bekend voor?
Groetjes Ilonka
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Mijn broer herrinnert zich een serie die uitgezonden werd op de brt, met 2 mannen die reddingsoperaties uitvoerde in de bergen met een helicopter, komt iemand dit bekend voor?
Was die serie toevallig in het duits? Ik weet niet de titel, maar misschien helpt dit je.
Ik zoek zelf een 80's jeugdserie, waarbij een jongen een verstrooide professor als vriend had (à la Back to the Future). Op een dag loopt hij een laserstraal in en kan vanaf dat moment heel hard rennen en zweven. Volgens mij gebruikt hij haarlakspuitbussen om te kunnen zweven/vliegen. Ik speelde hem altijd tijdens het buitenspelen.
- "Ik heb je gepakt!"
- "Kan niet, ik zweef nu!"
starbright boy (moderator films)
-
- 22398 messages
- 5070 votes
Ik zoek zelf een 80's jeugdserie, waarbij een jongen een verstrooide professor als vriend had (à la Back to the Future). Op een dag loopt hij een laserstraal in en kan vanaf dat moment heel hard rennen en zweven. Volgens mij gebruikt hij haarlakspuitbussen om te kunnen zweven/vliegen. Ik speelde hem altijd tijdens het buitenspelen.
- "Ik heb je gepakt!"
- "Kan niet, ik zweef nu!"
;My Secret Identity (1988) - imdb.com
Kwam in de begindagen van de zender op RTL Veronique/RTL 4.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Met Jerry O'Connell ja, nu valt alles op zijn plek.
Dansje voor starbright! 
stinissen (crew films & series)
-
- 23435 messages
- 76919 votes
Mijn broer en ik hebben beide een televisieserie in ons hoofd uit de jaren tachtig waarbij we niet op de naam kunnen komen.
De serie die ik in mijn hoofd hebt, het is een beetje een vaag verhaal helaas, had een titel met een lange naam, voor mijn gevoel iets van Philedelphia en speelde zich af in Amerika, met van die witte statige huizen en vrouwen in lange jurken, jaren twintig? Gaat er bij iemand iets rinkelen?
Groetjes Ilonka
Medicopter 117