• 177.925 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.356 votes
Profile

Ik zoek... de titel van een serie

voomzap

• 815 messages
  • 1271 votes

shivje wrote:

Hallo, ik zoek een serie die op Veronica of Yorin werd uitgezonden 6-8 jaar geleden,

het ging over een groep mensen die gecrashed waren met een vliegtuig in een jungle of eiland (nee geen lost)

d

e hoofdrol speler werd gespeelt door een jongen, op het eiland waren 2 stammen, een goede stam en een stam die slecht was, kanibalen mischien?

ze wouden altijd die jongen pakken om op te offeren dacht ik

ook kan ik mij iets herineren van dat 1 van die stammen die jongen als een god zag

en hij nam ook eens drugs in een aflevering en ging halucineren.

vond dit altijd een vette serie, maar het werd opeens niet meer uitgezonden, mischien show gecanceled, weet iemand wat dit voor serie was ?

Was dat de serie "Tribe" ?

http://www.imdb.com/title/tt0186779/

Xerena

• 20 messages
  • 0 votes

shivje wrote:

Hallo, ik zoek een serie die op Veronica of Yorin werd uitgezonden 6-8 jaar geleden,

het ging over een groep mensen die gecrashed waren met een vliegtuig in een jungle of eiland (nee geen lost)

d

e hoofdrol speler werd gespeelt door een jongen, op het eiland waren 2 stammen, een goede stam en een stam die slecht was, kanibalen mischien?

ze wouden altijd die jongen pakken om op te offeren dacht ik

ook kan ik mij iets herineren van dat 1 van die stammen die jongen als een god zag

en hij nam ook eens drugs in een aflevering en ging halucineren.

vond dit altijd een vette serie, maar het werd opeens niet meer uitgezonden, mischien show gecanceled, weet iemand wat dit voor serie was ?

j

Volgens mij moet dat zijn "Amazon" / "Peter Benchley's Amazon". Zie de volgende link: http://www.imdb.com/title/tt0205737/

Ik keek daar ook altijd naar, en vond het ook heel jammer dat het ineens was afgelopen...

wooywood

• 7 messages
  • 0 votes

Ik zoek een SF serie,

Het speelde zich af in een duikboot,waar 2 groepen van mensen ,in een koude oorlog met elkaar leefde . Op dat vlak kan ik het me niet zo echt goed meer herinneren. Men verliet de boot door middel van een soort sas(lift)

De tijd dat het uitgezonden werd zou ongeveer eind jaren 70 begin jaren 80 zijn.

Hoi!

Ik ben dringend op zoek naar een serie, of de titel ervan bedoel ik.

kwam geloof ik op zondagmorgen meestal en ging over een meisje (in de film een jaar of 18) en zij leefde als het ware in het water. Een heel knap meisje. Had wel contacten met mensen op het land.

Wie kan mij please please helpen????

Alvast bedankt.

XxX

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Volgens mij heet die serie H2O.

Ani1950

• 1 messages
  • 0 votes

Een half jaar geleden vroeg ik naar een titel over een film dat zich een paar eeuwen geleden zich afspeelde in Australie, en ik kreeg van Baggerman een tip, Against the wind.

Eindelijk heb ik deze film sinds een paar dagen in huis en heb het gisteren in z'n geheel afgespeeld, 'smorgens begonnen en 's avonds klaar.

Baggerman, hartelijk bedankt voor deze juiste tip.

ManBearPig

• 63 messages
  • 539 votes

Hoi !

Ik ben op zoek naar de naam van een Nederlands programma dat een tijdje, ik geloof zo'n 2 jaar geleden, op nederland 3 te zien was.

Het kwam vrij laat door de week, ik geloof rond 12:00 / 01:00 uur.

Het werd gepresenteerd door 2 jonge presentators. Een programma dat niet echt ergens over ging, met droge humor, nodigden maffe mensen uit om te praten, de 2 presentators namen het zelf ook niet allemaal even serieus.

Het decor was een soort woonkamer met allerlei spullen, veel onzin, het publiek zat gewoon op stoeltjes en er werd vanalles aan het publiek gevraagd en ze mochten soms ook meedoen met bijvoorbeeld een discussie of knutselen met tampons.

Elke dag kon je ook reageren op een soort van kijkersvraag, dat hield in dat zij een woord verzonnen dat niet bestaat en daar kon je dan een definitie van geven.

Af en toe kreeg je korte filmpjes te zien waarin de 2 presentatoren zelf speelden.

Het programma was kortom ironisch, absurd, filosofisch, vernieuwend.

Ik ben er naar op zoek omdat ik een aflevering had gezien waarin een filosoof werd uitgenodigd die een heel interessante filosofie had over het leven.

Weet een van jullie over welk programma ik het heb?! Als je de naam weet ben ik heel blij!

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

ManBearPig wrote:

Weet een van jullie over welk programma ik het heb?! Als je de naam weet ben ik heel blij!

Volgens mij was dat 'De staat van Verwarring'....

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Ani1950 wrote:

Baggerman, hartelijk bedankt voor deze juiste tip.

Haha, geen dank! (eindelijk had ìk eens de juiste tip!)

ManBearPig

• 63 messages
  • 539 votes

Baggerman wrote:

(quote)

Volgens mij was dat 'De staat van Verwarring'....

JA dat is het! Dankje!

ysatis

• 3 messages
  • 0 votes

hallo allemaal,

Ik zoek 2 sitcoms. Eentje is meer een tiener sitcom en speelt zich af in een school. Het enige wat ik ervan weet is dat de overgang naar dag en nacht of van nacht naar dag in een getekend tussenstukje werd geshowed. Je zag een getekende school met een zonnetje en dat werd dus dan opeens nacht. Meer weet ik helaas niet van deze serie.

De andere sitcom gaat over een man die vroeger heel veel tv heeft gekeken(eigenlijk alleen maar) en nu hij volwassen is ziet hij steeds flashbacks naar oude series e.d. die hij op tv heeft gezien als hij in een situatie zit.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met de namen van deze 2 series. Alvast bedankt.

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

ysatis wrote:

Eentje is meer een tiener sitcom en speelt zich af in een school. Het enige wat ik ervan weet is dat de overgang naar dag en nacht of van nacht naar dag in een getekend tussenstukje werd geshowed. Je zag een getekende school met een zonnetje en dat werd dus dan opeens nacht. Meer weet ik helaas niet van deze serie.

Bedoel je misschien Student Bodies?

ysatis

• 3 messages
  • 0 votes

jaahh dats de ene, thanks

ysatis

• 3 messages
  • 0 votes

Weet iemand toevallig die andere?

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Het ligt op het puntje van mijn tong:

2 meiden, tweeling, één ervan heette Jessica.

Vroeger elke avond op Nickelodeon. Teenage programma.

Jessica was de gemene, de ander was poeslief.

Tommeh

• 7317 messages
  • 3291 votes

Sweet Valley High

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Thank you!

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

ysatis wrote:

Weet iemand toevallig die andere?

Een beetje laat, maar die ander is volgens mij 'Get a Life' met die vent die ook cameraman in Groundhog Day speelt....

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

In Overigen > Televisie > Ik zoek... een Tv-serie.:

Ik zoek een serie dat ongeveer 8 - 10 jaar geleden op TV was.

Ik weet nog dat Peter Rensen er in zat en in het intro zat ie op een bank en sprong in een tijdgat ofzo?

Meer weet ik nu niet. Ik hoop dat iemand me kan helpen.

coinchantal

• 29 messages
  • 83 votes

Ik zoek de naam van een serie. Een 15 jaar geleden ongeveer werd die uitgezonden door de vpro op een zondagmorgen. Het waren stukjes van een minuut of 10-15 over kakkerlakken die na mijn weten spaans praatte. En van alles en nog wat meemaakte op de vloer ( de een was dronken, de ander werd doodgetrapt). Weet iemand de naam en misschien of het ooit op dvd is uitgebracht en hoe de dvd heet.

J1981W

• 115 messages
  • 72 votes

Ook ik ben op zoek naar een serie. Hij werd een jaar of 20 geleden denk ik uitgezonden. Het was een jeugdserie, volgens mij VPRO ofzo, het ging over een groep jongeren die samen een band begonnen. Het was een Nederlandse serie. Meer dan dit weet ik er niet meer van....

geronimo

• 1955 messages
  • 0 votes

Heette die serie niet De Band? Tenminste ik heb nog altijd 'n tune van zo'n soort serie in m'n hoofd (vraag me niet waarom...), die gaat:

# Je ziet 't weer zitten

Dankzij de be-he-hend#

ik weet dat 'r een meisje in speelde die saxofoon speelde en alle jongens uit de band waren verliefd op haar of zoiets.

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

geronimo wrote:

# Je ziet 't weer zitten

Dankzij de be-he-hend#

.

J1981W

• 115 messages
  • 72 votes

Tja... het zou zomaar kunnen hoor! Die tune zegt mij in ieder geval niet zoveel meer, 't is dan ook alweer een jaar of 20 geleden! Hij is wel pakkend trouwens Als ik een beetje ga zoeken op series genaamd "de Band" kom ik uit bij een serie uit 2005, dat is hem dus niet. Zou natuurlijk zomaar kunnen dat er vroeger nog een serie was die zo heette...

geronimo

• 1955 messages
  • 0 votes

Nee nee, die uit 2005 is 't zeker niet, want ik kan me herinneren dat ikzelf toen puber was, en das eh.. ja ook alweer 'n hele tijd geleej...

Kan 'r zelf verder ook niks over vinden op internet

J1981W

• 115 messages
  • 72 votes

Nee precies, tegen dat probleem loop ik dus ook de hele tijd! Vind het al heel wat dat er tenminste iemand is die zich er nog iets herrinerd!

alcapachino

• 293 messages
  • 108 votes

jumpstylemovie wrote:

In Overigen > Televisie > Ik zoek... een Tv-serie.:

Ik zoek een serie dat ongeveer 8 - 10 jaar geleden op TV was.

Ik weet nog dat Peter Rensen er in zat en in het intro zat ie op een bank en sprong in een tijdgat ofzo?

Meer weet ik nu niet. Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Geef nooit op ?

Leuk liedje had ie trouwens ... Gingen ze naar een bekende nederlander doormiddel van een soort time warp wel lagge.

alcapachino

• 293 messages
  • 108 votes

Trouwens ik ben ook opzoek ik denk dat ik een te vage beschrijving heb maar ik ga het probere.

Het komt uit australie en is denk ik ongeveer in 1999 uitgezonden, het gaat ook over een soort moderne stam die zich verstopt na een ramp, soort jeugdserie op NL 3 dacht ik , naja dat is een beetje wat ik me herinner ,

Oo ja ze hadden allemaal geschilderde gezichten soms klein beetje sommige helemaal etc.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

alcapachino wrote:

Trouwens ik ben ook opzoek ik denk dat ik een te vage beschrijving heb maar ik ga het probere.

Het komt uit australie en is denk ik ongeveer in 1999 uitgezonden, het gaat ook over een soort moderne stam die zich verstopt na een ramp, soort jeugdserie op NL 3 dacht ik , naja dat is een beetje wat ik me herinner ,

Oo ja ze hadden allemaal geschilderde gezichten soms klein beetje sommige helemaal etc.

Volgens mij is dat de Nieuw-Zeelandse serie 'The Tribe'. Volgens mij waren alle mensen boven de 18 omgekomen door een virus of zo.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Baggerman heeft helemaal gelijk, zoals jij het beschrijft klinkt het als The Tribe. Ik keek dat vroeger ook altijd, vond het toen helemaal geweldig

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.