- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- South Park
South Park
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Enige kennis van games misschien, WoW ken ik verder niet maar die aflevering vond ik erg grappig.
gotti
-
- 14075 messages
- 5886 votes
Maar met enige kennis van WoW is ie nog net iets grappiger denk ik...
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Laatst ook weer een aflvering gekeken dat ging over die ruzie tussen Oorlogfanaten en Amerika - liefhebbers.
Wat was Cartman weer geweldig , toen hij huiswerk moest maken .. Meeeh .. Meeeh 
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Geniale aflevering (enige kennis van World of Warcraft is wel vereist...)
'This could mean the end of the world..
of Warcraft..'
Briljante aflevering. Die heeft er voor gezorgd dat ik South Park weer ben gaan kijken. Heel seizoen is echt geniaal!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vind de serie erg leuk maar zie het weinig. Soms eens een aflevering. Latere seizoenen zijn wel steengoed ja. De Steve Irwin aflevering vond ik bv weer erg leuk.
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
seizoen 1 & 2 vind ik nog steeds het best.
het is best wat veranderd, en er zitten vaak mindere afleveringen tussen maar gelukkig ook nog steeds geweldige (lees: Raisins, You Got F*cked in the A [team b is dead ... that means team a won!!] en Aw-S-Mo of zoiets.
top 10:
01. Cartman's mom is still a dirty sl*t
02. Damien
03. Chickenlover
04. Raisins
05. Mr. Hankey, the christmas poo
06. merry christmas Charlie Manson
07. Red Sleigh Down
08. cartman get's an anal probe
09. volcano
10. Awsemo
favoriete south park character is trouwens Butters
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
gisteren was erg grappig, met die mensen uit de toekomst, en dat al die gasten (waaronder Stan en Randy) dan hun baan kwijtraken aan hun. erg grappig ook weer die rednecks die allemaal homoseksueel gaan doen om hen te laten verdwijnen 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Die anti-rook aflevering (met Rob Reiner) vind ik een van de leukste die ik ooit zag.
Chattingforum
-
- 465 messages
- 12 votes
South Park is zo een geweldige serie. Jammer dat ik alleen via internet alle afleveringen voor seizoen 6 kan bekeiken en dat het nooit verder gaat dan seizoen 9. En dat er elke zaterdag geen South Park in de avond om 6 tot 8 uur meer komt. Toch blijf het leuk!
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Het 11e seizoen begint op 4 Maart weer in de VS
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
die met Paris Hilton is ook erg leuk, aan het einde moet ze hetzelfde pad afleggen als die lemming ofzoiets in Seizoen 6.
Paris Hilton! Paris Hilton! Paris Hilton! Paris Hilton! Stupid wh*re..
en die mr. Slave is soms wel een beetje irritant met z'n jesus christ
en Woodland Critter Christmas was ook bizar. allemaal van die schattige diertjes waarvan er 1 zwanger is van de duivel. ook echt komisch als Kyle op het einde sterft.
Iedereen leefde nog lang en gelukkig behalve Kyle, die stierf aan AIDS. Prachtig.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Het 11e seizoen begint op 4 Maart weer in de VS
7 maart
Morgen dus, heb er zin in 
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
vandaag (eigenlijk gisteren) was ook weer lachen tot je erbij neerviel, (spreekwoordelijk gezien)
mr. garisson die een vrouw wilde worden
kyle die lang en zwart wilde worden
en kyle's vader die een dolfijn wilde worden
SCHIT-TE-REND!!
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Dat is een oude aflevering, was die op The BOX ofzo?
GerwinF
-
- 1643 messages
- 0 votes
Voor de xbox 360 gebruikers. Sinds gisteren is er gratis de laatste southpark aflevering in HD kwaliteit te downloaden. Nouja hd....720p.
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
Dat is een oude aflevering, was die op The BOX ofzo?
yep, ik ken sommigen nog niet dus ik volg het even..
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ohnee toch. Eerste aflevering gedownload van seizoen 11, blijkt hij corrupt te zijn. Loopt halverwege vast... 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Die had ik eerst ook. Er zijn goede te vinden!
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
Die, Hippie, Die! was er gisteren, echt te idioot weer voor woorden 
fanaat
-
- 287 messages
- 91 votes
Ik heb een tijdje geleden 'the passion of the jew' gezien. Hoe ze Mel Gibson neer zetten is gewoon te gek voor woorden. Echt tranen in mijn ogen gekregen van het lachen.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Episode 1101 is geslaagd 
Heb vooral dubbel gelegen als Randy de 'N' word zegt bij Wheel of Fortune en de momenten waarop Cartman de dwerg compleet belachelijk maakt!
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
Gisteren was Wing er, klein beetje aan de saaie kant echter en niet het gewone SP niveau wat ik gewent ben, vanavond komt de aflevering dat Kenny zichzelf tot 'master of the PSP' kroont, en een gevecht tussen Hemel en Hel..

Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Episode 1101 is geslaagd 
Mwa...
Mag je hier trouwens linken naar een site met SP-afleveringen?
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Pretty Good Episode. Cartman was weer eens briljant.